Dat was inderdaad geniaal, tjezus...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:35 schreef dedeur het volgende:
Tja, ik zeg gewoon dat ze 4-3-3 moeten spelen, en dan zien ze zelf maar
Dit is wel een talentquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat wil je dan 1 van die nieuwelingen bij de NOS ?![]()
![]()
[afbeelding]
oneensquote:
Ik had ook wel in de gaten...dat het jaloezie isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef start_finish het volgende:
Het komt een beetje over als jaloesie, als ze over andere coaches positief gaan praten wordt hij chagerijnig, en als ze over Advocaat en zijn omgang met de pers gaan praten wordt hij helemaal chagerijnig. Af en toe wat negatisme is niet erg maar ga dat geen hele uitzending doen. Wat Hiddink doet (zelfs al is het toeval volgens hem) is nog altijd beter dan bij een tafel zitten zeuren.
Tja, probeer jij eens een uur vol te lullen elke dag, terwijl er geen hol gebeurt. Geen rellende spelers, geen ruzies, geen lekken, niks. Dan ga je het vanzelf over kusjes en dat soort onzin hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef venomsnake het volgende:
Ik word een beetje moe van Jack van Gelder om eerlijk te zijn.
Hij begint steeds meer op RTL boulevard journalist te lijken. En maar zemelen over het kusje van Kuyt, wel/geen kritiek op V.Basten, gedoe tussen Robben en V.Persie, tekst op de bus en dat soort crap. Totaal onbelangrijke dingen. Willem heeft groot gelijk!
Nodig dan ook voetballers, trainers, oud spelers ed uit ipv cabaretiers, Acteurs, soap sterren en dat soort volk!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, probeer jij eens een uur vol te lullen elke dag, terwijl er geen hol gebeurt. Geen rellende spelers, geen ruzies, geen lekken, niks. Dan ga je het vanzelf over kusjes en dat soort onzin hebben.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef start_finish het volgende:
Het komt een beetje over als jaloesie, als ze over andere coaches positief gaan praten wordt hij chagerijnig, en als ze over Advocaat en zijn omgang met de pers gaan praten wordt hij helemaal chagerijnig. Af en toe wat negatisme is niet erg maar ga dat geen hele uitzending doen. Wat Hiddink doet (zelfs al is het toeval volgens hem) is nog altijd beter dan bij een tafel zitten zeuren.
Het was me al eerder opgevallen* en wij hebben er eerder ook een discussie over gehad. Maar jij bent nu ook overtuigd? Mooi!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd fan van hem geweest maar ik word een beetje moe van hem.
...
Ben ik de enige die dit opvalt ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |