dat is inderdaad een lang end zeg. maar hij is wel mooi geproportioneerd en niet zo slungelig dun.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Wouter is zo'n beetje 1.50, lady-wrb, die is reuzegroot voor zijn leeftijd. Maar dat kan ook haast niet anders met zijn grote ouders.
Dat lijstje ken ik niet, maar dat komt vast doordat ik geen vaste klant ben... Is verder ook niet belangrijk maar ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:04 schreef bixister het volgende:
fogel, volgens mij staan jullie (met namen dus) wel ergens in een lijstje. erg mooie foto's trouwens, en wat lijken ze op elkaar! ik dacht toen ik ze eerst zag meteen 'dat lijkt me wel een een-eiïge tweeling, maar als het een jongen en een meisje zijn dan kan dat niet eens natuurlijk.maar 't zijn schatjes!
Nu heb je ons natuurlijk nieuwsgierig gemaakt! Kom maar op met die foto!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:24 schreef Fogel het volgende:
Misschien post ik later nog wel een foto waar mijn dochter een kip aan de nek optilt, een heuse dierenvriend die kleine meid...![]()
Helemaal goedquote:Op maandag 19 juni 2006 13:47 schreef livelink het volgende:
En nu twijfel ik zo of ik Myhron wel goed heb geschreven, maar ik vind haar geen enkel lijstje terug.
Hahahaquote:Op maandag 19 juni 2006 20:10 schreef jessie het volgende:
Zodra Jans in de gaten krijg dat ik een foto van haar wil maken zet ze haar neplach op.
En dat ziet er dan zo uit![]()
![]()
![]()
Is ook absoluut zo, alleen de oogkleur is iets anders.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:07 schreef Lois het volgende:
EW op de eerste foto vind ik haar heel opvallend veel op Glenn lijken toen hij dezelfde leeftijd ongeveer had. Leuke foto's!
Kady heeft ook iets fijnere trekjes, volgens mijquote:Op maandag 19 juni 2006 21:10 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo, alleen de oogkleur is iets anders.
Glenn is inmiddels al bijna 2, die kun je hier vinden: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic
Haha, ik zal mijn vrouw wel eens een leuke foto laten maken. De meeste foto's met Mahre is als ik op de bank lig (te slapen) met Mahre op mijn buik... Komt goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Bolletje... het volgende:
Ow Tazz, wat is Mahre een schatje!! Wanneer krijgen we een foto te zien van Tazz en Mahre samen??
alleen als ze chaga is.quote:
Bij dezequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Bolletje... het volgende:
Ow Tazz, wat is Mahre een schatje!! Wanneer krijgen we een foto te zien van Tazz en Mahre samen??
We hebben een tweeling waar 2 jaar verschil tussen zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:07 schreef Sugar het volgende:
Wat lijkt Elize op Noa toen ze ongeveer zo oud was!!!!Wat leuk man!
![]()
Ik hoop grootquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef Jelief het volgende:
* Jelief wil ook een badje voor Emma al is ze daar misschien nog wat klein voor...
Emma heeft ontdekt dat ze bij de luiermand kan die naast de box staat...
[afbeelding]
Dan maar de andere mand in de box, vol met speeltjes, dat was een succes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze wordt zo goot![]()
Nu nog mama Bolletje...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:52 schreef Bolletje... het volgende:
Ahhhh, papa Tazz, dat ik dat nog mag meemaken
Ja vooral die vinger in Ewen z'n neusquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Loena die handjes van de broers
en Pluis
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
En toen ineenshet lukte
oooooooooooooooooh
het lukte
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:39 schreef Lois het volgende:Jolietje
hij staat je nog geweldig hoor, het aardbeienjasje
Oh Muus, wat is dat schattigquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding].
Uit de hele oude doos alweer....
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef pinquit het volgende:
mooie kindjesss![]()
![]()
jelief ik zie dat emma ook de plasticke 'bad'speeltjes van kruidvat heeft, die in een plastic tasje zaten, hoe heb jij die vreselijke stank eraf gekregen??
Ik heb ze ook, gekocht voor Tristan, en ik vind die geur van plastic juist zo lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef pinquit het volgende:
jelief ik zie dat emma ook de plasticke 'bad'speeltjes van kruidvat heeft, die in een plastic tasje zaten, hoe heb jij die vreselijke stank eraf gekregen??
wauw, echt heel mooi!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef lcicle het volgende:
Ik heb deze vanmiddag laten afdrukken voor aan de muur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een wereldidee!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb die dingen gekocht om Cas in augustus te laten trakteren op de peuterspeelzaal
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh Muus, wat is dat schattigheb je er ook één van hoe ze nu is?
Oh jaaaaa, wat goed dat je dat nog weet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Lief met mooie vlechten vind ik Muus. Ik ken van haar alleen zo'n foto dat ze in de kring zit in een prinsessenjurk ofzo, geloof ik. Hier kun je d'r gezichtje mooi zien, prachtig kind!
*juich* Wat een gezellig toetje!! *juich*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:55 schreef Igraine het volgende:
Juichen voor Oranje!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |