Lippen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Merel het volgende:
Wat had ik eik voor plaatje vroeger?
Die ene van je in je blootje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Merel het volgende:
http://www.hyperspeed.demon.nl/fokzine/jarno.jpgquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:24 schreef Jarno het volgende:
Welke icoontje had ik eigenlijk vroegah?
Ken van het weekend ook nogquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Merel het volgende:
oh en hij heeft de laptop gepakt dus hij komt zo
en nou gaat het helemaal nog 7 uur duren voor we eindelijk samen film gaan kijken
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.hyperspeed.demon.nl/fokzine/jarno.jpg
Maar die doet 't niet meer...
Die is dicht?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef GGUSTY het volgende:
Waar is die andere gebleven? :S
Een maand geloof ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef yvonne het volgende:
Ggusty, nee, jij vond Koes niet lief, en Swetsenegger vond emel weer niet lief, oh en Koes niet,
het was leuk op de chat altijd
Ik probeer goddomme ondertussen een reis te boeken
Hoelang duurt een nieuw paspoort triuwens?
http://www.geocities.com/katja_pauwels/ufok.jpgquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Merel het volgende:
Lekker belangrijk! Postuh!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef yvonne het volgende:
3 minuten op de zwarte marktquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef yvonne het volgende:
Ggusty, nee, jij vond Koes niet lief, en Swetsenegger vond emel weer niet lief, oh en Koes niet,
het was leuk op de chat altijd
Ik probeer goddomme ondertussen een reis te boeken
Geen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef Maggie het volgende:
En ik? Wat voor plaatje had ik?
Nu wachten we zie je toch !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef Netsplitter het volgende:
En nu???
Een maand?}:|quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:30 schreef ShaoliN het volgende:
Paspoort duurt normaliter een week. Waar ga je nu weer naar toe? Marbella?
Straks komt bolletje ook nog !quote:
Die ook nog ja !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:31 schreef Maggie het volgende:
Ohja!! En ik had ook een geanimeerde Maggie...zelf gemaaktMaar die is kwijt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef yvonne het volgende:
Wie heeft die foto nog van Knut bij dat steengrillen?
Heej doed. Beetje liggen snurken op de bank he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:![]()
Ik ben ontroerd! Al die posts! Hoeveel posts zitten we al? 1500?![]()
Een week!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een maand?}:|
Ik heb het de 30e nodig jah
Ja met die zwembad foto !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef Jarno het volgende:
Bolletje was die met die enorme jetsers, toch?
Boeiend, de terugkerende users zijn veel belangrijker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:![]()
*jaloers*quote:
Jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef Emel het volgende:
oe Maggie, je hebt een leuk vriendje!
Homo ! Ben je daar eindelijk !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef Armageddon het volgende:![]()
Ik ga naar Turkije, IKquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:30 schreef ShaoliN het volgende:
Paspoort duurt normaliter een week. Waar ga je nu weer naar toe? Marbella?
Ik vind dat er, ter compensatie, ook wat van die nieuwe wegmoeten, dan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Boeiend, de terugkerende users zijn veel belangrijker.
Hehe doe voorzichtig !quote:
Allemaal buitenlanders daar hoor.quote:
alle users met 5 getallen of meer boven de 20.000 is goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dat er, ter compensatie, ook wat van die nieuwe wegmoeten, dan.
Zal ik een lijstje mailen?
Ik dacht het kan wel eens een lange avond worden. Beetje bijslapen. Sjoe weet toch!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heej doed. Beetje liggen snurken op de bank he.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Merel het volgende:
Moet je niet naar je eigen topic ?quote:
Helemaal klaar voor het bier dus! Hoe ging het ook alweer?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik dacht het kan wel eens een lange avond worden. Beetje bijslapen. Sjoe weet toch!
Met Brechtje, we gaan samen.quote:
Nah, wanneer jullie wat gesettled zijn schrikken jullie ze vanzelf wel af.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dat er, ter compensatie, ook wat van die nieuwe wegmoeten, dan.
Zal ik een lijstje mailen?
Beetje de goal missen he !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik dacht het kan wel eens een lange avond worden. Beetje bijslapen. Sjoe weet toch!
Hatsjee. Dikke winst voor Achmed dus deze zomer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met Brechtje, we gaan samen.
MUUS, oplettuh,
ZE IS 15!!!
Ik dacht dat je in Schotland woondequote:
oooh ja!quote:
Krijg ik daar nog een tshirt voor ofzeau?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Boeiend, de terugkerende users zijn veel belangrijker.
Diegene die hier niks mee heeft te maken !quote:
15, blond, OMG. Dat gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS, oplettuh,
ZE IS 15!!!
*vangt*quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor het bier dus! Hoe ging het ook alweer?
*gooit*
Nee Visite die je bier komt opzuipen tijdens je huiswarming !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijg ik daar nog een tshirt voor ofzeau?![]()
Kan me die wigger nog herinneren. Die sok. Die uil.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef Jarno het volgende:
Ik wil ook weer een oud plaatje.
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/profiles/icon2.jpgquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef GGUSTY het volgende:
En mijnes?? Wou net plaatje erop zetten, maar mijn foto met me kop was te mooi, dus werd niet geaccepteerd....Grapje...
Bestand te groot.... verdorie.....
Hmm, curry.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
Een week!
Dus we moeten voor de 30e curry komen eten?
Maak een foto van je hoofd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef Jarno het volgende:
Ja, deze wist ik ook nog wel...quote:
Ja daar woonDE ik ook. Maar nu alweer sinds oktober hierquote:
En ze heeft van die MUUS-dingen, maar dat wil MUUS niet horenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
15, blond, OMG. Dat gaat helemaal goed komen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
MUUS, oplettuh,
ZE IS 15!!!
Jaaaaa, die sok. Met wie had ik toen die enorme ruzie? Was dat MUUS ofzo? Of milagro?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan me die wigger nog herinneren. Die sok. Die uil.
Cool!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja daar woonDE ik ook. Maar nu alweer sinds oktober hierNa bijna 3 jaar had ik Schotland wel gezien en van dat weer wordt niemand blij, enzo. En dan over een poosje misschien wel weer een ander land naar vriendje toe enzo.
Welke?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef Joene het volgende:
Ja met die zwembad foto !
Tieten?quote:
Nee man, sjoe roel. Jarno knajer enzo, rememberquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef Jarno het volgende:
Ja, deze wist ik ook nog wel.... Maar nu?
! Demmit, ij suk!
Ik weet het niet precies meer. De helft had een sok, de andere helft een sok met een streep er doorheen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaaaaa, die sok. Met wie had ik toen die enorme ruzie? Was dat MUUS ofzo? Of milagro?
Fotoboekquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef MUUS het volgende:
[..].
Weeeeeeet je wat die van mij gisteren aan de waarzegger op een feest vroeg?
"Zal mijn grote liefde ook verliefd worden op mij?"
.
.
.
.
..
.
.
Keten je Brechtje wel goed vast? Alsjeblieft?.
quote:
Volgens mij was hetquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, deze wist ik ook nog wel.... Maar nu?
! Demmit, ij suk!
Demmit men, doe joe roel or wot!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgens mij was het
*gooit*
*vangt*
*tssssskkkkkkkk*
*kloek kloek*
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
*PROOST*
![]()
Ach ze is 15, breezah , heeft tieten. ik zeg ze is klaar voor achmed !quote:
Ssssssssssssssssssssssst, mag MUUS niet horen.quote:
Ik heb m'n oude plaatje nog steeds.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heeft ze ook heule grotes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ze is 15, breezah , heeft tieten. ik zeg ze is klaar voor achmed !
Zitten lurken in dr fotoboek?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook heule grotes.
En dat met dat brakke geheugen van me.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Demmit men, doe joe roel or wot!!!!.
Ja.quote:
Ik niet, ik ben netjes getrouwd y.quote:
Heb je ook een stationwagen en een golden retriever?quote:
Heb je een dwangmatige aversie tegen witte sokken? Ik bedoel, zodanig dat je er 2 topics over zou kunnen ruzie maken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja.
Ik bedoel nee. NEE, NEE ZEG IK JE! BRECHTJE HEEFT GEEN TIETEN! Ze speelt met My Little Ponies en heeft GEEN tieten!
Een stuk of 10 kettingen moet kunnen toch, yvonne? Dan kan ze nog een beetje kruipen, maar ook weer niet te ver.
En ik kan me geen bonje met Jarno herinneren eigenlijk. Wat niet betekent dat het niet heeft plaats gevonden natuurlijk.
*Aai*quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja.
Ik bedoel nee. NEE, NEE ZEG IK JE! BRECHTJE HEEFT GEEN TIETEN! Ze speelt met My Little Ponies en heeft GEEN tieten!
Een stuk of 10 kettingen moet kunnen toch, yvonne? Dan kan ze nog een beetje kruipen, maar ook weer niet te ver.
En ik kan me geen bonje met Jarno herinneren eigenlijk. Wat niet betekent dat het niet heeft plaats gevonden natuurlijk.
Een Co:rsa en twee katten, telt dat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je ook een stationwagen en een golden retriever?
Nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je een dwangmatige aversie tegen witte sokken? Ik bedoel, zodanig dat je er 2 topics over zou kunnen ruzie maken?
Groot he?quote:
Grote Jopen !quote:
Dan was het milagro. Denk ik.quote:
En je doet elke week braaf boodschappen bij de AH waar Stranger werkte.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef Jarno het volgende:
Een Co:rsa en twee katten, telt dat?
God, met wie was dat toch, wij 2 tegen nog ene stel, JA, Schatje en X-ray!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je een dwangmatige aversie tegen witte sokken? Ik bedoel, zodanig dat je er 2 topics over zou kunnen ruzie maken?
Nee die is from hell.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Is VIxen al oud genoeg voor mij trouwens?![]()
M'n privacy, wat doe je?!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:45 schreef dwerg het volgende:
[..]
En je doet elke week braaf boodschappen bij de AH waar Stranger werkte.
En Detlev is langer dan jijquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef Armageddon het volgende:
Wat TIETEN?
* DING DING DING*quote:
Het komt in de buurt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een Co:rsa en twee katten, telt dat?
Serieus?quote:
Werkelijk een énig kind.quote:
Privacy is overschat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef Jarno het volgende:
M'n privacy, wat doe je?!
Ik proef sarcasme.quote:
Jep!quote:
Ja nu kan je net zo goed neerzetten dat je in maastricht woontquote:
Wat??quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja nu kan je net zo goed neerzetten dat je in maastricht woont
Jawel, maar ik zit ondertussen allemaal reissites te bekijkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Privacy is overschat.
Zeg yvonne, ga je nog iets over curry zeggen, of wordt dat niks meer?
Nee, doe je de poort wel op slot?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef Jarno het volgende:
Ik moet even de vuilnisbak buiten zetten voordat ik in echtscheiding lig.
Niet weglopen he?
Ik?quote:
15.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef dwerg het volgende:
Ik ga trouwens niks over Brechtje zeggen, want dat heb ik beloofd. Ze is tenslotte pas 12 ofzo.
Maar die laarzen, dat kon echt niet yvonne.
Vroegah toen ze net op fok! zat , kon ze net aan dr moeders naam schrijven !quote:
Welke Kloonquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:51 schreef SuperGrovert het volgende:
hihi mijn kloon was een oldbyjammer dat zn pass kwijt is
Even yvonne mailen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:51 schreef SuperGrovert het volgende:
hihi mijn kloon was een oldbyjammer dat zn pass kwijt is
Ah daar ben je !quote:
Die staan 2 topics terugquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef Armageddon het volgende:
Waar blieven die feauteaux trouwens?
Ik was even poepen. Een lucht jongen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:53 schreef Joene het volgende:
Arma, post es door man , wachten we de hele avond op je , zeg je niks
had hij niet in het wit de letter j op een zwarte background?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef Litso het volgende:
Jarno, je had vroeger geen icoontje. Ik kan niks terugvinden.
Ah lekker , pot vol?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was even poepen. Een lucht jongen!![]()
pfff k zat ergens in 1999 gergt onder de nick Jimbo.... geen idee of die nog wel bestaat :/ die emailadress iig nietquote:
Search !quote:
Scheit beetjequote:
Heineken ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:56 schreef Jarno het volgende:
Zo, terug. Mét bier.
Jimboquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef SuperGrovert het volgende:
[..]
pfff k zat ergens in 1999 gergt onder de nick Jimbo.... geen idee of die nog wel bestaat :/ die emailadress iig niet
heheh heb um gevondenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef SuperGrovert het volgende:
[..]
pfff k zat ergens in 1999 gergt onder de nick Jimbo.... geen idee of die nog wel bestaat :/ die emailadress iig niet
Die had ik als kloon!quote:
haha hmmmz k ga de pass een trugvragen , is dat Yvonne die ik mailen moet of een andere FA ?quote:
Als je 't e-mailadres nog maar weet, dan komt 't goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef SuperGrovert het volgende:
[..]
heheh heb um gevonden
Jimbo
hmmmz mss om interesant te doen maar ff mailen voor mn pass trug te krijgen
Met of zonder Beugelquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die had ik als kloon!.
Maar nee, G:rolsch.
WTF nu wordt het eng !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef HighLander het volgende:
crap
ik kwam van de week nog je imitatie foto's tegen
Lucille zou ik mailen. Je e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt vertellen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef SuperGrovert het volgende:
[..]
haha hmmmz k ga de pass een trugvragen , is dat Yvonne die ik mailen moet of een andere FA ?
Zonder.quote:
yvonne@fok.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef SuperGrovert het volgende:
[..]
heheh heb um gevonden
Jimbo
Passmailer gebruiken, ik heb het mailadres op het adres van supergrovert gezet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef SuperGrovert het volgende:
[..]
heheh heb um gevonden
Jimbo
Zondequote:
hij staat op de email van mn oude provider , die doet het nu dus niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je 't e-mailadres nog maar weet, dan komt 't goed.
mja werd hierheen gedirigeerdquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef Jarno het volgende:
Oh leuk. Highlander is er ook!
thnx je bent een schat !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Passmailer gebruiken, ik heb het mailadres op het adres van supergrovert gezet.
Hoi!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef HighLander het volgende:
crap
ik kwam van de week nog je imitatie foto's tegen
Uit de dood zelfs, ditmaal. Kek he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef HighLander het volgende:
[..]
mja werd hierheen gedirigeerd
Maarreh hoi Jarno, weer eens opgestaan?
Gezallig !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef Jarno het volgende:
Wat een warm topic is dit toch.
Die zag ik dus ook pas weer posten ja.quote:
Omdat de gezallige mensen daar niet in kunnen !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Stranger het volgende:
Waarom zitten die 'oldbies' niet gewoon in OO te slowchatten?
Daar kan Joene niet in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Stranger het volgende:
Joene is er niet oldbie genoeg voor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Stranger het volgende:
Te stringent voor ze, teveel nét niet OO'ers zoals jij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Stranger het volgende:
Jij checkt dat niet eens?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Passmailer gebruiken, ik heb het mailadres op het adres van supergrovert gezet.
Ey Emel!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Emel het volgende:
Hoi!!!!!!!
Zekers, je blijft me verbazenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Jarno het volgende:
Uit de dood zelfs, ditmaal. Kek he?
422. Tering.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Zwarte_Piet het volgende:
Hier is wat te doen voor oldbies?
pcies.quote:
Ja hoi, Ted hier!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij checkt dat niet eens?
Zo kun je dus elke oude account wel opeisen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ey Emel!
[..]
Zekers, je blijft me verbazen
Zal ik dan maar zeggen dat ik toch een kloon van Larissa ben?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij checkt dat niet eens?
Zo kun je dus elke oude account wel opeisen.
aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Zou die alweer haar hebben?quote:
Sjoe roel men!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:56 schreef Jarno het volgende:
Zo, terug. Mét bier.
Dan kunnen ze newbies niet jaloers maken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Stranger het volgende:
Dan ben je toch zeker qua uiterlijk redelijk veranderd in minder dan een jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zal ik dan maar zeggen dat ik toch een kloon van Larissa ben?
Wil je je dan nu ff voorstellen, je hebt volgens mij nooit geslowchatquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef Jimbo het volgende:
Kijk mij danik ben een oldbie !!!
nu hoor
ik bij het clubje , thnx dago (K)
Zodat we hier iedereen gek kunnen maken dat ze geen toegang hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kunnen ze newbies niet jaloers maken.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef Jimbo het volgende:
Kijk mij danik ben een oldbie !!!
nu hoor ik bij het clubje , thnx dago (K)
Ja flink erop vooruit. Was het duur?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan ben je toch zeker qua uiterlijk redelijk veranderd in minder dan een jaar.
Jij begrijpt 't.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zodat we hier iedereen gek kunnen maken dat ze geen toegang hebben
Dan wil ik admin Jaap zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Litso het volgende:
Ik heb ooit nog het account Swiebertje gehad... mag ik die terug?
Whehe, zoals ik al zei, echt zo van: "SNOIRK!!!"quote:
Met als usericoon die aap?quote:
swiebertjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Litso het volgende:
Ik heb ooit nog het account Swiebertje gehad... mag ik die terug?
meetings:?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef scarefreak het volgende:
HE! zijn er ondertussen al weer oude meeting-foto's gevonden???
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef scarefreak het volgende:
Ooit een keer een kloon genaamd: Janno gehad
Als meerhoerman admin is denk ik Arma.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Armageddon het volgende:
Ja, wanneer word ik modderator yvonne?![]()
Oenemeloenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb ooit nog het accout Oenemeloen gehad. Staat op het adres van een oude werkgever? Mag ik die ook terug?
zei ik meeting?quote:
Ik dacht dat het ging om het juiste voorbeeld te geven over hoe het ook leuk kan zijn zonder postopkrikkerij of zinloze baggertopics openen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Arcee het volgende:
Dan kunnen ze newbies niet jaloers maken.
Toendertijd toch wel een paar mensen tuk mee gehadquote:
Ja dit zijn wel kwaliteitstopics idd. Fijn dat een admin dat ook inziet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om het juiste voorbeeld te geven over hoe het ook leuk kan zijn zonder postopkrikkerij of zinloze baggertopics openen.
aan mij ook nietquote:
Jij hebt duidelijk geen toegang tot OOquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om het juiste voorbeeld te geven over hoe het ook leuk kan zijn zonder postopkrikkerij of zinloze baggertopics openen.
Gelukkig had je toen nog je mooie herkenbare usericoon die we nu zijn vergetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Jarno het volgende:
D'r was dus ook ooit een keer ene Jamo. Wat met het kutlettertype van FOK! dus amper te onderscheiden is van Jarno..
Kan nooit lang duren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Als meerhoerman admin is denk ik Arma.
Het was vast een hele stoere.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig had je toen nog je mooie herkenbare usericoon die we nu zijn vergeten
Ik dacht een zwarte achtergond met een witte letter J ?quote:
check supergrovert zn profiel danquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil je je dan nu ff voorstellen, je hebt volgens mij nooit geslowchat
He dat was mijn kloonquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Jarno het volgende:
D'r was dus ook ooit een keer ene Jamo. Wat met het kutlettertype van FOK! dus amper te onderscheiden is van Jarno..
Nee zo ongeveer even snel als dat je van de paus mag neucken met kapotjequote:
Hé.quote:
Ik zeg dus net dat ik die van de week nog ergens tegenkwamquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Heeft iemand die foto nog dat ik HIghlander na doe?
Was jij dat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He dat was mijn kloon![]()
![]()
begin dement te worden...
Damn! Does zoeken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik zeg dus net dat ik die van de week nog ergens tegenkwam
jawelquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef scarefreak het volgende:
Jij hebt duidelijk geen toegang tot OO
quote:
*mep*quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Jarno het volgende:
We missen alleen nog wat van die newbies die dan komen zaniken en zeuren en die we dan gezamenlijk af kunnen fikken..
Sssst.... bek houden, ik probeer een mythe te vormenquote:
Ja dan kunnen we weer Optieften door een bushokje enzo zeggen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Jarno het volgende:
We missen alleen nog wat van die newbies die dan komen zaniken en zeuren en die we dan gezamenlijk af kunnen fikken..
Zo had ik er nog een paar die precies op usernames lekenquote:
Beuk hem jarno !quote:
jij was dr ook vroeg bij zegquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb ooit nog het accout Oenemeloen gehad. Staat op het adres van een oude werkgever? Mag ik die ook terug?
Neuh man ik zit te fok!enquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef Armageddon het volgende:
Zit iedereen nou foebele te kijken ofzeau?
Nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef Armageddon het volgende:
laptop voor de TVquote:
Ik met een half oog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef Armageddon het volgende:
Die foto is zo 1952.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
found
http://athena.fok.nl/~highlander/pub/images/monno-highlander.jpg
kwestie van wachten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Jarno het volgende:
Dat eerste idd maar de tv staat op de vautste sender van NLquote:
Moet je ook geen leven hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodeju, heb je ff visite, zijn ze al bijna een topic verder
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
found
Ik zei toch dat het Gezallig was !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodeju, heb je ff visite, zijn ze al bijna een topic verder
waneer ben je een official oldbie ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef Sanne het volgende:
Fokking veel oldbies bij elkaar zeg!
brings back memories.
Woon je nog in tuindorp?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef Sanne het volgende:
Fokking veel oldbies bij elkaar zeg!
brings back memories.
was dan ook wel een geweldige serie destijdsquote:
*snik*quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
found
onder de 5000 geloof ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waneer ben je een official oldbie ?onder de 10.000 ?
Onder de 5000.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waneer ben je een official oldbie ?onder de 10.000 ?
*stil*quote:
Ik wil er zaterdag mee verder gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:16 schreef HighLander het volgende:
[..]
was dan ook wel een geweldige serie destijds
geel is zweden , r/w is die andere paraguai denk ik heb geen leznen inquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik met een half oog.
Nu nog uitvinden wie de gele shirtjes zijn en wie de rood/witte, maar dat komt wel goed.
Zo snel toch nog die fuck?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja fuck zeg, je laat toch geen vrouw voor je deur staan
Hoezo niet? DIe komt vanzelf wel terug.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lekker snel !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil er zaterdag mee verder gaan.![]()
Was het een lekker wijf met dikke tieten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
zal ik monno-gay.jpg dan maar nog even bewaren.quote:
Joe du men.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo niet? DIe komt vanzelf wel terug.![]()
Post hem maar ff hoor !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
zal ik monno-gay.jpg dan maar nog even bewaren.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
zal ik monno-gay.jpg dan maar nog even bewaren.
Das waarquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo niet? DIe komt vanzelf wel terug.![]()
Deed ze wel lief?quote:
Wat doet Brechtje daar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Was het een lekker wijf met dikke tieten?
Wel lekker, geen dikke tietenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Was het een lekker wijf met dikke tieten?
En voor wie moet ik juichen en "ooooooooooooooooeh" en "aaaaaaaaaaaah" roepen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geel is zweden , r/w is die andere paraguai denk ik heb geen leznen in
And who the F*ck are you ?quote:
Niet faken, MUUS!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
En voor wie moet ik juichen en "ooooooooooooooooeh" en "aaaaaaaaaaaah" roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |