Als ik in dat soort geestelijke staat kwam dan hoorde ik in de verte het deuntje van dat nummer van Van Dik Hout "laat het gaan, laat het vallen, laat het los". Ook zeer handig in gevallen van relatiebreukquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik werd gisteren echt nerveus van het spel van Nederland.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:03 schreef Zyggie het volgende:
Bij topic 100 brandt TRU af heb ik gehoord in een droom.
Inderdaad, laat het losquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:01 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Als ik in dat soort geestelijke staat kwam dan hoorde ik in de verte het deuntje van dat nummer van Van Dik Hout "laat het gaan, laat het vallen, laat het los". Ook zeer handig in gevallen van relatiebreuk![]()
Ik zelf vind stenen doorelkaar dragen niet echt een goed idee maar met deze combi valt 't geloof ik wel mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan het me inbeelden, maar volgens mij begint mijn nieuwe steen te werken die ik om de nek heb hangen
Ik had al energie, maar nu gaat het dus echt veel vlotter![]()
Misschien denk ik het maar, maar ik voel dus wezenlijk een verandering
En dat voor zo'n klein steentje.
Even een vraagje tussendoor
Kun je de rozenkwarts en berg-kristal naast elkaar hebben hangen om je nek??? Dat ik dus 2 stenen om de nek ga dragenOf heft het een het ander op ??? Dat de berg-kristal niet tot uitdrukking kan komen door de rozenkwarts?
Ik doe ook liever geen 2 stenen tegelijk om de nek. Die rozenkwarts mag mijn boeddah houden, mijn boeddah beeld heeft de handen over elkaar en daar past die kleine rozenkwarts precies op.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zelf vind stenen doorelkaar dragen niet echt een goed idee maar met deze combi valt 't geloof ik wel mee.
Bergkristal en rozenkwarts gaat prima naast elkaar. Bergkristal is de meest neutrale steen en versterkt rozenkwarts heel goed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Kun je de rozenkwarts en berg-kristal naast elkaar hebben hangen om je nek??? Dat ik dus 2 stenen om de nek ga dragenOf heft het een het ander op ??? Dat de berg-kristal niet tot uitdrukking kan komen door de rozenkwarts?
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:00 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Bergkristal en rozenkwarts gaat prima naast elkaar. Bergkristal is de meest neutrale steen en versterkt rozenkwarts heel goed.
Sommige stenen complementeren elkaar, anderen verminderen de werking en sommige wordt je gewoon dizzy vanmaar bergkristal kan eigenlijk overal wel bij, vooral bij amethyst en rozenkwarts dus.
Stenen raken in principe niet leeg hoor. Als je merkt dat de werking verminderd is dan ben je gewoon aan die energie gewend, je eigen energie komt dan overeen met die van de steen zegmaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Bedankt voor de info
Amethyst waar wordt dat gesteente voor gebruikt ???
Ik wil zoveel mogelijk stenen verzamelen
Vrouw in de winkel daar die zei dat deze steen nooit leeg raakt, dat ik alleen geregeld moet spoelen met koud water
Die materiele rijkdom is nooit echt gekomen btwquote:Amethyst is een meditatieve en kalmerende steen. Het werkt op het emotioneel, spiritueel en fysisch vlak. Het brengt rust, balans, geduld en vrede. Amethyst zou ook financiële zaken ondersteunen en kan voor overvloed en rijkdom zorgen.
Op emotioneel vlak kan Amethyst persoonlijke verliezen genezen en verdriet verzachten. Amethyst zou een licht verdovende werking hebben dat sereniteit, geluk en tevredenheid kan stimuleren. Het geeft tevens emotionele stabiliteit en innerlijke kracht. Het versterkt flexibiliteit en openheid tot samenwerken. Amethyst kan ondersteunen in de strijd tegen verslavingen en dwangmatige gewoontes.
Op geestelijk en spiritueel niveau is Amethyst een veelzijdige steen die spiritualiteit en intuitie kan versterken. Amthyst is tevens goed geschikt voor meditatie en luciede dromen. Het opent poorten voor telepatie, helderziendheid en communicatie met engelen.
Op fysisch vlak heeft Amethyst een gunstige werking tegen suikerziekte, depressie, aandeningen aan de linker hersenhelft, hoofdpijn, jicht, slapeloosheid, nachtmerries, manies, ADHD, oorpijn, aandoeningen aan het bloedvatenstelsel en het endocriene systeem, chronische moeheid, etc.
Amethyst wordt primair geasoscieerd met het derde oog en de kruinchakra, maar kan ook de hartchakra openen.
Thank youquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:10 schreef deedeetee het volgende:
Amethist kan voor veel dingen gebruikt worden, maar weer ff een linkje je kunt daar op amethist klikken en ook de toepassingen van andere stenen bekijken. Je weet maar nooit wanneer dat van pas komt![]()
Ach voor een maandje ofsow als een een hoop opbrengtquote:
Het grappige is dat veel mensen er juist veel geld voor betalen om merken te mogen dragen, liefst met het merk duidelijk zichtbaar op de kleding. Da's pas marketing!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:58 schreef deedeetee het volgende:
Ach voor een maandje ofsow als een een hoop opbrengt![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach voor een maandje ofsow als een een hoop opbrengt![]()
Mss is z'n kop toch al zo lelijk dat 't niks uitmaakt![]()
quote:
Klinkt lekkerquote:Op zondag 18 juni 2006 10:43 schreef senesta het volgende:
Ja zekers, hoort erbij toch?
2 eitjes, broodjes en fruit en koffie natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |