Ga hem dan halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Breng dat ding naar Gelderland!
Ah, dus voor de tweede keer al verdwenen, hmmquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:25 schreef SCaRaB het volgende:
was niet bekend, wij hebben er 1 bij gestopt.. waarschijnlijk uitgejat ofzo(wat de kont je er ook mee kan
)
Ja! Met die gedachte reed ik ook rond gisterquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens Henkie, je bent volgens mij nu de enige persoon die alledrie de stokken een keer heeft verplaatst
er zijn er 3?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Trouwens Henkie, je bent volgens mij nu de enige persoon die alledrie de stokken een keer heeft verplaatst
Ja, de 3 stokken van de 3 rondes. Staat ook in de OP en allemaal uitgelegd (met foto's) op deze wiki:quote:
Maar dan kan je wel tegen je vrienden zeggen dat je in Lutjebroek bent geweest en dat het bestaatquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Repeat het volgende:
200 kilometer voor een retourtje ongeveer, als ik een keer helemaal niks te doen heb zal ik het overwegen, maar vind het nog steeds net iets te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |