19 puntenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:54 schreef BVO het volgende:
1. Team CSC.
2. Discovery Channel.
3. Gerolsteiner.
4. Rabobank.
5. Phonak.
Met DVL als twijfelgeval, die zie ik wel verrassen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef placebeau het volgende:
Ik heb absoluut geen tijd om punten te tellen deze week (de OP opfrissen duurde al veel te lang) om de simpele reden dat ik deze week nogal veel examens heb. Als iemand het wil doen in mijn plaats, ga gerust je gang, ik zou het ten zeerste appreciëren! Indien niet, wachten we gewoon een weekje, dat maakt het des te spannender
.
Dank voor uw begrip.
Hé, als iemand wil tellen moet je hem niet tegenhoudenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
![]()
Maar het is niet anders.
We wachten gewoon rustig af
Te Veel Puntenquote:
held!quote:Op zondag 18 juni 2006 17:19 schreef BVO het volgende:
Lijst waarin ik wel heel erg matig presteerde
en inderdaad, BVO heeft llrich op 1 daarquote:Op zondag 18 juni 2006 17:25 schreef rubbereend het volgende:
koppositie dus kwijt op basis van de ploegentijdritmisschien kan Zwitserland me nog helpen, maar dat betwijfel ik
M'n gok pakte goed uitquote:Op zondag 18 juni 2006 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en inderdaad, BVO heeft llrich op 1 daar
klopt, anders waren er twee dagwinnaars geweest:quote:Op zondag 18 juni 2006 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n gok pakte goed uit.
Maar dat is ook de enige goede, zowel Gil als Jaksche haalde ik een kwartier voor sluiting eruit.
Die is ook meegenomen in de totaalstandquote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Zjwegel het volgende:
Top dat optellen![]()
En ik weet dat jullie van mij houden, maar ik hoef echt geen 2x in de uitslag te staan van de ploegentijdritje hebt me op de 29e en op de gedeeld 30e plaats gezet. (29e plaats is de correcte)
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:14 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde:
Nationale kampioenschappen, zondag 25 juni:
Het is het zelfde systeem als 2005:
Ik wil een top vijf voor het Nederlands Kampioenschap. Daarvoor worden punten toegekend zoals jullie gewend zijn.
Ik wil een naam voor de kampioen van België, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. Als je voorspelde naam ook kampioen wordt, krijg je 4 punten, eindigt hij in de top vijf, krijg je er 2, eindigt hij in de top 10, krijg je er 1. Dus in totaal nog 20 punten te verdienen.
Bijvoorbeeld: (Dit is niet mijn lijst)
Nederland
1. Tjalingii
2. Terpstra
3. E. Dekker
4. T. Dekker
5. Tankink
België: Francesco Planckaert
Frankrijk: Auger
Italië Lombardi
Duitsland Voigt
Spanje: Koldo Gil
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:21 schreef Mirri het volgende:
Wanneer is de volgende wielrenwedstrijd die ook meedoet voor deze prono?
Zie het al, had Zjwegel dubbel geteldquote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef BVO het volgende:Wie hoort er dan op die 30e plek??
Nouja, kijk het straks nog wel even na.
dan weet ik al wie 95% van de deelnemers als winnaar gaat invullenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:39 schreef placebeau het volgende:
Als iemand wat weet over de parcours?
In België is het in Antwerpen. Vlak, bochtig en met kasseien.
Tom Steels???quote:Op maandag 19 juni 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan weet ik al wie 95% van de deelnemers als winnaar gaat invullen
Vdb natuurlijk!quote:
Die schijnt nog niet helemaal in vorm te zijn.... Maar op training rijdt 'ie alles en iedereen kaput!!1quote:
Zie TT.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:52 schreef Zwansen het volgende:
BVO 152
rubbereend 146
komrad 143
Bruce117 141
Arcee 138
Gillingham 138
brahimov 138
Zwansen 138
De rest doet niet meer mee.
Doe je ook mee met de schaatsprono over een paar maanden?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zie TT.
Het is trouwens best nog wel een eind, de tour, het najaar, de vuelta, de WK's...
Nederland:quote:Op maandag 19 juni 2006 13:39 schreef placebeau het volgende:
Als iemand wat weet over de parcours?
In België is het in Antwerpen. Vlak, bochtig en met kasseien.
quote:Rondje NK
Het Nederlands kampioenschap wielrennen wordt in 2006 in Maastricht verreden. Het rondje (van 11,5 km) dat de renners moeten fietsen kan verrassend genoemd worden. Fiets maar even mee.
De start- en finishlijn wordt getrokken op de Markt. Vandaar gaan we naar de Hoenderstraat. Aan het eind rechtsaf de Kesselkade op, voorlangs de Servaasbrug naar de Maasboulevard, en daar rechts richting Kenndybrug.
Even verderop wordt het dringen als het hele peleton rechtsaf moet naar de smalle Urselinnenweg voor de beklimming van de noordzijde van de St Pie-tersberg, ook wel de Zonneberg genoemd. Een kilometer aan gemiddeld zes procent met aan het eind een stuk van 200 meter aan 10 tot 15 %.
We vervolgen de weg over het plateau van de St Pietersberg, na de afda-ling van de Luikerweg meteen naar links, de Mergelweg op en vervolgens de tweede straat rechts, de Laan van Brunswijck in.
Aan het eind naar links, over de Prins Bischopssingel naar het Tongerse-plein, waar we linksaf de Tongerseweg op moeten, en meteen daarna weer links, via de Bieslanderweg richting Kanne.
Vervolgens, bij de Aramislaan, rechtsaf. Beklimming van de Wolderberg, goed voor 600 meter aan 4 tot 6 %. Boven, bij de rotonde, rechtsaf, de d'Artagnanlaan in, die uitkomt op de Tongerseweg, hier gaan we naar rechts, naar beneden.
Op het Tongerseplein naar links richting Hertogsingel en Emmaplein. Van daar, op de rotonde, de tweede weg rechts, naar de Statensingel. Licht dalend tot de stoplichten. Even naar rechts, de Frontensingel op, en meteen weer rechts, de Maagdendries in. Deze weg gaat, links aanhoudend over in de Achter de Barakken en die komt uit op de Boschstraat. Daar moeten we rechtsaf richting finish.
Een kampioenschap is normaliter circa 210 km lang. Dat betekent dat de renners 18 keer de St Pietersberg en de Wolderberg voorgeschoteld krij-gen. Zesendertig hellingen, dertig kilometer bergop, dat kan tellen.
Een verrassend rondje dus: een historische markt, een boulevard langs een rivier, een venijnige klim in een prachtig natuurgebied, een tweede klim door een chique buitenwijk, de brede singels rond een binnenstad, een finishslaan op ansichtkaart-niveau.
route in foto's: http://www.fietsvarianten.nl/nk1.htm
Boogerd, Koossie of een sterke youngster als Piwee of TD???quote:
kunnen we mooi hier over verder posten: NK Wielrennen 2006: 24 & 25 juni Maastrichtquote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boogerd, Koossie of een sterke youngster als Piwee of TD???
quote:
Ik wil dopingcontroles!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:52 schreef Zwansen het volgende:
BVO 152
rubbereend 146
komrad 143
Bruce117 141
Arcee 138
Gillingham 138
brahimov 138
Zwansen 138
De rest doet niet meer mee.
moet ik mn plasje even mailen?quote:
Inderdaad, Parijs is nog ver!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zie TT.
Het is trouwens best nog wel een eind, de tour, het najaar, de vuelta, de WK's...
Duitsland: heuvels,afdaling waarna klein heuveltje vlak voor de finish..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:21 schreef icebliss het volgende:
Nederland
1. Tankink
2. Kroon
3. Boogerd
4. E.Dekker
5. Clement
België: Boonen
Frankrijk: Voeckler
Italië: Benatti
Duitsland: Pollack
Spanje: M.A.M Perdiguero
Tevens TVP, als iemand kort en bondig de profielen van de NK's wil plaatsen
zoiets als:
NL: Korte klimmetjes, draaien en keren.
België: Vlak, bochtig en kasseien.
![]()
Ho ho ho.quote:
Dit gaat mijn kaart voor rijkdom wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
Even een tijdelijke...
Nederland
1. Boogerd
2. Moerenhout
3. Van Bon
4. T. Dekker
5. Van Heeswijk
België: Boonen
Frankrijk:Casar
Italië: Mazanti
Duitsland: Gerdemann
Spanje: Vicioso
Toch maar even 1 last minute wijziging, een gokquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:00 schreef Gitanki het volgende:
Ned. kampioenschap.
1. Karsten Kroon (ik blijf die kerel supporteren)
2. Joost Posthuma
3. Michael Boogerd
4. Koos Moerenhout
5. Ronald Mutsaers
België: Bert roesems
Frankrijk: Anthony Geslin Carl Naibo
Italië: Franco Pellizotti
Duitsland: Stefan Schumacher
Spanje: Angel Vicioso
Het is nog niet begonnen, dus dan is een paar minuten te laat niet zo'n probleem volgens mij.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef komrad het volgende:
placebeau gaat daar over, eens zien hoe zijn humeur is vandaag
mens, ik heb slecht geslapenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef komrad het volgende:
placebeau gaat daar over, eens zien hoe zijn humeur is vandaag
uit de OPquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:45 schreef placebeau het volgende:
Opzet van het spel![]()
Wanneer moet die lijst binnen zijn?![]()
Voor 11.00 uur, voor de wedstrijddag, tenzij anders aangegeven.
Ja, deze keer wel. Normaal kun je altijd nog tot 1km voor de finish je prono indienen.quote:
weet ik dat voor de volgende keerquote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, deze keer wel. Normaal kun je altijd nog tot 1km voor de finish je prono indienen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, deze keer wel. Normaal kun je altijd nog tot 1km voor de finish je prono indienen.
Hebben we het dan over de koploper of de bezemwagenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
ja de OP lees ik nooit hoor. Zoveel tekst.quote:
Had je toch niet gekregen, want Vicioso ging winnenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:35 schreef rubbereend het volgende:
hè jammer, daar gaan mn punten voor Spanje
ow, dan heb ik mooi geluk gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Had je toch niet gekregen, want Vicioso ging winnen![]()
Maar ik nietquote:
De renners zijn allemaal na 3 km afgestapt uit protest tegen publicaties over (vermeend) dopinggebruik.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:54 schreef methodmich het volgende:
Wat is er met Astarloa gebeurd dan eend?
Dat zullen er idd niet veel zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:01 schreef zjroentje het volgende:
En ik gok dat ook werkelijk niemand de Duitse kampioen goed heeft.
Mullerquote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft er gewonnen in Duitsland?
En dank voor de uitleg Wackyduck!
Dirk Mullerquote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft er gewonnen in Duitsland?
Nooit van gehoord.quote:
idd totale stakingquote:Op zondag 25 juni 2006 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Maar snap ik het nu goed en komt er dit jaar geen spaans kampioen
We schrijven ons daar gewoon in als Fok!renners en we maken ook kans!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Muller.
Volgend jaar zoek ik ook een rare uit daar.
Voor Celestino en Di Lucaquote:
ja je wordt bedankt, ik heb van jouw prono afgekekenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef BVO het volgende:
Geen top 3 in ieder geval.
Kut gescoord trouwens.
Dan ben je mijn prachtige tip Steegmansquote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja je wordt bedankt, ik heb voor het buitenland van jouw prono afgekeken![]()
steegmans is voorop hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
He, Steegmans is bijgehaald.
Nee, België nog bezig, zal toch wel weer Boonen worden dan.
Heb Moreau, oldies power.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
In Frankrijk minder dan 20 km. te gaan, Moreau en Voeckleraan de leiding.
Wordt helemaal niks voor mij dus.
Kut hé!! Ik had ook Mazantiquote:Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef BVO het volgende:
http://www.dailypeloton.com/displayarticle.asp?pk=9651 Italiè.
Mazzanti nog bijna gewonnen.
Cunego zie ik er niet bij.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja je wordt bedankt, ik heb van jouw prono afgekeken![]()
Vorig jaar Ciolek. Die kende ik toen al, maar van deze Muller heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:09 schreef placebeau het volgende:
Het was vorig jaar ook al zo'n verrassende winnaar in Duitsland. Voigt of Kessler waren leuker geweest, dan zie je die trui ook al eens.
Succes!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn laatste examen dan tel ik daarna of dinsdag wel de punten.
Even spemmenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Celestino dus ook weer terug dus na z'n valpartij begin dit jaar.
De Tourmanager is trouwens open: http://sport.fok.nl/tour !
doen we een aparte league voor de prono-users?quote:
Ik precies het tegenovergestelde, de laatste weken gaat het juist beter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:
^Ô Joris
wat een drama zeg, 9 puntenscoor wel super belabberd de laatste weken.
Geen idee. Würth heeft volgens mij nog geen utspraak gedaan....quote:
Of een aparte eenden league!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we een aparte league voor de prono-users?
Pas maar op, ik rammel aan de deur.quote:
Ja, en het gat met de nummer 9 is zo grootquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Pas maar op, ik rammel aan de deur.![]()
Ik heb er eentje aangemaakt. Het was de vorige keer wel een succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we een aparte league voor de prono-users?
Leuk, alleen werkt deze combinatie bij mij niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik heb er eentje aangemaakt. Het was de vorige keer wel een succes.
Naam: Wielerprono
Wachtwoord: Valkenburg
Ik weet niet of het hoofdlettergevoelig is. Ik heb nu iig het wachtwoord gewijzigd in het wachtwoord wat hier staat dus: Valkenburg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leuk, alleen werkt deze combinatie bij mij niet?
Kans is toch klein dat Contador meedoet, dacht ik?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
Wit: Contador
Had het uitgemaakkt? Ik ken maar 1 Chavanel. En dat is die dure.quote:
De andere heet Sébastien en had opgegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had het uitgemaakkt? Ik ken maar 1 Chavanel. En dat is die dure.
Als ik die onbekende ook had gekend zal ik zijn voornaam wel genoemd hebben. Sylvaine heet ie ofzo?
Dank je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
De andere heet Sébastien en had opgegeven.
Maar in mijn onmetelijke goedheid heb ik je het punt voor Chavanel maar toegekend.
vergeet sjaak menchov nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zal voor de zekerheid maar ff de voornamen van Leipo en Menchov enz. erbij zetten. Zal wat zijn als Bert Leipheimer zo ineens goed mee bergop kan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
voorlopig:
1. Basso
2. Ullrich
3. Menchov
4. Leipheimer
5. Mancebo
Groen: Boonen
Bollen: Oscar Perreiro Sio
Wit: Contador Cunego
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:01 schreef AirRaid het volgende:
1 Basso
2 Valverde
3 Mancebo
4 Popovitch
5 Ullrich
groen : Boonen
bolletjes : Oscar Pereiro Sio
wit : Cunego Philippe Gilbert Cunego
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:28 schreef dndiek het volgende:
Volgens wikipedia:
Het jongerenklassement werd in 1975 ingevoerd. De regels om in aanmerking te komen voor het klassement zijn niet altijd hetzelfde geweest, zo was het ooit een klassement voor debutanten, maar de laatste jaren is het een klassement voor renners die op 1 januari van het jaar van de Tour jonger dan 25 jaar zijn. In de Ronde van Frankrijk van 2005 geldt het klassement dus voor alle renners geboren op of na 1 januari 1980.
nee toch? Want hij is toch van na 1-1-81? En dan is ie toch jonger en kan het toch gewoon?quote:
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee toch? Want hij is toch van na 1-1-81? En dan is ie toch jonger en kan het toch gewoon?![]()
In dat stukje staat ook 1 januari 1980.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat stukje gaat over de tour van 2005, dus nu schuift het ook een jaartje op, toch?
11.00quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:37 schreef maril het volgende:
Tja we kunnen nog tot hoelaat zaterdag veranderen?
Ik word er onrustig van.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef placebeau het volgende:
Hopeloijk moeten we niet teveel wijzigen na morgen 9.30 uur.
iedereen Ullrich in z'n lijstje, iedereen dus wijzigenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef placebeau het volgende:
Hopeloijk moeten we niet teveel wijzigen na morgen 9.30 uur.
ik wacht nog efe tot de andere namen ook bekend zijn, anders blijf ik wisselenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
iedereen Ullrich in z'n lijstje, iedereen dus wijzigen![]()
Ja ik ook. Morgenochtend 1 voor 11 of zo is misschien het beste.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik wacht nog efe tot de andere namen ook bekend zijn, anders blijf ik wisselen
Dat zien we dan wel...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wat nou als en morgen om 1500 uur nog wat bekend wordt. Mag er dan nog snel gewisseld worden?? Of dat we een reserve renner invoeren ofzo...
quote:Meer namen van renners uit de lijst van 58 renners zijn bekend geworden. Hiervan zouden een twintigtal renners ingeschreven staan om morgen te starten aan de Tour de France.
Het Spaanse radiostation Cadena SER spreekt over de volgende renners:
Astaná-Würth: Michele Scarponi, Marcos Serrano, David Etxebarria, Joseba Beloki, Angel Vicioso, Isidro Nozal, Unai Osa, Jörg Jaksche
CSC: Ivan Basso
Caisse d'Epargne-Illes Balears: Constantino Zaballa
Saunier Duval: Carlos Zarate
AG2R: Francisco Mancebo
T-Mobile: Jan Ullrich, Oscar Sevilla
Phonak: Jose Enrique Gutierrez, Jose Ignacio Gutierrez
Comunidad Valenciana: Vicente Ballester, David Bernabeu, David Blanco Rodriguez, Jose Adrian Bonillla, Juan Gomis Lopez, Eladio Jimenez, David Latasa, Javier Pascual, Ruben Plaza, J.Luis M. Jimenez
Unibet.Com: Carlos Garcia Quesada
Niet actief: Roberto Heras, Angel Casero, Santiago Perez, Tyler Hamilton
Dan is de tour al begonnen. De eerste renner start om 13:00.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wat nou als en morgen om 1500 uur nog wat bekend wordt. Mag er dan nog snel gewisseld worden?? Of dat we een reserve renner invoeren ofzo...
Je hebt gelijk. Oeps...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee toch? Want hij is toch van na 1-1-81? En dan is ie toch jonger en kan het toch gewoon?![]()
Tour De ....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:45 schreef maril het volgende:
1 Basso
2 Ulrich
3 Menchov (verwacht veel van hem)
4 Vinokoerov (als fan van hem vertrouwen houden)
5 Valverde
Groene trui Boonen (twijfel wel want ik denk dat hij hem niet uitrijdt )
bolletjes Rasmussen
wit Cunego
Deze vervalt dus. nieuwe voorspelling:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef sportfreak het volgende:
1 Basso
2 Ullrich
3 Valverde
4 Mancebo
5 Menchov
bolletjes : Mayo
wit :Contador
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:01 schreef AirRaid het volgende:
1 Basso
2 Valverde
3 Mancebo
4 Popovitch
5 Ullrich
zelfs de deelnemerslijst is nu onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:28 schreef placebeau het volgende:
Dit wordt nu plots wel een heel interessante onvoorspelbare ronde.
Inderdaad, in plaats van de einduitslag kunnen we nu ook eens op 5 deelnemers gokken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfs de deelnemerslijst is nu onvoorspelbaar
moet vanavond werken en misschien dat ik daarna nog ga stappen dus zal er niet veel meer van komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:20 schreef maril het volgende:
ik zou als ik jullie wachten er komt nog een persconferentie.
Dat ik Leipheimer neem is uit armoede, als die wint kijk ik de komende jaren niet meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:34 schreef Ericr het volgende:
Top 5 :
1) BassoLeipheimer
2) Valverde
3) UllrichLandis
4) LeipheimerMenchov
5) Evans
bolletjes : Rasmussen
wit : Cunego
gewoon kopieren in een nieuwe reactie en veranderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:31 schreef Ericr het volgende:
oude porno staat ergens in dit topic, kan ik niet meer wijzigen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef gras het volgende:
Gele trui:
1 Jan Ullrich Levi Leipheimer
2 Ivan Basso Alejandro Valverde
3 Levi Leipheimer Denis Menchov
4 Francisco Mancebo Cadel Evans
5 Alejandro Valverde Floyd Landis
Groene trui:
Tom Boonen
Bolletjestrui:
Michael Rasmussen
Witte trui:
Maxim Iglinsky
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat ik Leipheimer neem is uit armoede, als die wint kijk ik de komende jaren niet meer.![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:25 schreef Arcee het volgende:
Tour
1. Basso
2. Ullrich
3. Valverde
4. Mancebo
5. Evans
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:43 schreef Ericr het volgende:
Heb ik net gedaan MarilVandaar die reactie boven mijn tweede reactie. Levi op 1
![]()
Goed, dat wordt dus:quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Ik doe mee met deze lijst.
TOUR
1. Yaroslav Popovych
2. Jan Ullrich
3. Ivan Basso
4. Alejandro Valverde
5. Denis Menchov
Groene trui: Erik Zabel
Bolletjestrui: José Rujano
Witte trui: Markus Fothen
Dit lijstje is nu inderdaad onmogelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef icebliss het volgende:
1. Menchov
2. Mancebo
3. Ullrich
4. Valverde
5. Basso
Groen: Bennati
Bollen: Mancebo
Wit: Rujano
Al die saaie lijstjes. Ik gok eens een keer iets onmogelijks![]()
Nieuwe dus...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:20 schreef Zwansen het volgende:
1. Levi Leipheimer
2. Alejandro Valverde
3. Dennis Menchov
4. Floid Landis
5. Yaroslav Popovich
Groen: Tom Boonen
Bolletjes: Dennis Menchov
Wit: Damian Cunego
Wordt dus:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Top 5:
1. Basso
2. Ullrich
3. Popovych
4. Mancebo
5. Evans
de groene trui: Boonen
de bolletjesstrui!: Pereiro Sio
de witte trui!: Rujano
Nieuwe prono:quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Klassement:
1. Basso
2. Ullrich
3. Menchov
4. Vinokourov
5. Mancebo
Groen: McEwen
Bollekes: Pereiro Sio
Wit: Cunego
Wordt:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Lortnoc het volgende:
Tour:
1. Basso
2. Ullrich
3. Landis
4. Leipheimer
5. Valverde
Bolletjes: Rasmussen
Tja. Hmm. Lastig... Dan maar zo:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:15 schreef Brahimov het volgende:
Hangende dopingzaken en andere onzekerheden toch alvast een prono:
1. Basso
2. Ullrich
3. Menchov
4. Mancebo
5. Landis
Bolletjes: Pereiro Sio
laat ik het hier maar bij houdenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:één van mn mlastigste prono's ooit
1. Leipheimer
2. Valverde
3. Landis
4. Menchov
5. Rasmussen Evans
Bollen: Rujano
Groen Boonen
1. Valverdequote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef Falco het volgende:
1 Basso
2 Valverde
3 Mancebo
4 Ullrich
5 Leipheimer
groen: Boonen
bollen: Mentsjov
wit: Contador
Doe je witte trui ook nog veranderen danquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:59 schreef Falco het volgende:
[..]
1. Valverde
2. Mentsjov
3. Leipheimer
4. Landis
5. Evans
Onder invloed, maar in ieder geval op tijdquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:23 schreef MiLalaa het volgende:
Op tijd![]()
1. Basso
2. Ullrich
3. Valverde
4. Popovych
5. Mancebo
Bolletjes: Pereiro Sio
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gele trui:
1 Ullirch
2 Basso
3 Leipheimer
4 Hincapi
5 Mancebo
Groene trui:
Hushovd
Bolletjestrui:
Rasmussen
Witte trui:
Fothen
Lotgenotequote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Onder invloed, maar in ieder geval op tijd:
...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik heb er eentje aangemaakt. Het was de vorige keer wel een succes.
Naam: Wielerprono
Wachtwoord: Valkenburg
Wat zijn de spelregels van die manager?? Kan het nergens vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:33 schreef BVO het volgende:
Degenen die nog mee willen doen aan de subleague van de FOK!Tourmanager hebben ook nog eventjes.
[..]
quote:
Veel vertrouwen in de Rabobank zo te zien.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:51 schreef maril het volgende:
Valkenburg
1 Schleck
2 Boogerd
3 Dekker
4 De Groot
5 Posthuma
ach ik denk dat een nederlander gaat winnen chauvinistisch hèquote:Op zondag 2 juli 2006 10:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Veel vertrouwen in de Rabobank zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |