Die is ook meegenomen in de totaalstandquote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef Zjwegel het volgende:
Top dat optellen![]()
En ik weet dat jullie van mij houden, maar ik hoef echt geen 2x in de uitslag te staan van de ploegentijdritje hebt me op de 29e en op de gedeeld 30e plaats gezet. (29e plaats is de correcte)
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:14 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde:
Nationale kampioenschappen, zondag 25 juni:
Het is het zelfde systeem als 2005:
Ik wil een top vijf voor het Nederlands Kampioenschap. Daarvoor worden punten toegekend zoals jullie gewend zijn.
Ik wil een naam voor de kampioen van België, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. Als je voorspelde naam ook kampioen wordt, krijg je 4 punten, eindigt hij in de top vijf, krijg je er 2, eindigt hij in de top 10, krijg je er 1. Dus in totaal nog 20 punten te verdienen.
Bijvoorbeeld: (Dit is niet mijn lijst)
Nederland
1. Tjalingii
2. Terpstra
3. E. Dekker
4. T. Dekker
5. Tankink
België: Francesco Planckaert
Frankrijk: Auger
Italië Lombardi
Duitsland Voigt
Spanje: Koldo Gil
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:21 schreef Mirri het volgende:
Wanneer is de volgende wielrenwedstrijd die ook meedoet voor deze prono?
Zie het al, had Zjwegel dubbel geteldquote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef BVO het volgende:Wie hoort er dan op die 30e plek??
Nouja, kijk het straks nog wel even na.
dan weet ik al wie 95% van de deelnemers als winnaar gaat invullenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:39 schreef placebeau het volgende:
Als iemand wat weet over de parcours?
In België is het in Antwerpen. Vlak, bochtig en met kasseien.
Tom Steels???quote:Op maandag 19 juni 2006 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan weet ik al wie 95% van de deelnemers als winnaar gaat invullen
Vdb natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |