abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39144370
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

* Webkim boycot mee.
Tssk. Zelfs ik post foto's van mijn nog-lang-niet-blokjesbuikje.
Er komt overigens fijne eyecandy voorbij hier.
hij heeft toch een foto gepost.........
enne @blaze82, goede fysiek droog en symmetrisch
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:08:47 #277
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39146317
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef MyImmortal het volgende:
hij heeft toch een foto gepost.........
Oja ???

Ik zie ze niet hoor ... (maar laten we er niet over doorzeuren, het is natuurlijk geen verplichting)
pi_39147013
leuk blaze, maar je moet dringend gaan squatten ivm die stekkie beentjes van je
balsporten :r
pi_39147192
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:16 schreef Blaze82 het volgende:
Beetje brakke gsm pics en ik moest ze zelf maken maar goed.
Nette fysiek!
en mooie mobiel, goede foto's maakt die hè?
Zoiets is dus ook mijn doel. Misschien nog wat verdere groei, maar veel meer ook niet.
Momenteel een vage spierpijn in mijn rechterschouder, vaag omdat ik geen schouders heb getraind (direct dan)...en alleen rechts.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jurrio op 23-06-2006 13:45:37 ]
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:41:09 #280
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39147233
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:52 schreef ivosnivo het volgende:
ziet er zeer netjes uit man, hoe lang ben je bezig?
[..]

idd na een aantal jaar moet je toch wel op de 76 cm zitten

Bedoel je dat bulken een voorwaarde is?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_39147581
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:34 schreef Tommy__ het volgende:
leuk blaze, maar je moet dringend gaan squatten ivm die stekkie beentjes van je [afbeelding]
Bedankt voor alle reacties leuke reacties

Die foto die jij net poste tommy is van 2jaar geleden toen ik nog een kilo of 7 lichter was en inderdaad nog niet veel benen deed trainen. Momenteel ben ik ook veel aan het squaten, zowel de full als de 90graden squat omdat ik het toen ook nogal uit verhouding begon te vinden. Zit nu ook op 8x90kg full squat en 8x125kg 90graden. Alleen de kuiten blijven nog wat achter, maar goed zo heeft iedereen wel iets om aan te werken.
There is no finishline...
pi_39147767
merk trouwens dat mijn linkerborst behoorlijk achterblijft op mijn rechterborst, hoe is dit het beste op te lossen?

Ik zat te denken je kan wel bijv links wat meer reps maken dan rechts maar volgens mij houd je dan die ongelijkheid. Maar om nou rechts een paar weken/maanden niet te trainen vind ik ook zoiets... hoe los je dit op?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_39147820
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef Lanvin het volgende:
merk trouwens dat mijn linkerborst behoorlijk achterblijft op mijn rechterborst, hoe is dit het beste op te lossen?

Ik zat te denken je kan wel bijv links wat meer reps maken dan rechts maar volgens mij houd je dan die ongelijkheid. Maar om nou rechts een paar weken/maanden niet te trainen vind ik ook zoiets... hoe los je dit op?
doe ipv bankdrukken met een barbell met dumbells drukken. flat dumbell presses, incline dumbell presses etc. Dan krijgen ze dezelfde load en werkt niet de ene kant meer dan de ander
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_39147882
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

doe ipv bankdrukken met een barbell met dumbells drukken. flat dumbell presses, incline dumbell presses etc. Dan krijgen ze dezelfde load en werkt niet de ene kant meer dan de ander
Ik doe niet anders Ik doe benchpressen altijd met dumbbells nooit met barbell, aangezien ik die niet heb
pi_39147991
Frenck en Ledzep jullie betaling is ook al binnen, dank u.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39148092
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ik doe niet anders Ik doe benchpressen altijd met dumbbells nooit met barbell, aangezien ik die niet heb
aha maarja, het is natuurlijk ook wel vrij normaal. bij mij is het ook niet zo symmetrisch als ik hoop mijn linker tricep is kleiner dan dan rechter maar de bicep juist andersom. Dat met borst heb ik ook wel, ik ben zelf links en merk gewoon dat mijn linkerborstspier iets groter is. Ik wisselde zelf ook genoeg af met oefeningen.

Misschien wat andere oefeningen erbij doen, cable crossovers, flyes etc, ff lekker mixen
pi_39148541
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:08 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Oja ???

Ik zie ze niet hoor ... (maar laten we er niet over doorzeuren, het is natuurlijk geen verplichting)
Eerste pagina van dit topic dacht ik, van zijn rug.
pi_39149120
Er staat inderdaad een foto online en ik ben simpelweg te lui om nog meer foto's te maken
pi_39151649
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

aha maarja, het is natuurlijk ook wel vrij normaal. bij mij is het ook niet zo symmetrisch als ik hoop mijn linker tricep is kleiner dan dan rechter maar de bicep juist andersom. Dat met borst heb ik ook wel, ik ben zelf links en merk gewoon dat mijn linkerborstspier iets groter is. Ik wisselde zelf ook genoeg af met oefeningen.

Misschien wat andere oefeningen erbij doen, cable crossovers, flyes etc, ff lekker mixen
Vroeg me trouwens af wat nou precies Dumbbell Pullovers voor je doen, dus met enkel en alleen je schouderblad op het bankje, dus over dwars... De een zegt het traint je bors perfect, de ander zegt het traint je rug en niet je borst. Wat doet het nou echt?
pi_39152014
Volgens mij train je je rug als je een brede grip neemt, en je borst als je een close grip neemt.
pi_39152282
volgens mij was dat een geintje van arnold, en traint dat hoedanook je rug, met een wijde grip meer het accent op de zijkant (vleugeltjes) van je rug en smalle grip meer het midden op je rug.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:17:51 #292
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39152644
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:16 schreef Blaze82 het volgende:
Beetje brakke gsm pics en ik moest ze zelf maken maar goed.

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes.

Werk aan je bovenborst en vergeet de achterkant van je schouderkoppen niet.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:19:59 #293
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39152718
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:34 schreef LedZep het volgende:
Er staat inderdaad een foto online en ik ben simpelweg te lui om nog meer foto's te maken
Je hebt gewoon voor jouw monster lats een panoramafototoestel nodig.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_39152765
De beweging van de bovenarm is in de pullover exact gelijk als bij een lat pulldown. Met een pullover train je dus net zo min je borst als bij een lat pulldown.

Voordat er mensen beginnen over de beweging v/d bovenarm bij bench presses en BOR's; deze zijn tegenovergesteld concentric/eccentric dus dat heeft hier niks mee te maken.
pi_39152787
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Je hebt gewoon voor jouw monster lats een panoramafototoestel nodig.
Volgens mij heeft de fotocamera op mijn mp3-speler 0,3 megapixels
pi_39152912
http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html

op exrx staat ie toch echt als borstoefening...
pi_39152967
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Lanvin het volgende:
http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html

op exrx staat ie toch echt als borstoefening...
Op exrx staat de squat als quads oefening. Die site mag doodvallen.
pi_39153225
Ik span me borst spieren anders wel aan als ik die beweging maak...
pi_39153384
Ik span mijn beenspieren ook aan als ik aan het benchen ben.
pi_39153477
Topic is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')