Ga hem dan halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Breng dat ding naar Gelderland!
Ah, dus voor de tweede keer al verdwenen, hmmquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:25 schreef SCaRaB het volgende:
was niet bekend, wij hebben er 1 bij gestopt.. waarschijnlijk uitgejat ofzo(wat de kont je er ook mee kan
)
Ja! Met die gedachte reed ik ook rond gisterquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens Henkie, je bent volgens mij nu de enige persoon die alledrie de stokken een keer heeft verplaatst
er zijn er 3?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens Henkie, je bent volgens mij nu de enige persoon die alledrie de stokken een keer heeft verplaatst
Ja, de 3 stokken van de 3 rondes. Staat ook in de OP en allemaal uitgelegd (met foto's) op deze wiki:quote:
Maar dan kan je wel tegen je vrienden zeggen dat je in Lutjebroek bent geweest en dat het bestaatquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Repeat het volgende:
200 kilometer voor een retourtje ongeveer, als ik een keer helemaal niks te doen heb zal ik het overwegen, maar vind het nog steeds net iets te ver
Gemeente Stede Broecquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef verzameldirk het volgende:
Wie kan mij uit de droom helpen![]()
is het nu Stedebroec gemeente Lutjebroek of hoeanders![]()
aanvaring met een grasmaaierquote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef webspider het volgende:
[afbeelding]
Stokkie kijkt met mij mee naar de F1-race![]()
Succes ..quote:Op zondag 16 juli 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
weer dat kut almere
kan ik me weer een ongeluk gaan zoeken en op de terugweg ineens goed zitten
het lijkt wel een van de oudste bordjes van Almerequote:Op zondag 16 juli 2006 20:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Succes ..Deze locatie was te mooi om te laten schieten
Na een week zal ik wat hints geven ...![]()
Ohquote:Op maandag 17 juli 2006 11:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, witte plaatsnaamborden mogen ook wel hoor, daar zijn er al een aantal van geweest.
Nee, daar zal stokkie vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:58 schreef DJKoster het volgende:
TVP
Zodra dat kreng in de buurt komt gaat ie weer richting Twente![]()
halve-week-hint?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Succes ..Deze locatie was te mooi om te laten schieten
Na een week zal ik wat hints geven ...![]()
2 dagen is geen halve weekquote:
Nope.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef SuperRembo het volgende:
Toch niet weer in de buurt van dat tuincentrum he?
hemelsbreed?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Nope.
Wel op zo'n 50 meter van een snelweg
(schatting, niet gemeten)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef webspider het volgende:
Vooruit dan, iets eerder dan een week een hint
[afbeelding]
De omgeving van stokkie van de andere kant gezien
quote:
Als-ie er a.s. maandag nog ligt dan haal ik 'm op, en neem ik 'm een dag later mee naar Twente.quote:
die locatie ligt ergens in de noordzeequote:
hoe kom je daar bij, je hebt niet goed gelezenquote:
en dan het zelf ook fout doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:06 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed typen he
En dan nog een stukje naar rechts.
jups!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, de coordinaten hielpen (2e link klopt wel, dan iets verder naar rechts)
De hint met snelweg in combi met de foto was misleidend aangezien het viaduct op de foto niet van een snelweg is, hoewel de A6 wel dichtbij is. Het viaduct is van de tussenring. Ik denk dat het gaat om kruispunt Zwaluwweg en Kraanvogelweg.
jupquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kewl, ik ga de boel ff updaten
Ik neem aan dat je hem voor middernacht heb verplaatst (dus op dinsdag)
komen er zo aanquote:
afblijven jijquote:
ik heb ook al een TR gedaan, maar ze slapen allemaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef MissHobje het volgende:
kan de topic titel aangepast worden aub (Kortenhoef)?
nee ik woon in het noordlijkste deel van groningenquote:
ahquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
nee ik woon in het noordlijkste deel van groningen![]()
Als ik hem ooit een keer mag verplaatsen leg ik hem bij Domiestilquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
nee ik woon in het noordlijkste deel van groningen![]()
hoe ken je die naamquote:Op maandag 31 juli 2006 23:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als ik hem ooit een keer mag verplaatsen leg ik hem bij Domiestil
Speciaal voor jou heb ik mijn profieleke ff aangepast.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
hoe ken je die naam![]()
heb je door waar ik woon![]()
ach ja, stom stond in mijn profile![]()
ik zou haast denken aan een koek en een panquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik mijn profieleke ff aangepast.
![]()
erg hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:06 schreef SuperRembo het volgende:
Ok, ik had al wel een vermoeden dat ie aan die kant zou liggen.
Het is alleen nog steeds van dat zeikweer.
Ik mocht niet van je, anders was hij al weggeweestquote:
ga maar halen danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mocht niet van je, anders was hij al weggeweest![]()
Daar hebben ze toch niks te doen, dus verplaatsen van stokken is daar een hobby.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef maok het volgende:
als het een beetje weer is haal ik hem misschien vrijdag of zaterdag op, dan gaat ie weer naar het noorden
Nietesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niks te doen, dus verplaatsen van stokken is daar een hobby.
Leg hem niet bij Verzameldirk, want die houdt de stok.
Nomen est omen.
![]()
volmaken dan maarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:21 schreef welkominspace het volgende:
topic bijna vol nog 2 reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |