ik heb ook al een TR gedaan, maar ze slapen allemaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef MissHobje het volgende:
kan de topic titel aangepast worden aub (Kortenhoef)?
nee ik woon in het noordlijkste deel van groningenquote:
ahquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
nee ik woon in het noordlijkste deel van groningen![]()
Als ik hem ooit een keer mag verplaatsen leg ik hem bij Domiestilquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:56 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
nee ik woon in het noordlijkste deel van groningen![]()
hoe ken je die naamquote:Op maandag 31 juli 2006 23:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als ik hem ooit een keer mag verplaatsen leg ik hem bij Domiestil
Speciaal voor jou heb ik mijn profieleke ff aangepast.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
hoe ken je die naam![]()
heb je door waar ik woon![]()
ach ja, stom stond in mijn profile![]()
ik zou haast denken aan een koek en een panquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik mijn profieleke ff aangepast.
![]()
erg hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:06 schreef SuperRembo het volgende:
Ok, ik had al wel een vermoeden dat ie aan die kant zou liggen.
Het is alleen nog steeds van dat zeikweer.
Ik mocht niet van je, anders was hij al weggeweestquote:
ga maar halen danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mocht niet van je, anders was hij al weggeweest![]()
Daar hebben ze toch niks te doen, dus verplaatsen van stokken is daar een hobby.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef maok het volgende:
als het een beetje weer is haal ik hem misschien vrijdag of zaterdag op, dan gaat ie weer naar het noorden
Nietesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch niks te doen, dus verplaatsen van stokken is daar een hobby.
Leg hem niet bij Verzameldirk, want die houdt de stok.
Nomen est omen.
![]()
volmaken dan maarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:21 schreef welkominspace het volgende:
topic bijna vol nog 2 reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |