Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd fan van hem geweest maar ik word een beetje moe van hem.
Niks deugt, niks is leuk, alles wat een trainer doet is al lang gedaan, geen speler is goed.
Het is een beetje een zuurpruim geworden. Wel leuk zo af en toe. Maar hij slaat een beetje veel door.
Hiddink doet het goed omdat Australië een groot voetballand is.
Advocaat mag blij zijn dat ie daar mag trainen.
Beenhakker is een leuke vent, maar verder.
Het lijkt wel alsof ie zelf had willen schitteren op het WK.
Ben ik de enige die dit opvalt ?
Wellicht heeftie gelijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Niks deugt, niks is leuk, alles wat een trainer doet is al lang gedaan, geen speler is goed.
Het is een beetje een zuurpruim geworden. Wel leuk zo af en toe. Maar hij slaat een beetje veel door.
Hiddink doet het goed omdat Australië een groot voetballand is.
Advocaat mag blij zijn dat ie daar mag trainen.
Beenhakker is een leuke vent, maar verder.
Das toch niet zo gek?quote:Het lijkt wel alsof ie zelf had willen schitteren op het WK.
Hij overdreef het vanavond...niks was goed. En van Gelder was echt niet blij met 'm.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:01 schreef Rhapsody het volgende:
Hij is juist leuk zo, een beetje tegendraads. Een beetje tegen die van Gelder in gaan.
Van Gelder is een zeur, die alleen maar positief kan zijn. Moe word ik van die man.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij overdreef het vanavond...niks was goed. En van Gelder was echt niet blij met 'm.
Ook dat is een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Gelder is een zeur, die alleen maar positief kan zijn. Moe word ik van die man.
Jack noemt hem Tim.quote:
Het wordt sowieso wel is tijd dat ze die 2 oudjes (Jack en Mart) er is uit gooienquote:
wat heeft zijn vrouw met een zuurpruim te makenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef Vitalogy het volgende:
Willem is geen zuurpruim hoor.
Heb je die vrouw van hem wel eens gezien?
Willem is een stille en nuchtere Nederlander
maar geen zuurpruim
Nou als je vrouw lekker is dan kan je toch nooit een zuurpruim zijn?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef 456 het volgende:
[..]
wat heeft zijn vrouw met een zuurpruim te maken
Misschien heeft ze wel een zure pruim... Zou ik ook zon gezicht trekken als van hanegem somsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:12 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou als je vrouw lekker is dan kan je toch nooit een zuurpruim zijn?
Te makkelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef 456 het volgende:
[..]
wat heeft zijn vrouw met een zuurpruim te maken
Das dan ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:13 schreef 456 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een zure pruim... Zou ik ook zon gezicht trekken als van hanegem soms
Volgens mij had ie vandaag verloren met golfen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:19 schreef NDAsilenced het volgende:
ach, mischien had ie zijn dag neit ofzo,
Sorry... Kvond het nog lang duren eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Te makkelijk![]()
edit: hij is al gemaakt![]()
Maar goed hij zeikte dan wel op het te veel ophemelen en overdrijven enzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:18 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals ik was altijd fan van hem en het tegendraadse was juist leuk. Maar hij drijft het te vel door. Niks deugt meer. Het is gewoon niet meer leuk om hem te horen zeiken.
Wie heeft er nou geen hekel aan Jack?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja, volgens mij heeft ie iets te verbergen of zo... of hij heeft een hekel aan Jack van Gelder
De man is slijmbal van hier tot T&T en terugquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef Vitalogy het volgende:
HOE kan je nu een hekel hebben aan Jack van Gelder
ik hou van die man
Ja goed hij kan af en toe wat slijmerig overkomen, maar hij is gewoon extreem chauvinistisch en waardeert ook de kopstukken van zo'n sport. Beter dan zo'n negatieve zak die bij het minste geringste gaat zitten zeiken op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:42 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De man is slijmbal van hier tot T&T en terug
Alles wat een beetje met Oranje en Ajax te maken heeft,daar krijgt Der Jack al meteen hoogst persoonlijk een stijve L*L van.
Hugo & Willem zijn goed bezig,die zorgen teminste voor wat tegen wind![]()
Maarja ik blijf het gewoon nog kijken..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:48 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja goed hij kan af en toe wat slijmerig overkomen, maar hij is gewoon extreem chauvinistisch en waardeert ook de kopstukken van zo'n sport. Beter dan zo'n negatieve zak die bij het minste geringste gaat zitten zeiken op alles en iedereen.
Daar bedoel ik niet Willem van Hanegem mee overigens
Wat een geschreeuw van Jack.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:32 schreef Vitalogy het volgende:
http://members.home.nl/t.(...)0Bergkamp%201998.mp3
ik heb opeens zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaat komenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een geschreeuw van Jack.Ik mag hem wel hoor
![]()
Je hebt t duidelijk niet gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:05 schreef Cart_man het volgende:
Van Hanegem is god.
Zegt waar het op staat en dat wordt dan altijd weer als negativisme beschouwd. Zeker een beetje gewend geraakt aan de goed-nieuws-show van Talpa...
Zal die wel teveel rosé hebben gedronken ofzo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je hebt t duidelijk niet gezien
Ik kan m normaal ook waarderen. Maar d'r is duidelijk iets mis ofzo![]()
Wat wil je dan 1 van die nieuwelingen bij de NOS ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Het wordt sowieso wel is tijd dat ze die 2 oudjes (Jack en Mart) er is uit gooien. Verjonging, hoe lang zitten die lui daar al? 20/30 jaar
?
die is er alleen op dagen dat de eo normaal gesproken de uitzendtijd vultquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat wil je dan 1 van die nieuwelingen bij de NOS ?![]()
![]()
[afbeelding]
Als je door de NOS samen aan een tafel word gezet met Jack van Gelder en de gebroeders Van het Hek...zou jij geen zuurpruim worden? Op zo'n moment voel je het einde echt snel naderen....had ik al toen ik een shot zag van de gehele tafel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Trancelocator het volgende:
Vanavond was hij echt irritant gewoon. Vanwaar de frustratie?
Ben ik dan de enige die Jack van Gelder nog steeds een geweldige presentator vind?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Zeker in contrast met Jack "ïk-vind-alles-geweldig-zelfs-als-ik-te-horen-krijg-dat-ik-AIDS-heb" van Gelder.
Ik vind Jack van Gelder ook nog steeds geweldigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die Jack van Gelder nog steeds een geweldige presentator vind?
En ik ben het met de OP eens dat van Hanegem een beetje aan het doorslaan is in negativisme.
Waar ging het dan over?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben het erg met tong eens, gister viel het helemaal op, en ik snap ook niet hoe je daar als presentator mee kan werken... Lijkt me enorm moeilijk, constant iemand tegenover je die doet alsof je uitspraken zo dom zijn, terwijl Jack gewoon normale vragen stelt aan van Hanegem.
Het was een hele tijd leuk, dat chagrijnige/nuchtere, maar het lijkt wel alsof hij nu helemaal aan het doorslaan is.
Niet alleen gisteren, maar van Hanegem doet de vragen die Jack stelt heel vaak af als onnozel. Misschien is dat ook wel zo vanuit zijn oogpunt, maar het zijn wel de vragen die ik als kijker interessant vindt om beantwoord te zien. Meestal gaat het dan over voetbaltactische dingen, waar Jack blijkbaar geen verstand van heeft.quote:
Hij doet het best goed heur! Beter dan die zwammende Mart tijdens het WK journaalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:19 schreef Cyclopssss het volgende:
Je moet eens opletten, zodra de naam Advocaat valt, wordt Willem pissig. Het valt me steeds vaker op. Daar zit volgens mij een enorme frustratie over dat EK. Ik ben het dus met Tong eens, maar het gebeurde pas echt toen Advocaat en Hiddink ter sprake kwamen.
Dat komt ook omdat het altijd over hetzelfde gaat als Van Hanegem er zit (trouwens ook als er een ander zit) Elke keer weer dezelfde soort vragen over Advocaat, hoe het ging in Portugal. Advocaat wordt altijd, terecht of niet maakt niet uit, negatief belicht, terwijl Jack niet dieper de kont van Hiddink of Beenhakker in kan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:19 schreef Cyclopssss het volgende:
Je moet eens opletten, zodra de naam Advocaat valt, wordt Willem pissig. Het valt me steeds vaker op. Daar zit volgens mij een enorme frustratie over dat EK. Ik ben het dus met Tong eens, maar het gebeurde pas echt toen Advocaat en Hiddink ter sprake kwamen.
Ik vind hem hartstikke goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Dat was inderdaad geniaal, tjezus...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:35 schreef dedeur het volgende:
Tja, ik zeg gewoon dat ze 4-3-3 moeten spelen, en dan zien ze zelf maar
Dit is wel een talentquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
oneensquote:
Ik had ook wel in de gaten...dat het jaloezie isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef start_finish het volgende:
Het komt een beetje over als jaloesie, als ze over andere coaches positief gaan praten wordt hij chagerijnig, en als ze over Advocaat en zijn omgang met de pers gaan praten wordt hij helemaal chagerijnig. Af en toe wat negatisme is niet erg maar ga dat geen hele uitzending doen. Wat Hiddink doet (zelfs al is het toeval volgens hem) is nog altijd beter dan bij een tafel zitten zeuren.
Tja, probeer jij eens een uur vol te lullen elke dag, terwijl er geen hol gebeurt. Geen rellende spelers, geen ruzies, geen lekken, niks. Dan ga je het vanzelf over kusjes en dat soort onzin hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef venomsnake het volgende:
Ik word een beetje moe van Jack van Gelder om eerlijk te zijn.
Hij begint steeds meer op RTL boulevard journalist te lijken. En maar zemelen over het kusje van Kuyt, wel/geen kritiek op V.Basten, gedoe tussen Robben en V.Persie, tekst op de bus en dat soort crap. Totaal onbelangrijke dingen. Willem heeft groot gelijk!
Nodig dan ook voetballers, trainers, oud spelers ed uit ipv cabaretiers, Acteurs, soap sterren en dat soort volk!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, probeer jij eens een uur vol te lullen elke dag, terwijl er geen hol gebeurt. Geen rellende spelers, geen ruzies, geen lekken, niks. Dan ga je het vanzelf over kusjes en dat soort onzin hebben.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef start_finish het volgende:
Het komt een beetje over als jaloesie, als ze over andere coaches positief gaan praten wordt hij chagerijnig, en als ze over Advocaat en zijn omgang met de pers gaan praten wordt hij helemaal chagerijnig. Af en toe wat negatisme is niet erg maar ga dat geen hele uitzending doen. Wat Hiddink doet (zelfs al is het toeval volgens hem) is nog altijd beter dan bij een tafel zitten zeuren.
Het was me al eerder opgevallen* en wij hebben er eerder ook een discussie over gehad. Maar jij bent nu ook overtuigd? Mooi!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
...
Ben ik de enige die dit opvalt ?
Om dat laatste moest ik hard lachen!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef Agrafes het volgende:
heerlijk dat ongeinteresseerde gezeik, zonet over Brazilië : "spelen ze zo slecht maar de goals vieren ze alsof ze al wereldkampioen geworden zijn, en natuurlijk is er weer eens een kind geboren"![]()
Zoals van de week was het echt te gek dat Willem zo vreemd gedroeg.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:12 schreef Thieske het volgende:
Ik kan die van Hanegem missen als commentator, Van Gelder doet gewoon in z'n eentje de nabeschouwingen en Willem bromt er wat negatiefs doorheen. Dat schiet niet echt op.
Exact.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Van Hanegem is een held, dus die mag zeuren wat hij wil
Hij was er straksquote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef maril het volgende:
Hij mocht in ieder geval niet met Jack mee naar Studio Sport zomer
Schijnt wel een leuk wijf te zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:02 schreef Hathor het volgende:
En houden jullie er wel even rekening mee dat ie een half leven lang met Truus heeft samengewoond ? Daar zou iedereen chagrijnig van worden hoor. Willem is nog steeds aan het recoveren van die traumatische ervaring en dat heeft gewoon effe tijd nodig.
Stumper.quote:Op maandag 19 juni 2006 06:52 schreef LuukBes het volgende:
Hij is er duidelijk uit getrapt aan de keuvel-tafel van Sportzomer. Van Gelder heeft natuurlijk zijn zegje gedaan toen die zeiklul steeds zat te cynisch steken dat van Gelder totaal geen verstand van voetbal heeft. Dan belt die Jood natuurlijk even naar de redactie en piepelt ie hem eruit. Zag je die zure kop van van Hanegem toen Jack afscheid nam en richting de tafel liep. Whehe.
Triest geval die Kromme. Nergens aan de bak komen als trainer omdat je een eikel bent met een enorm communicatieprobleem, en dan ook nog afgeserveerd worden als analist. Zonder hem aan tafel was het weer veel beter. Met een enthousiaste kerel als de Visser of ieder andere persoon die opbouwend kritisch kan zijn zonder maar eeuwig te zeiken op alles, is het veel prettiger kijken. Van Hanegem zeikt om het zeiken. Da's 1 keer per week leuk bij VI, maar elke dag dat gezeik wordt je doodmoe van. Opzouten met die gast.
Je lult gewoon onzin. Heeft niks te maken met het feit of het mijn 'icoon' is of niet...quote:
Kletsjanus. Hij kan bij jou niks fout doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 07:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je lult gewoon onzin. Heeft niks te maken met het feit of het mijn 'icoon' is of niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |