Ik vraag me af hoe dit kan ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:23 schreef Hilje23 het volgende:
Gisterochtend met de woorden : "Ik ga" tegen zijn nog slapende vriendin.
Goed punt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:51 schreef murp het volgende:
als we de baggerpost nou niet quoten dan kunnen de mods alles makkelijker wissen..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef murp het volgende:
heb je al wat meer informatie?
Dat kan heel goed. Zonder aanleiding kan iemand een psychose krijgen, dan leven ze compleet in een eigen wereld, die voor hen heel normaal is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
pas na weken kwam hij terug en was volledig de weg kwijt geraakt. heel gek, maar hij weet nu nog zelfs half wat er toen in hem is gevaren. soort van periodelijke hersenmalfunction. laat dit een hoop zijn voor jou en zijn familie en vrienden.
Ik zou op FOK! het idee van Telefoonnummer laten varen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat Hilje (mijn zusje) momenteel even niet wil of kan reageren.
Vanaf morgen gaan ze het in de media brengen.
Hij is vanaf maandag vermist.
Mijn zus, zwager en zijn beste vriend gaan er alles aan doen om het veel aandacht te laten krijgen.
ZIjn vriendin is compleet lamgeslagen, van haar kunnen ze op dit moment weinig vragen.
De verhoudingen met zijn ouders, dat ligt allemaal erg ingewikkeld. Die zullen er in ieder geval niet actief bij betrokken worden denk ik.
Fijn dat mensen hun oren en ogen openhouden!
Als jullie wat weten dan kunnen jullie mijn zus mailen; *********@yahoo.com
Mischien kom er later nog wel een telefoonnummer waar naartoe gebeld kan worden.
Ik heb haar verder niet gesproken want ze worden al zoveel gebeld op dit moment.
Als er ontwikkelingen zijn horen jullie het.
een lastige vraag, heeft hij misschien een dubbelleven gehad? dat hoor je ook wel eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat Hilje (mijn zusje) momenteel even niet wil of kan reageren.
Vanaf morgen gaan ze het in de media brengen.
Hij is vanaf maandag vermist.
Mijn zus, zwager en zijn beste vriend gaan er alles aan doen om het veel aandacht te laten krijgen.
ZIjn vriendin is compleet lamgeslagen, van haar kunnen ze op dit moment weinig vragen.
De verhoudingen met zijn ouders, dat ligt allemaal erg ingewikkeld. Die zullen er in ieder geval niet actief bij betrokken worden denk ik.
Fijn dat mensen hun oren en ogen openhouden!
Als jullie wat weten dan kunnen jullie mijn zus mailen; **********@yahoo.com
Mischien kom er later nog wel een telefoonnummer waar naartoe gebeld kan worden.
Ik heb haar verder niet gesproken want ze worden al zoveel gebeld op dit moment.
Als er ontwikkelingen zijn horen jullie het.
buiten dat kan de redactie heel veel werk verrichten, voordat ze het uitzenden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef BalLon het volgende:
Ik zou even contact opnemen met Vermist (van de TROS, www.vermist.nl) Ik heb van heel dichtbij gezien dat ze daar goed werk verrichten. Het programma wordt door zo'n 2 miljoen mensen bekeken.
Je hoeft niet perse op tv, maar als je dat wel doet bereik je wel meer mensen natuurlijk.
Als ik meer info moet geven wil ik dat wel per mail doen. Laat het me maar weten.
Groetjes en sterkte
dat is een slecht obtvangst. iemand die spoorloos verdwijnt heeft wel een probleem, maar moet dat kunnen oplossen tussen mensen die niet boos op zijn actie zijn. je weet immers niet waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:06 schreef Janena het volgende:
Vermist is zeker een optie,
Een nicht van ons werkt voor dat progamma, ze weet er al van en morgen wordt actie ondernomen!
Een telefoonnummer van iemand online ztten is i.d.d. niet handig maar als dit langer gaat duren kunnen we mischein een nummer doorgeven van de politie o.i.d....als dat zo is melden we het!
Mijn zusje en zijn vrinden hebben al nagedacht over de mogleijkheden van een dubbelleven of mischein heeft hij zicxh ingelaten met verkeerde zaken.
Erg logisch is het allemaal niet want hij was erg huiselijk: werken, na het werk meten thuiskomen, bankhangen, als hij bij vrienden was dan was hij bij vrienden die nu ook hard aan het zoeken zijn en ook geen idee hebben waar hij is..tja. Je weet het natuurlijk nooit.
Er hebben zich al tientallen scenario's afgespeeld in onze gedachten
Zijn vriendin werdt kortgeleden lastiggevallen door een bepaald persoon...mischein dat dat er wat mee te maken heeft, ze weten het echt niet meer.
Wat ik wel weet is dat als hij binnekort boven water komt en geen goede reden heeft voor deze actie dat hij een groot probleem heeft met iedereen die zich nu inzet voor hem.
Maar goed, ons gevoel zegt dat er iets heel erg mis is, zoals wij hem kennen is dit niks voor hem.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:23 schreef Hilje23 het volgende:
Weggereden in een groen Citroen Xantia.
wat voor auto heeft ie nouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:45 schreef Zwaffel het volgende:
Hij is rond 09.15 uur uit huis vertrokken met zijn grijze Peugeot 306 (bouwjaar 1990)
Ja in mijn spamboxquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef Again het volgende:
Is het niet een idee om een forward mailtje rond te laten gaan? Die bereikt echt ontzettend veel mensen!
Succes en sterkte!
Positief: Hij leeft nog.quote:[b]Op donderdag 12 oktober 2006 12:05 edit
Met een vast bezoekadres de komende jarenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:maar goed dat hij weer terecht is
gebruiken? wie zegt dat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:41 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
dit vindt ik vaag.
je moet al bekend zijn in het drugswereldje alvorens je als koerier gevraagd en vertrouwd wordt. hij is dus bekend in het wereldje. om het te verbergen is hij buiten assen gaan zoeken.
het gaat er bij mij niet in dat zijn vrienden hier niets van weten. het is in een vriendenkring nou niet echt gebruikelijk dat 1 iemand gebruikt en de rest niet. die vrienden die van niks weten... daar heb ik mijn twijfels over.
OT. blij dat ie weer terug is en hoop dat jullie er uitkomen met hem.
foto is weggehaald omdat de persoon al gevonden is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef ForumGek het volgende:
Ik kan de 1e pagina niet zien, maar zou iemand een foto kunnen plaatsen op pagina 2? Misschien ken ik hem wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |