Dat denk ik. Maar je hebt vrouwen die vinden dat weer helemaal te gek. Tis maar net hoe de persoon in kwestie is.quote:Ik heb zelf idee dat het meer 'freaky' is dat een jongen uit het niks met zo'n nummer over je komt, wat denken jullie?
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dus jij denkt met een paar liedjes wel even een soort magic button bij haar aan te raken waardoor ze vergeet dat ze een vriend heeft en de vlinders plotsklaps op volle toeren in haar buik rondvliegen voor jou?
Nee dat denk ik helemaal niet, als je naar de tekst uit het nummer zou luisteren hoor je dat ik het ook eigenlijk al heb opgegeven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dus jij denkt met een paar liedjes wel even een soort magic button bij haar aan te raken waardoor ze vergeet dat ze een vriend heeft en de vlinders plotsklaps op volle toeren in haar buik rondvliegen voor jou?
Alsof andermands parter geen eigen wil heeft.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Tja, heb het gewoon niet zo op mensen die doelbewust andermans partners proberen in te pikken (want dat is toch gewoon de vraag: hoe kan ik haar voor me winnen?).
Ja, daar zat ik al op te wachten. Laat ik het dan zo zeggen: ik zou er zelf niet van gediend zijn als ik een vriend had en iemand die dat heel goed weet zou me naar liefdesliedjes laten luisteren die hij voor me geschreven heeft.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:50 schreef Halldar het volgende:
Alsof andermands parter geen eigen wil heeft.
Floddertje tha man!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:39 schreef Argento het volgende:
En ja, dan heeft ze een vriend, dat mag toch niet aan ware liefde in de weg staan? Ze is het aan zichzelf verplicht haar vriend te verlaten voor TS indien ze ontdekt dat haar gevoelens voor TS sterker zijn dan voor haar huidige vriend. Maar die ontdekking komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Het is aan TS om het voorbereidende werk te doen en dan slechts hopen dat het tot die ontdekking komt. Zo niet, dan niet, maar dan ook dan zal het het werk waard geweest zijn dunkt me.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Tja, heb het gewoon niet zo op mensen die doelbewust andermans partners proberen in te pikken (want dat is toch gewoon de vraag: hoe kan ik haar voor me winnen?).
Uit ervaring weet ik dat dames hier vreselijk gevoelig voor zijn. Het is dan wel zo dat je het voor ze moet spelen, in plaats van een demootje te geven. Laatst tijdens een optreden een nummer gespeeld voor een meisje dat een vriend heeft. Helaas voor hem had ik het nummer al, heb ik al eens eerder voor haar gespeeld én wil de rest van de band het nummer graag spelen. Zij en ik hebben al even een 'romance' gehad, en dat is allemaal wel voorbij. Ik kreeg echter wel zondagmiddag, na het optreden, een sms'je van haar met de boodschap dat ze het prachtig vond, en of ik het nog eens kom spelen. Ik heb in ieder geval vaker nummers voor meisjes geschreven en voor ze gespeeld, en ze zijn er bijna altijd gevoelig voor. Ik heb zelf het idee dat de tekst niet té duidelijk moet zijn, en dat het niet plat wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:50 schreef Stabdogg het volgende:
bedankt voor de reacties
Ik heb het absoluut niet over 'overstag gaan' of 'ineens gevoelens krijgen voor mij' en het is ook geen manier om haar voor mij te winnen.
Ik gaf al aan dat ik de hoop al had opgegeven en het is dus ook geen laatste poging van mij om er nog iets aan te doen.
In dit stadium lijkt het me idd niet verstandig om haar nu wat muziek te laten horen, misschien wel als blijkt dat ze twijfelt.
Het ging me ook meer om de vraag of dames hier sowieso gevoelig voor zijn, ongeacht de situatie. Ik heb er idd zelf ooit over getwijfeld maar ik ga het in dit stadium zeker niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |