Even spemmenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Celestino dus ook weer terug dus na z'n valpartij begin dit jaar.
De Tourmanager is trouwens open: http://sport.fok.nl/tour !
doen we een aparte league voor de prono-users?quote:
Ik precies het tegenovergestelde, de laatste weken gaat het juist beter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:
^Ô Joris
wat een drama zeg, 9 puntenscoor wel super belabberd de laatste weken.
Geen idee. Würth heeft volgens mij nog geen utspraak gedaan....quote:
Of een aparte eenden league!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we een aparte league voor de prono-users?
Pas maar op, ik rammel aan de deur.quote:
Ja, en het gat met de nummer 9 is zo grootquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Pas maar op, ik rammel aan de deur.![]()
Ik heb er eentje aangemaakt. Het was de vorige keer wel een succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we een aparte league voor de prono-users?
Leuk, alleen werkt deze combinatie bij mij niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik heb er eentje aangemaakt. Het was de vorige keer wel een succes.
Naam: Wielerprono
Wachtwoord: Valkenburg
Ik weet niet of het hoofdlettergevoelig is. Ik heb nu iig het wachtwoord gewijzigd in het wachtwoord wat hier staat dus: Valkenburg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leuk, alleen werkt deze combinatie bij mij niet?
Kans is toch klein dat Contador meedoet, dacht ik?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
Wit: Contador
Had het uitgemaakkt? Ik ken maar 1 Chavanel. En dat is die dure.quote:
De andere heet Sébastien en had opgegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had het uitgemaakkt? Ik ken maar 1 Chavanel. En dat is die dure.
Als ik die onbekende ook had gekend zal ik zijn voornaam wel genoemd hebben. Sylvaine heet ie ofzo?
Dank je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
De andere heet Sébastien en had opgegeven.
Maar in mijn onmetelijke goedheid heb ik je het punt voor Chavanel maar toegekend.
vergeet sjaak menchov nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dank je.
Ik zal voor de zekerheid maar ff de voornamen van Leipo en Menchov enz. erbij zetten. Zal wat zijn als Bert Leipheimer zo ineens goed mee bergop kan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
voorlopig:
1. Basso
2. Ullrich
3. Menchov
4. Leipheimer
5. Mancebo
Groen: Boonen
Bollen: Oscar Perreiro Sio
Wit: Contador Cunego
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:01 schreef AirRaid het volgende:
1 Basso
2 Valverde
3 Mancebo
4 Popovitch
5 Ullrich
groen : Boonen
bolletjes : Oscar Pereiro Sio
wit : Cunego Philippe Gilbert Cunego
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:28 schreef dndiek het volgende:
Volgens wikipedia:
Het jongerenklassement werd in 1975 ingevoerd. De regels om in aanmerking te komen voor het klassement zijn niet altijd hetzelfde geweest, zo was het ooit een klassement voor debutanten, maar de laatste jaren is het een klassement voor renners die op 1 januari van het jaar van de Tour jonger dan 25 jaar zijn. In de Ronde van Frankrijk van 2005 geldt het klassement dus voor alle renners geboren op of na 1 januari 1980.
nee toch? Want hij is toch van na 1-1-81? En dan is ie toch jonger en kan het toch gewoon?quote:
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee toch? Want hij is toch van na 1-1-81? En dan is ie toch jonger en kan het toch gewoon?![]()
In dat stukje staat ook 1 januari 1980.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat stukje gaat over de tour van 2005, dus nu schuift het ook een jaartje op, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |