Waar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef Woldo het volgende:
die vrouw!
Andere username?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:22 schreef KaMo het volgende:
O, O, de haag, een mooie stad achter de duinen!
Waar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef seto het volgende:
Volgens een vriend van me zit die growshop hier in de buurt, binnenkort maar eens kijken
Rijswijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef seto het volgende:
Ik woon eerder in het kakkergedeelte van Oud-Rijswijk
En het was ergens bij de Rijswijkse weg.
idd, echt zo spannend. Vraag me af hoe het verder gaat met zn shop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef Magicmind het volgende:
Komt er nog een deel 2?
Dit is toch leuker dan al die andere real life soaps bij elkaar.
Doe mij maar een deel of 10.
2 minuten is niks, kijk 'm helemaal en je bescheurt je.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb even de eerste twee minuten gekeken. Wat erg zeg. Dat dit soort mensen echt bestaan.
Tragisch. Waar is het mis gegaan in dit land.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Tragisch.
quote:Ik heb met het GAK de afspraak dat ik tot mijn 55e niet meer langs hoef te komen.
Ga maar op het strand liggen ofzo zeiden ze.
Nâh, dat hebben ze niet tegen een dove gezegd natuurlijk.
Kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:17 schreef m-kay het volgende:
Filmpje staat ook op www.uitzendinggemist.nl.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:25 schreef wolferl het volgende:
Sjonnie, zijn vrouw Yo
open windows media player > bestand > url openen >quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
YO
yo ik ben thuis
is het ergens online te bekijken? gister niet gezien.
1 |
open windows media player > bestand > url openen >quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan ik hem downloaden of hoe moet ik dat doen?
1 |
Die zak wiet die ie mee wilde nemen naar de rechtbank hahahaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef Pony-Lover het volgende:
![]()
Wel stoer van hem dat hij 15 gram wiet per dag rookt.
het is een stream, je slaat het niet op maar haalt het gewoon rechtstreeks van internetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja maar waar slaat ie hem op danik heb hier echt de ballen verstand van
Hij zat ook tijdens die rechtszaak tegen de rechter te vertellen dat de woningbouw opnieuw moest komen behangen omdat hij zoveel rookt binnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die zak wiet die ie mee wilde nemen naar de rechtbank hahaha
gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja maar ik wil opslaan zodat ik hem kan gebruiken om een filmpje in mijn icoon neer te zetten
Die in de Jan vd Heydenstraat?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef seto het volgende:
Ik woon eerder in het kakkergedeelte van Oud-Rijswijk
En het was ergens bij de Rijswijkse weg.
Godverdomme, dat hapert als de tering.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:53 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
open windows media player > bestand > url openen >
[ code verwijderd ]
jeweet![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:35 schreef m-kay het volgende:
Ha, ik heb dit gister ook gezien. Geniaal, wat een mafkees!.
quote:Op zondag 18 juni 2006 10:25 schreef wolferl het volgende:
Die dochter is te erg. Werken bij de C1000 en nu al in de ziektewet lopen. En ze chat als een Br33zaH.
Joa savons issie wel gezellug, alsie steund isquote:Op zondag 18 juni 2006 10:25 schreef wolferl het volgende:
Die dochter is te erg. Werken bij de C1000 en nu al in de ziektewet lopen. En ze chat als een BreEzaH.
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:20 schreef Acryl het volgende:geen leven ofzo, dat je alles over gaat zitten typen?
Zodan zit jij ook in de WW dat je tijd genoeg hebt om alles over te typen, net als priscillaquote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wees blij, ´k had eigenlijk alles willen overtypen. Maar grootste gedeelte is saai, de stukjes waarin hij Sjonnie is zijn meesterlijk.
![]()
En nee ik heb geen leven, zit tog op fok.
Ik heb werk.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zodan zit jij ook in de WW dat je tijd genoeg hebt om alles over te typen, net als priscilla![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:27 schreef Zeurberus het volgende:
- Alcoholverslaving opgeven voor het gezin.
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:39 schreef wolferl het volgende:
Yo: Dit is de eerste keer dat dat kind dat doet.
Sjonnie: Geef mij die telufoon effe.
Yo: Ik geef em aan eeh, ja kankerteef.
Sjonnie: Hallow, ja met walssmit, wat is uw naam, yeers
dat zal ik eerst eens effeu opschrijvuh, geef mij effe het
district wat anders kom ik effe langs, want ze weten wel wie
ik ben dus geef mij gewoon effeu je sjef, je moet niet ??? met
mij jonge want daar hou ik niet zo van, de heer waltsmit de echte
de grote ja, ja de hele grote weet jeu, ??? dus geef nou maar je sjef
want anders kom ik effeu naar je toe ja, JE BENT TOCH NIET DOOF OF WEL SOMS
Ja, NEE WAT BEN JE DAN JE KOMT ZEKER NIET UIT DEN HAAG HE, DAN BEN JIJ N VIEZE
LAFFE KANKER HAGENEES WANT JE PRAAT NIET ZOALS MIJ, DUS JE MOET NIET ZO BIJDEHAND
GAAN LOPEN DOEN DAAR WANT VOLGENDE KEER KOM IK BOVEN JE EN WEET WAT IK FLIK HOAR,
WANT DAN KOM IK NOU WEL EFFEU NAAR BOVEN TOE, JIJ GAAT MIJ KIND NIET IN DE MALING NEMEN
WAT JE TEGEN MIJ DOET MOET JIJ WETEN WANT JIJ WIL MIJ GEWOON UITDAGEN WEET JEU
KANKERKNUPPEL O NOU LOOP JE BIJDEHAND TE DOEN, JE LOOPT MIJ TE PROVICEREN DOOR DE TELEFOON
IK HEB DIE ANDERE SJEF AL DER UIT GEWERKT MAAR JIJ KAN OOK VOLGEN HOOWR TINUS
WANT JIJ BEN OOK MAAR VAN VLEES EN BLOED WEET JE JIJ MOET OOK BLIJ WEZEN DAT WIJ IN DE WW
LOPEN ANDERS HEB JIJ JE GELD EINDE VAN DE MAAND OOK NIET WANT JIJ MOET WEL ZORGEN DAT WIJ
UITKERING HEBBEN, JA HANG MAAR OP STRONTZAK.
Sjonnie: Kanker strontzak.
Sjonnie: Ik heb euuh, al paar euh ja last met die woningbouw ja en al
een paar ik grvaagd of ik met de directeur mog spreken en of ze mijn gebreke
willen maken, dus ze willen niks maken....je weet dat je je huur moet gaan betalen
maar het zou wel leuk zijn als ik daar kom en alles is geregeld en ik kom met
de helft terug.
Reporter: Maar dat bedrag wat de woningbouw wil hebben is.
Sjonnie: 5100 Euro.
Reporter: En hoeveel heb je daar in je zak zitten?
Sjonnie: Ik heb hier 3000 Euro, enne hunnie willen deurwaarderskosten erbij
en die betaal ik ni, das niet mijn probleem.
Reporter: Dus je hoopt met 3000 Euro eraf te zijn.
Sjonnie: NEEEE, minder nog, ben je niet goed, honderdju of vijf en twintig
dat zou mooi wezen, gebrabbel, dan hoef ik geen schade vergoeding te geven en dan
kan ik hier geweun weg.
-Auto-
Sjonnie: Dit word geweun verkocht, en waar ze op moeten knappen gaan ze niet
opknappen, en hier komt dan een kanker moskee, ja dan moej je lopen he halve lamme
veule kankerneus, kanker turken.
-Woningbouw Kantoor-
Sjonnie: Hallow.
Man: Goeiedag.
Vrouw: Hallo.
Sjonnie: Hallow, ik kwam nu netjes betalen, zie je dat.
Vrouw: Ja.
Sjonnie: Ik ben bereid om nu 2500 Euro neer te leggen Acontant, dan gooien jullie
die lijst open en dan kan ik een ander huis zoeken, jaa, maar voor dat ik ga betalen.
Vrouw: Ja.
Sjonnie: Zou ik tog zwart op wit willen hebben wat jij met mijn huis gaat doen, want
je hebt tot vandaag de tijd gehad om met de rechter te beslissen.
-thuis-
Reporter: wat doe jij dan in het dagelijkse leven?
PriScIllA: Werke.
Reporter: En waar precies?
PriScIllA: EuhMm, C1000 slahgerei, ennu als ik thuis kom ga ik teevee kijkuh
of wachtu dat ik weehr kan slahpen, en dan weehr opstaan en weehr weirku, hihi ja
dais tog Swaair.
Reporter: Moet je vandaag niet werken dan?
PriScIllA: Neej, ik leup in de ziekteh wet, dusz, ik wouw nooiiit leera, soms wel soms nieet
laat ik ut sow zegguh, ik ga wel ajtijd naaj schooll, maaajr ik wou altijd weejr vroegg naaj huis
en dan zojgde ik geweun datt ik de les wejt uit gestuujd toen kreejg ik dag daajr voojr ruzie met een meejsterr
die euhj wou mei er uit trekkuh uit dej cjomputejr lokaal en toennu ging ie me duwe aan mij borsjte zeg maaj
echt aanraakkuh geweun dus hak ehm getrapt in zijn balleh en gespuujgd in zijn gesigt.
Die taal van die breezer dochter heb ik letterlijk overgenomen van dat filmpje
![]()
Hij heeft er gewoon schijt aan...quote:Op maandag 19 juni 2006 14:42 schreef Stansfield het volgende:
Ik snap alleen niet dat hij en een winkel kan hebben en een wao.
ze heeft, net als de rest van de familie : geen zin!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef DrDentz het volgende:
wat heeft die dochter dan, waardoor ze in de ziektewet zit
ik mag er toch vanuit gaan dat ze op de een of andere manier gekeurd worden, en ook echt iets moeten hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:22 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
ze heeft, net als de rest van de familie : geen zin!
Toen ik me pink brak zat ik ook een maand in de "ziektewet" bij de AH (tja moest echt rust houden van dokter...)quote:Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ik mag er toch vanuit gaan dat ze op de een of andere manier gekeurd worden, en ook echt iets moeten hebben![]()
kankerknuppelquote:Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Tjek als ie bij de Woning bouw vereniging zit die kop van hem. Die vogelnest op zijn kopf.
Alsof er een reiger huisvest.
En voordat ie binnenkomt, "hier komt dan een kanker moskee, ja dan moet je lopen he halve tamme, kanker neus, kanker turken" .
Ouwe Mecedes,ouw computertje maar die shop?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef thomzor het volgende:
hoe komen die mensen btw aan een mercedes (als ik het goed zag) en een breedbeeld :/
www.xs.toquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
waar kan ik een filmpje op het net zetten zodat ie hier te bekijken is? En geen youtube want ikheb problemen met me flashplayer?
Op een of andere vage manier kanik weer op youtube komen dus ik zal zo even een korte samenvatting van de docu plaatsen en de leukste stukjesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
www.xs.to
Of is dat alleen voor plaatjes ?
dan kijk je niet goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Er zijn tegenwoordig veel te weinig van dit soort types in Den Haag...
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier een korte samenvatting![]()
![]()
En anders kan je hem hier vinden![]()
![]()
Je hebt echt teveel vrije tijd hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
zal even kijken wat ik daar aan kan doen
Ssstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt echt teveel vrije tijd he![]()
![]()
![]()
![]()
Nee haagse ooieváhquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Raphaelo29 het volgende:
[quote]Op maandag 19 juni 2006 23:39 schreef wolferl het volgende:
Tjek als ie bij de Woning bouw vereniging zit die kop van hem. Die vogelnest op zijn kopf.
Alsof er een reiger huisvest.
![]()
![]()
![]()
verderop heeft ie zowaar korter haar en lijkt het ergens op. en nau kappuh jaaaah, jij bent eg un mongool![]()
Kheb hem zelf idd ff gemaakt voor degene die die ander te lang vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:10 schreef Labrador1974 het volgende:
had deel 1 gemist dus dank voor het linkje!
Hoezo slecht?quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:39 schreef SatanicWarrior het volgende:
Altijd lachuh om te zien hoe slecht het gaat met dit soort aso paupers!Te triest voor woorden gewoon!
![]()
Nope, volgens de site gaat het over de mysterieuze verdwijning van Vierka.......quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Let op a.s. donderdag deel 2 op Ned 1
Samenvatting deel 1
Nou...vroeger zat de schilderswijk of moerwijk vol met dit soort "vrije jongens"...tegenwoordig zitten er een heel ander soort publiek in de schilderswijk....Die oude volksbuurten zijn allemaal buitenlandse wijken gewordenquote:
Schrijf ik het zo slecht dat je het sarcasme er niet uit kan halenquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
Slecht in het algemeen, slechte gewoontes, drugsgebruik, asociaal gedrag en uiterlijk, al die onzin!
Maar jij ziet die dingen blijkbaar als goed, jij kijkt vast tegen hem op!
![]()
![]()
Dat je die mercedes van hem opnoemt...hahahaha...die roestbak kost niks.![]()
Hehehe...blijkbaar niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Schrijf ik het zo slecht dat je het sarcasme er niet uit kan halen![]()
![]()
Hmmm, reactie op de IKON-sitequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef Magicmind het volgende:
Komt er nog een deel 2?
Doe mij maar een deel of 10.
quote:meer!!
Naam: martin
Email:
Komt er nog een deel 2?
Doe mij maar een deel of 10
Online pokeren voor geldquote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik wil ook een baan waar ik de hele dag kan blowen.
Jammerquote:Op maandag 17 juli 2006 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
er komt geen deel 2
wel verdulleme, dit was toch het programma bij uitstekquote:Op maandag 17 juli 2006 13:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
er komt geen deel 2
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben blij dat er geen deel twee komt. Krijg je weer zo'n tokkie hype.
Jaloers dat jij niet zo cool bent als Haagse Sjonnie ?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben blij dat er geen deel twee komt. Krijg je weer zo'n tokkie hype.
look who's talkin'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet zo cool bent als Haagse Sjonnie ?
Ik heb ook zo'n accent, maar heb't een stuk beter getroffen in de maatschappij hoor...Ik vind dat dus nogal een reactie die kort door de bocht is en enorm stereotypequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Geeranne het volgende:
Geile kerel!
Nee mensen met zo'n accent moeten ze afschieten.![]()
Dat die toko er nog zit, hij heeft er toch helemaal geen papieren voor?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef -IksRee- het volgende:
Ongelofelijk dat dit soort tuig gewoon rond loopt en nog gefinancierd wordt ook door de NLe staat oftewel door de belastingbetaler.
En als ik me niet vergis zit die toko van hem op het plein tussen de Rijswijkseweg en de Jan van der Heijdenstraat in.
Ach weet je, elke turk met een garage onder zijn flat woning ding, heeft een groentewinkel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat die toko er nog zit, hij heeft er toch helemaal geen papieren voor?
Daarom moeten al die turken ook terug naar marokko.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef wolferl het volgende:
Mensen met een leuk accent![]()
Mensen die zeiken over een leuk accent![]()
Mensen die een kak accent hebben![]()
Haagse Sjonnie![]()
Groetjes Wolferl
PS: Talpa![]()
Voel me nu sneu door dat laatste![]()
[..]
Ach weet je, elke turk met een garage onder zijn flat woning ding, heeft een groentewinkel.
Geen turk die papieren heeft![]()
Slecht voorbeeld ik weets![]()
Ach zo iemand moet je toch gewoon tegen de muur zetten! Moet je kijken wat zo'n mongool de maatschappij kost joh, opzouten met die mafketel! Die hoort gewoon tussen 4 muren!!quote:
kut kick, kut comment, kut user!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Ach zo iemand moet je toch gewoon tegen de muur zetten! Moet je kijken wat zo'n mongool de maatschappij kost joh, opzouten met die mafketel! Die hoort gewoon tussen 4 muren!!
mijn leven had me nodigquote:
soms welquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jeej![]()
Acryl komt aandacht tekort![]()
Krieltje![]()
jupsquote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jeej![]()
Acryl komt aandacht tekort![]()
Krieltje![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups
zal proberen wat vaker er te zijn
ook vd kip
Da's toch in Laakkwartier?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef -IksRee- het volgende:
Ongelofelijk dat dit soort tuig gewoon rond loopt en nog gefinancierd wordt ook door de NLe staat oftewel door de belastingbetaler.
En als ik me niet vergis zit die toko van hem op het plein tussen de Rijswijkseweg en de Jan van der Heijdenstraat in.
Vervang het woord Den Haag gerust voor het woord randstad.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef GGNSK het volgende:
Btw, er bestaan nu nauwelijks deze Hagenezen in Den Haag, met blanke pit.
Den Haag is nu bevolkt door profiterende negers en rellende marokkaantjes.
Hmm, er zitten anders wel minder negers in Utrecht.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef ivosnivo het volgende:
Vervang het woord Den Haag gerust voor het woord randstad.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen we niet allemaal mailen met de vraag of dat kan komensoort van FOK-Actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |