Ik heb ook tientallen ingame shots van SC:Ghost gezien, en die is helaas ook nooit verschenen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
Als het daadwerkelijk een in-game shotje is, heb ik nog wel goede hoop dat 'ie dit jaar nog in de winkels ligt...
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god, zouden we het dan écht mee gaan maken vóór 2009? Op welk platform dan ook?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook tientallen ingame shots van SC:Ghost gezien, en die is helaas ook nooit verschenen.
Wat DNF betreft denk ik niks meer, als het ooit gebeurt zie ik dit topic wel weer in mijn AT schietenquote:
Misschien voor de NESquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god, zouden we het dan écht mee gaan maken vóór 2009? Op welk platform dan ook?
Moet wel zowat alle documentatie betreffende "vaporware" herschreven worden, DNF heeft het genre zowat uitgevonden.
Dat is natuurlijk al heel lang de bedoeling, maar ja: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:45 schreef Djaser het volgende:
Ik denk we nu wel kunnen stellen dat het ook echt realistisch is dat het de bedoeling om dit spel ook daadwerkelijk uit te gaan brengen.
Morgen staat ie op 31 maart, overmorgen op 1 april, daarna 2 april, daarna........quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef StonedKinG het volgende:
Release Date: 30 Mar 2008
Volgens Amazon dan
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Morgen staat ie op 31 maart, overmorgen op 1 april, daarna 2 april, daarna........
Loopt gewoon mee
Morgen weet je hetquote:
Ja, waarom ook niet? Ik zie voor hen geen nadelen hieraan. Ik vind het juist een slimme zetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:45 schreef Jordy-B het volgende:
Amazon heeft 'm volgens mij ook al een jaar of vijf in de pre-order staan...
Tja dan kunnen ze net zo goed James Bond 23 t/m 38 ook alvast in de pre-order zetten, die komen er ook ooit wel eens...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:41 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet? Ik zie voor hen geen nadelen hieraan. Ik vind het juist een slimme zet
Ik heb daar anders heel lang over zitten twijfelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al heel lang de bedoeling, maar ja: de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen...
Waarom? Zodra je start met de ontwikkeling van het spel is het in principe ook de bedoeling dat je het uitbrengt. Dat ze van de ontwikkeling een puinhoop hebben gemaakt doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb daar anders heel lang over zitten twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |