Hij heeft een avond voor hij overleed aangegeven dat hij niet verder wil en toen hebben ze de beademing eruit gehaald en alle stekkers eruit. Hij is niet meteen overleden maar de volgende ochtend dus in zijn slaap.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gecondoleerd.
Hij was even helder op de IC en toen is hij overleden, is hij tijdens een dutje overleden of gebeurde het "ineens" ?
Zonder pijn ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij heeft een avond voor hij overleed aangegeven dat hij niet verder wil en toen hebben ze de beademing eruit gehaald en alle stekkers eruit. Hij is niet meteen overleden maar de volgende ochtend dus in zijn slaap.
Is okay....quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:52 schreef Snever het volgende:
Dankje. Je pakketje is op de bus gedaan trouwens.
Ik weet niet hoe hij eruit zou zijn komen als hij besloten had om door te leven. Ik denk eerlijk gezegd dat hij nooit meer beter was geworden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gecondoleerd met dit verlies.
Raar is dat, zo kan iemand weer helemaal helder zijn en ineens gaat het helemaal bergafwaarts.
voor de TT niet veranderen in een
, of is het overlijden van Ome WIm een grappige aangelegenheid?
Goed idee Boka.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:27 schreef BOKA het volgende:
Kan een mod die [afbeelding] voor de TT niet veranderen in een [afbeelding], of is het overlijden van Ome WIm een grappige aangelegenheid?
Ik dacht al. Wilde bijna een zeer flauwe opmerking maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:27 schreef BOKA het volgende:
Kan een mod die [afbeelding] voor de TT niet veranderen in een [afbeelding], of is het overlijden van Ome WIm een grappige aangelegenheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |