Dat was inderdaad geniaal, tjezus...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:35 schreef dedeur het volgende:
Tja, ik zeg gewoon dat ze 4-3-3 moeten spelen, en dan zien ze zelf maar
Dit is wel een talentquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat wil je dan 1 van die nieuwelingen bij de NOS ?![]()
![]()
[afbeelding]
oneensquote:
Ik had ook wel in de gaten...dat het jaloezie isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef start_finish het volgende:
Het komt een beetje over als jaloesie, als ze over andere coaches positief gaan praten wordt hij chagerijnig, en als ze over Advocaat en zijn omgang met de pers gaan praten wordt hij helemaal chagerijnig. Af en toe wat negatisme is niet erg maar ga dat geen hele uitzending doen. Wat Hiddink doet (zelfs al is het toeval volgens hem) is nog altijd beter dan bij een tafel zitten zeuren.
Tja, probeer jij eens een uur vol te lullen elke dag, terwijl er geen hol gebeurt. Geen rellende spelers, geen ruzies, geen lekken, niks. Dan ga je het vanzelf over kusjes en dat soort onzin hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:43 schreef venomsnake het volgende:
Ik word een beetje moe van Jack van Gelder om eerlijk te zijn.
Hij begint steeds meer op RTL boulevard journalist te lijken. En maar zemelen over het kusje van Kuyt, wel/geen kritiek op V.Basten, gedoe tussen Robben en V.Persie, tekst op de bus en dat soort crap. Totaal onbelangrijke dingen. Willem heeft groot gelijk!
Nodig dan ook voetballers, trainers, oud spelers ed uit ipv cabaretiers, Acteurs, soap sterren en dat soort volk!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, probeer jij eens een uur vol te lullen elke dag, terwijl er geen hol gebeurt. Geen rellende spelers, geen ruzies, geen lekken, niks. Dan ga je het vanzelf over kusjes en dat soort onzin hebben.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef start_finish het volgende:
Het komt een beetje over als jaloesie, als ze over andere coaches positief gaan praten wordt hij chagerijnig, en als ze over Advocaat en zijn omgang met de pers gaan praten wordt hij helemaal chagerijnig. Af en toe wat negatisme is niet erg maar ga dat geen hele uitzending doen. Wat Hiddink doet (zelfs al is het toeval volgens hem) is nog altijd beter dan bij een tafel zitten zeuren.
Het was me al eerder opgevallen* en wij hebben er eerder ook een discussie over gehad. Maar jij bent nu ook overtuigd? Mooi!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ben altijd fan van hem geweest maar ik word een beetje moe van hem.
...
Ben ik de enige die dit opvalt ?
Om dat laatste moest ik hard lachen!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef Agrafes het volgende:
heerlijk dat ongeinteresseerde gezeik, zonet over Brazilië : "spelen ze zo slecht maar de goals vieren ze alsof ze al wereldkampioen geworden zijn, en natuurlijk is er weer eens een kind geboren"![]()
Zoals van de week was het echt te gek dat Willem zo vreemd gedroeg.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:12 schreef Thieske het volgende:
Ik kan die van Hanegem missen als commentator, Van Gelder doet gewoon in z'n eentje de nabeschouwingen en Willem bromt er wat negatiefs doorheen. Dat schiet niet echt op.
Exact.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Van Hanegem is een held, dus die mag zeuren wat hij wil
Hij was er straksquote:Op zondag 18 juni 2006 23:30 schreef maril het volgende:
Hij mocht in ieder geval niet met Jack mee naar Studio Sport zomer
Schijnt wel een leuk wijf te zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:02 schreef Hathor het volgende:
En houden jullie er wel even rekening mee dat ie een half leven lang met Truus heeft samengewoond ? Daar zou iedereen chagrijnig van worden hoor. Willem is nog steeds aan het recoveren van die traumatische ervaring en dat heeft gewoon effe tijd nodig.
Stumper.quote:Op maandag 19 juni 2006 06:52 schreef LuukBes het volgende:
Hij is er duidelijk uit getrapt aan de keuvel-tafel van Sportzomer. Van Gelder heeft natuurlijk zijn zegje gedaan toen die zeiklul steeds zat te cynisch steken dat van Gelder totaal geen verstand van voetbal heeft. Dan belt die Jood natuurlijk even naar de redactie en piepelt ie hem eruit. Zag je die zure kop van van Hanegem toen Jack afscheid nam en richting de tafel liep. Whehe.
Triest geval die Kromme. Nergens aan de bak komen als trainer omdat je een eikel bent met een enorm communicatieprobleem, en dan ook nog afgeserveerd worden als analist. Zonder hem aan tafel was het weer veel beter. Met een enthousiaste kerel als de Visser of ieder andere persoon die opbouwend kritisch kan zijn zonder maar eeuwig te zeiken op alles, is het veel prettiger kijken. Van Hanegem zeikt om het zeiken. Da's 1 keer per week leuk bij VI, maar elke dag dat gezeik wordt je doodmoe van. Opzouten met die gast.
Je lult gewoon onzin. Heeft niks te maken met het feit of het mijn 'icoon' is of niet...quote:
Kletsjanus. Hij kan bij jou niks fout doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 07:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je lult gewoon onzin. Heeft niks te maken met het feit of het mijn 'icoon' is of niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |