Als ik in dat soort geestelijke staat kwam dan hoorde ik in de verte het deuntje van dat nummer van Van Dik Hout "laat het gaan, laat het vallen, laat het los". Ook zeer handig in gevallen van relatiebreukquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik werd gisteren echt nerveus van het spel van Nederland.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:03 schreef Zyggie het volgende:
Bij topic 100 brandt TRU af heb ik gehoord in een droom.
Inderdaad, laat het losquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:01 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Als ik in dat soort geestelijke staat kwam dan hoorde ik in de verte het deuntje van dat nummer van Van Dik Hout "laat het gaan, laat het vallen, laat het los". Ook zeer handig in gevallen van relatiebreuk![]()
Ik zelf vind stenen doorelkaar dragen niet echt een goed idee maar met deze combi valt 't geloof ik wel mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan het me inbeelden, maar volgens mij begint mijn nieuwe steen te werken die ik om de nek heb hangen
Ik had al energie, maar nu gaat het dus echt veel vlotter![]()
Misschien denk ik het maar, maar ik voel dus wezenlijk een verandering
En dat voor zo'n klein steentje.
Even een vraagje tussendoor
Kun je de rozenkwarts en berg-kristal naast elkaar hebben hangen om je nek??? Dat ik dus 2 stenen om de nek ga dragenOf heft het een het ander op ??? Dat de berg-kristal niet tot uitdrukking kan komen door de rozenkwarts?
Ik doe ook liever geen 2 stenen tegelijk om de nek. Die rozenkwarts mag mijn boeddah houden, mijn boeddah beeld heeft de handen over elkaar en daar past die kleine rozenkwarts precies op.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zelf vind stenen doorelkaar dragen niet echt een goed idee maar met deze combi valt 't geloof ik wel mee.
Bergkristal en rozenkwarts gaat prima naast elkaar. Bergkristal is de meest neutrale steen en versterkt rozenkwarts heel goed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Kun je de rozenkwarts en berg-kristal naast elkaar hebben hangen om je nek??? Dat ik dus 2 stenen om de nek ga dragenOf heft het een het ander op ??? Dat de berg-kristal niet tot uitdrukking kan komen door de rozenkwarts?
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Bergkristal en rozenkwarts gaat prima naast elkaar. Bergkristal is de meest neutrale steen en versterkt rozenkwarts heel goed.
Sommige stenen complementeren elkaar, anderen verminderen de werking en sommige wordt je gewoon dizzy vanmaar bergkristal kan eigenlijk overal wel bij, vooral bij amethyst en rozenkwarts dus.
Stenen raken in principe niet leeg hoor. Als je merkt dat de werking verminderd is dan ben je gewoon aan die energie gewend, je eigen energie komt dan overeen met die van de steen zegmaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Bedankt voor de info
Amethyst waar wordt dat gesteente voor gebruikt ???
Ik wil zoveel mogelijk stenen verzamelen
Vrouw in de winkel daar die zei dat deze steen nooit leeg raakt, dat ik alleen geregeld moet spoelen met koud water
Die materiele rijkdom is nooit echt gekomen btwquote:Amethyst is een meditatieve en kalmerende steen. Het werkt op het emotioneel, spiritueel en fysisch vlak. Het brengt rust, balans, geduld en vrede. Amethyst zou ook financiële zaken ondersteunen en kan voor overvloed en rijkdom zorgen.
Op emotioneel vlak kan Amethyst persoonlijke verliezen genezen en verdriet verzachten. Amethyst zou een licht verdovende werking hebben dat sereniteit, geluk en tevredenheid kan stimuleren. Het geeft tevens emotionele stabiliteit en innerlijke kracht. Het versterkt flexibiliteit en openheid tot samenwerken. Amethyst kan ondersteunen in de strijd tegen verslavingen en dwangmatige gewoontes.
Op geestelijk en spiritueel niveau is Amethyst een veelzijdige steen die spiritualiteit en intuitie kan versterken. Amthyst is tevens goed geschikt voor meditatie en luciede dromen. Het opent poorten voor telepatie, helderziendheid en communicatie met engelen.
Op fysisch vlak heeft Amethyst een gunstige werking tegen suikerziekte, depressie, aandeningen aan de linker hersenhelft, hoofdpijn, jicht, slapeloosheid, nachtmerries, manies, ADHD, oorpijn, aandoeningen aan het bloedvatenstelsel en het endocriene systeem, chronische moeheid, etc.
Amethyst wordt primair geasoscieerd met het derde oog en de kruinchakra, maar kan ook de hartchakra openen.
Thank youquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef deedeetee het volgende:
Amethist kan voor veel dingen gebruikt worden, maar weer ff een linkje je kunt daar op amethist klikken en ook de toepassingen van andere stenen bekijken. Je weet maar nooit wanneer dat van pas komt![]()
Ach voor een maandje ofsow als een een hoop opbrengtquote:
Het grappige is dat veel mensen er juist veel geld voor betalen om merken te mogen dragen, liefst met het merk duidelijk zichtbaar op de kleding. Da's pas marketing!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:58 schreef deedeetee het volgende:
Ach voor een maandje ofsow als een een hoop opbrengt![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach voor een maandje ofsow als een een hoop opbrengt![]()
Mss is z'n kop toch al zo lelijk dat 't niks uitmaakt![]()
quote:
Klinkt lekkerquote:Op zondag 18 juni 2006 10:43 schreef senesta het volgende:
Ja zekers, hoort erbij toch?
2 eitjes, broodjes en fruit en koffie natuurlijk.
Leuke foto's Senestaquote:Op zondag 18 juni 2006 10:51 schreef senesta het volgende:
Eh beetje tussen in denk ik.
Ze waren wel goedgekeurd in ieder geval.
Wat ga iedereen doen vandaag?
We waren gisteren naar het strand geweest 's avonds, en de kinderen vonden het zo leuk, ik denk dat we vandaag weer gaan.
Wat speelgoed mee en lekker rotzooien op het strand, het lijkt ook gelukkig niet zo heet te worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wil ik niet hopen, aangezien zij gevaarlijk aan re rand van " sex met kinderen is niet altijd slecht " balanceert.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:03 schreef senesta het volgende:
Aan de andere kant is haar mening volgens mij niet representatief voor de gemiddelde nederlander, dat steld me wel weer gerust.
Pff, ben gelukkig dus niet de enige. Ik blijf maar even uit dat topic, want ik zit me op te vreten als ik die reacties van haar lees en heb neiging om haar uit te gaan schelden, heel hardquote:Op zondag 18 juni 2006 20:47 schreef deedeetee het volgende:
Ik schrijf een beetje houterig want ik zit me gruwelijk te ergeren aan Moussie in dat topic over die student![]()
Ik heb heel veel zin om *op de man te gaan spelen *![]()
Zo iemand is voor mij gelijk 'verdacht', ik kan er niks aan doenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat wil ik niet hopen, aangezien zij gevaarlijk aan re rand van " sex met kinderen is niet altijd slecht " balanceert.
Zo af en toe krijgt ze in de gaten dat dát niet zo'n populaire opvatting is en beweert het tegendeel. Maar het schijnt toch steeds weer door in haar postings......![]()
Ze spreekt zichzelf hier IMO tegen.
Niet doen daar kickt ze opquote:Op maandag 19 juni 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Pff, ben gelukkig dus niet de enige. Ik blijf maar even uit dat topic, want ik zit me op te vreten als ik die reacties van haar lees en heb neiging om haar uit te gaan schelden, heel hard![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 19 juni 2006 11:55 schreef deedeetee het volgende:
Nou ik heb net ff mijn zegje gedaan en ik ben ook nog zo braaf geweest om tot besluit niet te zeggen om voor ze verder gaat met dromen ff een handdoek klaar te leggen
Dat verhaal over d'r buurjongen vond ik erg hhhmmmmmm zal ik maar zeggen * merkwaardig *![]()
![]()
![]()
ik vin d'r maar een engerd![]()
Ja je hebt gelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 13:41 schreef deedeetee het volgende:
Laat het gaan senesta, en ik zou haar beweringen over haar eigen ervaringen maar met een flinke korrel zout nemen.
Enne heb je haar hier Dominee Hans Visser : Ik ben geen pedofiel al bezig gezien ?
Gelukkig is erodome daar al bezig, en met net zo weinig succes als wij hadden, om de dame op betere gedachten te brengen, mja dat had ik dan ook niet vergeet. Deze user klinkt als een potentiële reller. Bij het minste geringste tegenvuur kruipt ze in de slachtoffer rol![]()
Ik ga er lekker niet meer op in![]()
geloof me nu maar : ze geniet ervan, je speelt haar in de kaart door er op in te gaan
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:11 schreef The_Shining het volgende:
hello![]()
Stond ik net buiten op m'n balkon ff van het uitzicht te genieten, zie ik een vrouw met haar 2 honden wandelen beneden. De ene had een muilkorf op, dat vond ik een beetje sneu dus stuurde ik die hond een knuffel in gedachten
Op vrijwel exact hetzelfde moment laat die hond zich vallen op het gras terwijl het baasje gewoon doorloopt en begint rond te krioelentja ik heb wel vaker van die toevallige dingen, wou ik ff delen
![]()
Bij ons is het ook benauwd,.. en op het kamertje van Jasmijn helemaal.. Arme prop is helemaal bezweet terwijl ze alleen een luier aan heeft en dr dunne trappelzak.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:02 schreef senesta het volgende:
Ja inderdaad, ze zijn ook nog eens allebei verkouden.
Maar goed vanavond is het hopelijk iets koeler, dan kunnen ze ook weer wat vroeger naar bed.
Het is hier aardig afgekoeld.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef deedeetee het volgende:
De jongste is 14 jaar dus mijn kinderen zijn eigenlijk al groot.
Hij slaapt in de kleinste slaapkamer maar kan wel 2 ramen open zetten dus daar koelt 't dan toch lekker af. En op die leeftijd kunnen ze zelf al goed bepalen hoe laat ze moeten gaan slapen. Ik bemoei me daar niet echt meer mee. Behalve als ik denk dat 't nodig is en dan gebeurt nog maar zelden. Zolang als het goed gaat op school en hij overdag niet gapend rondloopt neem ik aan dat 't wel goed zit.
Ik vond het vannacht erg benauwd, ik hoop dat het idd wat afkoelt vanavond. Maar bij jullie is het toch minder warm als hier in 't zuid-oosten ?
Mijn kinderen gaan met pyama naar bed, willen ze zelf, samara volgens mij alleen omdat joey het wil, maar goed, en worden in alleen een onderbroekje wakker, samara in haar luier dan.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij ons is het ook benauwd,.. en op het kamertje van Jasmijn helemaal.. Arme prop is helemaal bezweet terwijl ze alleen een luier aan heeft en dr dunne trappelzak.
Ze heeft ook zweetbultjes hier en daar.. wat rode vlekjes, maar ze klaagt er niet om.. sterke meid
Jaquote:
Whaaah ik heb ook mijn eigen christen hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 14:26 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ja
Soms vraag ik me af of ik er niet wat meer mee zou moeten doen maarja dan plaats je jezelf automatisch in het vage hokje van alternatieve genezers enzo. Voor je het weet heb je dan zo'n evangelische gristen voor je deur staan die je lastigvalt met leuzen dat je heult met de duivel enzo![]()
Of als je iemand écht niet kan helpen en je dan maar gaat procederen. Nouja nog ff wachten op het juiste moment, dat wat meer mensen ervoor openstaan... ik heb wel het plan opgevat om te reizen te gaan om geneeskunde te leren van natuurvolken, moet alleen nog de uitvoering bedenken
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:26 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ja
Soms vraag ik me af of ik er niet wat meer mee zou moeten doen maarja dan plaats je jezelf automatisch in het vage hokje van alternatieve genezers enzo. Voor je het weet heb je dan zo'n evangelische gristen voor je deur staan die je lastigvalt met leuzen dat je heult met de duivel enzo![]()
Geen idee, heb nog geen katoliek voor de deur gehad.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:37 schreef deedeetee het volgende:
Senesta heeft er ook al ervaring mee, zijn protestanten dan erger dan katholieken ? Ik heb er hier nog weinig van gemerkt.
Ach tis een knuffel, je geeft een hond liefde dat is toch okquote:Op maandag 19 juni 2006 14:26 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ja
Of als je iemand écht niet kan helpen en je dan maar gaat procederen. Nouja nog ff wachten op het juiste moment, dat wat meer mensen ervoor openstaan... ik heb wel het plan opgevat om te reizen te gaan om geneeskunde te leren van natuurvolken, moet alleen nog de uitvoering bedenken
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:41 schreef The_Shining het volgende:
Toen ik vroeger nog wel eens naar van die paranormale beurzen ging stonden er wel eens 2 of 3 man voor de ingang met borden waarop stond hoe verwerpelijk de beurs was
Ja dat lijkt wel zo... maar ik vraag me af hoe dat tot uiting gaat komenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:43 schreef Bastard het volgende:
Er staan tegenwoordig steeds meer mensen voor open, het lijkt echt in sneltreinvaart te gaan nu!
Laten we hopen op wat meer respect voor iemand anders zijn "geloof"quote:Op maandag 19 juni 2006 14:51 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ja dat lijkt wel zo... maar ik vraag me af hoe dat tot uiting gaat komen
Het lijkt mij wel wat als er gewoon iemand komt als een goede leraar ofzo, maarja dan verval je weer meteen in het kliekje van Deepak chopra, Osho die guru's enzoquote:Op maandag 19 juni 2006 14:53 schreef Bastard het volgende:
Laten we hopen op wat meer respect voor iemand anders zijn "geloof"
Ik hoop ook van harte dat we niet teveel Robert vd Broeke of Jomanda affaires krijgen.. want die helpen niet echt mee.
Nee dat is zo maar ze zette zichzelf wel meteen op een voetstuk door een blauwe jurk en een hele gimmick enzo. Dan heb ik toch liever Klazien uut Zalkquote:Op maandag 19 juni 2006 14:58 schreef deedeetee het volgende:
Jomanda maakte er een potje van vond ik. Die hele entourage die ze er omheen bouwde....
Nee, maar wat ik google lijkt het een spinoff van vipassana, of vipassana in een nieuw jasje. Niet verkeerd ofzoquote:Op maandag 19 juni 2006 15:02 schreef deedeetee het volgende:
Mijn moeder liep weg met Malva Meditatie.
Iemand hier die daar wel eens van gehoord heeft ? Ik weet niet of die nog bestaan overgens.
Ja dan krijg je die bewegingen inderdaad... zoals de Bagwan (schrijf ik dat goed?) en helemaal met die hypepatronen tegenwoordig.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:58 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel wat als er gewoon iemand komt als een goede leraar ofzo, maarja dan verval je weer meteen in het kliekje van Deepak chopra, Osho die guru's enzo
Niets tegen hen, maar ik zie wel eens van die mensen die helemaal weglopen met Osho, "Osho zei dit, Osho zei dat, Osho zei dat ook"
(ik probeer er zelf op te letten dat ik niet al te veel de Boeddha citeer btw)
Ken je Paella? .. Nou dat maar dan zonder vis.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:05 schreef deedeetee het volgende:
Wat is dat ? vipassana![]()
Ik ga ook maar ff googelen![]()
Twas maar een geintjequote:Op maandag 19 juni 2006 15:09 schreef deedeetee het volgende:
Nee hoor geen vis malva meditatie ik heb op zolder nog een heleboel cassettebandjes met lezingen van het medium Lex Persoon. Daar zit best wel interessant spul tussen. Ook cursussen enzo.
Vipassana is aandachtigheids meditatie gefocused op de ademhaling. Eigenlijk komt vipassana ook weer voort uit de toen bestaande meditaties dus voornamelijk hindoe. Malva is dan tibetaans, het lijkt een mengelmoesje met hindoe elementen (wat heel logisch is). Lijkt me geen verkeerde ingang voor spiritualiteitquote:Op maandag 19 juni 2006 15:09 schreef deedeetee het volgende:
Nee hoor geen vis malva meditatie ik heb op zolder nog een heleboel cassettebandjes met lezingen van het medium Lex Persoon. Daar zit best wel interessant spul tussen. Ook cursussen enzo.
Ow dat wist ik niet ik heb op dat woord niet gegooglt, dat zal dan nu maar ff gaan doenquote:
Dat had ik ookquote:Op maandag 19 juni 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
Leuke aankopen DV
Pendelen deed ik eerder ook wel eens.. vond alleen de antwoorden zo sumier... en wat ik in mijn omgeving zie is dat het alleen word gebruikt om te kijken hoeveel kinderen je krijgt en welk geslacht
En waarom zou het niet slim zijn dan? Als je zelf niet weet waarom je met ze in contact wil komen is het misschien handig daar eerst aandacht aan te bestedenquote:Ik zelf zat te twijfelen om te kopen
Maar wat dan.. is het slim om met hun in contact te komen... ben ik daar niet bang voor eigenlijk? Weet het niet
In het boek staan vele kaarten heb ik gezien al. Welke wilde planten een gunstige invloed hebben en ga zo door.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
Leuke aankopen DV
Pendelen deed ik eerder ook wel eens.. vond alleen de antwoorden zo sumier... en wat ik in mijn omgeving zie is dat het alleen word gebruikt om te kijken hoeveel kinderen je krijgt en welk geslacht
Ik zelf zat te twijfelen om te kopen
Maar wat dan.. is het slim om met hun in contact te komen... ben ik daar niet bang voor eigenlijk? Weet het niet
Ja uiteindelijk kwam ik er ook achter dat er zoveel meer met pendelen bereikt kan worden.. ben ff de naam kwijt van het boek maar dat ging ook wel weer diep... op de chakra's en zo..quote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Alhoewel je er wel meer vragen mee kan stellen via ja en nee...
[..]
En waarom zou het niet slim zijn dan? Als je zelf niet weet waarom je met ze in contact wil komen is het misschien handig daar eerst aandacht aan te besteden
Zo angstig ben je dus niet. Een écht angstig persoon zou niet aannemen dat ze lachen maar zou angstig om zich heen kijken met een paranoide blik in de ogen denkende dat ze hem ieder moment kunnen komen halenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
(Aangezien ze horen wat ik denk, zullen ze nu wel hard lachen)
Bezint eer ge begintquote:Op maandag 19 juni 2006 15:57 schreef Bastard het volgende:
Zo van ZAPPP
Ik heb hem besteld![]()
Onder het idee van .. de techniek kennen is 1, toepassen is 2.
Ben een leek op gebied wat geesten betreft, de ervaringen die ik heb gehad waren niet leuk... op de laatste na.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef deedeetee het volgende:
ik durf 't niet maar ik ben dan ook een heel klein beetje mediamiek ( familiekwaal ) en erg huiverig voor contacten.en is channelen niet óók zoiets ?
Ik ben echt erg geintereseerd in jouw eventuele ervaringen Bastard.![]()
Je zegt het zelf al, ze willen aandachtquote:Op maandag 19 juni 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Verveling?
Volgens mij vervelen die kinderen zich ook, ze komen iedere dag langs. Krijgen misschien te weinig aandacht van ouders.
Doe dat maar niet, dan heb jij het weer gedaanquote:Heb wel de neiging om die kinderen bij het nek-vel te grijpen.
Inderdaadquote:Op maandag 19 juni 2006 18:44 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, ze willen aandachtnegatieve aandacht is ook aandacht...vind ik ook moeilijk om mee om te gaan, mensen kunnen zo moeilijk doen soms ongeacht leeftijd.
Inderdaad geen geweld gebruiken nee, maar dat is soms verleidelijk. Onze hond raakt helemaal gestressed van die kinderen, zodra ze al langs komen begint hij zich te verdedigen.quote:Doe dat maar niet, dan heb jij het weer gedaan
Als ze niet naar je luisteren misschien dan de ouders aanspreken of dreigen dat je naar hun ouders gaat als ze niet normaal doen? Beetje bluffen doet wonderen soms
Ik doe niet lamballenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:22 schreef displission het volgende:
weet je wat me echt een kick geeft..als je bij wijze van spreken..100 dingen moet doen als je van je werk thuiskomt..en dan alles zo efficient plannen dat je daarna net zoals jullie..gewoon eens lekker kan lamballen
Ik open nog wel een topic straksquote:Op maandag 19 juni 2006 19:24 schreef displission het volgende:
het is idd een erg mooie pendel DV! Ik moet wel even tegen je zeggen dat aan een pendel niet alle vragen mag stellen..en ik raadt je aan een praktisch pendelboekje te kopen! Of heb je dit al? Enne..het zou misschien wel leuk zijn..als je dan in het topic gaat pendellen..toch?
quote:mass words DV
anders doe je het toch gewoon in het topic waarin men alles doet! van standje 1 tm 99quote:Op maandag 19 juni 2006 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik open nog wel een topic straks
Weet ikquote:
Experimenteren met paranormale zaken of iets dergelijks???quote:Op maandag 19 juni 2006 19:27 schreef displission het volgende:
[..]
anders doe je het toch gewoon in het topic waarin men alles doet! van standje 1 tm 99![]()
![]()
de twee messen van mijn blender maken geen contact met het ijs. Ik houd jullie op de hoogte..over de ontwikkelingen. Ik ga de boel nu eerst laten ontdooien in de blender..het ijs..quote:was het maar zo makkelijk!
quote:
we zijn allemaal druppels die graag de oceaan worden. Als je merkt dat je een druppeltje bent en ieder ander net zo zie je de oceaan en dus jezelf vanzelfquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo
![]()
De kaart van vandaag zegt..
Ik ben een druppel die op weg is de oceaan te worden
Ben benieuwd
Tot dusverre merk ik er niets van.
Huhquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:27 schreef The_Shining het volgende:
we zijn allemaal druppels die graag de oceaan worden. Als je merkt dat je een druppeltje bent en ieder ander net zo zie je de oceaan en dus jezelf vanzelf
Dus dan zijn we straks allemaal van waterquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:27 schreef The_Shining het volgende:
mogguh!
[..]
we zijn allemaal druppels die graag de oceaan worden. Als je merkt dat je een druppeltje bent en ieder ander net zo zie je de oceaan en dus jezelf vanzelf
Jij bent een druppel, ik ben een druppel en zo is iedereen een druppel. Als je dat beseft dan zie je het grotere plaatje, het geheel en da's de oceaanquote:
Ik voelde even een golfbeweging door me heen gaan toen ik het las.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:37 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Jij bent een druppel, ik ben een druppel en zo is iedereen een druppel. Als je dat beseft dan zie je het grotere plaatje, het geheel en da's de oceaan![]()
Zodra dat beeld in je wezen is ben jij dus de oceaan.
Golven voortgebracht door de oceaan wordt wel eens uitgelegd als bewustzijn en het schuim van de golven van de oceaan als het tijdelijke aardse bestaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
Ik voelde even een golfbeweging door me heen gaan toen ik het las.
Of ik ben een druppel, en het geheel is de oceaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
Stel dat je leven de druppel is.. en het hiernamaals tijdloos.. zou het hiernamaals de oceaan zijn
Goedemorgen DDT,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef deedeetee het volgende:
Goedemorgen iedereen.![]()
Ik heb eens heel goed naar de avatar van DV moeten kijken voor ik er een walvis in herkende
DV is als het goed begrijp nu de stad in om tekenspullen te halen.
Ik ben benieuwd wat voor creatiefs hij daar mee gaat maken.![]()
Hoepelijk krijgen we daar foto 's van te zien.
Telepathische computerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Telepatische computer
Nog nooit van gehoord
Ik ben terug van de winkel, maar ze hadden nergens tekenspullenDan moet ik een keer naar Heerlen toe gaan om daar te kijken.
Nu kopje groene thee drinken
Heb wel van alles gekocht voor de gezondheid, en een passer.
Noten en zaden gekocht. Gebroken lijnzaad
Ik wil gezonder levenEn dat heeft aandacht nodig dus.
Tekenspullen ga ik deze week halen als het goed is. Nergens tekenspullen te bekennen hier in Brunssum
Als je nu gezond eet heb je een beter functionerend lichaam en kan je dus beter genieten. Verder ben ik het helemaal met je eens dat je niet moet doorschieten of dat je gezond eet met het uitgangspunt heel oud te worden en gezond te blijven, ziekte en dood hoort nou eenmaal bij het leven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
Je leeft nu, geniet. Ga niet nu allemaal moeilijk lopen doen met eten ed zodat je misschien 2 jaar ouder wordt.
Hmmz.. dus het ultieme verlangen en dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:02 schreef Dromenvanger het volgende:
"Alles waar je naar verlangt zal je gegeven worden.
Verlang er daarom naar dat je de wijsheid bezit om het beste en het hoogste te verlangen"
Volgens mij betekent het meer dat je maximale verlangen bepaalt wordt door je eigen wijsheid.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Klopt ook wel
Heb soms de neiging om extreem te gaan doen
En te is nooit goed. Dus ik doe het met mate
Ik zal ff een kaart trekkenDaarna even buiten ontspannen.
"Alles waar je naar verlangt zal je gegeven worden.
Verlang er daarom naar dat je de wijsheid bezit om het beste en het hoogste te verlangen"
Nirvana als hoogste??
In een glas wat altijd vol blijftquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
En en en en. Een huisje in het buitenland met grote tuin waar ik de hele dag wijn kan drinken
mwah ik vind het geen mooie uitspraak, verlangens leiden alleen maar tot lijdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
Mooie uitspraak wel.
nou, dat vraag ik me af..iedereen heeft denk ik bewust of onbewust het verlangen naar het vinden van wijsheid, verlichting...ik denk dat de mens zonder dat verlangen ook niet op zoek zou gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef The_Shining het volgende:
[..]
mwah ik vind het geen mooie uitspraak, verlangens leiden alleen maar tot lijden![]()
......
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:40 schreef Marietje_34 het volgende:
nou, dat vraag ik me af..iedereen heeft denk ik bewust of onbewust het verlangen naar het vinden van wijsheid, verlichting...ik denk dat de mens zonder dat verlangen ook niet op zoek zou gaan
goeiemorgenquote:En goeiemorgen iedereen![]()
Ruikt fris die wierrookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
In een glas wat altijd vol blijft![]()
Ruikt het nog beetje dat cannabis wierook? Zitten de buren je niet vreemd aan te kijken?
Ook grappig.. ik schreef vannacht juist hier:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef The_Shining het volgende:
Grappig eigenlijk, we zijn misschien ontstaan 'in den beginne' als perfecte wezens en hebben onszelf imperfect gemaakt zodat we weer perfect kunnen worden... humans, go figure![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef Boswachtertje het volgende:
Ook grappig.. ik schreef vannacht juist hier:
Vraag 1: Is God Almachtig, en is zijn schepping perfect?
Vind je jezelf imperfect, dan is de schepping imperfect. Andersom geldt het natuurlijk ook!
Cool inzicht he The_Shining?![]()
![]()
Luister jij nog naar de radioquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie die plaat van AliB.. dat rampenieren met party squad?
Dat is toch serieus de grootste bagger van het afgelopen half jaar.. er zit niks in, geen leuke tekst, er word slecht gerapt het is echt 3x niks.
Waarom word het dan zo kennelijk goed verkocht? Ik hoor het denk ik zo gemiddeld 10x per dag op de radio ofzo.
Joey is een rasecht vissenkindje dus die kan het wel waarderen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:37 schreef deedeetee het volgende:
Het klinkt erg eehhhh spannendgekookte kwalletjes bbrrrr
Mijn jonste zoon neemt de dingen erg letterlijk die zou echt niks eten dat zo heet hoor.
Maar de meeste kinderen kunnen het gelukkig wel waarderen, mijn oudste zoon was overgens een echte Roald Dahl fan![]()
Wel een beetje lastig * oudste en jongste * zoon maar de heren wensen hun namen niet op fok te zien![]()
![]()
Ik ken hem niet maar het is zoiets als soort zoekt soortquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie die plaat van AliB.. dat rampenieren met party squad?
Dat is toch serieus de grootste bagger van het afgelopen half jaar.. er zit niks in, geen leuke tekst, er word slecht gerapt het is echt 3x niks.
Waarom word het dan zo kennelijk goed verkocht? Ik hoor het denk ik zo gemiddeld 10x per dag op de radio ofzo.
Ik vind roald dahl ook zo geweldig, ik kon niet wachten tot joey oud genoeg was, we lezen nu samen de boeken, echt geweldig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef Metro2005 het volgende:roald dahl las ik vroeger ook superveel.
Leuke boeken, zeker voor kinderen.
Boeken zijn sowieso heel erg goed voor je geestelijke ontwikkeling vind ik. Je visualisatietechnieken, je fantasie, heel veel wordt gestimuleerd door lezen. Dat bereik je niet als je een kind direct achter een tv of computer zet. Daar wordt alles namelijk al kant en klaar als beeld neergezet en hoeft het kind helemaal niet zelf meer na te denken over hoe iets eruit zal zien.boeken
Jammer is dat he?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Mijn 2 oudste kinderen lazen erg veel, mijn jongste nooit, hij vind er niks aan![]()
Ik hoop dat hij wat dat betreft nog veranderd![]()
Ik vind heel veel raakvlakken in de boeken.. en dan heb ik snel zoiets van "Ahja, dat heb ik al eens gelezen"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Heb bijna het boek 'ontwikkel uw paranormale gaves' uit en heb nog een hele stapel esoterische boeken liggen. Dat vind ik echt leuk leesvoer, al moet je veel wel met een korrel zout nemen.
Klopt ja, dat heb ik inderdaad ook. Bij die esotherische boeken is het vaak van: hee dat hebi kook wel eens meegemaakt. Goh heet dat zo, hee kan je dat en dat daarmeequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind heel veel raakvlakken in de boeken.. en dan heb ik snel zoiets van "Ahja, dat heb ik al eens gelezen"
Maar goed, nu lees ik iets over de Tibetijnse Sjamaan technieken, dat is wel weer lekker boeiend. Over verschillende trance statussen en hoe die te verkrijgen en stukje geschiedenis
En dat boek besteld gisteren om in contact te komen met je gids.. ben benieuwd.
Ik was vroeger ook zo en nu verslind ik de ene bestseller na de andere en tussendoor is er ook nog plek en tijd voor de wat zwaardere filosofische werken (heb Filosofie van de Vrijheid van Steiner en Ethica van Spinoza hier klaarliggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Mijn 2 oudste kinderen lazen erg veel, mijn jongste nooit, hij vind er niks aan![]()
Ik hoop dat hij wat dat betreft nog veranderd![]()
Voorlezen voor het slapen gaan vond hij overgens wel altijd fijn, maaja daar is hij nu toch echt een beetje te oud voor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Jammer is dat he?
Joey is er niet heel erg dol op, maar deze boeken vind hij wel leuk, het kookboek zit hij nu trouwens met grote ogen te bekijken![]()
Hij zit nog het liefste achter een pc of spelcomputer......quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo en nu verslind ik de ene bestseller na de andere en tussendoor is er ook nog plek en tijd voor de wat zwaardere filosofische werken (heb Filosofie van de Vrijheid van Steiner en Ethica van Spinoza hier klaarliggen)
Dus wie weet.. als het een zoeker is, dan komt het vanzelf goed![]()
Tibetijns? Is dat celestijns tibetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:33 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, nu lees ik iets over de Tibetijnse Sjamaan technieken, dat is wel weer lekker boeiend. Over verschillende trance statussen en hoe die te verkrijgen en stukje geschiedenis
Nee en ik heb dezelfde vraag ook al 's gesteldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
Iemand hier een zinnig antwoord op?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik geloof niet zo erg in foto 's van geesten, maar goed. Wellicht kunnen die overgehaald worden om zich toch te materialiseren in een hier in deze dimensie wel zichtbare stof ?
Is Bastard niet eens beetgepakt door een geest ? Dat zou dan toch alleen kunnen als die geest een soort van materie aanneemt waar hij hier wat mee * kan * ?
Of redeneer ik nu krom![]()
ow,ow die typo's van mij
WHOehahahahaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:07 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Tibetijns? Is dat celestijns tibet![]()
![]()
tibetaans
Zodra je dat zegt héquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:37 schreef deedeetee het volgende:
Troost je : ik schijn een medium te zijn ( tegen wil en dank) en ik heb ook nog nooit een geest gezien. Ik zit er dan ook helemaal niet op te wachten
Ik ervaar hun aanwezigheid meer als een * gevoel * en dan begint er iemand in mijn hoofd * mee * te praten. Ik bedoel afgezien van mijn eigen gedachten begint er iemand anders te * praten *
Meestal schopte ik ze er meteen weer uit.![]()
Siberië dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
WHOehahahaha![]()
Wat een verspreking inderdaad zeg!!
Werken en Fokken gaat niet altijd samen
En tis volgens mij niet eens Tibetaans ook... van dat koude land bij Rusland... dammit ben de naam kwijt
Dit boek overigs
Weet je dat ik daar net 10 minuten mijn hoofd over heb lopen krakenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Zodra je dat zegt hé
Angst voor het onzichtbare zit er wel flink ingestampt in onze samenleving, da's best jammer maar ook weer begrijpelijk.
Deze heb ik trouwens ook pasgeleden besteld (maar nog niet binnen helaas) http://www.amerigo.nl/ow/ster/9065562192.html
[..]
Siberië dus
Ik heb dat * enthousiasme * voor geesten van naturequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Zodra je dat zegt hé
Angst voor het onzichtbare zit er wel flink ingestampt in onze samenleving, da's best jammer maar ook weer begrijpelijk.
Exorcist heeft juist wel geholpen. Na de film waren er opeens vele malen meer aanvragen voor excorsisme en mensen die geloofden bezeten te zijn. De geestenwereld werd daarmee toch een beetje meer bespreekbaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
Angst voor het onzichtbare zit er inderdaad goed ingestampt... toch de dogma van de kerk ook waarschijnlijk... en films als Exorcist helpen ook niet mee.
Ik hoorde pas jaren later van mijn oma dat ze zelf ook rare dingen had. Zo kon zij bv. precies vertellen wanneer een vrouw zwanger was, al na een paar wekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb dat * enthousiasme * voor geesten van nature![]()
Als er in de familie verhalen over de mediamieke gaven van mijn oma werden verteld ging ik meteen de kamer uit. Niks voor mij, ik werd er letterlijk beroerd van![]()
Ja maar dat zit bij vrouwen ingebakken ofzo hoor,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ik hoorde pas jaren later van mijn oma dat ze zelf ook rare dingen had. Zo kon zij bv. precies vertellen wanneer een vrouw zwanger was, al na een paar weken
Haha ja dat is ook zo.. toch raar, die uitstralingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:00 schreef Bastard het volgende:
Ja maar dat zit bij vrouwen ingebakken ofzo hoor,... mn vrouw kreeg ook al vragen of ze weer zwanger was.. door verschillende meiden. "Ja je straalt zo"
Ik vind ze heerlijk (zie nickquote:Oh.. Exorcist kan ik niet zien btw... ik haat enge films.. kijjk ik niet.. vind die films zo slecht voor mij... hou er serieus last van
De verhalen over mijn oma spelen zich in nederlands indië af. Zij was van gemengd bloed. Mss dat dát ook een rol speelt ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:58 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ik hoorde pas jaren later van mijn oma dat ze zelf ook rare dingen had. Zo kon zij bv. precies vertellen wanneer een vrouw zwanger was, al na een paar weken(gewoon door te kijken dan).
interessantquote:
Oh dat vind ik ook nog wel een leuke inderdaad..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:19 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb me 'ns een blauwe maandag bezig gehouden met de I Tjing, nou dat was géén succes.![]()
Tsja, da's de kracht van de Postb - excuus, van het orakel. Een orakel moet een beetje dubbelzinnig zijn, anders zijn de antwoorden veel te beperkt. Maar de I Tjing is meer dan alleen tekst: de hexagrammen kunnen je ook veel info verschaffen waar je wat aan kan hebben. Het is jammer dat de meeste gebruikers niet vertrouwd zijn met deze (oudste) laag van de I Tjing. Je moet je er even in verdiepen, maar dan heb je ook wat. 't Is net Croma, je moet er even bij blijven voor het beste resultaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:25 schreef deedeetee het volgende:
Kort en vermoedelijk slecht samen gevat : Een chinees boek waar mee je vragen kunt beantwoorden door munten op te gooien en dan te kijken hoe die neer komen kop of munt en dan zoek je 't teken op dat daar bij hoort en leest het verhaal dat er bij staat.
Met dat verhaal kun je meestal alle kanten op.![]()
Wat mooi gezegdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:19 schreef hmesker het volgende:
[..]
Tsja, da's de kracht van de Postb - excuus, van het orakel. Een orakel moet een beetje dubbelzinnig zijn, anders zijn de antwoorden veel te beperkt. Maar de I Tjing is meer dan alleen tekst: de hexagrammen kunnen je ook veel info verschaffen waar je wat aan kan hebben. Het is jammer dat de meeste gebruikers niet vertrouwd zijn met deze (oudste) laag van de I Tjing. Je moet je er even in verdiepen, maar dan heb je ook wat. 't Is net Croma, je moet er even bij blijven voor het beste resultaat.
Oh die hoorde ik om 3 uur alquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:21 schreef deedeetee het volgende:
goedemorgen
Wat ben jij vroeg Bastard, Jasmijntje had geen slaap meer ofsow ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |