abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:56:14 #251
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39118819
Ja boeie, daarom hoort dat nog wel allemaal bij me trainingstijd. Anders kan ik ook wel zeggen dat ik 2 keer in me leven goed heb getraind oid. Ik leer nog steeds elke keer bij, en denk telkens weer van nu weet ik het, dat blijf je toch houden.
ada fare stop stalking me
pi_39118953
damn die foto's laden duurt lang man jurrio . Maar je ziet er wel goed droog uit en alles klopt ook wel in verhouding. Ik moet tot nu toe wel zeggen dat de foto's wel een goed beeld geven van wat ik in gedachten zou hebben van sommigen van hier (i'm good )
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_39119071
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:01 schreef MyImmortal het volgende:
damn die foto's laden duurt lang man jurrio . Maar je ziet er wel goed droog uit en alles klopt ook wel in verhouding. Ik moet tot nu toe wel zeggen dat de foto's wel een goed beeld geven van wat ik in gedachten zou hebben van sommigen van hier (i'm good )
Hehe ja sorry..ze waren groot en ik was te lui om ze te verkleinen

@ Ivo: misschien heb je wel gelijk, trainen = trainen, maar jij zult toch ook inzien dat je gewoon meer vordering boekt als je ook meer eet en rust? Dat bedoelde ik ermee te zeggen. Vanaf december ben ik gewoon harder gaan groeien
Alles bij elkaar train ik dan nu dus zo'n 1,5 - 2 jaar.
pi_39122563
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Hehe ja sorry..ze waren groot en ik was te lui om ze te verkleinen

@ Ivo: misschien heb je wel gelijk, trainen = trainen, maar jij zult toch ook inzien dat je gewoon meer vordering boekt als je ook meer eet en rust? Dat bedoelde ik ermee te zeggen. Vanaf december ben ik gewoon harder gaan groeien
Alles bij elkaar train ik dan nu dus zo'n 1,5 - 2 jaar.
ach ja, als ik al mijn sorry-ass pogingen tot sterker worden in de sportschool optel zit ik ook zo op de 2 jaar... Jezus wat 'n gepiel was dat als ik eraan terug denk... Beginnen met een half uur hardlopen, daarna 15 min de buik, en dan denken dat je je borst traint met lat-pulleys

neuh, ik train pas n beetje normaal sinds een half jaar oid, gelukkig zijn de resultaten wel goed ook.

Morgen weer lichte squats, kuiten, standing military press en nog iets moois voor de schouders/borst
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39122782
Morgen weer training, that means:

A1. Heavy squat
A2. Push press
A3. Pendlay row (naar buik)

B1. Leg curl
B2. Hyperextension

C1. Hammer curl
C2. Hise shrug

Waarbij B en C in supersets gebeuren . A op den duur ook, maar eerst even op niveau komen .
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:03:03 #257
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39122868
Ik lees je posts niet meer zolang je geen foto's hebt gepost...

LedZep Boycot
pi_39122928
Oke, hoi en tot nooit meer ziens! Ik ga jullie lurkend uitlachen omdat jullie mietjesworkouts doen terwijl ik mijn vette oldskoolfullbody trainingen volbreng!
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:44:12 #259
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_39124623
ik zou wel fotos willen posten, maar dat lukt niet omdat ik geen digitale camera heb
pi_39126273
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
ik zou wel fotos willen posten, maar dat lukt niet omdat ik geen digitale camera heb
telefoon?
pi_39126593
die grippert.. ik kan er niet afblijven

m'n handen liggen haast helemaal open met op een paar vingers blijnen
balsporten :r
pi_39126736
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:01 schreef MyImmortal het volgende:
maak eens recente foto's
Ik ga me er komende week toe zetten. Behalve het trainen ben ik echt überlui
Mja, is er niet echt veel verschil denk ik, had eerst gebulkd naar 89kg, toen was ik nog steeds vrij droog (11-12%). Daarna een mini-cut naar 85-86kg, buikspieren komen net ff wat mooier uit en aderen worden wat beter zichtbaar.

Ik train overigens over een week precies een jaar. Ik woog toen 68kg bij 1.85m. Rookte 20 sigaretten per dag en do-, vrij- en zaterdag altijd kneiterbezopen. Gedoemd om op m'n 40ste longkanker en een verrotte lever te hebben.
Toen gestopt met roken en ik het bier probeer ik te beperken tot zaterdag Abbo bij de sportschool, flink eten en de kilo's vlogen eraan
Ik heb nu alweer zin om van de winter weer te bulken
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:57:00 #263
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39128129
goed bezig sloper.... dikke duim
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:08:12 #264
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_39128669
hoi

daar ben ik weer eens
pi_39130449
ik heb juist foto's van m'n "fysiek" kunnen nemen met een gsm, zoek alleen nog een bluetooth ontvanger en ik zwier ze erop
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:49:20 #266
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_39131070
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:40 schreef Tommy__ het volgende:
ik heb juist foto's van m'n "fysiek" kunnen nemen met een gsm, zoek alleen nog een bluetooth ontvanger en ik zwier ze erop
Wat is een grippert?
bb_koning.hyves.nl
pi_39134502
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Wat is een grippert?
pi_39139016
Ik moet zeggen dat ik toch wat meer foto's had verwacht in dit topic. De foto's die ik gezien heb ziet er netjes uit allemaal. Ik zal eens ff kijken hoe ik ook alweer plaatjes moet posten, dan zal ik er ook wat posten.
There is no finishline...
pi_39139037
Ik moet zeggen dat ik het gevoel heb, dat ik qua spiergrootte, best wel in de buurt kom bij jullie ecto's, zonder enige bodybuilding-basis

Ik kan het alleen niet goed vergelijken, omdat er nog al wat verpakking omheen zit.
pi_39139339
Beetje brakke gsm pics en ik moest ze zelf maken maar goed.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blaze82 op 23-06-2006 09:53:39 ]
pi_39141502
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:57 schreef synthesix het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gevoel heb, dat ik qua spiergrootte, best wel in de buurt kom bij jullie ecto's, zonder enige bodybuilding-basis

Ik kan het alleen niet goed vergelijken, omdat er nog al wat verpakking omheen zit.
ja, en op foto lijkt het 2x zo weinig
pi_39142259
Hoe zit het eigelijk met sex voor en/of na de training, beinvloed dit de training die je daarvoor gedaan hebt? of daarna zou gaan doen?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_39142531
probeer het en post je bevindingen
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:18:01 #274
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39142586
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:16 schreef Blaze82 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes zeg!!!
Dit is nou ongeveer het doel dat ik voor ogen heb.
pi_39144135
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:03 schreef ConQuestador het volgende:
Ik lees je posts niet meer zolang je geen foto's hebt gepost...

LedZep Boycot
* Webkim boycot mee.
Tssk. Zelfs ik post foto's van mijn nog-lang-niet-blokjesbuikje.
Er komt overigens fijne eyecandy voorbij hier.
Hardloper.
IG @webkim
pi_39144370
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

* Webkim boycot mee.
Tssk. Zelfs ik post foto's van mijn nog-lang-niet-blokjesbuikje.
Er komt overigens fijne eyecandy voorbij hier.
hij heeft toch een foto gepost.........
enne @blaze82, goede fysiek droog en symmetrisch
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:08:47 #277
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39146317
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef MyImmortal het volgende:
hij heeft toch een foto gepost.........
Oja ???

Ik zie ze niet hoor ... (maar laten we er niet over doorzeuren, het is natuurlijk geen verplichting)
pi_39147013
leuk blaze, maar je moet dringend gaan squatten ivm die stekkie beentjes van je
pi_39147192
quote:
Nette fysiek!
en mooie mobiel, goede foto's maakt die hè?
Zoiets is dus ook mijn doel. Misschien nog wat verdere groei, maar veel meer ook niet.
Momenteel een vage spierpijn in mijn rechterschouder, vaag omdat ik geen schouders heb getraind (direct dan)...en alleen rechts.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jurrio op 23-06-2006 13:45:37 ]
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:41:09 #280
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39147233
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:52 schreef ivosnivo het volgende:
ziet er zeer netjes uit man, hoe lang ben je bezig?
[..]

idd na een aantal jaar moet je toch wel op de 76 cm zitten

Bedoel je dat bulken een voorwaarde is?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_39147581
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
leuk blaze, maar je moet dringend gaan squatten ivm die stekkie beentjes van je [afbeelding]
Bedankt voor alle reacties leuke reacties

Die foto die jij net poste tommy is van 2jaar geleden toen ik nog een kilo of 7 lichter was en inderdaad nog niet veel benen deed trainen. Momenteel ben ik ook veel aan het squaten, zowel de full als de 90graden squat omdat ik het toen ook nogal uit verhouding begon te vinden. Zit nu ook op 8x90kg full squat en 8x125kg 90graden. Alleen de kuiten blijven nog wat achter, maar goed zo heeft iedereen wel iets om aan te werken.
pi_39147767
merk trouwens dat mijn linkerborst behoorlijk achterblijft op mijn rechterborst, hoe is dit het beste op te lossen?

Ik zat te denken je kan wel bijv links wat meer reps maken dan rechts maar volgens mij houd je dan die ongelijkheid. Maar om nou rechts een paar weken/maanden niet te trainen vind ik ook zoiets... hoe los je dit op?
pi_39147820
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef Lanvin het volgende:
merk trouwens dat mijn linkerborst behoorlijk achterblijft op mijn rechterborst, hoe is dit het beste op te lossen?

Ik zat te denken je kan wel bijv links wat meer reps maken dan rechts maar volgens mij houd je dan die ongelijkheid. Maar om nou rechts een paar weken/maanden niet te trainen vind ik ook zoiets... hoe los je dit op?
doe ipv bankdrukken met een barbell met dumbells drukken. flat dumbell presses, incline dumbell presses etc. Dan krijgen ze dezelfde load en werkt niet de ene kant meer dan de ander
pi_39147882
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

doe ipv bankdrukken met een barbell met dumbells drukken. flat dumbell presses, incline dumbell presses etc. Dan krijgen ze dezelfde load en werkt niet de ene kant meer dan de ander
Ik doe niet anders Ik doe benchpressen altijd met dumbbells nooit met barbell, aangezien ik die niet heb
pi_39147991
Frenck en Ledzep jullie betaling is ook al binnen, dank u.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39148092
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ik doe niet anders Ik doe benchpressen altijd met dumbbells nooit met barbell, aangezien ik die niet heb
aha maarja, het is natuurlijk ook wel vrij normaal. bij mij is het ook niet zo symmetrisch als ik hoop mijn linker tricep is kleiner dan dan rechter maar de bicep juist andersom. Dat met borst heb ik ook wel, ik ben zelf links en merk gewoon dat mijn linkerborstspier iets groter is. Ik wisselde zelf ook genoeg af met oefeningen.

Misschien wat andere oefeningen erbij doen, cable crossovers, flyes etc, ff lekker mixen
pi_39148541
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:08 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Oja ???

Ik zie ze niet hoor ... (maar laten we er niet over doorzeuren, het is natuurlijk geen verplichting)
Eerste pagina van dit topic dacht ik, van zijn rug.
pi_39149120
Er staat inderdaad een foto online en ik ben simpelweg te lui om nog meer foto's te maken
pi_39151649
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

aha maarja, het is natuurlijk ook wel vrij normaal. bij mij is het ook niet zo symmetrisch als ik hoop mijn linker tricep is kleiner dan dan rechter maar de bicep juist andersom. Dat met borst heb ik ook wel, ik ben zelf links en merk gewoon dat mijn linkerborstspier iets groter is. Ik wisselde zelf ook genoeg af met oefeningen.

Misschien wat andere oefeningen erbij doen, cable crossovers, flyes etc, ff lekker mixen
Vroeg me trouwens af wat nou precies Dumbbell Pullovers voor je doen, dus met enkel en alleen je schouderblad op het bankje, dus over dwars... De een zegt het traint je bors perfect, de ander zegt het traint je rug en niet je borst. Wat doet het nou echt?
pi_39152014
Volgens mij train je je rug als je een brede grip neemt, en je borst als je een close grip neemt.
pi_39152282
volgens mij was dat een geintje van arnold, en traint dat hoedanook je rug, met een wijde grip meer het accent op de zijkant (vleugeltjes) van je rug en smalle grip meer het midden op je rug.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:17:51 #292
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39152644
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes.

Werk aan je bovenborst en vergeet de achterkant van je schouderkoppen niet.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:19:59 #293
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39152718
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef LedZep het volgende:
Er staat inderdaad een foto online en ik ben simpelweg te lui om nog meer foto's te maken
Je hebt gewoon voor jouw monster lats een panoramafototoestel nodig.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_39152765
De beweging van de bovenarm is in de pullover exact gelijk als bij een lat pulldown. Met een pullover train je dus net zo min je borst als bij een lat pulldown.

Voordat er mensen beginnen over de beweging v/d bovenarm bij bench presses en BOR's; deze zijn tegenovergesteld concentric/eccentric dus dat heeft hier niks mee te maken.
pi_39152787
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Je hebt gewoon voor jouw monster lats een panoramafototoestel nodig.
Volgens mij heeft de fotocamera op mijn mp3-speler 0,3 megapixels
pi_39152912
http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html

op exrx staat ie toch echt als borstoefening...
pi_39152967
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Lanvin het volgende:
http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html

op exrx staat ie toch echt als borstoefening...
Op exrx staat de squat als quads oefening. Die site mag doodvallen.
pi_39153225
Ik span me borst spieren anders wel aan als ik die beweging maak...
pi_39153384
Ik span mijn beenspieren ook aan als ik aan het benchen ben.
pi_39153477
Topic is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')