Twee meetings? Je kon mij vroeger na één meeting al wegdragen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef Sanne het volgende:
Mijn weekend is begonnen
Met twee meetings voor de boeg.
Oja, gekke pet op de kop, en maar brullen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef Armageddon het volgende:
Nee lul, Oranje speelt. Dan zijn Jarno en ik gewoon vrij.
een zeepmeeting met pizzaquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Twee meetings? Je kon mij vroeger na één meeting al wegdragen.
Kreeg ik van mijnheer de rechtert mijn bewijs terug. Kwam het CBR ook nog even zeuren. Moest ik een jaar mijn roze piertje inleveren.quote:
Ik heb alle speltjes nu!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, gekke pet op de kop, en maar brullen.
Olee olee olee.
Mja dat helpt echt, iemand een jaar niet laten rijdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Armageddon het volgende:
Kreeg ik van mijnheer de rechtert mijn bewijs terug. Kwam het CBR ook nog even zeuren. Moest ik een jaar mijn roze piertje inleveren.
zeep met pizza? Is dat wat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
een zeepmeeting met pizza
en een oldbies meeting met sushi.
en bier, veeeel bier...
1 tequila, 2 tequila, 3 tequilaquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef Armageddon het volgende:
zeep met pizza? Is dat wat?
Maaruh hou het bij bier hoor. Meetings en tequila bijvoorbeeld gaan niet samen weet ik uit ervaring.
beller is snellerquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:53 schreef Armageddon het volgende:
owja! Ik mail je wel als er iets vervelends gebeurt hier of als ik een ban nodig heb. ok?
Yeah men. moeten we nog een keer doen. Waar is iedereen trouwens? Al die getrouwde heaumeaux hier.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:53 schreef HighLander het volgende:
[..]
1 tequila, 2 tequila, 3 tequila
doos wer tze timez
liefie kom je slapen??quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yeah men. moeten we nog een keer doen. Waar is iedereen trouwens? Al die getrouwde heaumeaux hier.
Merel!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:58 schreef Merel het volgende:
*stampvoet*
Have funquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga de nieuwe 4400 kijken met Mereltje. Season 3! w00t!
the butler did it!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga de nieuwe 4400 kijken met Mereltje. Season 3! w00t!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |