Portugal of Mexicoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet erg als we vanavond winnen. Misschien komen we in de 1/8 finale dan tegen een makkelijkere tegenstander.
Eensch!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:32 schreef Corksterr het volgende:
Tot nu toe de mooiste goal dit WK, zeker weten.
en die 4e van Duitsland tegen Costa Rica was ook wel aardigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was die 4e van Spanje tot nu toe.
Kuzmanquote:
Gelijkspelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef alwaysleft het volgende:
Nederland moet winnen van Ivoorkust, anders zie ik het somber in![]()
brazilie was maar prutquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Stuart het volgende:
Geweldig dat ArgentiniëMooi spel, veel mooier dan Brazilië
![]()
Prachtig uitgespeelde aanval. Mooie combinaties! Inclusief hakballetjes en hard afgerond.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:32 schreef Dynia het volgende:
hoe ging die goal dan???..damn...klotewerk ook...lol..ik wil kijken!
Verkoop de tv op marktplaatsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Onderbroek het volgende:
waarom ligt bij mij de tv eruit als er volgens jullie mooie goals gemaakt worden?
tnx...:D...Vanavond maar even in de herhaling kijken...Maar Argentina is blijk echt veel stereker dan S&M...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Prachtig uitgespeelde aanval. Mooie combinaties! Inclusief hakballetjes en hard afgerond.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef Corksterr het volgende:
"Het begint nu echt leuk te worden!" Het is nu juist al afgelopen.
Wel een paar jaar de schrik op de nederlandse veldenquote:
Denk je? Ik denk dat ARG gewoon 1e in de poule wil worden om zodoende een nummer 1 uit een andere poule te 'ontwijken'quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien. Maar Argentinie is al door, die komen met hun B-elftal volgende week. Nederland hoeft dus idd niet echt te winnen. Al is dat wel beter voor de zenuwen.
Als Nederland verliest moeten ook de Argentijnen nog aan de bak... in theorie zouden Argentinie, NL en Ivoorkust namelijk op 6 punten kunnen komenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien. Maar Argentinie is al door, die komen met hun B-elftal volgende week. Nederland hoeft dus idd niet echt te winnen. Al is dat wel beter voor de zenuwen.
Nee, Kezman genaaidquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef TheVulture het volgende:
"De Argentijnen gaan nu echt voetballen..." volgens Evert... wat hebben ze dan het afgelopen half uur gedaan, druiven geplukt?
Na het toernooiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef pberends het volgende:
Wat een mafkees... nou ja die gele kaart kan toch kwijtgescholden worden achteraf???
Wat dacht je van die NOS-commentaren in de rust, voor en nabeschouwing??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef devv05 het volgende:
Weer zo'n scheids
Stelletje debielen loopt daar rond op het WK zeg...
Liet het altijd afweten in de belangrijke wedstrijden. Leuk tegen de kleine clubs maar verder heb je er weinig aan. Maar ik vind dit wel lekker voor 'm met zn arrogante praatjes vooraf.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wel een paar jaar de schrik op de nederlandse velden
En na de eerste ronde, mits je niet geel kreeg en op scherp stond in de laatste wedstrijd in de poules.quote:
Vaak genoeg gescoord tegen Ajax en Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Liet het altijd afweten in de belangrijke wedstrijden. Leuk tegen de kleine clubs maar verder heb je er weinig aan. Maar ik vind dit wel lekker voor 'm met zn arrogante praatjes vooraf.
Theoretisch zijn ze nog niet door, maar dat gaat uiteraard wel gebeurenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Het was een garpjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En na de eerste ronde, mits je niet geel kreeg en op scherp stond in de laatste wedstrijd in de poules.
En z'n mooie tattoe niet te vergetenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Kerstman moet lekker zijn bek houden. Leuk dattie bij psv zoveel scoorde tegen rkc etc, maar Europees is het nog NOOIT iets gweest met die arrogante kwal.
En hoeveel Europees?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Vaak genoeg gescoord tegen Ajax en Feyenoord.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:37 schreef Baklap het volgende:
Wie gescoord en wie assist?
Inderdaad en Evert moet zn bril poetsen want het was nét buitenspel ..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef Gstar het volgende:
Sorry hoor,
grensrechter vlagt voor buitenspel,
scheidsrechter fluit op aangeven van grensrechter,
Crespo trapt de bal weg is een gele kaart.. dat zijn de regels
Kuyt bakt er Europees ook nooit iets van. Is hij ook slecht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |