abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:28:56 #201
61183 leonieke
Dan toch?
pi_40264830
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Kleine kindjes op het strand zijn oh zo superlief.

Oftewel, ik rammel gewoon keihard door.
Maar was dat nu niet die laatste vakantie...?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:33:05 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40264970
Waarschijnlijk wel ja, maar goed, dat weet je toch nooit.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:47:34 #203
61183 leonieke
Dan toch?
pi_40265419
Maar ik vraag me dan af of, als je dat weet dat het misschien wel de laatste vakantie was, het rammelen niet nog erger wordt?

Paar dagen geleden met mijn vriendin op een terrasje gezeten en zij is blijkbaar net gestopt met haar pil. Is ondertussen al drie jaar getrouwd, woont al twee jaar in hun huisje maar toch was ik stiekem wel wat jaloers want wat zou ik graag stoppen met de pil. Ook al gun ik het haar natuurlijk enorm he

En dat terwijl haar man eigenlijk al vijf jaar kinderen wil en zij het altijd afgehouden heeft
Eerste reactie van mij: moest phille mij vragen of ik wil beginnen, dan zou hij zijn vraag niet kunnen afmaken en had ik mijn pil al door het toilet gespoeld
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:58:15 #204
144404 waterfly
van de wap
pi_40265791
ach.. ik ben gestopt met de nuvaring vanwege last vd hormonen. ook niet bevorderlijk. hij is al net zo slordig met condooms als ik. ook niet bevorderlijk.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:59:22 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40265841
Het maakt het aan de ene kant erger, aan de andere kant ook weer niet, want ik weet ook dat dat wachten mss heel snel niet meer hoeft. Dat ik dan legitiem mag zwijmelen en dagdromen.

Ik heb deze vakantie ook weer heel wat af zitten dromen terwijl ik in de zee zat te staren. Ik heb het kamertje al helemaal in gedachten, hoe ik de muren ga verven enzo.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:59:58 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40265865
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef waterfly het volgende:
ach.. ik ben gestopt met de nuvaring vanwege last vd hormonen. ook niet bevorderlijk. hij is al net zo slordig met condooms als ik. ook niet bevorderlijk.
Maar dan is dat voor mijn gevoel meer een geval van niet de beslissing durven te nemen en hopen dat het lot voor je beslist.
pi_40266205
iets waar wat mij betreft wel wat voor te zeggen valt !

maakt de beslissing minder 'groot'
ik beslis, dat ik niet voor nieuwe pil naar apotheek ga

en dat we maar moeten proberen aan condooms te denken
of niet
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:22:51 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40266818
Ja, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen als de stap van 'er voor gaan' te groot is...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:27:49 #209
61183 leonieke
Dan toch?
pi_40266989
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het soms wat moeilijker krijg nu mijn zus zwanger is en die buik echt wel duidelijk zichtbaar wordt
Natuurlijk ben ik ook blij voor haar, maar soms knaagt het wel een beetje, ook al is ze 5 jaar ouder dan ik en is het dus de normaalste zaak van de wereld dat zij eerst zwanger is.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:53:43 #210
144404 waterfly
van de wap
pi_40276212
zou ook aan mij knagen hoor leonieke. zat vandeweek met de vriendin van mijn neef te praten, die rammelt al net zo hard en we zaten te wedden wie het eerst zwanger is; ook al is zij 5 jaar ouder. dat doet er niet zoveel toe. toch?? en ja BE; die stap is echt groot...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:01:07 #211
61183 leonieke
Dan toch?
pi_40276446
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:53 schreef waterfly het volgende:
zou ook aan mij knagen hoor leonieke. zat vandeweek met de vriendin van mijn neef te praten, die rammelt al net zo hard en we zaten te wedden wie het eerst zwanger is; ook al is zij 5 jaar ouder. dat doet er niet zoveel toe. toch?? en ja BE; die stap is echt groot...
Bwa, er wordt toch algemeen verondersteld dat wie ouder is, eerst zwanger zal worden he

Wedden wie eerst zwanger zou worden zou ik eigenlijk nooit doen zelfs niet als grap
pi_40276600
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:27 schreef leonieke het volgende:

Natuurlijk ben ik ook blij voor haar, maar soms knaagt het wel een beetje, ook al is ze 5 jaar ouder dan ik en is het dus de normaalste zaak van de wereld dat zij eerst zwanger is.
Dit herken ik wel een beetje... Maar ik ben juist eigenlijk even wat minder gaan rammelen nu ik weet dat mijn schoonzusje bezig is..
Ik begin me ineens af te vragen of ik wel geschikt ben om kinderen te krijgen, of ik ze wel op deze wereld wil laten opgroeien, of ik die vrijheid wel kwijtwil..

En eigenlijk wil ik dat voorlopig nog absoluut niet, ik wil gewoon de zaakjes goed voor elkaar hebben enzo...
Dus hier is het allemaal juist wat minder geworden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:16:03 #213
61183 leonieke
Dan toch?
pi_40276880
Mja, hier moet het ook DRASTISCH verminderen hoor

We staan op het punt een huis te kopen en ik ga in januari misschien van werk veranderen, maar ik zou het zo graag willen

Ik weet nochtans dat het nu niet het geschikte moment is, maar wat zou ik zo graag FOERT kunnen zeggen en zwanger willen zijn

Maar een tijdje met een kind van 20 maanden spelen en dan mijn zus haar zwangere buik zien en mijn vriendin horen vertellen over het gestopt zijn met haar pil en gelijk waar ik kijk zwangere mensen of kleine kindjes zien... Het is soms wat moeilijk om realistisch te blijven
pi_40292510
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef teigan het volgende:

Ik begin me ineens af te vragen of ik wel geschikt ben om kinderen te krijgen, of ik ze wel op deze wereld wil laten opgroeien, of ik die vrijheid wel kwijtwil..
Hier idem..
En toch als ik dan die kleine hier zie dan is het ook wel heel erg bijzonder en leuk en... (ik heb gevraagd of ik hem mocht lenen, maar dat mocht niet... ).
Fake it till you make it...
pi_40292537
dat heb ik dus ook wel, ik vind kleine kinderen nog steeds heel lief/schattig enzo.....

maar ergens ook een beetje irritatie tegenover mensen die "opeens" een kind willen, terwijl hun situatie er misschien helemaal niet zo geschikt voor is...(bv. net ontslagen, of ze kunnen niet met geld omgaan, zulk soort dingen..) Ergens steekt het dat zij het zomaar ineens beslissen, terwijl ik dat absoluut niet zou kunnen zo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40292562
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 09:06 schreef teigan het volgende:
dat heb ik dus ook wel, ik vind kleine kinderen nog steeds heel lief/schattig enzo.....

maar ergens ook een beetje irritatie tegenover mensen die "opeens" een kind willen, terwijl hun situatie er misschien helemaal niet zo geschikt voor is...(bv. net ontslagen, of ze kunnen niet met geld omgaan, zulk soort dingen..) Ergens steekt het dat zij het zomaar ineens beslissen, terwijl ik dat absoluut niet zou kunnen zo..
Herkenbaar teig...
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zaterdag 29 juli 2006 @ 09:38:29 #217
43556 miss_dynastie
pi_40292754
O ja, dat herken ik ook wel teigan. Wij zitten maaaaaanden te dubben over een nieuwe kat, hebben maanden zitten dubben over een hond maar durven dat toch nog niet aan, zien allerlei beren op de weg, etc., en anderen zeggen: 'zo tja, we gaan het proberen ' terwijl wij zoiets van ' ' hebben. Maar dat is denk ik ook niet erg, omdat wij niet echt van die mensen zijn die dit soort dingen spontaan beslissen. Althans, nog niet .
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:39:27 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40292764
Hier ook. Ik heb mezelf (en mijn ex) wel eens vervloekt dat we zo 'verstandig' waren en wilden wachten tot alles op orde was. Er zijn ten slotte ook zat mensen die zich daar niks van aan trekken.

Maar goed, inmiddels vind ik mezelf oud genoeg om ook al is het niet perfect er toch voor te kunnen gaan. Ik ga nu in september met een opleiding beginnen en ben nog steeds op zoek naar een andere baan en ik heb geen zin meer om daar allemaal nog op te gaan zitten wachten zeg maar.
Daarnaast kan het maken van kinderen nog wel jaren duren als het tegen zit en dan zet je alles in de wacht daarvoor, daar heb ik dus geen zin meer in.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juli 2006 @ 09:45:04 #219
43556 miss_dynastie
pi_40292837
Hoe kijkt stinkie er nou tegen aan BE?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:56:19 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40292931
Die begint er ook wel steeds meer iets voor te voelen.
Hij moest er gewoon echt even naar toe groeien en aan wennen.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:05:08 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_40293017
Nou, hier is het bij mij wat bedaard, wil eerst mezelf weer op de rails hebben. En juist dan begint iedereen natuurlijk met "Ow, over anderhalf jaar lopen jullie met zo'n ettertje hoor"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40293641
Da's volgens mij ook omdat je op het punt staat te trouwen, Troel.
Hier roept iedereen dat ook maar in het wilde weg: nu trouwen, straks een huis en tegen volgend jaar een dikke buik

Uhu
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:16:52 #223
144404 waterfly
van de wap
pi_40293954
[quote]Op zaterdag 29 juli 2006 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook. Ik heb mezelf (en mijn ex) wel eens vervloekt dat we zo 'verstandig' waren en wilden wachten tot alles op orde was. Er zijn ten slotte ook zat mensen die zich daar niks van aan trekken.

Noujanouja me er niks van aantrekken... Natuurlijk heb ik liever eerst een (dik) huis en een zekere baan en dergelijke. Maar als ik nu, zonder al die randvoorwaarden, toch zwanger zou zijn, zou het me niet veel interesseren. Op de een of andere manier kan ik me daar niet zo druk om maken?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:13:50 #224
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40294961
Ik kom me hier weer eens melden. Ik rammel. En hard ook. Ons oude huis is verkocht, het nieuwe betrokken. En nu wil ik heeeeel graag dat ene kamertje wat over is in gebruik nemen voor een heel lief klein snoezig babietje wat lekker ruikt. Luuke wordt steeds zelfstandiger, kortom; ik ben eraan toe. In de familie zijn al weddenschappen afgesloten die lopen van 3 maand tot 2 jaar. En stiekem hoop ik dat lief ineens een afspraak maakt voor me bij de dokter. Zodat het hele circus weer kan beginnen, en dat ik het ´startmoment´niet hoef te kiezen. Want dat voelt dan weer eng.

Einde bericht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40295655
zo ken ik een koppel die opeens ook wou beginnen omdat een vriendin van mij in de nabije toekomst ging stoppen met haar pil om te zien wie er eerst zwanger zou zijn.

Ondertussen is dat eerste koppel al zwanger en mijn vriendin nog maar net gestopt met de pil.

Alleen jammer dat ze nu opeens beseffen dat het nog veel te vroeg is en ze het financieel maar heel moeilijk gaan aankunnen en helemaal panikeren. Het ging beter uitkomen om pas begin volgend jaar zwanger te zijn ipv begin volgend jaar al te moeten bevallen

Kwestie van een doordachte keuze te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')