tnx...:D...Vanavond maar even in de herhaling kijken...Maar Argentina is blijk echt veel stereker dan S&M...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Prachtig uitgespeelde aanval. Mooie combinaties! Inclusief hakballetjes en hard afgerond.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef Corksterr het volgende:
"Het begint nu echt leuk te worden!" Het is nu juist al afgelopen.
Wel een paar jaar de schrik op de nederlandse veldenquote:
Denk je? Ik denk dat ARG gewoon 1e in de poule wil worden om zodoende een nummer 1 uit een andere poule te 'ontwijken'quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien. Maar Argentinie is al door, die komen met hun B-elftal volgende week. Nederland hoeft dus idd niet echt te winnen. Al is dat wel beter voor de zenuwen.
Als Nederland verliest moeten ook de Argentijnen nog aan de bak... in theorie zouden Argentinie, NL en Ivoorkust namelijk op 6 punten kunnen komenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien. Maar Argentinie is al door, die komen met hun B-elftal volgende week. Nederland hoeft dus idd niet echt te winnen. Al is dat wel beter voor de zenuwen.
Nee, Kezman genaaidquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef TheVulture het volgende:
"De Argentijnen gaan nu echt voetballen..." volgens Evert... wat hebben ze dan het afgelopen half uur gedaan, druiven geplukt?
Na het toernooiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef pberends het volgende:
Wat een mafkees... nou ja die gele kaart kan toch kwijtgescholden worden achteraf???
Wat dacht je van die NOS-commentaren in de rust, voor en nabeschouwing??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef devv05 het volgende:
Weer zo'n scheids
Stelletje debielen loopt daar rond op het WK zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |