Hoe doe je dat toch , mensen laten denken dat je veel doet terwijl je in werkelijkheid geen fuck hebt uitgevoerdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:45 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, want er zitten nog 8 andere studenten bij die denken dat ik echt onwijs goed bezig ben!
Dat probleem heb ik ook. Gezellig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet nog een presentatie voorbereiden, maar ik heb geen idee wat ik moet gaan vertellen.
Opzich ben je ook nog niet zo lang bezigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:07 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, dat is het hele punt een beetje. Ik doe al te veel leuke dingen, anders was ik vast al klaar geweest met die studie.
Gezallig in dit topicquote:
juist !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:13 schreef Sanne het volgende:
Gezallich.
ik zal even naar de automaat lopen voor bakje nr 3quote:
CartWOman!!!!quote:
Waar duik je die foto nou weer vandaanquote:
Beeb!!quote:
uit haar privé archief vermoed ik.quote:
Meet 2001, zal nog wel es een paar plaatsen.quote:
Een collectie met fokkersquote:
Doeg lekkerdingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Meet 2001, zal nog wel es een paar plaatsen.
Doeg, Joen.![]()
Heb jij niet een C:\My Documents\My Pictures\Fok mapje?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb jij niet een C:\My Documents\My Pictures\Fok mapje?
wel waar, die bovenste is de BBQ en kampeer meeting, met je potje vaseline, weet je nog?quote:
Oh dat was toch de 2 of 3 jaar meetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef Merel het volgende:
[..]
wel waar, die bovenste is de BBQ en kampeer meeting, met je potje vaseline, weet je nog?
Ik weet nog wel een ander detailquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef Merel het volgende:
[..]
wel waar, die bovenste is de BBQ en kampeer meeting, met je potje vaseline, weet je nog?
Twee jaar meet.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
Die BBQ meet is dat de twee jaar meet in Utrecht?
Daar was ik wel.
quote:
Je weet dus wel waar ik het over hebquote:
God wat lag die te gillen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:55 schreef Joene het volgende:
Whehehe moet opeens weer aan Oxa en Aernout denken
en wat was die ontzettend lamquote:
en toen gingen we liedjes zingen bij de kuil !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:57 schreef Merel het volgende:
Ja dat was ook toen jaEn toen was Micha nog met Sweetie.
eigenlijk vond ik het achteraf één grote kutmeeting, maarja
Was het de meeting dat sunchaser ging zwemmen ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:01 schreef Merel het volgende:
Had Sanne toen niet wat met die ene met die stoere auto?
het is dan ook al 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:03 schreef Merel het volgende:
ik begin dement te worden, ik weet het allemaal niet meer
Morpheus@work.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:01 schreef Merel het volgende:
Had Sanne toen niet wat met die ene met die stoere auto?
Goeiemorgen ! even fris en fruitig als altijd zie ik !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |