Dat die toko er nog zit, hij heeft er toch helemaal geen papieren voor?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef -IksRee- het volgende:
Ongelofelijk dat dit soort tuig gewoon rond loopt en nog gefinancierd wordt ook door de NLe staat oftewel door de belastingbetaler.
En als ik me niet vergis zit die toko van hem op het plein tussen de Rijswijkseweg en de Jan van der Heijdenstraat in.
Ach weet je, elke turk met een garage onder zijn flat woning ding, heeft een groentewinkel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat die toko er nog zit, hij heeft er toch helemaal geen papieren voor?
Daarom moeten al die turken ook terug naar marokko.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef wolferl het volgende:
Mensen met een leuk accent![]()
Mensen die zeiken over een leuk accent![]()
Mensen die een kak accent hebben![]()
Haagse Sjonnie![]()
Groetjes Wolferl
PS: Talpa![]()
Voel me nu sneu door dat laatste![]()
[..]
Ach weet je, elke turk met een garage onder zijn flat woning ding, heeft een groentewinkel.
Geen turk die papieren heeft![]()
Slecht voorbeeld ik weets![]()
Ach zo iemand moet je toch gewoon tegen de muur zetten! Moet je kijken wat zo'n mongool de maatschappij kost joh, opzouten met die mafketel! Die hoort gewoon tussen 4 muren!!quote:
kut kick, kut comment, kut user!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Ach zo iemand moet je toch gewoon tegen de muur zetten! Moet je kijken wat zo'n mongool de maatschappij kost joh, opzouten met die mafketel! Die hoort gewoon tussen 4 muren!!
mijn leven had me nodigquote:
soms welquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jeej![]()
Acryl komt aandacht tekort![]()
Krieltje![]()
jupsquote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jeej![]()
Acryl komt aandacht tekort![]()
Krieltje![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups
zal proberen wat vaker er te zijn
ook vd kip
Da's toch in Laakkwartier?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:14 schreef -IksRee- het volgende:
Ongelofelijk dat dit soort tuig gewoon rond loopt en nog gefinancierd wordt ook door de NLe staat oftewel door de belastingbetaler.
En als ik me niet vergis zit die toko van hem op het plein tussen de Rijswijkseweg en de Jan van der Heijdenstraat in.
Vervang het woord Den Haag gerust voor het woord randstad.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef GGNSK het volgende:
Btw, er bestaan nu nauwelijks deze Hagenezen in Den Haag, met blanke pit.
Den Haag is nu bevolkt door profiterende negers en rellende marokkaantjes.
Hmm, er zitten anders wel minder negers in Utrecht.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef ivosnivo het volgende:
Vervang het woord Den Haag gerust voor het woord randstad.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen we niet allemaal mailen met de vraag of dat kan komensoort van FOK-Actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |