Nee dat klopt, dat zijn ze niet, dat heb je helemaal goed jochie, hier... krijg je een sticker!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, oldbies die in een niet oldbies topique reageren dat zijn geen einzelgangers.
Bedankt voor de sticker, ouwe.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat zijn ze niet, dat heb je helemaal goed jochie, hier... krijg je een sticker!
Aandacht te veel, ik kom hier voor me rustquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bedankt voor de sticker, ouwe.
Krijg je in het dagelijks leven niet genoeg aandacht?
Je zal op een forum zitten en daar over gaan zitten zeiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Woldo het volgende:
Je zou maar 6 jaar op een forum zitten en populair/bekent zijn. Go figure.
Ik ga er maar vanuit dat je bekend bedoelde...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Woldo het volgende:
Je zou maar 6 jaar op een forum zitten en populair/bekent zijn.
Je zou je maar aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zal op een forum zitten en daar over gaan zitten zeiken.![]()
Berucht op een forum? Leg es ff uit hoe je dat in godsnaam kan zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je bekend bedoelde...
Maar nee niet bekend/populair, wel berucht...
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef Woldo het volgende:
[..]
Berucht op een forum? Leg es ff uit hoe je dat in godsnaam kan zijn?
Leg die vergelijking eens uit dan Knullo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...
Verduidelijk het even voor mij als newb zijnde, oh grote oldie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je moet het vergelijken als je moeder onder de Wilhelminabrug...
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Verduidelijk het even voor mij als newb zijnde, oh grote oldie.![]()
Weet je het zelf wel knul?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggen![]()
Ik ben niet de persoon in kwestie die in deventer woontquote:
Dan snap ik nog niet waarom ik mijn moeder moet vergelijken met de parkeergarage die onder de brug zit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon in kwestie die in deventer woont![]()
Erg nauw, en je kunt er slecht in rijden....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Woldo het volgende:
[..]
de parkeergarage die onder de brug zit.
Je kunt de vergelijking niet uitleggen he? Lul er maar overheen hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou dat niet hoef uit te leggen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef scarefreak het volgende:
Het is wel erg triest als ik je moet vertellen wat je moeder onder de brug in deventer doet...
Heeft ze je dat nooit opgebiecht?
Ik dacht even dat je 13 was, het niveau van je grappen wijst er namelijk wel op.quote:Geboortedatum: 1985-02-03
Hij is wel lastig voor mensen met een IQ over de 80 hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kunt de vergelijking niet uitleggen he? Lul er maar overheen hoor.
Beter dan jouw uitgewoonde moeder?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Erg nauw, en je kunt er slecht in rijden....
Je iq is wat zwakjes ja, dat heb je correct.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Opmerking over IQ was wel erg zwakjes, vond je zelf ook niet?
Jij bent vet stoer, jij intresseerd je in geschiedenis, politiek, sociologiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:27 schreef descendent1 het volgende:
Is dat gemekker nu nog niet afgelopen?![]()
Wat zou mij t kunnen verrotten of ik een old-of newbie of een tusseninbe ben; ik ben lekker tocher dan jullie allemaal!
![]()
Bewijs t tegendeel maar es.. oh, wacht..![]()
Gelukkig is mijn EQ wel hoog. Maar inderdaad lul maar over je fouten heen. Het feit dat je er niet op reageert zegt mij voldoende.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Je iq is wat zwakjes ja, dat heb je correct.![]()
Hobbies/interesses:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij bent vet stoer, jij intresseerd je in geschiedenis, politiek, sociologie![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
En ja, ik heb er ook niks staan. Voor je daar over begint.
Ieder z'n hobby....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb geen interesse in hobby's.
En jij interesseert je niet in spelling zo te zien..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij bent vet stoer, jij intresseerd je in geschiedenis, politiek, sociologie![]()
Hehe, ik dacht al dat je niet meer durfde...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eindelijk rust.
Ik deel deze mening met je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef PsyCha het volgende:
haha leuk topic
Ben jij een sukkel of....... He?!?! Er is helemaal geen andere optie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef scarefreak het volgende:
Heel goed van jou, moet je dat zeggen van je Therapeut, of is dat echt je eigen mening?
Je snapt het allemaal niet zo he, is niet erg hoor, gebeurd de slechtste...quote:
moeten er nog 46quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Zullen we dit topic maar even volposten. Zijn we daar ook weer vanaf.![]()
Niet als jij er constant doorheen komt, dan worden het er vanzelfsprekend minder.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
46 semi leuke opmerkingen van scarefreak waar uit zijn gedachtegang van een 16-jarige naar voren komt...
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:53 schreef Homdeck het volgende:
Ik voorzie een reeks
Als kiespijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry leef je uit. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat de wereld jou bagger mist.
Ga jij nou maar op je hometrainer zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
En toch kunnen de oldbies het niet laten om in het anti-oldbie topique te komen! Zouden ze geen leven hebben? Hebben ze alleen elkaar?
Ik heb alleen mezelf en de usb-poortquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
En toch kunnen de oldbies het niet laten om in het anti-oldbie topique te komen! Zouden ze geen leven hebben? Hebben ze alleen elkaar?
Beetje meer respect voor de TS van nota bene je eigen naamtopique!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef Armageddon het volgende:
Ga jij nou maar op je hometrainer zitten.
Ik zal aan je denken als ik zometeen me diaree er weer uitdruk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de TS van nota bene je eigen naamtopique!![]()
Dirktator!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
Van wie is TS eigenlijk een cleaun?
Pff, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden.quote:
true true.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, als ik dat allemaal moet gaan bijhouden.
Echt? Whehehehehe.quote:
Dirktator? Dat is al bijna een fecking oldbie, daar wil ik, Albert Vermeersch, niets mee te maken hebben!quote:
Vanzelfsprekend dat je je niet wil indentiviseren met zo'n figuurquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dirktator? Dat is al bijna een fecking oldbie, daar wil ik, Albert Vermeersch, niets mee te maken hebben!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend dat je je niet wil indentificeren met zo'n figuur![]()
He dankjequote:
Toch aardig dat hij het probeerdquote:
Als je een verbetering door iemands anus poogt te duwen moeten ze wel goed zijn, anders sta je gewoon een beetje voor lul.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
wie hij?
en er zaten gewoon te veel fouten in 1 woord.
eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je een verbetering door iemands anus poogt te duwen moeten ze wel goed zijn, anders sta je gewoon een beetje voor lul.
Kom we gooien hem even old school dicht!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef scarefreak het volgende:
nog niet vol/slotje ?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef amaranta het volgende:
Hier ben ik uw redder in nood!
Oldbies roeleren. TS is gewoon jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |