Dan ben je toch zeker qua uiterlijk redelijk veranderd in minder dan een jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zal ik dan maar zeggen dat ik toch een kloon van Larissa ben?
Wil je je dan nu ff voorstellen, je hebt volgens mij nooit geslowchatquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef Jimbo het volgende:
Kijk mij danik ben een oldbie !!!
nu hoor
ik bij het clubje , thnx dago (K)
Zodat we hier iedereen gek kunnen maken dat ze geen toegang hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kunnen ze newbies niet jaloers maken.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:03 schreef Jimbo het volgende:
Kijk mij danik ben een oldbie !!!
nu hoor ik bij het clubje , thnx dago (K)
Ja flink erop vooruit. Was het duur?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan ben je toch zeker qua uiterlijk redelijk veranderd in minder dan een jaar.
Jij begrijpt 't.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zodat we hier iedereen gek kunnen maken dat ze geen toegang hebben
Dan wil ik admin Jaap zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Litso het volgende:
Ik heb ooit nog het account Swiebertje gehad... mag ik die terug?
Whehe, zoals ik al zei, echt zo van: "SNOIRK!!!"quote:
Met als usericoon die aap?quote:
swiebertjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Litso het volgende:
Ik heb ooit nog het account Swiebertje gehad... mag ik die terug?
meetings:?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef scarefreak het volgende:
HE! zijn er ondertussen al weer oude meeting-foto's gevonden???
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef scarefreak het volgende:
Ooit een keer een kloon genaamd: Janno gehad
Als meerhoerman admin is denk ik Arma.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Armageddon het volgende:
Ja, wanneer word ik modderator yvonne?![]()
Oenemeloenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb ooit nog het accout Oenemeloen gehad. Staat op het adres van een oude werkgever? Mag ik die ook terug?
zei ik meeting?quote:
Ik dacht dat het ging om het juiste voorbeeld te geven over hoe het ook leuk kan zijn zonder postopkrikkerij of zinloze baggertopics openen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Arcee het volgende:
Dan kunnen ze newbies niet jaloers maken.
Toendertijd toch wel een paar mensen tuk mee gehadquote:
Ja dit zijn wel kwaliteitstopics idd. Fijn dat een admin dat ook inziet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om het juiste voorbeeld te geven over hoe het ook leuk kan zijn zonder postopkrikkerij of zinloze baggertopics openen.
aan mij ook nietquote:
Jij hebt duidelijk geen toegang tot OOquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om het juiste voorbeeld te geven over hoe het ook leuk kan zijn zonder postopkrikkerij of zinloze baggertopics openen.
Gelukkig had je toen nog je mooie herkenbare usericoon die we nu zijn vergetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Jarno het volgende:
D'r was dus ook ooit een keer ene Jamo. Wat met het kutlettertype van FOK! dus amper te onderscheiden is van Jarno..
Kan nooit lang duren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Als meerhoerman admin is denk ik Arma.
Het was vast een hele stoere.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig had je toen nog je mooie herkenbare usericoon die we nu zijn vergeten
Ik dacht een zwarte achtergond met een witte letter J ?quote:
check supergrovert zn profiel danquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil je je dan nu ff voorstellen, je hebt volgens mij nooit geslowchat
He dat was mijn kloonquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Jarno het volgende:
D'r was dus ook ooit een keer ene Jamo. Wat met het kutlettertype van FOK! dus amper te onderscheiden is van Jarno..
Nee zo ongeveer even snel als dat je van de paus mag neucken met kapotjequote:
Hé.quote:
Ik zeg dus net dat ik die van de week nog ergens tegenkwamquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
Heeft iemand die foto nog dat ik HIghlander na doe?
Was jij dat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He dat was mijn kloon![]()
![]()
begin dement te worden...
Damn! Does zoeken!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik zeg dus net dat ik die van de week nog ergens tegenkwam
jawelquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef scarefreak het volgende:
Jij hebt duidelijk geen toegang tot OO
quote:
*mep*quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Jarno het volgende:
We missen alleen nog wat van die newbies die dan komen zaniken en zeuren en die we dan gezamenlijk af kunnen fikken..
Sssst.... bek houden, ik probeer een mythe te vormenquote:
Ja dan kunnen we weer Optieften door een bushokje enzo zeggen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Jarno het volgende:
We missen alleen nog wat van die newbies die dan komen zaniken en zeuren en die we dan gezamenlijk af kunnen fikken..
Zo had ik er nog een paar die precies op usernames lekenquote:
Beuk hem jarno !quote:
jij was dr ook vroeg bij zegquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb ooit nog het accout Oenemeloen gehad. Staat op het adres van een oude werkgever? Mag ik die ook terug?
Neuh man ik zit te fok!enquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef Armageddon het volgende:
Zit iedereen nou foebele te kijken ofzeau?
Nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef Armageddon het volgende:
laptop voor de TVquote:
Ik met een half oog.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef Armageddon het volgende:
Die foto is zo 1952.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
found
http://athena.fok.nl/~highlander/pub/images/monno-highlander.jpg
kwestie van wachten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Jarno het volgende:
Dat eerste idd maar de tv staat op de vautste sender van NLquote:
Moet je ook geen leven hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodeju, heb je ff visite, zijn ze al bijna een topic verder
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
found
Ik zei toch dat het Gezallig was !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sodeju, heb je ff visite, zijn ze al bijna een topic verder
waneer ben je een official oldbie ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef Sanne het volgende:
Fokking veel oldbies bij elkaar zeg!
brings back memories.
Woon je nog in tuindorp?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef Sanne het volgende:
Fokking veel oldbies bij elkaar zeg!
brings back memories.
was dan ook wel een geweldige serie destijdsquote:
*snik*quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
found
onder de 5000 geloof ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waneer ben je een official oldbie ?onder de 10.000 ?
Onder de 5000.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waneer ben je een official oldbie ?onder de 10.000 ?
*stil*quote:
Ik wil er zaterdag mee verder gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:16 schreef HighLander het volgende:
[..]
was dan ook wel een geweldige serie destijds
geel is zweden , r/w is die andere paraguai denk ik heb geen leznen inquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik met een half oog.
Nu nog uitvinden wie de gele shirtjes zijn en wie de rood/witte, maar dat komt wel goed.
Zo snel toch nog die fuck?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja fuck zeg, je laat toch geen vrouw voor je deur staan
Hoezo niet? DIe komt vanzelf wel terug.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lekker snel !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil er zaterdag mee verder gaan.![]()
Was het een lekker wijf met dikke tieten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
zal ik monno-gay.jpg dan maar nog even bewaren.quote:
Joe du men.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo niet? DIe komt vanzelf wel terug.![]()
Post hem maar ff hoor !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
zal ik monno-gay.jpg dan maar nog even bewaren.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef HighLander het volgende:
[..]
zal ik monno-gay.jpg dan maar nog even bewaren.
Das waarquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo niet? DIe komt vanzelf wel terug.![]()
Deed ze wel lief?quote:
Wat doet Brechtje daar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Was het een lekker wijf met dikke tieten?
Wel lekker, geen dikke tietenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Was het een lekker wijf met dikke tieten?
En voor wie moet ik juichen en "ooooooooooooooooeh" en "aaaaaaaaaaaah" roepen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geel is zweden , r/w is die andere paraguai denk ik heb geen leznen in
And who the F*ck are you ?quote:
Niet faken, MUUS!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
En voor wie moet ik juichen en "ooooooooooooooooeh" en "aaaaaaaaaaaah" roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |