SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik snap ut.Je vergeet dat je het nummer opschrijft en niet intikt in de computer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en aangezien ik op een succesrate van 100% zit na een keer of 15 lijkt het me sterk dat dit gewoon puur geluk is.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je vergeet dat je het nummer opschrijft en niet intikt in de computer.
en aangezien ik op een succesrate van 100% zit na een keer of 15 lijkt het me sterk dat dit gewoon puur geluk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2006 11:14:42 ]
Je bent een kankermavolijerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, mijn getallen om maar wat te noemen:
31
81
18
63
43
Dat zijn echt allemaal verschillende symbolen die precies overeen kwamen met wanneer ik ze opschreef![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, mijn getallen om maar wat te noemen:
31
81
18
63
43
Dat zijn echt allemaal verschillende symbolen die precies overeen kwamen met wanneer ik ze opschreef![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2006 11:23:35 ]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch zijn er best wat verschillende symbolen mogelijk.
Ik snap jullie beredenering nog altijd niet.
Hoe kan het dan dat dit ding nog steeds 100% alles goed heeft
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn, okee dan, dat aspect had ik even niet gezien nog. CLEVER!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |