Misschien gewoon poedersuiker?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet sinds ik zwanger ben Joene. Mag niet van de mormonen.
Mag ik ook ff , tenslotte heb ik je kloon ook al es gezoent.quote:
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:24 schreef zovty het volgende:
Waar is blauwe?
Dood net als jij en jarno!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:24 schreef zovty het volgende:
Waar is blauwe?
Je men! En dan moet je het forumprostituees noemen ofzo!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg net toch in één keer zoeen goed idee. Ik denk dat ik een eigen forum ga beginnen!
Ja die vorige waren ook een groot suc6, vooral ebay en marktplaats hebben je lekker wat opgeleverdquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg net toch in één keer zoeen goed idee. Ik denk dat ik een eigen forum ga beginnen!
IK! Daarom snuif ik ook nog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
Wie van de oldbies is er nog GEEN vader?
Nee JK. Ik denk dat je verkeerd zit. Maar succes met ontwormen he!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dit een reeks voor mensen met een leaseauto, parkeerkaart en een labrador?
/mequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
meld!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
*meldt*quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
Of gewoon woest ofzeau.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je men! En dan moet je het forumprostituees noemen ofzo!
vraag dan effe ergens anders hoe je zo'n forum goed lopend en veel bezoekers krijgt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Doorneuken, kerel.quote:
Ben je zwanger, JK?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Optieften , of het bushokje ritueel staat je te wachten man !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Valt wel mee. TomTom was leuker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja die vorige waren ook een groot suc6, vooral ebay en marktplaats hebben je lekker wat opgeleverd
Woon je al in een kindvriendelijke wijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef zovty het volgende:
[..]
*meldt*
Maar ik heb al wel 2 poezen en een vriendin. Het begin is gemaakt.
Ontslakken, J. Ontslakken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Jarno het volgende:
Nee JK. Ik denk dat je verkeerd zit. Maar succes met ontwormen he!
Ik denk iets met chinezen. Dat is toch dé shit voor 2007.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef HighLander het volgende:
[..]
vraag dan effe ergens anders hoe je zo'n forum goed lopend en veel bezoekers krijgt.
Maar wat wordt het dit keer voor forum dan arma?
Nog een FA nodig?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik doe mn best jarno , ik doe mn best.quote:
Ik zou 't niet weten, ik kom natuurlijk nog steeds niet al te vaak buiten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef Q. het volgende:
Woon je al in een kindvriendelijke wijk?
Waar laat je je auto dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, ik kom natuurlijk nog steeds niet al te vaak buiten.
Goede gewoontes moet je niet veranderen. Waar heb je die vriendin dan besteld?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Eet je ook nog steeds roze koeken ? en heb je een pauper auto?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben wel misselijk 's ochtends.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef MUUS het volgende:
Ben je zwanger, JK?
Dat past dinges wel ff aan.quote:
Ik zet vast water op!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben wel misselijk 's ochtends.
Je weet toch. Op internet. Net zoals die rechter met die losse handjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede gewoontes moet je niet veranderen. Waar heb je die vriendin dan besteld?
Die gebruik ik eigenlijk alleen om de kindertjes in de buurt een beetje te stangen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Jarno het volgende:
Waar laat je je auto dan?
*grinnik*quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Die gebruik ik eigenlijk alleen om de kindertjes in de buurt een beetje te stangen.
Dan parkeer ik m'n bakkie op een vers gestoepkrijt hinkelbaantje ofzo.
zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Jarno het volgende:
Dat past dinges wel ff aan.
irc.fok.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede gewoontes moet je niet veranderen. Waar heb je die vriendin dan besteld?
Er staat nog steeds geen oldbies in de TT, HL.quote:
Nee, de laatste keer dat ik roze koeken at is me dat slecht gevallen (hoi yvonne)quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Joene het volgende:
Eet je ook nog steeds roze koeken ? en heb je een pauper auto?
Ow jah mijn rijbewijs! Das ook nog zo'n mooi verhaal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef Joene het volgende:
Ga je morgen je rijbewijs halen arma?
Neukze.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef Joene het volgende:
godver ik moet zo slapen men !
Vertel !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jah mijn rijbewijs! Das ook nog zo'n mooi verhaal.![]()
wijf!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef Jarno het volgende:
Er staat nog steeds geen oldbies in de TT, HL.
Zoiets zeg je niet tegen een zwangere.quote:
Dank je zal wel lukken, verslag in je mail weeR?quote:
Ik moet de arbeidsmarkt bedienen morgen men !quote:
je bent dik!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:32 schreef Jarno het volgende:
Zoiets zeg je niet tegen een zwangere.
what did you doquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Armageddon het volgende:
Naja, die hebben ze van me afgepakt! De pliesie dan hè!
De backuptape verwisselen bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik moet de arbeidsmarkt bedienen morgen men !
Hufters !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naja, die hebben ze van me afgepakt! De pliesie dan hè!
Ja die in leusden !quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De backuptape verwisselen bedoel je?![]()
is toch een boel nummersquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef Jarno het volgende:
RATM!
(wel het verkeerde nummer, maar toch knap tussen die 12000 nummers uitgevist)
35,3 days.quote:
Ow ik lag vredig te slapen thuis en kreeg toen mot met de moeder. Ben ik in mijn oto gestapt en naar Merel gereden. (weet ik niet meer dat ik ben ingestapt)quote:
Joene, wat doe je!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef Joene het volgende:
godver ik moet zo slapen men !
Maikuul wannebee!!!quote:
Voor vrouwen niet, die zien er niks van.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bevallen is niet zo eng toch, MUUS?
Laterz.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Joene het volgende:
Oh en ennuh ! nu ga ik neuken ! dus slaap lekker allemaal en niet nog 200 topics vol lullen anders heb ik tekort tijd morgen om het bij te lezen !
Cu !
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Voor vrouwen niet, die zien er niks van.
En dat vonden ze zo knap, en dat je er heelhuids was aangekomen, dat ze je auto een gratis grote beurt geven in de thuisgarage?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef Armageddon het volgende:
Toen ik er bijna was stonden er 7 pliesieauto's de weg te blokkeren.![]()
Moest ik blazen en daar kwam uit zoeen van 1200 UGL.
Trusten Joenequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Joene het volgende:
Oh en ennuh ! nu ga ik neuken ! dus slaap lekker allemaal en niet nog 200 topics vol lullen anders heb ik tekort tijd morgen om het bij te lezen !
Cu !
"Kijk maar in de spiegel, dan kun je meekijken."quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Joene het volgende:
Oh en ennuh ! nu ga ik neuken !
Ja en ik mocht 3 uur in een klein kamertje. Helemaal voor mij alleen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:37 schreef HighLander het volgende:
[..]
En dat vonden ze zo knap, en dat je er heelhuids was aangekomen, dat ze je auto een gratis grote beurt geven in de thuisgarage?
RATMquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Jarno het volgende:
a boelet in de head!!!
a boelet in de head!!!
a boelet in de head!!!
*stamp*
Je moet ze de kost maar geven die het opnemen en op elke verjaardag onder je neus duwen op hun plasma tv.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef zovty het volgende:
zo eentje van 1 bij 1 meter met een houten bankje en een deurloos ruitje ruitloos deurtje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Armageddon het volgende:
Ja en ik mocht 3 uur in een klein kamertje. Helemaal voor mij alleen.
Ik stop er toch liever iets in dan dat ik er iets uit zie komen eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Kijk maar in de spiegel, dan kun je meekijken."
*flop, spiegel tussen je benen*
*handen worden vastgegrepen en tussen je benen geprakt*
"Daar is het hoofdje al, voel maar."
*luchtgitaar doet*quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Jarno het volgende:
a boelet in de head!!!
a boelet in de head!!!
a boelet in de head!!!
*stamp*
*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooooommmmm*quote:
en bedankt.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Kijk maar in de spiegel, dan kun je meekijken."
*flop, spiegel tussen je benen*
*handen worden vastgegrepen en tussen je benen geprakt*
"Daar is het hoofdje al, voel maar."
Krijg nou niets, we zijn het eensquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik stop er toch liever iets in dan dat ik er iets uit zie komen eigenlijk.![]()
Ik ook, Arma, ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik stop er toch liever iets in dan dat ik er iets uit zie komen eigenlijk.![]()
Ja en ik mocht niet plassen! Toen heb ik mijn pielemuis uit mijn broek gehaald en voor de camera gehouden. Toen mocht het opeens wel!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef HighLander het volgende:
[..]
zo eentje van 1 bij 1 meter met een houten bankje en een deurloos ruitje ruitloos deurtje?
Hm?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef zovty het volgende:
Hey, de x is weg.
Ik heb nog niet eens beschreven hoe een flamuus eruit ziet bij een bevalling.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef HighLander het volgende:
[..]
en bedankt.....
dit beeld ga ik nog een keer op een heel verkeerd moment als brainspark hebben
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en ik mocht niet plassen! Toen heb ik mijn pielemuis uit mijn broek gehaald en voor de camera gehouden. Toen mocht het opeens wel!
Ohja! Da kwam omdat Maggie d'r was en ik was d'r knajer. Wist ik opeens weer.quote:
flamoes!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens beschreven hoe een flamuus eruit ziet bij een bevalling.
quote:
Ja. Knajer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef MUUS het volgende:
knajer?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
"en dat ik iemand was die alles wou en niets begreep"quote:
Hmm toch niet weer die bonkjes en sliertje praat hèquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
dat je nog klok kon kijken trouwensquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef Armageddon het volgende:
Ja en ik mocht niet plassen! Toen heb ik mijn pielemuis uit mijn broek gehaald en voor de camera gehouden. Toen mocht het opeens wel!
daar ben ik dankzij yvonne al lichtjes immuun voor aan het worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm toch niet weer die bonkjes en sliertje praat hè
Ik was best bij de tijd hoor. Alleen dat blaasmasjien was het niet met me eens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:44 schreef HighLander het volgende:
[..]
dat je nog klok kon kijken trouwens
Nou ik vergeef het je omdat je zo roelt! Welterusten ouwe!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Jarno het volgende:
Ik moet ook naar bed komen van m'n vrouw. Plicht roept..
Ja, ik weet ook niet waarom, want zwanger is ze al. Maarja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ik vergeef het je omdat je zo roelt! Welterusten ouwe!
Morgen ook weer vroeg op.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Jarno het volgende:
Mormomen hè.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom, want zwanger is ze al. Maarja.
doe d'r de groetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Jarno het volgende:
Nee lul, Oranje speelt. Dan zijn Jarno en ik gewoon vrij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Morgen ook weer vroeg op.
Het is immers een werkdag!
Of heb jij morgen. A.
. T.
. V.
.?
Die techniek ook altijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik was best bij de tijd hoor. Alleen dat blaasmasjien was het niet met me eens.![]()
Twee meetings? Je kon mij vroeger na één meeting al wegdragen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef Sanne het volgende:
Mijn weekend is begonnen
Met twee meetings voor de boeg.
Oja, gekke pet op de kop, en maar brullen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef Armageddon het volgende:
Nee lul, Oranje speelt. Dan zijn Jarno en ik gewoon vrij.
een zeepmeeting met pizzaquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Twee meetings? Je kon mij vroeger na één meeting al wegdragen.
Kreeg ik van mijnheer de rechtert mijn bewijs terug. Kwam het CBR ook nog even zeuren. Moest ik een jaar mijn roze piertje inleveren.quote:
Ik heb alle speltjes nu!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, gekke pet op de kop, en maar brullen.
Olee olee olee.
Mja dat helpt echt, iemand een jaar niet laten rijdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Kreeg ik van mijnheer de rechtert mijn bewijs terug. Kwam het CBR ook nog even zeuren. Moest ik een jaar mijn roze piertje inleveren.
zeep met pizza? Is dat wat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
een zeepmeeting met pizza
en een oldbies meeting met sushi.
en bier, veeeel bier...
1 tequila, 2 tequila, 3 tequilaquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef Armageddon het volgende:
zeep met pizza? Is dat wat?
Maaruh hou het bij bier hoor. Meetings en tequila bijvoorbeeld gaan niet samen weet ik uit ervaring.
beller is snellerquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:53 schreef Armageddon het volgende:
owja! Ik mail je wel als er iets vervelends gebeurt hier of als ik een ban nodig heb. ok?
Yeah men. moeten we nog een keer doen. Waar is iedereen trouwens? Al die getrouwde heaumeaux hier.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:53 schreef HighLander het volgende:
[..]
1 tequila, 2 tequila, 3 tequila
doos wer tze timez
liefie kom je slapen??quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yeah men. moeten we nog een keer doen. Waar is iedereen trouwens? Al die getrouwde heaumeaux hier.
Merel!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef Merel het volgende:
*stampvoet*
Have funquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga de nieuwe 4400 kijken met Mereltje. Season 3! w00t!
the butler did it!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga de nieuwe 4400 kijken met Mereltje. Season 3! w00t!
Waar zouden we zijn zonder usenet en een HDTV.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef HighLander het volgende:
[..]
the butler did it!
Hij's wel gaaf overigens.
Jij veel plezier met het voetbal. Hooligan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef Merel het volgende:
Sanne! Heel veel plezier morgen!! En zaterdag ook!
bij de tandarts, een vriend van me.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Armageddon het volgende:
Waar zouden we zijn zonder usenet en een HDTV.
Maar jij hebt hem ook gezien? Dus jij doet in warez! BAN!![]()
Ow die! Download ie nog steeds zo achterlijk veel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef HighLander het volgende:
[..]
bij de tandarts, een vriend van me.
En wees blij dat ik niet meteen de clou geef
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor donderdag 15 juni 2006 (00:00 - 23:59)
1. 370 Stuart
2. 363 Joene
3. 310 jorienvdherik
4. 274 Jarno
5. 272 Armageddon
I am here to stay static. Het is mooi geweest met de bans.quote:
Maandag sta ik op één. Iek swier jou!quote:
Je hebt wel lekker veel vertrouwen in me hè?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:32 schreef static het volgende:
Merel. Doet me aan een soort van reddingsplan denken.
Maar ik ga de kroeg in.
Vak K(ut)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:58 schreef Jimbo het volgende:
weltrusten
waar ben je morgen in de kuip ?ik ben dr ook
Doe dat nou niet. Ik ben net een meid aan het uitleggen daar dat gitaarspelende mensen de bom worden in 2007. Moet ik straks weer aan de bak.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:00 schreef MUUS het volgende:
Ik vind net een foto van mezelf en daarop zit ik naast een auto te zeiken.
Waarom is die foto gemaakt?
Waarom heb ik die foto uberhaupt?
Waarom vraag ik me dit soort dingen altijd hardop af?
Dat zijn nou de vragen des levens, maar het leek me toch iets té om daarvoor een topic in R&P te openen.
R&P roeleert.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe dat nou niet. Ik ben net een meid aan het uitleggen daar dat gitaarspelende mensen de bom worden in 2007. Moet ik straks weer aan de bak.
Maar foto enzo? Jij bent toch niet die lerares die die leerling aan het neuken was hè?
Die enge oude die over zo'n breezah heen hangt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
R&P roeleert..
Heb je het over die blonde, jonge lerares of die enge, oude, donkere lerares? Zo niet, dan toch.
Foto is niet boeiend, er is geen reet (HAHAHAHAHAHA!) te zien, maar als je er dringend behoefte aan hebt, wil ik 'm wel even uploaden, heur.
Ik zou hem per direct verwijderen. Kan altijd tegen je gebruikt worden in een rechtszaak om de kinderen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ontken alles.
[afbeelding]
Krullenafro opgestoken zodat het niet in het zicht hangt, tissues in de hand, geconcentreerd mikken. Ik was er wel klaar voor, zeg maar.
Maar nu de vraag! Bewaar ik dit voor het nageslacht of toch maar niet?
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik werkelijk geen idee heb.quote:
Maar alle mama's moeten toch wel eens plassen? En ik heb de blaas van een olifant, dus dit was een uitzondering. EENMALIG, MENEER DE RECHTER, EENMALIG!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou hem per direct verwijderen. Kan altijd tegen je gebruikt worden in een rechtszaak om de kinderen.![]()
Dat meisje wordt dit jaar 7, heeft inmiddels in al heel wat bosjes gepiest en zat in de auto hard te lachen toen mama aan het plassen was.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:30 schreef Jimbo het volgende:
ik denk dat je em moet bewaren voor de kids, ls je dan een meisje krijgt kan je zo laten zien hoe t moet
oja je heb al een meisquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat meisje wordt dit jaar 7, heeft inmiddels in al heel wat bosjes gepiest en zat in de auto hard te lachen toen mama aan het plassen was..
Soms?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oja je heb al een meis
omg....was jij niet degeen die eerst in kleur en geur over die bevalling vertelde
(en nogsteeds doet soms)
MUUS!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ontken alles.
[afbeelding]
Krullenafro opgestoken zodat het niet in het zicht hangt, tissues in de hand, geconcentreerd mikken. Ik was er wel klaar voor, zeg maar.
Maar nu de vraag! Bewaar ik dit voor het nageslacht of toch maar niet?
Ik!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
Nee ! jij ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:20 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig! Zijn jullie nu al wakker?
Volgens mij heb je koorts !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:28 schreef Liejannuh het volgende:
Nee.
Ik moet nog een presentatie voorbereiden, maar ik heb geen idee wat ik moet gaan vertellen.
Daar heb ik overigens een half uur voor en ik moet ook nog douchen en aankleden.
Ik voorzie een probleem.
Jij kan in 5 minuten een presentatie bouwen die een uur duurt ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb pas cursus gehad, ik moet af en toe nog wat oefenen!
Maar ik ben al halverwege met mijn presentatie.![]()
Gaat helemaal goed komen!
Ik noem zoiets meer een evaluatie gesprekquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:42 schreef Liejannuh het volgende:
Neejoh, ik ga 15 minuten vertellen over wat ik heb gedaan aan mijn scriptie!
En dat is belachelijk weinig. En nu zit ik de zooi weer even door te kijken en eigenlijk heb ik gewoon een heel helder en duidelijk plan, dus volgens mij gaat het helemaal goed komen!
Owja, in die 15 minuten moet ik ook de vragen kwijt die ik aan mijn begeleider wil stellen, dus het is een flutpresentatie.
Hoe doe je dat toch , mensen laten denken dat je veel doet terwijl je in werkelijkheid geen fuck hebt uitgevoerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:45 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, want er zitten nog 8 andere studenten bij die denken dat ik echt onwijs goed bezig ben!
Dat probleem heb ik ook. Gezellig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet nog een presentatie voorbereiden, maar ik heb geen idee wat ik moet gaan vertellen.
Opzich ben je ook nog niet zo lang bezigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, dat is het hele punt een beetje. Ik doe al te veel leuke dingen, anders was ik vast al klaar geweest met die studie.
Gezallig in dit topicquote:
juist !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:13 schreef Sanne het volgende:
Gezallich.
ik zal even naar de automaat lopen voor bakje nr 3quote:
CartWOman!!!!quote:
Waar duik je die foto nou weer vandaanquote:
Beeb!!quote:
uit haar privé archief vermoed ik.quote:
Meet 2001, zal nog wel es een paar plaatsen.quote:
Een collectie met fokkersquote:
Doeg lekkerdingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Meet 2001, zal nog wel es een paar plaatsen.
Doeg, Joen.![]()
Heb jij niet een C:\My Documents\My Pictures\Fok mapje?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb jij niet een C:\My Documents\My Pictures\Fok mapje?
wel waar, die bovenste is de BBQ en kampeer meeting, met je potje vaseline, weet je nog?quote:
Oh dat was toch de 2 of 3 jaar meetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef Merel het volgende:
[..]
wel waar, die bovenste is de BBQ en kampeer meeting, met je potje vaseline, weet je nog?
Ik weet nog wel een ander detailquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef Merel het volgende:
[..]
wel waar, die bovenste is de BBQ en kampeer meeting, met je potje vaseline, weet je nog?
Twee jaar meet.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
Die BBQ meet is dat de twee jaar meet in Utrecht?
Daar was ik wel.
quote:
Je weet dus wel waar ik het over hebquote:
God wat lag die te gillen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:55 schreef Joene het volgende:
Whehehe moet opeens weer aan Oxa en Aernout denken
en wat was die ontzettend lamquote:
en toen gingen we liedjes zingen bij de kuil !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:57 schreef Merel het volgende:
Ja dat was ook toen jaEn toen was Micha nog met Sweetie.
eigenlijk vond ik het achteraf één grote kutmeeting, maarja
Was het de meeting dat sunchaser ging zwemmen ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:01 schreef Merel het volgende:
Had Sanne toen niet wat met die ene met die stoere auto?
het is dan ook al 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:03 schreef Merel het volgende:
ik begin dement te worden, ik weet het allemaal niet meer
Morpheus@work.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:01 schreef Merel het volgende:
Had Sanne toen niet wat met die ene met die stoere auto?
Goeiemorgen ! even fris en fruitig als altijd zie ik !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
Ja!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Goeiemorgen ! even fris en fruitig als altijd zie ik !
Visje halen ga ik zo ook even doen !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:57 schreef Jarno het volgende:
Zo, even de firmware van m'n EOS 300D updaten, wasje opzetten en dan visjes gaan halen..
the black guy did it!quote:
Ha! Hoi!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:08 schreef DarkElf het volgende:
zo arma terug? waarom in hemelsnaam?net of fok leuk is?
Hij was toen 19quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die weet ik niet meer. Waar ging dat over?![]()
arma toe te reskjoequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ha! Hoi!
Waarom terug? Ben je blind ofzeau? Ik kom FOK redden.
ij no ij noquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:20 schreef Armageddon het volgende:
Jarno! Joe du men!
Ja, hoi, in de tussentijd zijn de smilies aanklikbaar gewordenquote:
*gniffel*quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:22 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren nog een paar mensen van advies voorzien.![]()
Zijn dames hier in het echt gevoelig voor?
Webcam
Prima prima! Bijna samenwonen!quote:
Sjiek hendig!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hoi, in de tussentijd zijn de smilies aanklikbaar geworden
ij no ij noquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
*gniffel*
Het is maar goed dat FOK! ons heeft men!
ah kijken hoe iemand gaat wonen/woont is altijd leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Prima prima! Bijna samenwonen!
Ik ga straks voordat ik naar de Kuip gaat even langs het nieuwe huis. Zal een zooitje foto's nemen. Die post ik dan vanavond wel even hier.
Kinderen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah kijken hoe iemand gaat wonen/woont is altijd leuk
samenwonenstraks ook aan de kinderen net als iedereen hier?
![]()
Dat is nog geeneens zo'n heel slecht idee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ij no ij no
Eigenlijk zouden ze ons ervoor moeten betalen men!
Kan me d'r niks bij voorstellen.quote:
Ik ook meneer armaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan wel leukere dingen bedenken mevrouw DarkElf.
Oe! Mag iedereen meekijken?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*pakt camera en doet gordijntjes weer open*
sjoe roel du sjit!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niemand kan hier naar binnen kijken men
Je moet toch wat totdat de wedstrijd begint?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef Jarno het volgende:
Jullie gaan hier toch niet liggen neuken he?!
zomaar neucken is beter dan neucken voor kindertjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef Jarno het volgende:
Jullie gaan hier toch niet liggen neuken he?!
even je zaad verzwakkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:49 schreef Armageddon het volgende:
*slikt mannenpil voor zekerheid* Tegen de mormonen weet je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |