Firefox hier.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Tja... het volgende:
[..]
Ik ook 13 goed, maar heb geen pop-up gezien... En dan zeggen ze dat IE van Microsoft niet goed is
Voldoende sparen in dit economische klimaat wordt je zowiezo onmogelijk gemaakt.quote:"Als mensen geen juiste inschatting kunnen maken van de invloed van inflatie op het vermogen en het risicoverschil tussen aandelen en een spaarrekening, wordt het moeilijker voor hen om bijvoorbeeld voldoende geld te sparen voor het pensioen", aldus DNB.
Idd.. maar verkapt zou ik het niet willen noemen.. de spotjes vlogen over mijn tft heen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:24 schreef UZN het volgende:
Verkapte reclame...
En dan staat er nog wel.. 'klik hier voor de resultaten'quote:jammer dat je niet kunt zien welke vragen je fout hebt....
In het algemeen wel, maar je kan er omheen lullen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Omkron het volgende:
Die ene van die erfenis 10.000 nu.. en 10.000 over 3 jaar.. dat is toch mijn vriend.. of niet..?
Idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:12 schreef Omkron het volgende:
Ben van mening dat sommige vragen beetje mager gesteld worden.. moet je ze letterlijk nemen of moet je inflatie e.d. meerekenen alhoewel dat dan dus niet in de vraag gebruikt wordt..
klote quiz
Een soort dubbele ontkenning. Het antwoord is niet waar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Idd.
Vond dit ook een vreemde manier van formuleren:
'Is de volgende uitspraak waar of niet waar? Als je een 10-jaars obligatie koopt, betekent dit niet dat je na vijf jaar de obligatie kunt verkopen zonder een flinke boete te betalen'
En dan moest je kiezen tussen waar/niet waar. Ik wist hoe het zat, maar twijfelde tussen de antwoorden vanwege de rare manier van formuleren
Ja, die vriend kan die 10000 op een spaarrekening zetten en over 3 jaar is het meer dan 10000, dus meer dan zijn broer op die tijdstip.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Omkron het volgende:
Die ene van die erfenis 10.000 nu.. en 10.000 over 3 jaar.. dat is toch mijn vriend.. of niet..?
't is natuurlijk wel weer zo dat je niet al te slim moet zijn bij 't invullen. Stel je voor dat je in duitsland van 1922 woont, en dat je een erfenis krijgt van een amerikaanse tante, dan zou ik toch echt liever de rol van die broer die drie jaar later die erfenis kreeg willen hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Ja, die vriend kan die 10000 op een spaarrekening zetten en over 3 jaar is het meer dan 10000, dus meer dan zijn broer op die tijdstip.
Dit is exact wat ik dacht toen ik deze vraag beantwoorde!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:53 schreef gronk het volgende:
[..]
't is natuurlijk wel weer zo dat je niet al te slim moet zijn bij 't invullen. Stel je voor dat je in duitsland van 1922 woont, en dat je een erfenis krijgt van een amerikaanse tante, dan zou ik toch echt liever de rol van die broer die drie jaar later die erfenis kreeg willen hebben.
Net als elke test moet je gewoon begrijpen wat er gevraagd wordt, er zijn altijd meerdere antwoorden te verzinnen. De test is vrij simpel en duidelijk, je kunt er altijd meer van maken, maar daar word je score niet beter van.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:53 schreef gronk het volgende:
[..]
't is natuurlijk wel weer zo dat je niet al te slim moet zijn bij 't invullen. Stel je voor dat je in duitsland van 1922 woont, en dat je een erfenis krijgt van een amerikaanse tante, dan zou ik toch echt liever de rol van die broer die drie jaar later die erfenis kreeg willen hebben.
'ik heb een fantastisch bewijs voor de relatie tussen inflatie, rente en nog wat factoren, maar helaas is de ruimte in de kantlijn te klein om 't op te schrijven'quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:54 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Net als elke test moet je gewoon begrijpen wat er gevraagd wordt, er zijn altijd meerdere antwoorden te verzinnen. De test is vrij simpel en duidelijk, je kunt er altijd meer van maken, maar daar word je score niet beter van.
Dat is natuurlijk ook zo. Economie is eenmaal geen exacte wetenschap. Er zijn geen universele wetten in Economie zoals bij Natuurkunde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:53 schreef gronk het volgende:
[..]
I beg to differ.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:28 schreef Bijsmaak het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo. Economie is eenmaal geen exacte wetenschap. Er zijn geen universele wetten in Economie zoals bij Natuurkunde.
Dat maakt niet uit, het gaat om het feit dat geld altijd in waarde vermindert, inflatie en dergelijke...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:59 schreef AntonDingeman het volgende:
12 goed, erfenisvraag fout. Er wordt helemaal niets gezegd in die vraag over het feit dat die vriend z'n geld op de spaarrekening zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |