Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd fan van hem geweest maar ik word een beetje moe van hem.
Niks deugt, niks is leuk, alles wat een trainer doet is al lang gedaan, geen speler is goed.
Het is een beetje een zuurpruim geworden. Wel leuk zo af en toe. Maar hij slaat een beetje veel door.
Hiddink doet het goed omdat Australië een groot voetballand is.
Advocaat mag blij zijn dat ie daar mag trainen.
Beenhakker is een leuke vent, maar verder.
Het lijkt wel alsof ie zelf had willen schitteren op het WK.
Ben ik de enige die dit opvalt ?
Wellicht heeftie gelijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd fan van hem geweest maar ik word een beetje moe van hem.
Niks deugt, niks is leuk, alles wat een trainer doet is al lang gedaan, geen speler is goed.
Het is een beetje een zuurpruim geworden. Wel leuk zo af en toe. Maar hij slaat een beetje veel door.
Hiddink doet het goed omdat Australië een groot voetballand is.
Advocaat mag blij zijn dat ie daar mag trainen.
Beenhakker is een leuke vent, maar verder.
Das toch niet zo gek?quote:Het lijkt wel alsof ie zelf had willen schitteren op het WK.
Hij overdreef het vanavond...niks was goed. En van Gelder was echt niet blij met 'm.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:01 schreef Rhapsody het volgende:
Hij is juist leuk zo, een beetje tegendraads. Een beetje tegen die van Gelder in gaan.
Van Gelder is een zeur, die alleen maar positief kan zijn. Moe word ik van die man.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij overdreef het vanavond...niks was goed. En van Gelder was echt niet blij met 'm.
Ook dat is een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Van Gelder is een zeur, die alleen maar positief kan zijn. Moe word ik van die man.
Jack noemt hem Tim.quote:
Het wordt sowieso wel is tijd dat ze die 2 oudjes (Jack en Mart) er is uit gooienquote:
wat heeft zijn vrouw met een zuurpruim te makenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef Vitalogy het volgende:
Willem is geen zuurpruim hoor.
Heb je die vrouw van hem wel eens gezien?
Willem is een stille en nuchtere Nederlander
maar geen zuurpruim
Nou als je vrouw lekker is dan kan je toch nooit een zuurpruim zijn?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef 456 het volgende:
[..]
wat heeft zijn vrouw met een zuurpruim te maken
Misschien heeft ze wel een zure pruim... Zou ik ook zon gezicht trekken als van hanegem somsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:12 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou als je vrouw lekker is dan kan je toch nooit een zuurpruim zijn?
Te makkelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef 456 het volgende:
[..]
wat heeft zijn vrouw met een zuurpruim te maken
Das dan ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:13 schreef 456 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een zure pruim... Zou ik ook zon gezicht trekken als van hanegem soms
Volgens mij had ie vandaag verloren met golfen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:19 schreef NDAsilenced het volgende:
ach, mischien had ie zijn dag neit ofzo,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |