Hehe ja sorry..ze waren groot en ik was te lui om ze te verkleinenquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:01 schreef MyImmortal het volgende:
damn die foto's laden duurt lang man jurrio. Maar je ziet er wel goed droog uit en alles klopt ook wel in verhouding. Ik moet tot nu toe wel zeggen dat de foto's wel een goed beeld geven van wat ik in gedachten zou hebben van sommigen van hier
(i'm good
)
ach ja, als ik al mijn sorry-ass pogingen tot sterker worden in de sportschool optel zit ik ook zo op de 2 jaar... Jezus wat 'n gepiel was dat als ik eraan terug denk... Beginnen met een half uur hardlopen, daarna 15 min de buik, en dan denken dat je je borst traint met lat-pulleysquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Hehe ja sorry..ze waren groot en ik was te lui om ze te verkleinen![]()
@ Ivo: misschien heb je wel gelijk, trainen = trainen, maar jij zult toch ook inzien dat je gewoon meer vordering boekt als je ook meer eet en rust? Dat bedoelde ik ermee te zeggen. Vanaf december ben ik gewoon harder gaan groeien
Alles bij elkaar train ik dan nu dus zo'n 1,5 - 2 jaar.
telefoon?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
ik zou wel fotos willen posten, maar dat lukt niet omdat ik geen digitale camera heb
Ik ga me er komende week toe zetten. Behalve het trainen ben ik echt überluiquote:
Wat is een grippert?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:40 schreef Tommy__ het volgende:
ik heb juist foto's van m'n "fysiek" kunnen nemen met een gsm, zoek alleen nog een bluetooth ontvanger en ik zwier ze erop![]()
ja, en op foto lijkt het 2x zo weinigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:57 schreef synthesix het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gevoel heb, dat ik qua spiergrootte, best wel in de buurt kom bij jullie ecto's, zonder enige bodybuilding-basis
Ik kan het alleen niet goed vergelijken, omdat er nog al wat verpakking omheen zit.![]()
Netjes zeg!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:16 schreef Blaze82 het volgende:
Beetje brakke gsm pics en ik moest ze zelf maken maar goed.
[afbeelding]
[afbeelding]
* Webkim boycot mee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:03 schreef ConQuestador het volgende:
Ik lees je posts niet meer zolang je geen foto's hebt gepost...
LedZep Boycot
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |