Ik heb ook tientallen ingame shots van SC:Ghost gezien, en die is helaas ook nooit verschenen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
Als het daadwerkelijk een in-game shotje is, heb ik nog wel goede hoop dat 'ie dit jaar nog in de winkels ligt...
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god, zouden we het dan écht mee gaan maken vóór 2009? Op welk platform dan ook?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook tientallen ingame shots van SC:Ghost gezien, en die is helaas ook nooit verschenen.
Wat DNF betreft denk ik niks meer, als het ooit gebeurt zie ik dit topic wel weer in mijn AT schietenquote:
Misschien voor de NESquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god, zouden we het dan écht mee gaan maken vóór 2009? Op welk platform dan ook?
Moet wel zowat alle documentatie betreffende "vaporware" herschreven worden, DNF heeft het genre zowat uitgevonden.
Dat is natuurlijk al heel lang de bedoeling, maar ja: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Djaser het volgende:
Ik denk we nu wel kunnen stellen dat het ook echt realistisch is dat het de bedoeling om dit spel ook daadwerkelijk uit te gaan brengen.
Morgen staat ie op 31 maart, overmorgen op 1 april, daarna 2 april, daarna........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef StonedKinG het volgende:
Release Date: 30 Mar 2008
Volgens Amazon dan
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Morgen staat ie op 31 maart, overmorgen op 1 april, daarna 2 april, daarna........
Loopt gewoon mee
Morgen weet je hetquote:
Ja, waarom ook niet? Ik zie voor hen geen nadelen hieraan. Ik vind het juist een slimme zetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Jordy-B het volgende:
Amazon heeft 'm volgens mij ook al een jaar of vijf in de pre-order staan...
Tja dan kunnen ze net zo goed James Bond 23 t/m 38 ook alvast in de pre-order zetten, die komen er ook ooit wel eens...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:41 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet? Ik zie voor hen geen nadelen hieraan. Ik vind het juist een slimme zet
Ik heb daar anders heel lang over zitten twijfelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al heel lang de bedoeling, maar ja: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen...
Waarom? Zodra je start met de ontwikkeling van het spel is het in principe ook de bedoeling dat je het uitbrengt. Dat ze van de ontwikkeling een puinhoop hebben gemaakt doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb daar anders heel lang over zitten twijfelen.
Omdat er na 2001 nooit meer echt nieuws naar buiten is gekomen op een aantal geruchten na. Wat ze in 2001 klaar hadden kan al lang niet meer gebruikt worden dus hadden we tot dit jaar geen enkel enkel visueel bewijs voor het bestaan van het spel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Zodra je start met de ontwikkeling van het spel is het in principe ook de bedoeling dat je het uitbrengt. Dat ze van de ontwikkeling een puinhoop hebben gemaakt doet daar niks aan af.
*zuchtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:25 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom zou het Duke Nukem Forever heten ?!!![]()
Ik wacht even op de demo...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Wie heeft hem al gepre-orderd?
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Devolution het volgende:
Ik had en ook ge-ordered bij Amazon, en kreeg em vandaag binnenHieronder een screenshot voor de non-believers, waarop je level 2 ziet
Het is eigenlijk gewoon D3D in een modern jasje.
[afbeelding]
Don't mind the alisasing rondom het wapen![]()
quote:No, you cannot pre-order the game. If you see some online store saying "We are taking pre-orders", they're just trying to get your money (they usually also make up their own supposed "insider release date info", too). There is no release date set, we are not taking pre-orders for the game. End of story.
Once we begin taking pre-orders, believe us, you'll know about it.![]()
5 minuten Paint werkquote:
'level 2'quote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Devolution het volgende:
Ik had en ook ge-ordered bij Amazon, en kreeg em vandaag binnenHieronder een screenshot voor de non-believers, waarop je level 2 ziet
Het is eigenlijk gewoon D3D in een modern jasje.
[afbeelding]
Don't mind the alisasing rondom het wapen![]()
quote:Above, a rare, official screenshot from Duke Nukem Forever. It was printed in the latest issue of Game Informer.
Ik geloof er niks vanquote:
Een reuze arm die vanonder het scherm naar boven schiet en daar tegen de deur aan beukt met toffe bliksemflitsen.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Tot 3drealms wat zegt geloof ik niks
quote:Joe Siegler van 3d Realms:
Before anyone asks, yeah, it' legitimate.
als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Djaser het volgende:
3D Realms heeft altijd aangegeven geen screenshots meer te publiceren tot hij bijna af is. We zitten dus waarschijnlijk dicht in de buurt.
Er is nog hoop:quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef dazzle123 het volgende:
Ik zat gisteren duke nukem 3d de high resolution pack te spelen en toen kwam ik zowaar in het eerste level een kalender tegen bovenin in die videokamer. De datum op de kalender is dec 2007. Nou zat ik te fantaseren dat het toch wel heel mooi zou zijn als die kalender een stille hint zou zijn van 11 jaar geleden. Maar helaas werd ik toen weer wakker en dacht ik bij mezelf nee dat zou wel te mooi zijn om waar te zijn.![]()
December zou je kunnen beschouwen als "dicht in de buurt"quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Djaser het volgende:
3D Realms heeft altijd aangegeven geen screenshots meer te publiceren tot hij bijna af is. We zitten dus waarschijnlijk dicht in de buurt.
maart volgend jaar ook, in hun tijd begrippenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is nog hoop:
[..]
December zou je kunnen beschouwen als "dicht in de buurt".
Is maar 4 maanden verder dan december, ik kan er wel mee levenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maart volgend jaar ook, in hun tijd begrippen
Naar het schijnt hebben ze nogal wat moeite om te beslissen op welke platforms die allemaal uit moet komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:40 schreef Jordy-B het volgende:
Zouden ze al een opvolger in de planning hebben voor 2025?
de High Resolution Pack is niet van 3D Realms zelf he. Dat is door een fan van Duke Nukem 3D gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef dazzle123 het volgende:
Ik zat gisteren duke nukem 3d de high resolution pack te spelen en toen kwam ik zowaar in het eerste level een kalender tegen bovenin in die videokamer. De datum op de kalender is dec 2007. Nou zat ik te fantaseren dat het toch wel heel mooi zou zijn als die kalender een stille hint zou zijn van 11 jaar geleden. Maar helaas werd ik toen weer wakker en dacht ik bij mezelf nee dat zou wel te mooi zijn om waar te zijn.![]()
Screenshot is van slechte kwaliteit, dus ik durf het nog niet te zeggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)
Het is volgens mij een scan van een plaatje uit een tijdschrift.. daarom ziet het er zo crap uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Screenshot is van slechte kwaliteit, dus ik durf het nog niet te zeggen.
Zijn dat van die walkways op de muur, zoals in Prey? Waar je tegen de zwaartekracht in over kon lopen?
Tis eigenlijk exact van deze tijd, magoed...quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)
Ik zeg UE3. Maar dan maar half gebruikt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Djaser het volgende:
Mij doet het grafisch gezien allemaal erg aan Doom III denken.
vage screens van poszegelformaat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerder zijn er al een paar (postzegelformaat) screens vrijgegeven...
Hey, voor 6 miljoen baar ik zelfs je kinderen, maar de gebruikte techniek tussen de Unreal Engine 3 en de Doom3/Quake Wars engine verschilt nogal, daarnaast is zeker tweederde van de ontwikkeltijd gaan zitten in de Unreal Engine 2.x, wat in grote lijnen veel basis biedt voor de Unreal Engine 3.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
vage screens van poszegelformaat.
Dus met een slechte scan en enkele vage postzegeltjes kan jij wel bepalen hoe de grafische kwaliteit van het spel is... Mag ik je aanraken?
Noem het marketing, maar wedden dat de volgende Xbox er een 4 in heeft zitten? (inkoppertje: Xbox 4ever)quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:42 schreef Roellie80 het volgende:
hij komt mensen, heb geduld.
Hij is in de maak voor de PS4 en XBOX3
nou wil nie lullig doen maar ik vind HL2 er beter uitzienquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis eigenlijk exact van deze tijd, magoed...
Nou sorry hoor, Quake was misschien technisch gezien vooruitstrevender, maar de hoekerige polygoon mannetjes van Quake zagen er echt niet uit in vergelijking met de gedetaileerde sprites van Duke 3D.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik niet...
Maar dan nog. De originele Duke Nukem 3D had ook verouderde graphics voor die tijd. De eerste Quake kwam in diezelfde periode uit en was grafisch echt superieur.
Maar DN is gewoon cool
Duke Nukem was gewoon leuker dan quake. Maar ID software was en misschien zijn ze dat nog steeds wel, gewoon heel goed in het maken van 3d engines. De spellen zelf van ze vind ik vaak ook niet zo geweldig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik niet...
Maar dan nog. De originele Duke Nukem 3D had ook verouderde graphics voor die tijd. De eerste Quake kwam in diezelfde periode uit en was grafisch echt superieur.
Maar DN is gewoon cool
Ach dan kunnen ze DNF altijd nog over vier jaar uitbrengen op de Wii. Veel verder dan Doom3 graphics komt de Wii toch nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Djaser het volgende:
Mij doet het grafisch gezien allemaal erg aan Doom III denken.
Daarnaast had je voor Quake een 3DFX kaart van 300 gulden (nu lachen we daarom, maar toch, voor een add-on kaart...) nodig wilde je het in volle glorie spelen. Revolutionair? Jazeker. Maar meteen mooi? Neuh, niet echt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, Quake was misschien technisch gezien vooruitstrevender, maar de hoekerige polygoon mannetjes van Quake zagen er echt niet uit in vergelijking met de gedetaileerde sprites van Duke 3D.
Quake had helemaal geen 3d kaart nodig. Dat kwam later pas allemaal. Quake draaie ik gewoon op een Cyrix 150+ processor met een simpele 1mb videokaart. Net als Duke 3d trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daarnaast had je voor Quake een 3DFX kaart van 300 gulden (nu lachen we daarom, maar toch, voor een add-on kaart...) nodig wilde je het in volle glorie spelen. Revolutionair? Jazeker. Maar meteen mooi? Neuh, niet echt.
Welk deel van volle glorie snap je niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Quake had helemaal geen 3d kaart nodig. Dat kwam later pas allemaal. Quake draaie ik gewoon op een Cyrix 150+ processor met een simpele 1mb videokaart. Net als Duke 3d trouwens.
Beste games-gerelateerde geluidskaart was toen een SB AWE 32 geloof ik, en dat was best een aardig kaartje voor die tijd. En daar tikte je idd 200 euro voor neer op de launch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef Jordy-B het volgende:
Een fatsoenlijke geluidskaart was toen ook 500 gulden. De 3DFX was z'n geld gewoon dubbel en dwars waard, hoor. Doordat het de eerste 3D-kaart was, was de verbetering in grafische kwaliteit gigantisch.
Tijdens het ontwikkelen van Duke 3D zijn er 7 versies van Mac OS voorbij komen zetten. Ik ben benieuwd voor welke ze proberen 'em te schrijven. Ik hoop niet voor Mac OS 8quote:
Yeah right...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:27 schreef -skippybal- het volgende:
Kick! Want in China ligt 'ie in de winkel![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Bevalt het nog met je 486 dx2?quote:
bubbelgum en kunstgebitten gaan slecht samen...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:06 schreef SpookY22 het volgende:
als hij uitkomt dan ben ik al bejaard en is de Duke dat ook al.........zon 60 jarige met wandelstok time to kick ass and chew bubblegum.......(zoiets als rocky 6 en die hard 4.0)
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef Gamer_V het volgende:
Geef me niet steeds valse hoop voor nieuws met je kick, gij snodaard.
lol, ik wilde deze net weer eens kickenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |