maart volgend jaar ook, in hun tijd begrippenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is nog hoop:
[..]
December zou je kunnen beschouwen als "dicht in de buurt".
Is maar 4 maanden verder dan december, ik kan er wel mee levenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maart volgend jaar ook, in hun tijd begrippen
Naar het schijnt hebben ze nogal wat moeite om te beslissen op welke platforms die allemaal uit moet komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:40 schreef Jordy-B het volgende:
Zouden ze al een opvolger in de planning hebben voor 2025?
de High Resolution Pack is niet van 3D Realms zelf he. Dat is door een fan van Duke Nukem 3D gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef dazzle123 het volgende:
Ik zat gisteren duke nukem 3d de high resolution pack te spelen en toen kwam ik zowaar in het eerste level een kalender tegen bovenin in die videokamer. De datum op de kalender is dec 2007. Nou zat ik te fantaseren dat het toch wel heel mooi zou zijn als die kalender een stille hint zou zijn van 11 jaar geleden. Maar helaas werd ik toen weer wakker en dacht ik bij mezelf nee dat zou wel te mooi zijn om waar te zijn.![]()
Screenshot is van slechte kwaliteit, dus ik durf het nog niet te zeggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)
Het is volgens mij een scan van een plaatje uit een tijdschrift.. daarom ziet het er zo crap uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Screenshot is van slechte kwaliteit, dus ik durf het nog niet te zeggen.
Zijn dat van die walkways op de muur, zoals in Prey? Waar je tegen de zwaartekracht in over kon lopen?
Tis eigenlijk exact van deze tijd, magoed...quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)
Ik zeg UE3. Maar dan maar half gebruikt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Djaser het volgende:
Mij doet het grafisch gezien allemaal erg aan Doom III denken.
vage screens van poszegelformaat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerder zijn er al een paar (postzegelformaat) screens vrijgegeven...
Hey, voor 6 miljoen baar ik zelfs je kinderen, maar de gebruikte techniek tussen de Unreal Engine 3 en de Doom3/Quake Wars engine verschilt nogal, daarnaast is zeker tweederde van de ontwikkeltijd gaan zitten in de Unreal Engine 2.x, wat in grote lijnen veel basis biedt voor de Unreal Engine 3.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
vage screens van poszegelformaat.
Dus met een slechte scan en enkele vage postzegeltjes kan jij wel bepalen hoe de grafische kwaliteit van het spel is... Mag ik je aanraken?
Noem het marketing, maar wedden dat de volgende Xbox er een 4 in heeft zitten? (inkoppertje: Xbox 4ever)quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:42 schreef Roellie80 het volgende:
hij komt mensen, heb geduld.
Hij is in de maak voor de PS4 en XBOX3
nou wil nie lullig doen maar ik vind HL2 er beter uitzienquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis eigenlijk exact van deze tijd, magoed...
Nou sorry hoor, Quake was misschien technisch gezien vooruitstrevender, maar de hoekerige polygoon mannetjes van Quake zagen er echt niet uit in vergelijking met de gedetaileerde sprites van Duke 3D.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik niet...
Maar dan nog. De originele Duke Nukem 3D had ook verouderde graphics voor die tijd. De eerste Quake kwam in diezelfde periode uit en was grafisch echt superieur.
Maar DN is gewoon cool
Duke Nukem was gewoon leuker dan quake. Maar ID software was en misschien zijn ze dat nog steeds wel, gewoon heel goed in het maken van 3d engines. De spellen zelf van ze vind ik vaak ook niet zo geweldig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ik niet...
Maar dan nog. De originele Duke Nukem 3D had ook verouderde graphics voor die tijd. De eerste Quake kwam in diezelfde periode uit en was grafisch echt superieur.
Maar DN is gewoon cool
Ach dan kunnen ze DNF altijd nog over vier jaar uitbrengen op de Wii. Veel verder dan Doom3 graphics komt de Wii toch nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Djaser het volgende:
Mij doet het grafisch gezien allemaal erg aan Doom III denken.
Daarnaast had je voor Quake een 3DFX kaart van 300 gulden (nu lachen we daarom, maar toch, voor een add-on kaart...) nodig wilde je het in volle glorie spelen. Revolutionair? Jazeker. Maar meteen mooi? Neuh, niet echt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, Quake was misschien technisch gezien vooruitstrevender, maar de hoekerige polygoon mannetjes van Quake zagen er echt niet uit in vergelijking met de gedetaileerde sprites van Duke 3D.
Quake had helemaal geen 3d kaart nodig. Dat kwam later pas allemaal. Quake draaie ik gewoon op een Cyrix 150+ processor met een simpele 1mb videokaart. Net als Duke 3d trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daarnaast had je voor Quake een 3DFX kaart van 300 gulden (nu lachen we daarom, maar toch, voor een add-on kaart...) nodig wilde je het in volle glorie spelen. Revolutionair? Jazeker. Maar meteen mooi? Neuh, niet echt.
Welk deel van volle glorie snap je niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Quake had helemaal geen 3d kaart nodig. Dat kwam later pas allemaal. Quake draaie ik gewoon op een Cyrix 150+ processor met een simpele 1mb videokaart. Net als Duke 3d trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |