Liet het altijd afweten in de belangrijke wedstrijden. Leuk tegen de kleine clubs maar verder heb je er weinig aan. Maar ik vind dit wel lekker voor 'm met zn arrogante praatjes vooraf.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wel een paar jaar de schrik op de nederlandse velden
En na de eerste ronde, mits je niet geel kreeg en op scherp stond in de laatste wedstrijd in de poules.quote:
Vaak genoeg gescoord tegen Ajax en Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Liet het altijd afweten in de belangrijke wedstrijden. Leuk tegen de kleine clubs maar verder heb je er weinig aan. Maar ik vind dit wel lekker voor 'm met zn arrogante praatjes vooraf.
Theoretisch zijn ze nog niet door, maar dat gaat uiteraard wel gebeurenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien. Maar Argentinie is al door, die komen met hun B-elftal volgende week. Nederland hoeft dus idd niet echt te winnen. Al is dat wel beter voor de zenuwen.
Het was een garpjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En na de eerste ronde, mits je niet geel kreeg en op scherp stond in de laatste wedstrijd in de poules.
En z'n mooie tattoe niet te vergetenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Kerstman moet lekker zijn bek houden. Leuk dattie bij psv zoveel scoorde tegen rkc etc, maar Europees is het nog NOOIT iets gweest met die arrogante kwal.
En hoeveel Europees?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Vaak genoeg gescoord tegen Ajax en Feyenoord.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:37 schreef Baklap het volgende:
Wie gescoord en wie assist?
Inderdaad en Evert moet zn bril poetsen want het was nét buitenspel ..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef Gstar het volgende:
Sorry hoor,
grensrechter vlagt voor buitenspel,
scheidsrechter fluit op aangeven van grensrechter,
Crespo trapt de bal weg is een gele kaart.. dat zijn de regels
Kuyt bakt er Europees ook nooit iets van. Is hij ook slecht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |