Ik vraag me af hoe dit kan ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:23 schreef Hilje23 het volgende:
Gisterochtend met de woorden : "Ik ga" tegen zijn nog slapende vriendin.
Goed punt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:51 schreef murp het volgende:
als we de baggerpost nou niet quoten dan kunnen de mods alles makkelijker wissen..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef murp het volgende:
heb je al wat meer informatie?
Dat kan heel goed. Zonder aanleiding kan iemand een psychose krijgen, dan leven ze compleet in een eigen wereld, die voor hen heel normaal is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
pas na weken kwam hij terug en was volledig de weg kwijt geraakt. heel gek, maar hij weet nu nog zelfs half wat er toen in hem is gevaren. soort van periodelijke hersenmalfunction. laat dit een hoop zijn voor jou en zijn familie en vrienden.
Ik zou op FOK! het idee van Telefoonnummer laten varen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat Hilje (mijn zusje) momenteel even niet wil of kan reageren.
Vanaf morgen gaan ze het in de media brengen.
Hij is vanaf maandag vermist.
Mijn zus, zwager en zijn beste vriend gaan er alles aan doen om het veel aandacht te laten krijgen.
ZIjn vriendin is compleet lamgeslagen, van haar kunnen ze op dit moment weinig vragen.
De verhoudingen met zijn ouders, dat ligt allemaal erg ingewikkeld. Die zullen er in ieder geval niet actief bij betrokken worden denk ik.
Fijn dat mensen hun oren en ogen openhouden!
Als jullie wat weten dan kunnen jullie mijn zus mailen; *********@yahoo.com
Mischien kom er later nog wel een telefoonnummer waar naartoe gebeld kan worden.
Ik heb haar verder niet gesproken want ze worden al zoveel gebeld op dit moment.
Als er ontwikkelingen zijn horen jullie het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |