quote:
Was een spamtopic volgens mijn collega, is dus verwijderd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:25 schreef ROG het volgende:
"JP balkeende raced met een Spyker over Zandvoort" topic is weg?
You're right, iemand maakte daar inderdaad een opmerking over.. Sorry, ik was nog niet wakker genoeg heh, miste hem in MyAT en dacht niet na.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was een spamtopic volgens mijn collega, is dus verwijderd.
Ik kan dat bevestigen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:41 schreef ROG het volgende:
[..]
You're right, iemand maakte daar inderdaad een opmerking over.. Sorry, ik was nog niet wakker genoeg heh, miste hem in MyAT en dacht niet na.
Hmm nee na vijf minuten nog steeds niemand het licht laten zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
verder nog iets?.
Echt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hmm nee na vijf minuten nog steeds niemand het licht laten zien.
Kennelijk wist iedereen dit al
Im the kind of fokker who is the last to know of everything.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Waren pas 10 topics over geweest.
Feedbackquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Im the kind of fokker who is the last to know of everything.
Dat enveloppje heb ik ook pas gezien. en nog steeds niet door
wie fipoot mijn eerste pm?
en waar kan ik wel op de hoogte gehouden worden van alle zaken fok gerelateerd. (en dan bedoel ik één topic, en niet het uren zoeken door med en bug om te kijken of er wat nieuws is... Bestaat zeker niet? je moet gewoon meer fokken om op de hoogte te blijven zekerja hoi zoveel tijd heb ik niet. Ben geen jordy-b )
Donequote:Op zondag 8 oktober 2006 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Live webcam op een drinkplaats in Africa #4
dubbel, mag dicht.
opgelost, en bedankt voor het meldenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Wil iemand even iets aan deze 'fijngevoelige' post doen?
Ongeluk met scooter #2 Ome wim is overleden.
Tnx
ja natuurlijk. ff die zeer ongepaste berichten weghalen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik mag hopen dat het topic wel weer open gaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |