Is ook absoluut zo, alleen de oogkleur is iets anders.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:07 schreef Lois het volgende:
EW op de eerste foto vind ik haar heel opvallend veel op Glenn lijken toen hij dezelfde leeftijd ongeveer had. Leuke foto's!
Kady heeft ook iets fijnere trekjes, volgens mijquote:Op maandag 19 juni 2006 21:10 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo, alleen de oogkleur is iets anders.
Glenn is inmiddels al bijna 2, die kun je hier vinden: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic
Haha, ik zal mijn vrouw wel eens een leuke foto laten maken. De meeste foto's met Mahre is als ik op de bank lig (te slapen) met Mahre op mijn buik... Komt goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Bolletje... het volgende:
Ow Tazz, wat is Mahre een schatje!! Wanneer krijgen we een foto te zien van Tazz en Mahre samen??
alleen als ze chaga is.quote:
Bij dezequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Bolletje... het volgende:
Ow Tazz, wat is Mahre een schatje!! Wanneer krijgen we een foto te zien van Tazz en Mahre samen??
We hebben een tweeling waar 2 jaar verschil tussen zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:07 schreef Sugar het volgende:
Wat lijkt Elize op Noa toen ze ongeveer zo oud was!!!!Wat leuk man!
![]()
Ik hoop grootquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:37 schreef Jelief het volgende:
* Jelief wil ook een badje voor Emma al is ze daar misschien nog wat klein voor...
Emma heeft ontdekt dat ze bij de luiermand kan die naast de box staat...
[afbeelding]
Dan maar de andere mand in de box, vol met speeltjes, dat was een succes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze wordt zo goot![]()
Nu nog mama Bolletje...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:52 schreef Bolletje... het volgende:
Ahhhh, papa Tazz, dat ik dat nog mag meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |