Lig je dan in een plasje van je eigen bloed trillend naast een bushokje met je mobieltje te internetten dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een aggressie. Dat is wel vaker met mensen die verbaal niet zo geweldig onderlegd zijn. Kunnen ze het niet met het mondje af moeten ze maar geweld gebruiken.
"Haha."quote:
Kikkerlikker, ben jij het?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Erg volwassen om op typfouten te reageren. Als je op geweld van mij wachte kun je lang wachten. Ik heb in mijn leven nog nooit gevochten... BTW Jarno heetf de ban al gebroken.
Goed, het was me weer een waar genoegen, ga nu maar weer je moeder uit bad halen, ze kan niet meer goed uit bad komen sinds ik eroverheen ben geweestquote:
He, pssst misschien dat je tijdens de newbie cursus lag te slapen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Erg volwassen om op typfouten te reageren. Als je op geweld van mij wachte kun je lang wachten. Ik heb in mijn leven nog nooit gevochten... BTW Jarno heetf de ban al gebroken.
Ik dacht al, ruikt hier naar een bejaardentehuis, net zo'n penetrante geur...quote:
Die ken ik dus wel....quote:
Dat wist ik schat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He, pssst misschien dat je tijdens de newbie cursus lag te slapen...
Maar er is een edit-knopje.... al meer dan 6jaar lang.
Maar je bent gewoon te lui om hem te gebruiken...quote:
Wat doe je hier dan? Hop, vort, naar PUB jij. Sjaaltje om, mutsje op, pas op bij oversteken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vind je? Beetje triest eigenlijk. Een topic in PUB haalt ene hoger niveau. Alleen maar dom gebash om niks.
True, sinds dat jij hier reageerd is het niveau onder dat van PUB gezaktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een topic in PUB haalt ene hoger niveau.
Kijk dan knul. Ik heb de typfouten eruit gehaald...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon te lui om hem te gebruiken...
Maakt niet uit, lui zijn zit in je linkse-cultuur
Moet ik even snel een paar oversteek-ouders regelen voor hem?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Hop, vort, naar PUB jij. Sjaaltje om, mutsje op, pas op bij oversteken..
Goed bezig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, al met al een puik topic geworden, zo met onze hulp.
Jullie houden het niveau inderdaad omhoog.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
True, sinds dat jij hier reageerd is het niveau onder dat van PUB gezakt![]()
Geen dank.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kijk dan knul. Ik heb de typfouten eruit gehaald...
Life's a bitch.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mooi te laat met al die quotes...
Jij hebt je Nederlands als tweede taal toets niet gehaald, zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jullie houden het niveau inderdaad omhoog.
Ik zag in DIG nog iemand die met z'n pc liep te klootvioolen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen dank.. Zijn er nog meer probleemgevallen die we even moeten 'helpen'?
Moeten we hier nu ook geld voor vragen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hou jullie even op stand-by. Het zou zonde zijn om dit effect te pas en te onpas te gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moeten wij die gozert van je printer nog een handje helpen misschien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zag in DIG nog iemand die met z'n pc liep te klootvioolen.
Okay.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik hou jullie even op stand-by. Het zou zonde zijn om dit effect te pas en te onpas te gebruiken.
DAT ZEI IK TOCH, JARNO!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, al met al een puik topic geworden, zo met onze hulp.
Jij bent slechts een slijmende newbie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt je Nederlands als tweede taal toets niet gehaald, zo te zien.
Er zijn er nog genoeg hoor. Take your pick.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef scarefreak het volgende:
We moeten niet te hard zijn, anders zijn ze zo allemaal weg en moeten we weer mastruberen uit verveling![]()
Dat zeg ik, anders moeten we mastruberen...quote:
Moest je geen PI gebruiken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij bent slechts een slijmende newbie.
Tief je nou nog eens een eind op, of hoe zit dat?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij bent slechts een slijmende newbie.
Nee, ik blijf lekker.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tief je nou nog eens een eind op, of hoe zit dat?!
Nee heb het al geregeld. Hij krijgt geen geld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Moeten wij die gozert van je printer nog een handje helpen misschien?
Jeugd van tegenwoordig, zelfs al te lui om een ander topic te zoeken...quote:
En jij geen hulp?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee heb het al geregeld. Hij krijgt geen geld.![]()
Ja doe mij maar de tag. Newbie Destructor ofzeau.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay.
Een tagje hoeft niet, maar mág wel hoor.
Naar z'n moeder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij ging erg snel bellen enzeau nu.![]()
Je begint nu ook al tegen jezelf te praten, Jozef?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nog steeds hier?
einzelgangerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je begint nu ook al tegen jezelf te praten, Jozef?
Dat moet van Yvonne anders gaan de reeksen veels te snel. Trekt de server niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, oldbies die in een niet oldbies topique reageren dat zijn geen einzelgangers.
Nee dat klopt, dat zijn ze niet, dat heb je helemaal goed jochie, hier... krijg je een sticker!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, oldbies die in een niet oldbies topique reageren dat zijn geen einzelgangers.
Bedankt voor de sticker, ouwe.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat zijn ze niet, dat heb je helemaal goed jochie, hier... krijg je een sticker!
Aandacht te veel, ik kom hier voor me rustquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bedankt voor de sticker, ouwe.
Krijg je in het dagelijks leven niet genoeg aandacht?
Je zal op een forum zitten en daar over gaan zitten zeiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Woldo het volgende:
Je zou maar 6 jaar op een forum zitten en populair/bekent zijn. Go figure.
Ik ga er maar vanuit dat je bekend bedoelde...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Woldo het volgende:
Je zou maar 6 jaar op een forum zitten en populair/bekent zijn.
Je zou je maar aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zal op een forum zitten en daar over gaan zitten zeiken.![]()
Berucht op een forum? Leg es ff uit hoe je dat in godsnaam kan zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je bekend bedoelde...
Maar nee niet bekend/populair, wel berucht...
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Woldo het volgende:
[..]
Berucht op een forum? Leg es ff uit hoe je dat in godsnaam kan zijn?
Leg die vergelijking eens uit dan Knullo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...
Verduidelijk het even voor mij als newb zijnde, oh grote oldie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Verduidelijk het even voor mij als newb zijnde, oh grote oldie.![]()
Weet je het zelf wel knul?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggen![]()
Ik ben niet de persoon in kwestie die in deventer woontquote:
Dan snap ik nog niet waarom ik mijn moeder moet vergelijken met de parkeergarage die onder de brug zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon in kwestie die in deventer woont![]()
Erg nauw, en je kunt er slecht in rijden....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
de parkeergarage die onder de brug zit.
Je kunt de vergelijking niet uitleggen he? Lul er maar overheen hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef scarefreak het volgende:
Het is wel erg triest als ik je moet vertellen wat je moeder onder de brug in deventer doet...
Heeft ze je dat nooit opgebiecht?
Ik dacht even dat je 13 was, het niveau van je grappen wijst er namelijk wel op.quote:Geboortedatum: 1985-02-03
Hij is wel lastig voor mensen met een IQ over de 80 hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kunt de vergelijking niet uitleggen he? Lul er maar overheen hoor.
Beter dan jouw uitgewoonde moeder?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Erg nauw, en je kunt er slecht in rijden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |