Ja, waarom ook niet? Ik zie voor hen geen nadelen hieraan. Ik vind het juist een slimme zetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Jordy-B het volgende:
Amazon heeft 'm volgens mij ook al een jaar of vijf in de pre-order staan...
Tja dan kunnen ze net zo goed James Bond 23 t/m 38 ook alvast in de pre-order zetten, die komen er ook ooit wel eens...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:41 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet? Ik zie voor hen geen nadelen hieraan. Ik vind het juist een slimme zet
Ik heb daar anders heel lang over zitten twijfelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al heel lang de bedoeling, maar ja: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen...
Waarom? Zodra je start met de ontwikkeling van het spel is het in principe ook de bedoeling dat je het uitbrengt. Dat ze van de ontwikkeling een puinhoop hebben gemaakt doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb daar anders heel lang over zitten twijfelen.
Omdat er na 2001 nooit meer echt nieuws naar buiten is gekomen op een aantal geruchten na. Wat ze in 2001 klaar hadden kan al lang niet meer gebruikt worden dus hadden we tot dit jaar geen enkel enkel visueel bewijs voor het bestaan van het spel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Zodra je start met de ontwikkeling van het spel is het in principe ook de bedoeling dat je het uitbrengt. Dat ze van de ontwikkeling een puinhoop hebben gemaakt doet daar niks aan af.
*zuchtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:25 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom zou het Duke Nukem Forever heten ?!!![]()
Ik wacht even op de demo...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Wie heeft hem al gepre-orderd?
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Devolution het volgende:
Ik had en ook ge-ordered bij Amazon, en kreeg em vandaag binnenHieronder een screenshot voor de non-believers, waarop je level 2 ziet
Het is eigenlijk gewoon D3D in een modern jasje.
[afbeelding]
Don't mind the alisasing rondom het wapen![]()
quote:No, you cannot pre-order the game. If you see some online store saying "We are taking pre-orders", they're just trying to get your money (they usually also make up their own supposed "insider release date info", too). There is no release date set, we are not taking pre-orders for the game. End of story.
Once we begin taking pre-orders, believe us, you'll know about it.![]()
5 minuten Paint werkquote:
'level 2'quote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Devolution het volgende:
Ik had en ook ge-ordered bij Amazon, en kreeg em vandaag binnenHieronder een screenshot voor de non-believers, waarop je level 2 ziet
Het is eigenlijk gewoon D3D in een modern jasje.
[afbeelding]
Don't mind the alisasing rondom het wapen![]()
quote:Above, a rare, official screenshot from Duke Nukem Forever. It was printed in the latest issue of Game Informer.
Ik geloof er niks vanquote:
Een reuze arm die vanonder het scherm naar boven schiet en daar tegen de deur aan beukt met toffe bliksemflitsen.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Tot 3drealms wat zegt geloof ik niks
quote:Joe Siegler van 3d Realms:
Before anyone asks, yeah, it' legitimate.
als bovenstaand screenshot een bijna af game moet voorstellen vrees ik het ergste qua graphics (niet meer van deze tijd)quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Djaser het volgende:
3D Realms heeft altijd aangegeven geen screenshots meer te publiceren tot hij bijna af is. We zitten dus waarschijnlijk dicht in de buurt.
Er is nog hoop:quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef dazzle123 het volgende:
Ik zat gisteren duke nukem 3d de high resolution pack te spelen en toen kwam ik zowaar in het eerste level een kalender tegen bovenin in die videokamer. De datum op de kalender is dec 2007. Nou zat ik te fantaseren dat het toch wel heel mooi zou zijn als die kalender een stille hint zou zijn van 11 jaar geleden. Maar helaas werd ik toen weer wakker en dacht ik bij mezelf nee dat zou wel te mooi zijn om waar te zijn.![]()
December zou je kunnen beschouwen als "dicht in de buurt"quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Djaser het volgende:
3D Realms heeft altijd aangegeven geen screenshots meer te publiceren tot hij bijna af is. We zitten dus waarschijnlijk dicht in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |