abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39076691
We gaan vast verliezen tegen Argentinië vanavond, maar het is een hele geruststelling dat Maxima vannacht in der Argentijnse reet geneukt wordt door onze Wim-Lex.
pi_39077370
Ik hoorde gisteren van Tom Egbers op tv, dat Johan Cruyff het beter vond als Nederland tweede werd in de poule, omdat we dan in de kwart finale niet tegen Duitsland hoefden te spelen. Het komt er dus op neer dat we moeten verliezen.

Als de Argentijnse coach dit ook inziet, kunnen we nog een leuke wedstrijd krijgen: wie de meeste goals in eigen doel schoort. Doet me denken aan een WK-wedstrijd waarin twee teams met een gelijkspel door de eerste ronde kwamen en dus de hele tijd over het middenveld stonden te tikken. .
pi_39077475
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef Autodidact het volgende:
Ik hoorde gisteren van Tom Egbers op tv, dat Johan Cruyff het beter vond als Nederland tweede werd in de poule, omdat we dan in de kwart finale niet tegen Duitsland hoefden te spelen. Het komt er dus op neer dat we moeten verliezen.

Als de Argentijnse coach dit ook inziet, kunnen we nog een leuke wedstrijd krijgen: wie de meeste goals in eigen doel schoort. Doet me denken aan een WK-wedstrijd waarin twee teams met een gelijkspel door de eerste ronde kwamen en dus de hele tijd over het middenveld stonden te tikken. .
Nou, zo goed is Duitsland echt niet. Of we daarvan kunnen winnen is gewoon geluk hebben, 50-50 kans.

Maar als we 1e in de poule worden hoeven we niet tegen Portugal, das een stuk veiliger.
pi_39077774
Van Duitsland winnen wij echt niet als we daar tegen moeten spelen.
We missen de mentaliteit en organisatie die Duitsers wel hebben.

Ik denk persoonlijk dat Duitsland vrij ver gaat komen. Zweden in de achtste finales zijn peanuts voor ze.
pi_39078037
Grote God:
quote:
V/d Laan en Pechtold rollebollend over straat

Het is goed mis tussen Lousewies van der Laan en Alexander Pechtold. Eerder al maakten ze flink ruzie over het pardon aan niet behandelde dossiers van afgewezen asielzoekers en noemden ze elkaar "stijlloos" en "ongeloofwaardig", maar gisteravond sloeg de vlam opnieuw in de pan op verschillende punten tijdens het laatste debat voor het einde van de verkiezingen van het lijsttrekkerschap van D66.

Het eerste onderwerp waar ze over struikelden was de geloofwaardigheid van Pechtold. Van der Laan had al eerder gezegd dat ze hem ongeloofwaardig vond en dat zit hem nog steeds erg hoog. Op zijn vraag of ze hem geloofwaardig vond, antwoordde ze eerst dat ze vond dat hij zijn geloofwaardigheid niet van anderen af moest laten hangen. De leider van het debat nam hier geen genoegen mee en eiste een duidelijk antwoord. Dat werd een steek onder de gordel: "Alexander heeft gezegd dat ik niet nadenk voordat ik wat zeg - dat is eerder andersom het geval. Ik vind dat geen geloofwaardig verwijt."

Het volgende hete hangijzer was de vrijheid van onderwijs, en dan met name het probleem bij moslims. Van der Laan begon voorzichtig met "Alexander, vind jij het goed dat kinderen alleen maar opgroeien met hun geloofsgenoten?" maar Pechtold maakte meteen de stap naar de moslimscholen met "Nee, dat vind ik niet, maar in de Betuwe, waar ik woon, zijn ze misschien nog wel sektarischer bezig met kinderen dan op moslimscholen." Om Van der Laan uit haar tent te lokken, vroeg hij vervolgens of ze dan dus niet gewoon maar al het religieuze onderwijs moest verbieden. Niet alleen moslimscholen waren immers verkeerd bezig. Van der Laan hield zich hier op de vlakte door te antwoorden dat dit onderwerp zich niet leende voor simplificatie, voor oneliners, en dat hier dan maar eens rustig over nagedacht moest worden; dat dit geen ja-nee-onderwerp was. Dit kwam haar te staan op hoongelach vanuit de zaal.

Islamieten
Pechtold vroeg zich vervolgens af waarom het bij haar dan steeds over de islamieten moest gaan. Hierop ontstond een gekibbel tussen de twee, waarbij Van der Laan nijdig snauwde: "Houd nou toch eens op over die islamieten! Jij begint er steeds over, ik niet!" Pechtold zei toen dat hij het er iedere dag wel over wilde hebben, want "10 % van dit land is racist, 25 % zegt niets met buitenlanders te hebben en dat wordt ook gevoed vanuit dit soort politieke discussies. We moeten de onderbuik van Wilders niet stimuleren!" Van der Laan werd hierop woest en schreeuwde: "Jij zegt dat ik dat doe? Dat ik de onderbuik van Wilders stimuleer?" Het publiek genoot inmiddels erg van de strijd en joelde luid mee.

Pechtold zei achteraf dat hij nog niet wil zeggen of hij onder Van der Laan in de kamer wil als zij lijsttrekker wordt. Van der Laan vindt echter dat ze prima onder Pechtold zou kunnen dienen. Volgens haar is hun verstandhouding uitstekend. Ze zijn het weliswaar niet eens over bepaalde punten, maar ze zijn allemaal sociaal-liberalen en dus kunnen ze zonder problemen bij elkaar in de fractie zitten.
V/d Laan en Pechtold rollebollend over straat

.
pi_39078492
Les 1: Hoe genereren we publiciteit in de komkommertijd volgens D'66.

Het zijn net twee kinderen die vechten om een gesmolten ijsje. Who gives a f*ck .

Zijn er trouwens beelden van?
pi_39078941
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
Les 1: Hoe genereren we publiciteit in de komkommertijd volgens D'66.

Het zijn net twee kinderen die vechten om een gesmolten ijsje. Who gives a f*ck .

Zijn er trouwens beelden van?
Zouden ze het echt doen puur voor de publiciteit? Wat een stunt . Niet altijd is negatief gezeik positief te noemen omdat je dan in de pers komt.
pi_39079076
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:03 schreef pberends het volgende:
Zouden ze het echt doen puur voor de publiciteit? Wat een stunt . Niet altijd is negatief gezeik positief te noemen omdat je dan in de pers komt.
Dat is hooguit een vermoeden hard maken kan je het nooit. Ze hebben wel goed gekeken hoe ze het bij de VVD doen en lijken er zelfs nog een schepje bovenop te doen.

Het komt op mij allemaal een beetje geënsceneerd over. Lousewies die Wilders rechts inhaalt .
pi_39079694
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het komt op mij allemaal een beetje geënsceneerd over. Lousewies die Wilders rechts inhaalt .
pi_39079863
Voerde ze die discussie eigenlijk in het Engels?

.
pi_39079966

OMG Pechtold that is below the belly.
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:29:57 #162
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39079996
VVD is triest.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39080206
Ik denk niet dat het in scene is gezet. Daar zijn ze te slechte acteurs voor. Maar zo'n relatieprobleem is dit niet denk ik, gewoon inhoudelijk verschil op basis van accent. Het zijn geen jaknikkers, maar oprecht bevlogen debaters. Waar ze bij de VVD de inhoudelijke verschillen door kiezers lieten raden, komt het bij D66 open en bloot op tafel.

Geen video, wel audio.
pi_39080468
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
OMG Pechtold that is below the belly.
Even gebruikt hoor:

Vieze Loes & Pechtold go English! (D66)
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:45:48 #165
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39080602
Er wordt weer hysterisch lullig grappig over gedaan. Beetje kneuzerig.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:47:30 #166
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_39080647
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_39080712
Herhaling van de EO-jongerendag op 1 .
pi_39080855
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef Autodidact het volgende:
Ik denk niet dat het in scene is gezet. Daar zijn ze te slechte acteurs voor. Maar zo'n relatieprobleem is dit niet denk ik, gewoon inhoudelijk verschil op basis van accent. Het zijn geen jaknikkers, maar oprecht bevlogen debaters. Waar ze bij de VVD de inhoudelijke verschillen door kiezers lieten raden, komt het bij D66 open en bloot op tafel.

Geen video, wel audio.
Ik denk dat ze dit in het begin wel voor ogen hadden, maar door hun slechte kwaliteiten in het nauw zijn gedreven en nog slechter van zich afbijten.

Ik heb gisteravond bijna rollend over de vloer zitten lachen over die mensen die die borden en vlaggetjes droegen op de achtergrond bij D'66. Constant: bordje van lousewies voor de vlaggetjes, vlaggetjes ervoor, bord er weer voor.

Dit ging echt continue door. De hele setting leek wel een parodie. 1 persoon die 6 vlaggetjes wappert, wat een aanhang. Het was nog belachelijker dan Verdonk met haar aanhang op Nova.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_39080880
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef George-Butters het volgende:
Er wordt weer hysterisch lullig grappig over gedaan. Beetje kneuzerig.
Grapjes papegaaien is makkelijk .
pi_39081358
Nova gisteren:

'JONGEREN ZIJN SLIMMER, SNELLER EN SOCIALER'

Nee joh, het zijn stelende, blowende, zuipende, passieve, normloze kutmarrokanen.
pi_39081384
DAt was gisteravond.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39081398
Dat zeg ik, ei.

Huillie.
pi_39081434
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef Autodidact het volgende:
Dat zeg ik, ei.
Leugens je veranderde het snel! Ik had je moeten quoten!

Negert!
Allah Al Watan Al Malik
pi_39081465
Wie geloven jullie eerder? Die Marokkaan of mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')