Maar was dat nu niet die laatste vakantie...?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Kleine kindjes op het strand zijn oh zo superlief.![]()
![]()
Oftewel, ik rammel gewoon keihard door.
Maar dan is dat voor mijn gevoel meer een geval van niet de beslissing durven te nemen en hopen dat het lot voor je beslist.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef waterfly het volgende:
ach.. ik ben gestopt met de nuvaring vanwege last vd hormonen. ook niet bevorderlijk. hij is al net zo slordig met condooms als ik. ook niet bevorderlijk.
Bwa, er wordt toch algemeen verondersteld dat wie ouder is, eerst zwanger zal worden hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:53 schreef waterfly het volgende:
zou ook aan mij knagen hoor leonieke. zat vandeweek met de vriendin van mijn neef te praten, die rammelt al net zo hard en we zaten te wedden wie het eerst zwanger is; ook al is zij 5 jaar ouder. dat doet er niet zoveel toe. toch?? en ja BE; die stap is echt groot...
Dit herken ik wel een beetje... Maar ik ben juist eigenlijk even wat minder gaan rammelen nu ik weet dat mijn schoonzusje bezig is..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:27 schreef leonieke het volgende:
Natuurlijk ben ik ook blij voor haar, maar soms knaagt het wel een beetje, ook al is ze 5 jaar ouder dan ik en is het dus de normaalste zaak van de wereld dat zij eerst zwanger is.
Hier idem..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef teigan het volgende:
Ik begin me ineens af te vragen of ik wel geschikt ben om kinderen te krijgen, of ik ze wel op deze wereld wil laten opgroeien, of ik die vrijheid wel kwijtwil..
Herkenbaar teig...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:06 schreef teigan het volgende:
dat heb ik dus ook wel, ik vind kleine kinderen nog steeds heel lief/schattig enzo.....
maar ergens ook een beetje irritatie tegenover mensen die "opeens" een kind willen, terwijl hun situatie er misschien helemaal niet zo geschikt voor is...(bv. net ontslagen, of ze kunnen niet met geld omgaan, zulk soort dingen..) Ergens steekt het dat zij het zomaar ineens beslissen, terwijl ik dat absoluut niet zou kunnen zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |