quote:Op maandag 19 juni 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is een labiele homo bezig in het Kasta topic in US, da's nog wel vermakelijk leesvoer bij het ontbijt.
Cairon.quote:
*klik*quote:Op maandag 19 juni 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is een labiele homo bezig in het Kasta topic in US, da's nog wel vermakelijk leesvoer bij het ontbijt.
Goed topicquote:
Ze zijn toch een beetje bang voor die mensen. En zo hoort het natuurlijk ook.quote:
We zaten op jou brussel foto's te wachtenquote:
Heel FOK! is toch een labiele homo?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Noems eens iemand die dat niet isquote:
Alberto wie?quote:
De oude speler van PSV?quote:
Vette pimp die alberto, beetje wijfen hun kruis checkenquote:
Ten eerste haat ik newbes en ten tweede haat ik boomknuffelaars.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zou je je druk maaken om zo'n groepje?
Vrede op aarde, je weet toch.
Laten we met z'n allen een boom gaan knuffelen.
Ik was ook niet welkom, lekker belangrijk.
geworden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:59 schreef stukovich het volgende:
Shit son, volgens mij is dit topic weer een verzameling van oldbies geworden, opgerot uit dit topic......
Is user# 33.321oldbie....
Ik ben geen Newbie....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ten eerste haat ik newbes en ten tweede haat ik boomknuffelaars.![]()
*tieft*
[afbeelding]
o?quote:
Kijk naar m'n profiel dan Pipo....quote:
Zal ik jou eens even een verfrissende knal voor je harses geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
Ziet er weer goed uit.
Alleen als je het dan wel met een zak ijsklontjes doet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even een verfrissende knal voor je harses geven?![]()
Hoezo? Heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als je het dan wel met een zak ijsklontjes doet.
Ja, jij bent een newbie, hoezo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kijk naar m'n profiel dan Pipo....
En misschien is het gras morgen blauw en de lucht groen. Je weet het niet he!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef jogy het volgende:
Misschien wordt het wat.
Nee hoor, maar dat is best verfrissend.quote:
Dat zeg ik, wonderen kúnnen gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En misschien is het gras morgen blauw en de lucht groen. Je weet het niet he!
Ja hoor, wat jij wil.quote:
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.quote:
Of we zoeken je op en neuken je vrouw en verzuipen je hond.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.
Wat Jarno zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of we zoeken je op en neuken je vrouw en verzuipen je hond.
Of andersom.
Dat heb je helemaal correct.quote:
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.
Dat bedoel ik. Goedzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.
Waarom trouwens posten in een "niet" oldbie topique als er een oldbie topique is. Geen aandacht genoeg? Als jullie zo oldbie zijn waarom zeggen een hoop namen van jullie mij dan niks?
Slecht ja. Ik ben een échte newbie en zelfs ik gebruik al PI's!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Oldbies die geen PI's gebruiken.
In onze tijd bestonden die nog niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Oldbies die geen PI's gebruiken.
Jij kent mij niet? En je mening over het dispuut bevalt me wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.
Waarom trouwens posten in een "niet" oldbie topique als er een oldbie topique is. Geen aandacht genoeg? Als jullie zo oldbie zijn waarom zeggen een hoop namen van jullie mij dan niks?
Omdat wij van voor jou tijd zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als jullie zo oldbie zijn waarom zeggen een hoop namen van jullie mij dan niks?
Dat zit wel in de planning ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ga jij de boel even op zitten hitsen.
Ik zei niet dat ik julllie allemaal niet kende...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij kent mij niet? En je mening over het dispuut bevalt me wel.
Okay, kies maar. Je hond of je vrouw?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik julllie allemaal niet kende...
En nu dus niks meer bijdragen aan het forum en dan niet ineens weer de getapte jongen uit moeten hangen..quote:
quote:
Jouw vrouw met mijn hond.quote:
He sjembek hou je klep eens, door ons is fok überhaupt groot geworden, en wie zegt dat we niks bijdragen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En nu dus niks meer bijdragen aan het forum en dan niet ineens weer de getapte jongen uit moeten hangen..
Ik wil dat jij op een bushokje afrent op hoge snelheid en dan vergeet af te remmen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jouw vrouw met mijn hond.
Wat wil jij dan?
Je kan nieteens de hondenbelasting betalenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jouw vrouw met mijn hond.
Wat wil jij dan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Vroeger had je andere oldbies. Oldbies met wijs taalgebruik. Oldbies waar je je aan wilde spiegelen. Nu heb je oldbies die nog ouder zijn dan de toenmalige oldbies, en blijkbaar net een lange slaap hebben uitgezeten. Maar nu zijn ze wakker, en bestoken ze het forum met hersen- en PI-loze wannabe newbie-posts.
Ik vind mezelf inieder geval niet belangrijk omdat ik al zo lang op Fok! zit.... Rukkertjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He sjembek hou je klep eens, door ons is fok überhaupt groot geworden, en wie zegt dat we niks bijdragen tegenwoordig?
Ik ga er vanuit dat jou 2500 post een erg goeie toevoeging voor fok waren![]()
Je mag best namen noemen hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Vroeger had je andere oldbies. Oldbies met wijs taalgebruik. Oldbies waar je je aan wilde spiegelen. Nu heb je oldbies die nog ouder zijn dan de toenmalige oldbies, en blijkbaar net een lange slaap hebben uitgezeten. Maar nu zijn ze wakker, en bestoken ze het forum met hersen- en PI-loze wannabe newbie-posts.
Wat een aggressie. Dat is wel vaker met mensen die verbaal niet zo geweldig onderlegd zijn. Kunnen ze het niet met het mondje af moeten ze maar geweld gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil dat jij op een bushokje afrent op hoge snelheid en dan vergeet af te remmen.
Je moeder vind jou ook niet belangrijk of wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik vind mezelf inieder geavl niet belangrijk omdat ik al zo lang op Fok! zit.... Rukkertje
U zei?quote:
Het is dus met andere woorden wachten tot jij geweld gaat gebruiken, wat dus waarschijnlijk niet lang meer kan duren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een aggressie. Dat is wel veker met mensen die verbaal niet zo geweldig onderlegd zijn. Kunnen ze het niet met het mondje af moeten ze maar geweld gebruiken.
quote:Linkser dan link
In deze haatmaatschappij word ik gedwongen tot misantropie.
Marco van Basten me reet!
Is het zo'n vieze communist, Arma?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Hoest met je kraakpand? Mag je je bakfiets nog voor de deur parkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |