tief op uit ons topic!quote:
Dat is een statement, die je daar zo maakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Anti oldbie !!!!!!
Wat jij zegt. Slotje!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:21 schreef Stofje het volgende:
Hebben we hier de goedemorgen- en de overkill aan wuppie-topics niet voor?
Slotjesroepers worden niet gewaardeerd, gelieve daarmee te stoppen. Of je doet een TopicReport, of je blijft gewoon weg uit dit topic.quote:
Ow ja das de nieuwe poclicy hè? Vroeger was dat allemaal beter geregeld.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Slotjesroepers worden niet gewaardeerd, gelieve daarmee te stoppen. Of je doet een TopicReport, of je blijft gewoon weg uit dit topic..
Droevig gesteld, met de oudjes van tegenwoordig.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:32 schreef scarefreak het volgende:
SLOTJE GVD!
Dan ga je toch terug naar vroeger?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow ja das de nieuwe poclicy hè? Vroeger was dat allemaal beter geregeld.![]()
Dit is echt geen slecht idee weet je dat!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
+ Nog 135.000 users. Ik denk dat het sneller kan![]()
Droevig gesteld, met al die noob moderators tegenwoordig.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Droevig gesteld, met de oudjes van tegenwoordig.
Precies!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef Homdeck het volgende:
god behoede mij dat ik het zo hoog in mijn bol krijg als ik hier 6 jaar rondhang
Ik hoop dat jij als user echt nog héél wat verbeterd, want je huidige postgedrag is gewoon niet serieus te nemen.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:39 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
De "jeugd" heeft de toekomst, jeweets!![]()
True. Maar de zogeheten 'noob'-moderators zitten nog niet zo lang in het vat dat ze helemaal verzuurd zijn. Het minst erge uit twee kwaden dus.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Droevig gesteld, met al die noob moderators tegenwoordig.
Al doende leert men. Of op z'n Italiaans: sbagliando s'impara.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:41 schreef Stofje het volgende:
Ik hoop dat jij als user echt nog héél wat verbeterd, want je huidige postgedrag is gewoon niet serieus te nemen.
Alsof newbies 6 jaar mogen blijvenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef Homdeck het volgende:
god behoede mij dat ik het zo hoog in mijn bol krijg als ik hier 6 jaar rondhang
Daarmee onderstreep je nog eens dat oldbies saaie mensen zijn. Mensen die niet de grenzen durven op te zoeken. Mensen die in elk topique "bier" roepen en als er een leuke (matige) grap wordt gemaakt, niet kunnen meelachen. Doe eens avonturierlijk, krijg een ban!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:42 schreef Joene het volgende:
Alsof newbies 6 jaar mogen blijven
Sommige van die oudjes hebben meer bans gehad dan jij konthaar hebt.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Daarmee onderstreep je nog eens dat oldbies saaie mensen zijn. Mensen die niet de grenzen durven op te zoeken. Mensen die in elk topique "bier" roepen en als er een leuke (matige) grap wordt gemaakt, niet kunnen meelachen. Doe eens avonturierlijk, krijg een ban!![]()
Deed hij dat dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Daarmee onderstreep je nog eens dat oldbies saaie mensen zijn.
whehehhequote:Op maandag 19 juni 2006 09:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Sommige van die oudjes hebben meer bans gehad dan jij konthaar hebt.
Ja lap zeg, we gaan het niet over mijn olijke billetjes hebben he!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:46 schreef jogy het volgende:
Sommige van die oudjes hebben meer bans gehad dan jij konthaar hebt.
Ja, enkel door zijn verschijning (en zijn feauteaubouque).quote:Op maandag 19 juni 2006 09:47 schreef scarefreak het volgende:
Deed hij dat dan?
Geef mij dat spul ook eens wat je aan het zuipen bent...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja, enkel door zijn verschijning.
Dat uitgewoonde stuk zaadgrot voor leernichten wil ik verder best buiten beschouwing laten, graag zelfs.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja lap zeg, we gaan het niet over mijn olijke billetjes hebben he!![]()
LollerBobterquote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef jogy het volgende:
Dat uitgewoonde stuk zaadgrot voor leernichten wil ik verder best buiten beschouwing laten, graag zelfs.
Ja das nog een echte oldbie fotoooot ja !quote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja, enkel door zijn verschijning (en zijn feauteaubouque).
Aan de vele smileys, leestekens en bijkomende woordjes, lijk je het een grappig grapje te vinden. Erg grappig uitgedrukt, hoe kom je erop om "lollerbobter" tezeggen, geflankeerd door wat smileys, wat uitroeptekens, wat enen en dan nog in het Duits tellen. Erg origineel. Ja, het is duideiljk dat jij iets toevoegt. Eerst een overkill aan topics -die net zo hard weer dichtgingen- en tegelijkertijd kopieer je alles van andere users.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:49 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
LollerBobter![]()
!!!111einszweipolizei dreivierbrigadier!!111
![]()
![]()
je hebt toch wel door dat het een kloon is hè?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan de vele smileys, leestekens en bijkomende woordjes, lijk je het een grappig grapje te vinden. Erg grappig uitgedrukt, hoe kom je erop om "lollerbobter" tezeggen, geflankeerd door wat smileys, wat uitroeptekens, wat enen en dan nog in het Duits tellen. Erg origineel. Ja, het is duideiljk dat jij iets toevoegt. Eerst een overkill aan topics -die net zo hard weer dichtgingen- en tegelijkertijd kopieer je alles van andere users.
Dat heb ik zeker door, maar zijn originele account is net zo ernstig en treurig.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je hebt toch wel door dat het een kloon is hè?
wie ben ik om dat tegen te sprekenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker door, maar zijn originele account is net zo ernstig en treurig.
Kijk, dat bedoelt Albert Vermeersch nu met een saaie oldbie. Iemand die een post in ONZ gaat analyseren verdient van mij een nominatie voor de Darwin Award. Bovendien: er moet toch iemand een beetje leven in de brouwerij brengen? En waarom niet kopiëren van andere users? Het wiel hoeft toch geen tweede keer uitgevonden te worden? De opmerking "overkill aan topics" slaat als een tang op een varken, vele van mijn topics bleven/blijven lang open. Dat jij en je oldbie vrinden je er niet in kunnen vinden, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef Stofje het volgende:
Aan de vele smileys, leestekens en bijkomende woordjes, lijk je het een grappig grapje te vinden. Erg grappig uitgedrukt, hoe kom je erop om "lollerbobter" tezeggen, geflankeerd door wat smileys, wat uitroeptekens, wat enen en dan nog in het Duits tellen. Erg origineel. Ja, het is duideiljk dat jij iets toevoegt. Eerst een overkill aan topics -die net zo hard weer dichtgingen- en tegelijkertijd kopieer je alles van andere users.
Overdaad schaadt, dat is met alles zo. En op het moment loopt elke halve josti waarvan de moeder de pc aan moet zetten omdat hij/zij anders in de cdromspeler gaat schijten met dat ge'lollercopter!einz@quote:Op maandag 19 juni 2006 09:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoelt Albert Vermeersch nu met een saaie oldbie. Iemand die een post in ONZ gaat analyseren verdient van mij een nominatie voor de Darwin Award. Bovendien: er moet toch iemand een beetje leven in de brouwerij brengen? En waarom niet kopiëren van andere users? Het wiel hoeft toch geen tweede keer uitgevonden te worden? De opmerking "overkill aan topics" slaat als een tang op een varken, vele van mijn topics bleven/blijven lang open. Dat jij en je oldbie vrinden je er niet in kunnen vinden, dat is een ander verhaal.
Nee maar, er lacht iemand om Albert Vermeersch, niet te geloven!
Whahahaa, die gast is eigenlijk best garpig
Semi-bies aan de macht!![]()
Dat lijkt me duidelijk...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik ben geen oldbie.
toch kan ik vaak een glimlach of grinnik niet onderdrukken bij zijn posts. Ik weet het, het is triest, ik ben tenslotte 26. Maar ik weet dat hij gelukkig ook geen 16-jarige puisterige puber is.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Overdaad schaadt, dat is met alles zo. En op het moment loopt elke halve josti waarvan de moeder de pc aan moet zetten omdat hij/zij anders in de cdromspeler gaat schijten met dat ge'lollercopter!einz@:D ::DD' dus het leven is er allang uitgebrouwd. Je kan best veilig stellen dat het onderhand de brouwerij van Oranjeboom is.
Och, ik kan me best vermaken om zijn posts hoor. alleen dat hele 'lollerhelicoptersterfinjeeigenkots einztwei lepra aan je klauwen' gedoe komt onderhand mijn strot uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
toch kan ik vaak een glimlach of grinnik niet onderdrukken bij zijn posts. Ik weet het, het is triest, ik ben tenslotte 26. Maar ik weet dat hij gelukkig ook geen 16-jarige puisterige puber is.
Ach jonge, kom op. Dit lijkt me een vrij onschuldig ONZ-topic.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:36 schreef scarefreak het volgende:
En ik maar denken dat bash topics niet meer mochten tegenwoordig
Is dit een bashtopic dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:36 schreef scarefreak het volgende:
Volgens jullie userpolicy welquote:
Heb je de nieuwe nog weleens onder ogen gehad?quote:
Ja de love peace en happiness faqquote:Op maandag 19 juni 2006 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe nog weleens onder ogen gehad?
Wijs mij een bashtopic en ik pak de popcorn.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:36 schreef scarefreak het volgende:
Ik wist niet dat het onze taak was om bash-topics op te sporen?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wijs mij een bashtopic en ik pak de popcorn.
Daar ben je dan ook niet bijster goed in, schijnt.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het onze taak was om bash-topics op te sporen?
Logisch als je het ook niet de bedoeling is wise-assquote:Op maandag 19 juni 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook niet bijster goed in, schijnt.
Ik sprijd mijn billetjes wel even.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
jogy, neuken?
yvonne,quote:Op maandag 19 juni 2006 11:00 schreef scarefreak het volgende:
Wie heeft die mafkees eigenlijk moderator gemaakt, en waarvan is hij uberhaupt moderator?![]()
Er is een labiele homo bezig in het Kasta topic in US, da's nog wel vermakelijk leesvoer bij het ontbijt.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad onze taak is popcorn eten. Je gaat zelf maar zoeken Dago.
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is een labiele homo bezig in het Kasta topic in US, da's nog wel vermakelijk leesvoer bij het ontbijt.
Cairon.quote:
*klik*quote:Op maandag 19 juni 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is een labiele homo bezig in het Kasta topic in US, da's nog wel vermakelijk leesvoer bij het ontbijt.
Goed topicquote:
Ze zijn toch een beetje bang voor die mensen. En zo hoort het natuurlijk ook.quote:
We zaten op jou brussel foto's te wachtenquote:
Heel FOK! is toch een labiele homo?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Noems eens iemand die dat niet isquote:
Alberto wie?quote:
De oude speler van PSV?quote:
Vette pimp die alberto, beetje wijfen hun kruis checkenquote:
Ten eerste haat ik newbes en ten tweede haat ik boomknuffelaars.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zou je je druk maaken om zo'n groepje?
Vrede op aarde, je weet toch.
Laten we met z'n allen een boom gaan knuffelen.
Ik was ook niet welkom, lekker belangrijk.
geworden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:59 schreef stukovich het volgende:
Shit son, volgens mij is dit topic weer een verzameling van oldbies geworden, opgerot uit dit topic......
Is user# 33.321oldbie....
Ik ben geen Newbie....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ten eerste haat ik newbes en ten tweede haat ik boomknuffelaars.![]()
*tieft*
[afbeelding]
o?quote:
Kijk naar m'n profiel dan Pipo....quote:
Zal ik jou eens even een verfrissende knal voor je harses geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
Ziet er weer goed uit.
Alleen als je het dan wel met een zak ijsklontjes doet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even een verfrissende knal voor je harses geven?![]()
Hoezo? Heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als je het dan wel met een zak ijsklontjes doet.
Ja, jij bent een newbie, hoezo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kijk naar m'n profiel dan Pipo....
En misschien is het gras morgen blauw en de lucht groen. Je weet het niet he!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef jogy het volgende:
Misschien wordt het wat.
Nee hoor, maar dat is best verfrissend.quote:
Dat zeg ik, wonderen kúnnen gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En misschien is het gras morgen blauw en de lucht groen. Je weet het niet he!
Ja hoor, wat jij wil.quote:
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.quote:
Of we zoeken je op en neuken je vrouw en verzuipen je hond.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.
Wat Jarno zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of we zoeken je op en neuken je vrouw en verzuipen je hond.
Of andersom.
Dat heb je helemaal correct.quote:
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.
Dat bedoel ik. Goedzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.
Waarom trouwens posten in een "niet" oldbie topique als er een oldbie topique is. Geen aandacht genoeg? Als jullie zo oldbie zijn waarom zeggen een hoop namen van jullie mij dan niks?
Slecht ja. Ik ben een échte newbie en zelfs ik gebruik al PI's!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Oldbies die geen PI's gebruiken.
In onze tijd bestonden die nog niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Oldbies die geen PI's gebruiken.
Jij kent mij niet? En je mening over het dispuut bevalt me wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.
Waarom trouwens posten in een "niet" oldbie topique als er een oldbie topique is. Geen aandacht genoeg? Als jullie zo oldbie zijn waarom zeggen een hoop namen van jullie mij dan niks?
Omdat wij van voor jou tijd zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als jullie zo oldbie zijn waarom zeggen een hoop namen van jullie mij dan niks?
Dat zit wel in de planning ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ga jij de boel even op zitten hitsen.
Ik zei niet dat ik julllie allemaal niet kende...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij kent mij niet? En je mening over het dispuut bevalt me wel.
Okay, kies maar. Je hond of je vrouw?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik julllie allemaal niet kende...
En nu dus niks meer bijdragen aan het forum en dan niet ineens weer de getapte jongen uit moeten hangen..quote:
quote:
Jouw vrouw met mijn hond.quote:
He sjembek hou je klep eens, door ons is fok überhaupt groot geworden, en wie zegt dat we niks bijdragen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En nu dus niks meer bijdragen aan het forum en dan niet ineens weer de getapte jongen uit moeten hangen..
Ik wil dat jij op een bushokje afrent op hoge snelheid en dan vergeet af te remmen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jouw vrouw met mijn hond.
Wat wil jij dan?
Je kan nieteens de hondenbelasting betalenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jouw vrouw met mijn hond.
Wat wil jij dan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Vroeger had je andere oldbies. Oldbies met wijs taalgebruik. Oldbies waar je je aan wilde spiegelen. Nu heb je oldbies die nog ouder zijn dan de toenmalige oldbies, en blijkbaar net een lange slaap hebben uitgezeten. Maar nu zijn ze wakker, en bestoken ze het forum met hersen- en PI-loze wannabe newbie-posts.
Ik vind mezelf inieder geval niet belangrijk omdat ik al zo lang op Fok! zit.... Rukkertjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He sjembek hou je klep eens, door ons is fok überhaupt groot geworden, en wie zegt dat we niks bijdragen tegenwoordig?
Ik ga er vanuit dat jou 2500 post een erg goeie toevoeging voor fok waren![]()
Je mag best namen noemen hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Vroeger had je andere oldbies. Oldbies met wijs taalgebruik. Oldbies waar je je aan wilde spiegelen. Nu heb je oldbies die nog ouder zijn dan de toenmalige oldbies, en blijkbaar net een lange slaap hebben uitgezeten. Maar nu zijn ze wakker, en bestoken ze het forum met hersen- en PI-loze wannabe newbie-posts.
Wat een aggressie. Dat is wel vaker met mensen die verbaal niet zo geweldig onderlegd zijn. Kunnen ze het niet met het mondje af moeten ze maar geweld gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil dat jij op een bushokje afrent op hoge snelheid en dan vergeet af te remmen.
Je moeder vind jou ook niet belangrijk of wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik vind mezelf inieder geavl niet belangrijk omdat ik al zo lang op Fok! zit.... Rukkertje
U zei?quote:
Het is dus met andere woorden wachten tot jij geweld gaat gebruiken, wat dus waarschijnlijk niet lang meer kan duren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een aggressie. Dat is wel veker met mensen die verbaal niet zo geweldig onderlegd zijn. Kunnen ze het niet met het mondje af moeten ze maar geweld gebruiken.
quote:Linkser dan link
In deze haatmaatschappij word ik gedwongen tot misantropie.
Marco van Basten me reet!
Is het zo'n vieze communist, Arma?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Hoest met je kraakpand? Mag je je bakfiets nog voor de deur parkeren?
Lig je dan in een plasje van je eigen bloed trillend naast een bushokje met je mobieltje te internetten dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een aggressie. Dat is wel vaker met mensen die verbaal niet zo geweldig onderlegd zijn. Kunnen ze het niet met het mondje af moeten ze maar geweld gebruiken.
"Haha."quote:
Kikkerlikker, ben jij het?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Erg volwassen om op typfouten te reageren. Als je op geweld van mij wachte kun je lang wachten. Ik heb in mijn leven nog nooit gevochten... BTW Jarno heetf de ban al gebroken.
Goed, het was me weer een waar genoegen, ga nu maar weer je moeder uit bad halen, ze kan niet meer goed uit bad komen sinds ik eroverheen ben geweestquote:
He, pssst misschien dat je tijdens de newbie cursus lag te slapen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Erg volwassen om op typfouten te reageren. Als je op geweld van mij wachte kun je lang wachten. Ik heb in mijn leven nog nooit gevochten... BTW Jarno heetf de ban al gebroken.
Ik dacht al, ruikt hier naar een bejaardentehuis, net zo'n penetrante geur...quote:
Die ken ik dus wel....quote:
Dat wist ik schat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He, pssst misschien dat je tijdens de newbie cursus lag te slapen...
Maar er is een edit-knopje.... al meer dan 6jaar lang.
Maar je bent gewoon te lui om hem te gebruiken...quote:
Wat doe je hier dan? Hop, vort, naar PUB jij. Sjaaltje om, mutsje op, pas op bij oversteken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vind je? Beetje triest eigenlijk. Een topic in PUB haalt ene hoger niveau. Alleen maar dom gebash om niks.
True, sinds dat jij hier reageerd is het niveau onder dat van PUB gezaktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een topic in PUB haalt ene hoger niveau.
Kijk dan knul. Ik heb de typfouten eruit gehaald...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon te lui om hem te gebruiken...
Maakt niet uit, lui zijn zit in je linkse-cultuur
Moet ik even snel een paar oversteek-ouders regelen voor hem?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Hop, vort, naar PUB jij. Sjaaltje om, mutsje op, pas op bij oversteken..
Goed bezig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, al met al een puik topic geworden, zo met onze hulp.
Jullie houden het niveau inderdaad omhoog.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
True, sinds dat jij hier reageerd is het niveau onder dat van PUB gezakt![]()
Geen dank.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kijk dan knul. Ik heb de typfouten eruit gehaald...
Life's a bitch.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mooi te laat met al die quotes...
Jij hebt je Nederlands als tweede taal toets niet gehaald, zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jullie houden het niveau inderdaad omhoog.
Ik zag in DIG nog iemand die met z'n pc liep te klootvioolen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen dank.. Zijn er nog meer probleemgevallen die we even moeten 'helpen'?
Moeten we hier nu ook geld voor vragen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou jullie even op stand-by. Het zou zonde zijn om dit effect te pas en te onpas te gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moeten wij die gozert van je printer nog een handje helpen misschien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zag in DIG nog iemand die met z'n pc liep te klootvioolen.
Okay.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik hou jullie even op stand-by. Het zou zonde zijn om dit effect te pas en te onpas te gebruiken.
DAT ZEI IK TOCH, JARNO!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, al met al een puik topic geworden, zo met onze hulp.
Jij bent slechts een slijmende newbie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt je Nederlands als tweede taal toets niet gehaald, zo te zien.
Er zijn er nog genoeg hoor. Take your pick.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef scarefreak het volgende:
We moeten niet te hard zijn, anders zijn ze zo allemaal weg en moeten we weer mastruberen uit verveling![]()
Dat zeg ik, anders moeten we mastruberen...quote:
Moest je geen PI gebruiken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij bent slechts een slijmende newbie.
Tief je nou nog eens een eind op, of hoe zit dat?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij bent slechts een slijmende newbie.
Nee, ik blijf lekker.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tief je nou nog eens een eind op, of hoe zit dat?!
Nee heb het al geregeld. Hij krijgt geen geld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Moeten wij die gozert van je printer nog een handje helpen misschien?
Jeugd van tegenwoordig, zelfs al te lui om een ander topic te zoeken...quote:
En jij geen hulp?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee heb het al geregeld. Hij krijgt geen geld.![]()
Ja doe mij maar de tag. Newbie Destructor ofzeau.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay.
Een tagje hoeft niet, maar mág wel hoor.
Naar z'n moeder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij ging erg snel bellen enzeau nu.![]()
Je begint nu ook al tegen jezelf te praten, Jozef?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nog steeds hier?
einzelgangerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je begint nu ook al tegen jezelf te praten, Jozef?
Dat moet van Yvonne anders gaan de reeksen veels te snel. Trekt de server niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, oldbies die in een niet oldbies topique reageren dat zijn geen einzelgangers.
Nee dat klopt, dat zijn ze niet, dat heb je helemaal goed jochie, hier... krijg je een sticker!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, oldbies die in een niet oldbies topique reageren dat zijn geen einzelgangers.
Bedankt voor de sticker, ouwe.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat zijn ze niet, dat heb je helemaal goed jochie, hier... krijg je een sticker!
Aandacht te veel, ik kom hier voor me rustquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bedankt voor de sticker, ouwe.
Krijg je in het dagelijks leven niet genoeg aandacht?
Je zal op een forum zitten en daar over gaan zitten zeiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Woldo het volgende:
Je zou maar 6 jaar op een forum zitten en populair/bekent zijn. Go figure.
Ik ga er maar vanuit dat je bekend bedoelde...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Woldo het volgende:
Je zou maar 6 jaar op een forum zitten en populair/bekent zijn.
Je zou je maar aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zal op een forum zitten en daar over gaan zitten zeiken.![]()
Berucht op een forum? Leg es ff uit hoe je dat in godsnaam kan zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je bekend bedoelde...
Maar nee niet bekend/populair, wel berucht...
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Woldo het volgende:
[..]
Berucht op een forum? Leg es ff uit hoe je dat in godsnaam kan zijn?
Leg die vergelijking eens uit dan Knullo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...
Verduidelijk het even voor mij als newb zijnde, oh grote oldie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Verduidelijk het even voor mij als newb zijnde, oh grote oldie.![]()
Weet je het zelf wel knul?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggen![]()
Ik ben niet de persoon in kwestie die in deventer woontquote:
Dan snap ik nog niet waarom ik mijn moeder moet vergelijken met de parkeergarage die onder de brug zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon in kwestie die in deventer woont![]()
Erg nauw, en je kunt er slecht in rijden....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
de parkeergarage die onder de brug zit.
Je kunt de vergelijking niet uitleggen he? Lul er maar overheen hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef scarefreak het volgende:
Het is wel erg triest als ik je moet vertellen wat je moeder onder de brug in deventer doet...
Heeft ze je dat nooit opgebiecht?
Ik dacht even dat je 13 was, het niveau van je grappen wijst er namelijk wel op.quote:Geboortedatum: 1985-02-03
Hij is wel lastig voor mensen met een IQ over de 80 hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kunt de vergelijking niet uitleggen he? Lul er maar overheen hoor.
Beter dan jouw uitgewoonde moeder?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Erg nauw, en je kunt er slecht in rijden....
Je iq is wat zwakjes ja, dat heb je correct.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Opmerking over IQ was wel erg zwakjes, vond je zelf ook niet?
Jij bent vet stoer, jij intresseerd je in geschiedenis, politiek, sociologiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:27 schreef descendent1 het volgende:
Is dat gemekker nu nog niet afgelopen?![]()
Wat zou mij t kunnen verrotten of ik een old-of newbie of een tusseninbe ben; ik ben lekker tocher dan jullie allemaal!
![]()
Bewijs t tegendeel maar es.. oh, wacht..![]()
Gelukkig is mijn EQ wel hoog. Maar inderdaad lul maar over je fouten heen. Het feit dat je er niet op reageert zegt mij voldoende.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je iq is wat zwakjes ja, dat heb je correct.![]()
Hobbies/interesses:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij bent vet stoer, jij intresseerd je in geschiedenis, politiek, sociologie![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
En ja, ik heb er ook niks staan. Voor je daar over begint.
Ieder z'n hobby....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb geen interesse in hobby's.
En jij interesseert je niet in spelling zo te zien..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij bent vet stoer, jij intresseerd je in geschiedenis, politiek, sociologie![]()
Hehe, ik dacht al dat je niet meer durfde...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eindelijk rust.
Ik deel deze mening met je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef PsyCha het volgende:
haha leuk topic
Ben jij een sukkel of....... He?!?! Er is helemaal geen andere optie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef scarefreak het volgende:
Heel goed van jou, moet je dat zeggen van je Therapeut, of is dat echt je eigen mening?
Je snapt het allemaal niet zo he, is niet erg hoor, gebeurd de slechtste...quote:
moeten er nog 46quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we dit topic maar even volposten. Zijn we daar ook weer vanaf.![]()
Niet als jij er constant doorheen komt, dan worden het er vanzelfsprekend minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
46 semi leuke opmerkingen van scarefreak waar uit zijn gedachtegang van een 16-jarige naar voren komt...
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef Homdeck het volgende:
Ik voorzie een reeks
Als kiespijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry leef je uit. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat de wereld jou bagger mist.
Ga jij nou maar op je hometrainer zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
En toch kunnen de oldbies het niet laten om in het anti-oldbie topique te komen! Zouden ze geen leven hebben? Hebben ze alleen elkaar?
Ik heb alleen mezelf en de usb-poortquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
En toch kunnen de oldbies het niet laten om in het anti-oldbie topique te komen! Zouden ze geen leven hebben? Hebben ze alleen elkaar?
Beetje meer respect voor de TS van nota bene je eigen naamtopique!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Ga jij nou maar op je hometrainer zitten.
Ik zal aan je denken als ik zometeen me diaree er weer uitdruk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de TS van nota bene je eigen naamtopique!![]()
Dirktator!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
Van wie is TS eigenlijk een cleaun?
Pff, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden.quote:
true true.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden.
Echt? Whehehehehe.quote:
Dirktator? Dat is al bijna een fecking oldbie, daar wil ik, Albert Vermeersch, niets mee te maken hebben!quote:
Vanzelfsprekend dat je je niet wil indentiviseren met zo'n figuurquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dirktator? Dat is al bijna een fecking oldbie, daar wil ik, Albert Vermeersch, niets mee te maken hebben!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend dat je je niet wil indentificeren met zo'n figuur![]()
He dankjequote:
Toch aardig dat hij het probeerdquote:
Als je een verbetering door iemands anus poogt te duwen moeten ze wel goed zijn, anders sta je gewoon een beetje voor lul.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wie hij?
en er zaten gewoon te veel fouten in 1 woord.
eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je een verbetering door iemands anus poogt te duwen moeten ze wel goed zijn, anders sta je gewoon een beetje voor lul.
Kom we gooien hem even old school dicht!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef scarefreak het volgende:
nog niet vol/slotje ?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef amaranta het volgende:
Hier ben ik uw redder in nood!
Oldbies roeleren. TS is gewoon jaloers.
*doet gordijnen dicht*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef amaranta het volgende:
Neuken lijkt me een goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |