Waar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef Woldo het volgende:
die vrouw!
Andere username?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:22 schreef KaMo het volgende:
O, O, de haag, een mooie stad achter de duinen!
Waar?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef seto het volgende:
Volgens een vriend van me zit die growshop hier in de buurt, binnenkort maar eens kijken
Rijswijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef seto het volgende:
Ik woon eerder in het kakkergedeelte van Oud-Rijswijk
En het was ergens bij de Rijswijkse weg.
idd, echt zo spannend. Vraag me af hoe het verder gaat met zn shop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef Magicmind het volgende:
Komt er nog een deel 2?
Dit is toch leuker dan al die andere real life soaps bij elkaar.
Doe mij maar een deel of 10.
2 minuten is niks, kijk 'm helemaal en je bescheurt je.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb even de eerste twee minuten gekeken. Wat erg zeg. Dat dit soort mensen echt bestaan.
Tragisch. Waar is het mis gegaan in dit land.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Tragisch.
quote:Ik heb met het GAK de afspraak dat ik tot mijn 55e niet meer langs hoef te komen.
Ga maar op het strand liggen ofzo zeiden ze.
Nâh, dat hebben ze niet tegen een dove gezegd natuurlijk.
Kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:17 schreef m-kay het volgende:
Filmpje staat ook op www.uitzendinggemist.nl.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:25 schreef wolferl het volgende:
Sjonnie, zijn vrouw Yo
open windows media player > bestand > url openen >quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
YO
yo ik ben thuis
is het ergens online te bekijken? gister niet gezien.
1 |
open windows media player > bestand > url openen >quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan ik hem downloaden of hoe moet ik dat doen?
1 |
Die zak wiet die ie mee wilde nemen naar de rechtbank hahahaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef Pony-Lover het volgende:
![]()
Wel stoer van hem dat hij 15 gram wiet per dag rookt.
het is een stream, je slaat het niet op maar haalt het gewoon rechtstreeks van internetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja maar waar slaat ie hem op danik heb hier echt de ballen verstand van
Hij zat ook tijdens die rechtszaak tegen de rechter te vertellen dat de woningbouw opnieuw moest komen behangen omdat hij zoveel rookt binnen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die zak wiet die ie mee wilde nemen naar de rechtbank hahaha
gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja maar ik wil opslaan zodat ik hem kan gebruiken om een filmpje in mijn icoon neer te zetten
Die in de Jan vd Heydenstraat?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef seto het volgende:
Ik woon eerder in het kakkergedeelte van Oud-Rijswijk
En het was ergens bij de Rijswijkse weg.
Godverdomme, dat hapert als de tering.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:53 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
open windows media player > bestand > url openen >
[ code verwijderd ]
jeweet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |