Sorry... Kvond het nog lang duren eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Te makkelijk![]()
edit: hij is al gemaakt![]()
Maar goed hij zeikte dan wel op het te veel ophemelen en overdrijven enzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:18 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals ik was altijd fan van hem en het tegendraadse was juist leuk. Maar hij drijft het te vel door. Niks deugt meer. Het is gewoon niet meer leuk om hem te horen zeiken.
Wie heeft er nou geen hekel aan Jack?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja, volgens mij heeft ie iets te verbergen of zo... of hij heeft een hekel aan Jack van Gelder
De man is slijmbal van hier tot T&T en terugquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef Vitalogy het volgende:
HOE kan je nu een hekel hebben aan Jack van Gelder
ik hou van die man
Ja goed hij kan af en toe wat slijmerig overkomen, maar hij is gewoon extreem chauvinistisch en waardeert ook de kopstukken van zo'n sport. Beter dan zo'n negatieve zak die bij het minste geringste gaat zitten zeiken op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:42 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De man is slijmbal van hier tot T&T en terug
Alles wat een beetje met Oranje en Ajax te maken heeft,daar krijgt Der Jack al meteen hoogst persoonlijk een stijve L*L van.
Hugo & Willem zijn goed bezig,die zorgen teminste voor wat tegen wind![]()
Maarja ik blijf het gewoon nog kijken..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:48 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja goed hij kan af en toe wat slijmerig overkomen, maar hij is gewoon extreem chauvinistisch en waardeert ook de kopstukken van zo'n sport. Beter dan zo'n negatieve zak die bij het minste geringste gaat zitten zeiken op alles en iedereen.
Daar bedoel ik niet Willem van Hanegem mee overigens
Wat een geschreeuw van Jack.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:32 schreef Vitalogy het volgende:
http://members.home.nl/t.(...)0Bergkamp%201998.mp3
ik heb opeens zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaat komenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een geschreeuw van Jack.Ik mag hem wel hoor
![]()
Je hebt t duidelijk niet gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:05 schreef Cart_man het volgende:
Van Hanegem is god.
Zegt waar het op staat en dat wordt dan altijd weer als negativisme beschouwd. Zeker een beetje gewend geraakt aan de goed-nieuws-show van Talpa...
Zal die wel teveel rosé hebben gedronken ofzo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je hebt t duidelijk niet gezien
Ik kan m normaal ook waarderen. Maar d'r is duidelijk iets mis ofzo![]()
Wat wil je dan 1 van die nieuwelingen bij de NOS ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Het wordt sowieso wel is tijd dat ze die 2 oudjes (Jack en Mart) er is uit gooien. Verjonging, hoe lang zitten die lui daar al? 20/30 jaar
?
die is er alleen op dagen dat de eo normaal gesproken de uitzendtijd vultquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat wil je dan 1 van die nieuwelingen bij de NOS ?![]()
![]()
[afbeelding]
Als je door de NOS samen aan een tafel word gezet met Jack van Gelder en de gebroeders Van het Hek...zou jij geen zuurpruim worden? Op zo'n moment voel je het einde echt snel naderen....had ik al toen ik een shot zag van de gehele tafel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Trancelocator het volgende:
Vanavond was hij echt irritant gewoon. Vanwaar de frustratie?
Ben ik dan de enige die Jack van Gelder nog steeds een geweldige presentator vind?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Zeker in contrast met Jack "ïk-vind-alles-geweldig-zelfs-als-ik-te-horen-krijg-dat-ik-AIDS-heb" van Gelder.
Ik vind Jack van Gelder ook nog steeds geweldigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die Jack van Gelder nog steeds een geweldige presentator vind?
En ik ben het met de OP eens dat van Hanegem een beetje aan het doorslaan is in negativisme.
Waar ging het dan over?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben het erg met tong eens, gister viel het helemaal op, en ik snap ook niet hoe je daar als presentator mee kan werken... Lijkt me enorm moeilijk, constant iemand tegenover je die doet alsof je uitspraken zo dom zijn, terwijl Jack gewoon normale vragen stelt aan van Hanegem.
Het was een hele tijd leuk, dat chagrijnige/nuchtere, maar het lijkt wel alsof hij nu helemaal aan het doorslaan is.
Niet alleen gisteren, maar van Hanegem doet de vragen die Jack stelt heel vaak af als onnozel. Misschien is dat ook wel zo vanuit zijn oogpunt, maar het zijn wel de vragen die ik als kijker interessant vindt om beantwoord te zien. Meestal gaat het dan over voetbaltactische dingen, waar Jack blijkbaar geen verstand van heeft.quote:
Hij doet het best goed heur! Beter dan die zwammende Mart tijdens het WK journaalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:19 schreef Cyclopssss het volgende:
Je moet eens opletten, zodra de naam Advocaat valt, wordt Willem pissig. Het valt me steeds vaker op. Daar zit volgens mij een enorme frustratie over dat EK. Ik ben het dus met Tong eens, maar het gebeurde pas echt toen Advocaat en Hiddink ter sprake kwamen.
Dat komt ook omdat het altijd over hetzelfde gaat als Van Hanegem er zit (trouwens ook als er een ander zit) Elke keer weer dezelfde soort vragen over Advocaat, hoe het ging in Portugal. Advocaat wordt altijd, terecht of niet maakt niet uit, negatief belicht, terwijl Jack niet dieper de kont van Hiddink of Beenhakker in kan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:19 schreef Cyclopssss het volgende:
Je moet eens opletten, zodra de naam Advocaat valt, wordt Willem pissig. Het valt me steeds vaker op. Daar zit volgens mij een enorme frustratie over dat EK. Ik ben het dus met Tong eens, maar het gebeurde pas echt toen Advocaat en Hiddink ter sprake kwamen.
Ik vind hem hartstikke goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |