Hehe ja sorry..ze waren groot en ik was te lui om ze te verkleinenquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:01 schreef MyImmortal het volgende:
damn die foto's laden duurt lang man jurrio. Maar je ziet er wel goed droog uit en alles klopt ook wel in verhouding. Ik moet tot nu toe wel zeggen dat de foto's wel een goed beeld geven van wat ik in gedachten zou hebben van sommigen van hier
(i'm good
)
ach ja, als ik al mijn sorry-ass pogingen tot sterker worden in de sportschool optel zit ik ook zo op de 2 jaar... Jezus wat 'n gepiel was dat als ik eraan terug denk... Beginnen met een half uur hardlopen, daarna 15 min de buik, en dan denken dat je je borst traint met lat-pulleysquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Hehe ja sorry..ze waren groot en ik was te lui om ze te verkleinen![]()
@ Ivo: misschien heb je wel gelijk, trainen = trainen, maar jij zult toch ook inzien dat je gewoon meer vordering boekt als je ook meer eet en rust? Dat bedoelde ik ermee te zeggen. Vanaf december ben ik gewoon harder gaan groeien
Alles bij elkaar train ik dan nu dus zo'n 1,5 - 2 jaar.
telefoon?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
ik zou wel fotos willen posten, maar dat lukt niet omdat ik geen digitale camera heb
Ik ga me er komende week toe zetten. Behalve het trainen ben ik echt überluiquote:
Wat is een grippert?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:40 schreef Tommy__ het volgende:
ik heb juist foto's van m'n "fysiek" kunnen nemen met een gsm, zoek alleen nog een bluetooth ontvanger en ik zwier ze erop![]()
ja, en op foto lijkt het 2x zo weinigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:57 schreef synthesix het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gevoel heb, dat ik qua spiergrootte, best wel in de buurt kom bij jullie ecto's, zonder enige bodybuilding-basis
Ik kan het alleen niet goed vergelijken, omdat er nog al wat verpakking omheen zit.![]()
Netjes zeg!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:16 schreef Blaze82 het volgende:
Beetje brakke gsm pics en ik moest ze zelf maken maar goed.
[afbeelding]
[afbeelding]
* Webkim boycot mee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:03 schreef ConQuestador het volgende:
Ik lees je posts niet meer zolang je geen foto's hebt gepost...
LedZep Boycot
![]()
hij heeft toch een foto gepost.........quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:59 schreef Webkim het volgende:
[..]
* Webkim boycot mee.
Tssk. Zelfs ik post foto's van mijn nog-lang-niet-blokjesbuikje.
Er komt overigens fijne eyecandy voorbij hier.![]()
Oja ???quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef MyImmortal het volgende:
hij heeft toch een foto gepost.........![]()
Nette fysiek!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:16 schreef Blaze82 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:52 schreef ivosnivo het volgende:
ziet er zeer netjes uit man, hoe lang ben je bezig?
[..]
idd na een aantal jaar moet je toch wel op de 76 cm zitten
Bedankt voor alle reacties leuke reactiesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
leuk blaze, maar je moet dringend gaan squatten ivm die stekkie beentjes van je [afbeelding]![]()
doe ipv bankdrukken met een barbell met dumbells drukken. flat dumbell presses, incline dumbell presses etc. Dan krijgen ze dezelfde load en werkt niet de ene kant meer dan de anderquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef Lanvin het volgende:
merk trouwens dat mijn linkerborst behoorlijk achterblijft op mijn rechterborst, hoe is dit het beste op te lossen?
Ik zat te denken je kan wel bijv links wat meer reps maken dan rechts maar volgens mij houd je dan die ongelijkheid. Maar om nou rechts een paar weken/maanden niet te trainen vind ik ook zoiets... hoe los je dit op?
Ik doe niet andersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
doe ipv bankdrukken met een barbell met dumbells drukken. flat dumbell presses, incline dumbell presses etc. Dan krijgen ze dezelfde load en werkt niet de ene kant meer dan de ander
ahaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Ik doe niet andersIk doe benchpressen altijd met dumbbells nooit met barbell, aangezien ik die niet heb
Eerste pagina van dit topic dacht ik, van zijn rug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:08 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Oja ???
Ik zie ze niet hoor ... (maar laten we er niet over doorzeuren, het is natuurlijk geen verplichting)
Vroeg me trouwens af wat nou precies Dumbbell Pullovers voor je doen, dus met enkel en alleen je schouderblad op het bankje, dus over dwars... De een zegt het traint je bors perfect, de ander zegt het traint je rug en niet je borst. Wat doet het nou echt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ahamaarja, het is natuurlijk ook wel vrij normaal. bij mij is het ook niet zo symmetrisch als ik hoop
mijn linker tricep is kleiner dan dan rechter maar de bicep juist andersom. Dat met borst heb ik ook wel, ik ben zelf links en merk gewoon dat mijn linkerborstspier iets groter is. Ik wisselde zelf ook genoeg af met oefeningen.
Misschien wat andere oefeningen erbij doen, cable crossovers, flyes etc, ff lekker mixen
Netjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:16 schreef Blaze82 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt gewoon voor jouw monster lats een panoramafototoestel nodig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef LedZep het volgende:
Er staat inderdaad een foto online en ik ben simpelweg te lui om nog meer foto's te maken
Volgens mij heeft de fotocamera op mijn mp3-speler 0,3 megapixelsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je hebt gewoon voor jouw monster lats een panoramafototoestel nodig.
Op exrx staat de squat als quads oefening. Die site mag doodvallen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Lanvin het volgende:
http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html
op exrx staat ie toch echt als borstoefening...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |