Ik ben dat ook zat, je punt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat mensen de Bosschaarts zat zijn na zoveel jaren zonder succes.
edit: heb ik 10 topics gemist trouwens?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wie zie je in Nederland spelen waarvan je denkt, dat is een aanvulling EN het is iemand die Feyenoord een herkenbare uitstraling geeft? Buijs over een jaar of 1 misschien?.
Niemand. Buijs wordt een tweede Bosschaart.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wie zie je in Nederland spelen waarvan je denkt, dat is een aanvulling EN het is iemand die Feyenoord een herkenbare uitstraling geeft? Buijs over een jaar of 2 misschien?
want?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niemand. Buijs wordt een tweede Bosschaart.
Te weinig kwaliteit in huis. Niet voor niets van de hand gedaan door Feijenoord een paar jaar geleden. Bosschaart deed het ook goed bij FC Utrecht, voordat hij naar de Kuip kwam. We hebben allemaal kunnen zien waartoe dat heeft geleid. Zo een zelfde trajecht verwacht ik bij het eventueel aantrekken van Buijs.quote:
Dat er meer gekeken moet worden naar de kwaliteit van een speler dan naar z'n band met Feyenoord. Het is geweldig natuurlijk als je een elftal hebt met spelers die allemaal uit Rotterdam komen en vanaf kinds af aan Feyenoord-supporter zijn, maar dat is niet realistisch.quote:
Ben ik met je eens! Buijs goede gozer maar geen speler die meekan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kun je topictitel aanpassen. Moet 160 zijn.
ik hoop dat ie ooit het tegendeel kan bewijzenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig kwaliteit in huis. Niet voor niets van de hand gedaan door Feijenoord een paar jaar geleden. Bosschaart deed het ook goed bij FC Utrecht, voordat hij naar de Kuip kwam. We hebben allemaal kunnen zien waartoe dat heeft geleid. Zo een zelfde trajecht verwacht ik bij het eventueel aantrekken van Buijs.
Heb nooit gezegd dat zoiets een vereiste is. Wens gewoon geen joden als aankopen. Vind je spelers van de juiste kwaliteit niet in het binnenland, dan moet er over de grens worden gekeken, simpel. Ik zie niemand binnen Nederland die de linksback en linksmidpositie kan komen vervullen. Niet de Cler en niet Janssen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat er meer gekeken moet worden naar de kwaliteit van een speler dan naar z'n band met Feyenoord. Het is geweldig natuurlijk als je een elftal hebt met spelers die allemaal uit Rotterdam komen en vanaf kinds af aan Feyenoord-supporter zijn, maar dat is niet realistisch.
Het binnenhalen van de Cler is geen garantie voor succes. Dat is een loze gedachte, die nergens op is gebaseerd. Spelers die jaren bij ajax hebben gespeeld wil ik (wat jullie wensen interesseert me niet) pertinent niet in het eerste van Feijenoord zien spelen. Ook al is het nog zo een geweldige kwaliteitsinjectie voor de club. Met het halen van psv'ers heb ik ook minder problemen, dan met ajcieden, zolang het niet te overdreven wordt.quote:Een Sneijder of Maduro zou ik ook nooit maar dan ook echt nooit bij Feyenoord willen zien (met PSV-ers iets minder problemen, al heb ik dat liever ook niet) maar in het geval van de Cler kies is toch liever voor succes dan dat ik er bij stil sta dat ie ooit bij Ajax speelde (waar ze hem een 'kakkerlak' vonden).
Jordy Buijsquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wie zie je in Nederland spelen waarvan je denkt, dat is een aanvulling EN het is iemand die Feyenoord een herkenbare uitstraling geeft? Buijs over een jaar of 2 misschien?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef DivineJester het volgende:
Je vist als NLse topclub nu eenmaal in een klein vijvertje, zeker als je Nederlandse topspelers wilt die je ook nog kunt betalen. We leven niet meer in de jaren '70 waarin elke talentvolle Nederlandse speler naar Ajax of Feyenoord ging, PSV en AZ zitten nu ook in dezelfde hoek, net als buitenlandse topclubs als Arsenal die (jonge) talenten weghalen voor veel geld. Wil je een herkenbaar elftal met topspelers van Nederlandse afkomst, dan is de kans inderdaad aanwezig dat ze een achtergrond bij Ajax of PSV hebben. Zolang ze bij die club geen prominente speler zijn geweest zal het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of iemand een Ajax-opleiding heeft genoten. Ik ben supporter van Feyenoord en vindt dat de club, met behoud van een eigen gezicht, moet streven naar een zo sterk mogelijke selectie. En de spelers die genoemd worden/zijn vind ik allemaal wel bij dat eigen gezicht passen.
Daar heb ik geen problemen mee. De mentaliteit van Lucius is soortgelijk aan die van een Feyenoorder. Sowieso is psv natuurlijk bij iedereen minder gevoelig dan ajaxquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Vinden jullie het ook erg dat Lucius komt als oud-speler van een andere topclub? Of maakt dat jullie niks uit?
Dat kan ik me best voorstellen ja. Ik weet niet hoe lang Sno bij ajax heeft gezeten, maar al was het maar 1 dag het gaat om zijn karakter dat niet deugt. De Cler zou ik nog mee kunnen leven. Iemand anders vind ik ook prima, alleen ik denk dat we wel snel moeten handelen en in dat geval is De Cler een optie voor mij. Veel vertrouwen in Drenthe heb ik nog niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef Cart_man het volgende:
Spelers die jaren bij ajax hebben gespeeld wil ik (wat jullie wensen interesseert me niet) pertinent niet in het eerste van Feijenoord zien spelen. Ook al is het nog zo een geweldige kwaliteitsinjectie voor de club. Met het halen van psv'ers heb ik ook minder problemen, dan met ajcieden, zolang het niet te overdreven wordt.
Alsof succes heilig is. Ik wil mezelf kunnen identificeren met het team. Het team moet je gevoel uitstralen en daarvoor lijden vind ik niet erg. Dus vinden ze iemand anders die minder goed is ook prima, maar we willen iemand die beter is dan Bosschaart. En er is wel een prijs kwaliteit verhouding. Daarom is het ook zo goed dat Feyenoord geen Simons heeft aangetrokken toen. Als je zelf schat dat een speler een bepaald bedrag waard is, dan moet je niet meer betalen PUNT. Of de schatting goed of fout is of het bedrag heel erg in de buurt ligt doet allemaal niet ter zake. Je maakt een schatting en je stelt een budget op. Zo ook voor de fransoos.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
Bosschaart laten staan is een garantie voor geen succes
En als ze een betere speler dan de Cler uit het buitenland kunnen halen, vind ik dat ook prima. Maar dan hebben ze een keer iemand gevonden (die Fransoos) en dan is ie weer te duur en blablabla.
Dat is het ja. Waarom doe je anders immers mee met een competitie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:27 schreef snabbi het volgende:
Alsof succes heilig is.
Beetje schijnheilig. Bosschaart straalt Feyenoord uit, maar die mag wel weer weg van je.quote:Ik wil mezelf kunnen identificeren met het team. Het team moet je gevoel uitstralen en daarvoor lijden vind ik niet erg.
Je moet echter wel realistisch wezen en niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Je moet helaas meegaan in het commerciele geweld van tegenwoordig.quote:Als je zelf schat dat een speler een bepaald bedrag waard is, dan moet je niet meer betalen PUNT. Of de schatting goed of fout is of het bedrag heel erg in de buurt ligt doet allemaal niet ter zake. Je maakt een schatting en je stelt een budget op. Zo ook voor de fransoos.
Zal nooit naar Feyenoord gaan is altijd een Club en Ajax fan geweestquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
kunnen we defour niet halen.. is gratis
Dus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als het mij alleen om het winnen ging, zat ik in Eindhoven op de tribunes. Waarom je mee doet in een competitie is om je eigen krachten te testen, daarvoor hoef je niet per definitie de sterkste te zijn want anders kan nac ook wel stoppen met voetballen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:41 schreef daaaaan het volgende:
Dat is het ja. Waarom doe je anders immers mee met een competitie?
Daar is niets schijnheiligs aan. Bosschaart heeft de juiste mentaliteit maar ik zie liever iemand met een soortgelijke mentaliteit en meer kwaliteiten. Zo gek is dat toch niet?quote:Beetje schijnheilig. Bosschaart straalt Feyenoord uit, maar die mag wel weer weg van je.
Tja en je moet ook je eigen budget kennen. Feyenoord kiest ervoor om niet het voortbestaan van de club te riskeren voor de koop van een selectie waarvan je dan nog maar moet hopen dat ze het werkelijk waarmaken. Als alles zo duidelijk was in het voetbal dan was Chelsea of Real Madrid wel de winnaar geweest van de CL.quote:Je moet echter wel realistisch wezen en niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Je moet helaas meegaan in het commerciele geweld van tegenwoordig.
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus?
Wil je afzakken/ doorgaan met buitenlanders en jeugdspelers?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus?
Wil je afzakken/ doorgaan met buitenlanders en jeugdspelers?
Er is niemand in NL die het Feyenoord gevoel uitstraalt en een aanwinst zou zijn zeg je toch? En als je spelers als Greene of De Cler niet moet hebben, ben je dus aangewezen op 2e garnituur of buitenlanders.quote:
ja, buitenlanders mét kwaliteit dus dat afzakken slaat dan nergens opquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is niemand in NL die het Feyenoord gevoel uitstraalt en een aanwinst zou zijn zeg je toch? En als je spelers als Greene of De Cler niet moet hebben, ben je dus aangewezen op 2e garnituur of buitenlanders.
Wat is er mis met buitenlanders?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is niemand in NL die het Feyenoord gevoel uitstraalt en een aanwinst zou zijn zeg je toch? En als je spelers als Greene of De Cler niet moet hebben, ben je dus aangewezen op 2e garnituur of buitenlanders.
Die stralen ook geen Feyenoord gevoel uit, behalve Ostlundquote:
Heb toch nooit gezegd dat alle spelers het Feijenoordgevoel moeten uitstralen? Kern van Feijenoord moet bestaan uit Nederlanders, al dan niet met de correcte mentaliteit. Rest mag aangevuld worden met alles behalve joden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die stralen ook geen Feyenoord gevoel uit, behalve Ostlunden dr mankeert nogal wat aan de scouting van buitenlanders
OK, dacht dat je dat bedoelde in je reply op Suijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb toch nooit gezegd dat alle spelers het Feijenoordgevoel moeten uitstralen? Kern van Feijenoord moet bestaan uit Nederlanders, al dan niet met de correcte mentaliteit. Rest mag aangevuld worden met alles behalve joden.
Precies ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, dacht dat je dat bedoelde in je reply op Suijk.
Voor de rest ben ik t met je eens, alleen heb jij n wat ruimere definitie van joden
Jij bent wel lekker op tijd met je nieuws elke keer hequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Az meldt op haar officiele site dat er geen enkele club zich gemeld heeft voor Barry Opdam, Tim de Cler of Joris Mathijsen. Om verwarring te voorkomen, kan Az melden dat alleen Bayer Leverkusen zich, reeds enige weken geleden, concreet heeft gemeld voor Kew Jaliens. Tot een transfer is het tot op heden echter niet gekomen. Van een eventuele transfer van Tim de Cler, Barry Opdam of Joris Mathijsen is dan ook absoluut geen sprake, geen enkele club heeft zich gemeld bij Az voor bovengenoemde spelers laat Az.nl op tekenen.
Das nogal tegenstrijdig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zal nooit naar Feyenoord gaan is altijd een Club en Ajax fan geweest![]()
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Erasmusch het volgende:
Luirink ook een ajacied toch? iig een a'dammer.
Ik piep nooit (meer) over joden, pest ze alleen af en toe nog een beetjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond... dan moet het wel heel erg zijn![]()
quote:Feyenoord en Celtic akkoord over Sno
16/6/2006 8 :23
Evander Sno vertrekt bij Feyenoord en staat op het punt een contract te tekenen bij het Schotse Celtic. Beide clubs hebben een akkoord bereikt over de transfer.
De zaakwaarnemer van Sno, Chiel Dekker, meldde al aan VI dat de middenvelder zou gaan kiezen voor een club uit Groot-Brittanië. Volgens hem was er ook interesse voor de negentienjarige middenvelder van clubs uit het Engelse Premiership.
Feyenoord had eerder al te kennen gegeven dat Sno mocht uitzien naar andere club. De jonge middenvelder komt niet voor in de plannen van trainer Erwin Koeman voor komend seizoen. Voor zijn ontwikkeling achtte de Rotterdamse club het beter als Sno zou vertrekken.
Op huurbasis bij NAC Breda maakte Sno afgelopen seizoen zijn debuut in het betaalde voetbal. Hij speelde veertien competitieduels voor de Bredase club.
Vond hem, de paar keer dat ik hem heb mogen aanschouwen, een egoïst. Tel daarbij nog op, het feit dat hij na nac - Feijenoord (3-3) opzichtig feest zat te vieren op het veld. Tabee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:00 schreef Erasmusch het volgende:
Wel een aardige voetballer.
Vlaar wilde ook zo graag daarnaartoe, volgens mij was zelfs Kuijt ooit ajax-fan...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:25 schreef daaaaan het volgende:
Defour is ajax-fan, oprotten ermeeow kut, begin ik weer over die club
Omdat Sno in hart en nieren een jood is. Dat hij verhuurd wordt heeft ook te maken dat we al zoveel mensen voor centraal hebben/hadden. (vergeet ook Saidi niet). Dat hij weg gaat... prima!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:55 schreef stefmans het volgende:
Dat sno weg gaat verbaast me, waarom zou hij niet goed genoeg zijn voor jullie club en wel voor Celtic beetje raar vind je niet![]()
Sno hoort niet bij Feyenoord. Is ook niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:
Als hij in hart en nieren een ajax-supporter is waarom haalt Feyenoord hem dan binnen dat slaat toch werkelijk nergens op![]()
En Saïdi heeft mijn ooit kunnen overtuigen
Hoevaak worden er wel geen miskopen gedaan door clubs? Misschien zien ze hem als toekomstige speler of wat dan. Ik heb nergens zien staan dat hij in de basis gaat spelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
Anders kochten ze hem niet he
Mindere mentaliteit me neus. Saidi had gewoon pech dat de trainer andere plannen had.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sno hoort niet bij Feyenoord. Is ook niet goed genoeg.
Maar als Saidi je niet heeft kunnen overtuigen maar Sno wel, dan vraag ik me af wat je aan je ogen mankeert. Met Saidi was niets mis, perfecte verdediger, wat mindere mentaliteit als het erop aankwam helaas.
Nah, sommige wedstrijden was hij qua mentaliteit iets minder. Ik noem bijvoorbeeld een ADO uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mindere mentaliteit me neus. Saidi had gewoon pech dat de trainer andere plannen had.
Dat riep ik al toen die verkocht werdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, sommige wedstrijden was hij qua mentaliteit iets minder. Ik noem bijvoorbeeld een ADO uit.
Zeg, is die Van Persie niets voor ons? Wat een wonderkind is dat toch. Vraag me af welke club hem ooit zo vroeg heeft laten vertrekken en dus een heeeeele domme beslissing heeft gemaakt
Dus Celtic zit er iig nooit naast qua aankopen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
Anders kochten ze hem niet he
Ja nadat hij was weg gepest door onderanderen Pi-Euro die nu met Kalou het kunstje eigenlijk gewoon nog een keer over doet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:12 schreef Cart_man het volgende:
Domme beslissing? Hij wilde zelf weg.
Verhaaltjes uit de media, ja. Dat je daar intrapt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja nadat hij was weg gepest door onderanderen Pi-Euro die nu met Kalou het kunstje eigenlijk gewoon nog een keer over doet.
Ach tuurlijk niet die van Hooijdonk is echt zoon man van ik wil zo als het gaat en ik doe alsof het niet zo is maar toch krijg ik langzaam mijn zegje binnen de groep en als iedereen het door heeft is het te laat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Verhaaltjes uit de media, ja. Dat je daar intrapt.
Het is als met Leonardo. Je kan wel kwaliteiten hebben, maar als je air groter is kan je weinig met een speler. Bij Feyenoord is hij gewoon opgevoed en daar plukt Arsenal nu de vruchten van. Als hij bij ons was gebleven dan was het gewoon een verwend joch gebleven en was hij lang zo goed niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:09 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, is die Van Persie niets voor ons? Wat een wonderkind is dat toch. Vraag me af welke club hem ooit zo vroeg heeft laten vertrekken en dus een heeeeele domme beslissing heeft gemaakt
Terecht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:14 schreef Tomasso het volgende:
Daarnaast werd hij door sommige supporters bij Feyenoord gewoon uitgekotst.
Je vergeet ook hoe de jongen te benaderen is. Bij Feyenoord was het kwaliteits verschil erg groot. Hij was iig veel beter dan een groot deel van de selectie, zo niet bijna iedereen. Bij Arsenal zitten er veel meer mensen op zijn niveau en dan benader jij anderen ook op een andere manier. Van iemand als Henry neem je sneller iets aan dan van iemand als Paauwe.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:14 schreef Tomasso het volgende:
Kijk hoe het nu bij arsenal gaat, waar hij wel beter wordt begeleidt. Die jongen is enorm gegroeid als persoon en in z'n voetbalkwaliteiten, en dan bedoel ik vooral voor het team voetballen.
True, true.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je vergeet ook hoe de jongen te benaderen is. Bij Feyenoord was het kwaliteits verschil erg groot. Hij was iig veel beter dan een groot deel van de selectie, zo niet bijna iedereen. Bij Arsenal zitten er veel meer mensen op zijn niveau en dan benader jij anderen ook op een andere manier. Van iemand als Henry neem je sneller iets aan dan van iemand als Paauwe.
diens mentaliteit is natuurlijk veel beter (als die van Van Persie destijds), dus dan is het niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:13 schreef daaaaan het volgende:
Met de Guzman gaat het denk ik wel beter straks.
de vedette uithangen als je nog in feite nog een broekie bent + een instelling die lang niet altijd even goed was, als meneer zin had deed hij balle, en anders lekker niet.quote:
+ handgebaren maken en spugen richting je eigen supporters (Kärnten uit).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:07 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
de vedette uithangen als je nog in feite nog een broekie bent + een instelling die lang niet altijd even goed was, als meneer zin had deed hij balle, en anders lekker niet.
Ik bedoel er mee te zeggen dat het me totaal niks verbaast eigenlijk en ik er moeilijk boos om kan worden. Ben het wel gewend.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:13 schreef daaaaan het volgende:
'Zo is Feyenoord' vind ik een beetje een simpele afsluiting van je post. Zo is Feyenoord geweest ja, en dit moet voorkomen worden in de toekomst.
Dat kon idd echt nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
+ handgebaren maken en spugen richting je eigen supporters (Kärnten uit).
Geloof best dat dit waar kan zijn.quote:LIVERPOOL, 17 juni 2006 15:03 - Dirk Kuyt wil tijdens het WK niet lastig gevallen worden met transferperikelen. Maar in Engeland gaat het nieuws altijd door. De Daily Mirror weet bijvoorbeeld vandaag te melden dat Liverpool rond is met de zaakwaarnemer van Kuyt en met Feyenoord. Na het WK wordt de transfer volgens de tabloid officieel afgerond, waarbij Liverpool 14 miljoen euro aan Feyenoord zou betalen
Het wereldwijde web.quote:
quote:FOOTBALL: LIFE ON MARS
French club to move for Cisse despite injury
David Maddock
DJBRIL CISSE will make a shock switch to Marseille next week despite being ruled out for five months with a broken leg.
The French club have made the staggering decision to take the striker on a season-long loan deal, even though he won't be able to play again until Christmas.
Advertisement
Liverpool are delighted by the prospect of getting the French international off their payroll, and hope to press ahead with the deal over the weekend.
Cisse will continue to have part of his wages paid by the English club, but will stay with Marseille all season, and if he proves his fitness he will make the move a permanent one at the end of the campaign, for a fee of around £8million.
It is a major result for Anfield boss Rafa Benitez, who was resigned to having to keep for another season a player he has openly revealed he wanted to sell.
It means Liverpool can plan ahead and bring in the two strikers Benitez has chased all summer, knowing that they won't have to stump up all of Cisse's £40,000-a-week wages, and that they should be guaranteed transfer money from the deal in a month's time.
Liverpool have all but finalised a move for Dutch international striker Dirk Kuyt, and that should go ahead at the end of the World Cup, with the Merseyside club paying around £10m to Feyenoord.
And Benitez will decide in the next two weeks whether he teams up Kuyt with Blackburn's Craig Bellamy, who is available for a cut-price £6m.
Bellamy has a clause in his contract allowing him to leave for a top Premiership club for that figure. But the clause is only binding for another fortnight, and if Benitez takes the plunge he will have to act swiftly. The Liverpool boss is weighing up the player's undoubted ability against his reputation for trouble, and he will move next week if he can be convinced Bellamy is a reformed character.
Benitez ideally would like to move for Charlton's Darren Bent, but at £12m - and without the Cisse money for another year - that could prove too costly. Bellamy offers a cheaper alternative.
Cisse has broken his leg three times in the past six seasons and Marseille's move for the France international appears a little rash. But the French club know that Lyon are also interested in Cisse's services, so have moved to head off competition for the player, even if it means waiting six months before they see him back to full fitness.
Liverpool, meanwhile, have agreed to sell keeper Jerzy Dudek to Az Alkmaar for £1m. The Polish international should make the switch next week.
Former Anfield defender Gary Ablett looks set to return as reserve-team boss, after agreeing to travel across Stanley Park from Everton, where he is currently a coach.
Oui.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Van Gaal wilde De Cler toch niet laten gaan?
En z'n zieke vader dan? En de uitspraken die Lucius deed? Die leek aardig zeker van z'n zaak.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik geloof het ook pas wanneer het op Feijenoord.nl verschijnt. Toch denk ik wel dat Kuijt gaat vertrekken.
Liverpool is een uurtje vliegen. Allemaal leuk en aardig wat Lucius zegt. Niets is zeker in de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En z'n zieke vader dan? En de uitspraken die Lucius deed? Die leek aardig zeker van z'n zaak.
iddquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:34 schreef Nellid het volgende:
Zou ik echt een afknapper vinden, Dudek naar AZ...
Precies. Ekramy is onze volgende topkeeper.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef Cart_man het volgende:
Zit niet op Dudek te wachten eigenlijk. Houdt de groei van Ekramy tegen...
Wie kent FC Boszoom nou niet. Spelen veel fanatieke Feijenoordsupporters. Nemen ook regelmatig een leuke aanhang mee naar uitwedstrijden.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Ik zag dat Feyenoord een leuke oefenmatch speelt tegen FC Boszoom. Apart clubje is dat. Zijn er hier nog mensen die deze club kennen en daar gaan kijken?
Precies, opleidingskamp voor de harde kern is het toch een beetje?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie kent FC Boszoom nou niet. Spelen veel fanatieke Feijenoordsupporters. Nemen ook regelmatig een leuke aanhang mee naar uitwedstrijden.![]()
Ga wel kijken, denk ik. Wanneer spelen ze ook alweer?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je hebt het gerucht over Dirkie nog niet ontkracht![]()
ik ookquote:Op zondag 18 juni 2006 12:39 schreef zevenkamp het volgende:
Za 15-07-2006 FC Boszoom - Feyenoord 14.30u
Neem ook wel een kijkje, is altijd wel gezellig daar
Ah, jawel joh. Goeie gasten.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:02 schreef ruud_fr het volgende:
Boszoom kun je beter niet op bezoek hebben bij je amateurclubje
Mooie instelling is datquote:Op zondag 18 juni 2006 21:18 schreef zevenkamp het volgende:
Idd, als je geen neus ben is er niks aan het handje
da's niet helemaal waar (naar horen zeggen)quote:Op zondag 18 juni 2006 21:18 schreef zevenkamp het volgende:
Idd, als je geen neus ben is er niks aan het handje
Het volgende bericht. Ga er maar vast rekening mee houden dat hij vertrekt. Oh, en houd de zakdoekjes maar klaar.quote:Kuyt reveals Liverpool approach
Feyenoord striker Dirk Kuyt says Liverpool have made a fresh move to bring him to the Premiership.
[ news.bbc.co.uk ]
Kuyt, 25, has been strongly linked with a move to Newcastle, while Liverpool are one of a number of clubs who considered buying him last year.
He was quoted in The Independent as saying: "The Feyenoord president has informed me of a new approach from last year's European champions.
"I am happy at Feyenoord but would like to play in the Premier League."
He added: "Last year that was close to happening so for now I prefer to concentrate only on the World Cup because my hopes could be soured again."
He said: "It is out of my hands. I have several opportunities but it is now down to Feyenoord."
Kuyt blijft gewoonquote:Op maandag 19 juni 2006 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het volgende bericht. Ga er maar vast rekening mee houden dat hij vertrekt. Oh, en houd de zakdoekjes maar klaar.
het begint er wel op te lijken jaquote:Op maandag 19 juni 2006 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het volgende bericht. Ga er maar vast rekening mee houden dat hij vertrekt. Oh, en houd de zakdoekjes maar klaar.
Vreemd.quote:
Vreemd, ach...quote:Op maandag 19 juni 2006 14:52 schreef Nellid het volgende:
[..]
Vreemd.
Natuurlijk is geen speler groter dan de club, krijgen we er wel weer een voor teug etc. Is ook allemaal waar maar als het vertrek van Kuyt je al niet echt boeit, van welke speler dan wel? Kuyt heeft zoveel voor Feyenoord betekent, is zo'n groot voorbeeld voor andere spelers en staat hopelijk aan het begin van een soort "nieuw" Feyenoord. Van mij mag ie nog wel ff blijven en zou het echt klote vinden als ie weggaat, niet dat ik er minder Feyenoorder door wordt ofzo, maar zwaar kut is t zeker![]()
Natuurlijk zijn spelers passanten, maar dat wil niet zeggen dat bepaalde spelers minder passant zijn dan andere... Spelers die absoluut niet bij Feyenoord passen zie je toch heel erg graag vertrekken? Aan de andere kant is het dan toch misschien zo dat je bepaalde spelers die wel een goede vertegenwoordiging zijn van Feyenoord wilt houden? Ik zal er geen nacht minder van slapen maar als Kuyt weggaat doet me dat wel wat.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vreemd, ach...
Boeit me niet wie er vertrekken als speler. Spelers zijn passanten. Die sluit je in je hart en laat je weer gaan als ze daar zelf ook redenen toe zien. Bedankt voor bewezen diensten en tabee. Kuijt wil verder, wij moeten verder.
roept ook herinneringen op aan bombarda. Toen die erin kwam werd het toch nog wel spannend...quote:Op maandag 19 juni 2006 16:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Bellamy is beter, denk ik.
Slechte herinneringen ook aan die gast.
Ja, wilde niet naar Feyenoord.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:44 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens die Fred die gister scoorde voor Brazilie was die niet ooit van ons ?![]()
Begin je weer te zeiken.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En dat vindt jij zo grappig?(gezien je PI)
Jij ziet spokenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:53 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En dat vindt jij zo grappig?(gezien je PI)
Bij iedere club is het achteraf 'als'quote:Op maandag 19 juni 2006 22:37 schreef daaaaan het volgende:
Bij Feyenoord is het altijd achteraf 'als'.
Fred is superspits. KutFeyenoord. Ze hadden hem gvd moeten kopen. Niets mee te maken dat hij niet wilde, gewoon in een dwangbuis in het vliegtuig gooien. KutFeyenoord. Kut Jorien. Kut Wotte. Kut Baan. Kut Gullit. Kutjoden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:21 schreef Staanplaats het volgende:
Hé, gaan we het weer over Fred hebben...sooo das een weer een tijdje geleden. Kom op, heel de discussie weer oprakelen, alstie van de week z'n veter strikt er gewoon weer over beginnen joh!
Ik heb juist het gevoel dat Kuijt andere spelers beter maakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:50 schreef snabbi het volgende:
tja ik vind het ook niet erg. Prima als Kuyt blijft, maar ik vermoed toch dat hij een te grote invloed heeft op de selectie. Dat iedereen in dienst van hem moet spelen en dat kan het succes van anderen beinvloeden. Op zich zou het niet verkeerd zijn als er een einde aan Kuyt komt, ook al is en blijft het een zeer goede speler.
Daar ben ik het wel mee eens, hij is wel iemand die mensen kan motiveren (om harder te werken trainen en dat soort dingen)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat Kuijt andere spelers beter maakt.
Dat het een prima speler is ontken ik ook niet, alleen ik heb bijvoorbeeld dit ook al eens eerder gepostquote:Hij trekt standaard minimaal één verdediger met zich mee, houdt makkelijk een balletje vast, heeft oog voor z'n medespelers.
Je zou kunnen zeggen dat hij met zijn gedraaf andere voor de voeten loopt..maar echt geloven doe ik daar niet in. Net zo min dat andere beter gaan spelen zonder hem..
Nu is Kuyt niet zelfzuchtig in dat hij perse de goals moet maken, maar hij moet wel een aandeel hebben in de aanval. Mij komt het over alsof hij altijd in de picture wil staan, ook wanneer het niet in het team belang is.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:40 schreef snabbi het volgende:
Zoals ik Castelen gister zag spelen lijkt het mij alsof Kuyt er voor zorgt dat Castelen slecht speelt. Castelen speelde gister en de andere wedstrijden niet stijf aan de zijkant maar mocht zweven. Kuyt eist van zijn spelers dat ze als vleugels hem aanspelen. Dit heeft hij ook meerdere keren laten zien bij goals van Feyenoord. Bijvoorbeeld de 4-0 van ali b tegen heracles of die van ghali tegen groningen. Kuyt eist, en mag ook eig best wel eisen, dat hij aangespeeld wordt.
Ook was er het gerucht bij het kleedkamer gezeur na ajax dat Kuyt zou hebben geroepen dat hij niet goed bediend wordt. Mssn is het toch beter om castelen iets meer vrijheid te geven, want er straalt wel dreiging uit van die jongen, maar niet vanuit zijn voorzetten.
Flikker eens op negatieve mongoolquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef Keltie het volgende:
Castelen zijn contract verscheuren, heeft'ie genoeg vrijheid![]()
Hehe omdat hij De cler ook maar een jood vond ?quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef Keltie het volgende:
Castelen zijn contract verscheuren, heeft'ie genoeg vrijheid![]()
Nee, omdat Castelen een bokkelul is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe omdat hij De cler ook maar een jood vond ?
Nee maar serieus .
Kuijt afvallen![]()
Ja, waarom niet. Feijenoord moet verder, Kuijt wil verder. Dan val ik Kuijt niet af. Ik zie hem dolgraag nog wat jaren in het rood en wit van Feijenoord. Is alleen niet realistisch om te denken dat hij nog wel een paar jaar blijft. Hier leert hij niets meer en heeft hij ook geen garantie op prijzen. Prijzen die hij wel wil winnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:00 schreef Canisfire het volgende:
Paar posts terug.
Laat Kuijt maar gaan enzo..
Mee eens, al win je bij Liverpool en Newcastle over het algemeen ook weinig prijzen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Feijenoord moet verder, Kuijt wil verder. Dan val ik Kuijt niet af. Ik zie hem dolgraag nog wat jaren in het rood en wit van Feijenoord. Is alleen niet realistisch om te denken dat hij nog wel een paar jaar blijft. Hier leert hij niets meer en heeft hij ook geen garantie op prijzen. Prijzen die hij wel wil winnen.
Nou ja,2 FAC,een UEFA Cup,een CL en wat kleinere prijsjes de laatste 5 jaar noem ik niet weinig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mee eens, al win je bij Liverpool en Newcastle over het algemeen ook weinig prijzen.
Dat is nog veel meer dan ik dacht, ik wist alleen die CL en een FAC.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou ja,2 FAC,een UEFA Cup,een CL en wat kleinere prijsjes de laatste 5 jaar noem ik niet weinig.
Newcastle zou lachwekkend zijn en een belediging voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is nog veel meer dan ik dacht, ik wist alleen die CL en een FAC.
Maar idd meer dan Feyenoord, dus Liverpool zou wel logisch zijn, al worden die niet snel kampioen. Newcastle echter
Ik zou uiteraard heel blij zijn als Kuyt blijft, aangezien het wel een zeer goede speler voor ons is, maar dat Kuyt invloed heeft op andere spelers staat voor mij vast. Als vedette kan je nu eenmaal dingen maken en dat beinvloed het spel van de anderen. (Zeker als je ook nog eens aanvoerder bent).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:52 schreef ruud_fr het volgende:
Castelen was echt dramatisch afgelopen jaar, en dat ligt echt niet aan Dirkie
dat Castelen bij Jong Oranje een wedstrijd goed speelde komt echt niet omdat Kuyt niet meedeed hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zou uiteraard heel blij zijn als Kuyt blijft, aangezien het wel een zeer goede speler voor ons is, maar dat Kuyt invloed heeft op andere spelers staat voor mij vast. Als vedette kan je nu eenmaal dingen maken en dat beinvloed het spel van de anderen. (Zeker als je ook nog eens aanvoerder bent).
Maar waarom zou het niet realistisch zijn dat hij blijft? Omdat een aantal kranten hebben gequote dat hij het klote vindt dat ie nog niets heeft gewonnen? Natuurlijk vindt ie dat kut maar dat hoeft toch niet per se een reden te zijn te vertrekken? Hij heeft het hier super naar z'n zin, z'n vrouw nog meer en dat speelt gewoon heel erg veel mee denk ik. Voor het geld doen ze het ook niet meer want dat hebben ze meer dan zat. Dan moet er toch echt wel een hele grote club komen wil zo iemand vetrekken, en dan nog ben ik er niet zeker van dat ie gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Feijenoord moet verder, Kuijt wil verder. Dan val ik Kuijt niet af. Ik zie hem dolgraag nog wat jaren in het rood en wit van Feijenoord. Is alleen niet realistisch om te denken dat hij nog wel een paar jaar blijft. Hier leert hij niets meer en heeft hij ook geen garantie op prijzen. Prijzen die hij wel wil winnen.
Cart_Man heeft gelijk. Kuijt heeft geen zin meer om tussen matig tot redelijke spelers te spelen en altijd maar 3e of 4e te worden, zonder prijs. En dan ook nog elk jaar weer in de UEFA cup tussen de armoedige oostblok-clubjes op knollenvelden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:12 schreef Nellid het volgende:
[..]
Maar waarom zou het niet realistisch zijn dat hij blijft? Omdat een aantal kranten hebben gequote dat hij het klote vindt dat ie nog niets heeft gewonnen? Natuurlijk vindt ie dat kut maar dat hoeft toch niet per se een reden te zijn te vertrekken? Hij heeft het hier super naar z'n zin, z'n vrouw nog meer en dat speelt gewoon heel erg veel mee denk ik. Voor het geld doen ze het ook niet meer want dat hebben ze meer dan zat. Dan moet er toch echt wel een hele grote club komen wil zo iemand vetrekken, en dan nog ben ik er niet zeker van dat ie gaat.
Kuyt is echt zomaar niet vetrokken, het duurt alleen wel een beetje lang voordat er nieuws naar buiten komt hierover.
Kuyts doel is prijzen winnen en op hoog niveau spelen. Als Feyenoord topfavoriet was voor de titel en uitkwam in de CL, was ie bijna zeker nog 1 of 2 jaar gebleven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:27 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah lachwekkend? Daar kriijgen ze waarschijnlijk het dubbele of drievoudige wat ze hier verdienen, plus dat ze in een topcompetitie komen te spelen..
Echter het argument van de prijzen gaat daar niet op nee..
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Cart_Man heeft gelijk. Kuijt heeft geen zin meer om tussen matig tot redelijke spelers te spelen en altijd maar 3e of 4e te worden, zonder prijs. En dan ook nog elk jaar weer in de UEFA cup tussen de armoedige oostblok-clubjes op knollenvelden.
Kuijt wil winnen, en niet altijd het af moeten leggen tegen Ajax en PSV.
En voor het geld doe je het zeker wel, want bij Liverpool verdien je 4 keer zoveel als bij Feyenoord. Na 3 a 4 jaar PL ben je voor de rest van je leven wel binnen zonder dat je om geld hoeft te denken.
Was bij Van Bommel ook, hij vertrekt nog wel snel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:12 schreef Nellid het volgende:
Kuyt is echt zomaar niet vetrokken, het duurt alleen wel een beetje lang voordat er nieuws naar buiten komt hierover.
Ik geloof het nog steeds niet, we zullen zien...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was bij Van Bommel ook, hij vertrekt nog wel snel.
Jij spreekt Kuyt dagelijks?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Cart_Man heeft gelijk. Kuijt heeft geen zin meer om tussen matig tot redelijke spelers te spelen en altijd maar 3e of 4e te worden, zonder prijs. En dan ook nog elk jaar weer in de UEFA cup tussen de armoedige oostblok-clubjes op knollenvelden.
Kuijt wil winnen, en niet altijd het af moeten leggen tegen Ajax en PSV.
En voor het geld doe je het zeker wel, want bij Liverpool verdien je 4 keer zoveel als bij Feyenoord. Na 3 a 4 jaar PL ben je voor de rest van je leven wel binnen zonder dat je om geld hoeft te denken.
Dit heeft niks met positief zijn over Feyenoord te maken, en met geld al helemaal niet (als je het tenminste over Kuyt hebt...).quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:40 schreef daaaaan het volgende:
Jongens, doe jullie Feyenoord positivo-bril eens afLiverpool is in alles beter dan Feyenoord. Zeker zolang er bij ons geen geld is.
Liverpool misschien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:40 schreef daaaaan het volgende:
Jongens, doe jullie Feyenoord positivo-bril eens afLiverpool is in alles beter dan Feyenoord. Zeker zolang er bij ons geen geld is.
Want hij blijft toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 06:17 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dit heeft niks met positief zijn over Feyenoord te maken, en met geld al helemaal niet (als je het tenminste over Kuyt hebt...).
Alles heeft met geld te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 06:17 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dit heeft niks met positief zijn over Feyenoord te maken, en met geld al helemaal niet (als je het tenminste over Kuyt hebt...).
Van de kant van Feyenoord misschien wel ja, maar die willen hem, zoals ze zeggen heel erg graag behouden. Kuyt doet t niet meer om het geld hoor... Dan was ie allang vertrokken.quote:
Mag hopen 0,00%quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef Canisfire het volgende:
Even wat anders hoe groot is de kans dat de cler nu toch komt ?
Cartie niet weer hequote:
Tuurlijk wel. Blijf net zolang doorgaan tot zeker is dat Theo Jansen en de Cler niet komen. Niveau Bosschaart.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Blijf net zolang doorgaan tot zeker is dat Theo Jansen en de Cler niet komen. Niveau Bosschaart.
Zou dit zijn omdat ze eigenlijk al weten dat kuijt weggaat, geen goede vervangers kunnen kopen en dus bang zijn dat ze er anders niet genoeg verkopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Canisfire het volgende:
Beste Feyenoord supporter,
Wanneer je wordt aangesteld bij een instituut als Feyenoord, maak je je daar als trainer vooraf een bepaalde voorstelling van. Nu het seizoen bijna voorbij is, moet ik zeggen dat de realiteit mijn verwachtingen heeft overtroffen. Terugkijkend op de afgelopen maanden, overheerst bij mij dan ook een groot gevoel van trots.
U heeft daar als supporter zeer nadrukkelijk aan bijgedragen. Daarom herhaal ik hier graag, wat ik aan het einde van de eerste seizoenshelft ook al vanuit de middencirkel van De Kuip liet weten: Feyenoord is u zeer dankbaar voor alle steun die we hebben gehad.
Feyenoord supporters kunnen niet zonder hun club. Juist die verbondenheid geeft het Legioen zo´n imposant karakter. Maar andersom geldt het evenzeer: de club kan ook niet zonder zijn supporters.
Daarom is er deze website, waarop duidelijk staat uitgelegd op welke manieren u Feyenoord allemaal kunt blijven volgen. Want we hebben graag dat u er ook volgend seizoen weer bij bent. De spelers en de technische staf kunnen niet zonder uw steun. Om dat nog eens te onderstrepen, is ook besloten de prijzen van alle seizoenkaarten met vijf procent te verlagen. Zie het maar als een gebaar van dank voor uw loyaliteit.
Hopelijk tot volgend seizoen!
Erwin Koeman
Trainer/coach
Nee, doen ze elk jaar. Als herinnering aan diegene die zijn scc nog niet verlengd heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Zou dit zijn omdat ze eigenlijk al weten dat kuijt weggaat, geen goede vervangers kunnen kopen en dus bang zijn dat ze er anders niet genoeg verkopen![]()
Vorig jaar was het Jansen die zo een soort brief 'schreef'quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ah k, dat was me eigenlijk nog nooit opgevallen
alleen die korting is nieuwquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ah k, dat was me eigenlijk nog nooit opgevallen
ah k dat was ook waar ik op doeldequote:
Zou wel relax zijn, dan krijgen over een jaartje of 20 geld erbij uit bij onze SCC!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ah k dat was ook waar ik op doelde, vond het al raar dat ze elk jaar 5% van de prijs zouden doen
Blij dat hij oprot.quote:21 June 2006
I'LL BE A HERO LIKE HENRIK
Sno storm hits Bhoys as wonderkid vows to be bigger than King of Kings
By Hugh Keevins
EVANDER SNO arrived at Celtic Park from Feyenoord yesterday and vowed to be even bigger than the superstar who blazed a trail before him - Henrik Larsson.
It was a knockout opener from the teenager who is named after former heavyweight boxing champion of the world Evander Holyfield.
The claim might also have struck the fans as being a cross between the sacrilegious and the impossible dream but Sno has been the Special One for Celtic for the past 12 months.
For a year Celtic's continental scout, Ray Clarke, has been working on luring the 19-year-old midfielder to the east end of Glasgow in the belief the club had pinpointed an exceptional talent for the future.
But if Parkhead bosses reckon they have landed a potential world-beater, then the man himself was in no mood to disagree.
In fact, Sno has pledged to be as big a hit as Celtic legend Larsson, the striker who became Celtic's third highest scorer and guided the club to their first European final for three decades.
Advertisement
Sno said: "I look at what happened to Larsson at Celtic and I realise he built his name here.
"I want to be bigger than that, or at least achieve as much as Henrik did.
"I've felt good about Celtic from the first time I got a telephone call from them.
"Feyenoord might be a big club but they don't play in front of 60,000 people every time they have a home game.
"I have a great feeling about this club and I think this move will be a terrific experience for me."
Feyenoord are no doubt still cursing the day they lost Larsson to Celtic for just £650,000.
And to guard against another embarrassment the Dutch club have been locked in talks with the Scottish champions for months as they thrashed out a complicated compensation package.
Sno, however, didn't need as long to decide his next destination. The giant who sees his best position in central midfield was so sure Celtic was his ideal club he didn't even bother consulting friends - even those who had played in the SPL.
Sno said: "Ferne Snoyle is a friend of mine. And he was here with Aberdeen while on loan from Dutch football.
"But my belief is that you have to be guided by what you feel inside about a new club. If your instincts tell you a move isn't right then you should say no.
"I got a good feeling about Celtic when I met the coach and I think that I have to make my own decisions in life.
"I know Wim Jansen is Dutch and he means a lot to the Celtic supporters from his time here in charge but I didn't speak to him either. Coming to Celtic has given me a great feeling and this is a big chance for me. I did have other offers to go to England and the Premiership but this is the right club for me."
Sno, whose parents stood in the wings while their son dominated Celtic Park's media room, oozes determination.
It was this steel to go his own way that took him from the youth development programme at Ajax in Amsterdam to their sworn enemies from Rotterdam, Feyenoord.
And his belief remained unshaken even when he was sent out on loan for a season to NAC Breda.
Sno said: "Feyenoord are a big club but they have a lot of players and I'm glad this move has happened. They know I'm a good player but they told me they had no space for me."
Central midfield is set to become Strachan's problem position, with Roy Keane having retired, Stilian Petrov convinced his future lies elsewhere and Neil Lennon being swayed by the prospect of a move to Crystal Palace.
But the manager wouldn't have spent so much time on Sno if he hadn't believed he was worth the wait.
Strachan said: "This transfer hasn't been the easiest I've ever been involved with.
"But now we've got everything together, we think he's going to be right for us. He can play a few positions but we think his best is central midfield. If he turns out to be the world's best right winger in the end that's fine.
"We think we can polish him up and utilise his ability. He has a build that's right for British football as well as that Dutch flair."
Over hoeveel mensen heb je het nu voorin. Castelen Kalou en Kuyt. Kuyt is hoofdrol speler in mijn theorie, Castelen 1 waar de theorie lijkt te kloppen en Kalou speelde ook een kut seizoen. Dat zou ik alleen eerder wijten aan de positie waar die speelde en wat er om hem heen gebeurde. Verder is er weinig aan te wijzen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
dat Castelen bij Jong Oranje een wedstrijd goed speelde komt echt niet omdat Kuyt niet meedeed hoor.
Of heb je naast Castelen nog andere voorbeelden?
Wat een pleurisventje inderdaadquote:
Halen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ze hadden hem nooit moeten halen bij Ajax natuurlijk.
De Cler welquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
kuyt speelt zich gelukkig niet in de kijker
blijf jij maar lekker denken dat het aan Kuyt ligtquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Over hoeveel mensen heb je het nu voorin. Castelen Kalou en Kuyt. Kuyt is hoofdrol speler in mijn theorie, Castelen 1 waar de theorie lijkt te kloppen en Kalou speelde ook een kut seizoen. Dat zou ik alleen eerder wijten aan de positie waar die speelde en wat er om hem heen gebeurde. Verder is er weinig aan te wijzen.
hier volg ik je ff nietquote:Daarnaast geef ik 2 goals aan van niet Castelen waar Kuyt dus zo pissig werd. Wat wil je nog meer?
Waar ik keek, op een verjaardag tussen de Feyenoordsupporters, waren ze ook "lyrisch" over De Cler.quote:
Zou echt typisch Feyenoord zijn idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef zevenkamp het volgende:
Ik zie het al gebeuren. Verhuren ze Vincken en een week later verkopen ze Castelen. Hebben ze nog maar 1 man voor de rechtsbuiten positie.
Precies, niks aan de hand.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:
Ohnee maakt niet uit, we hebben Kolkka.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:22 schreef zevenkamp het volgende:
Gezien het feit dat Vincken op rechts is en Kolkka op links, heeft hij inderdaad het recht sarcastisch te zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Wordt er weer dom gelachen, maar hij heeft wel een punt, ook al zal hij het sarcastich bedoelen.
Nood breekt wetten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Vincken op rechts is en Kolkka op links, heeft hij inderdaad het recht sarcastisch te zijn.
Even buiten beschouwing gehouden dat de opmerking, door diezelfde reden, kant noch wal raakt..
![]()
Maar wel van Kolkka?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daarbij ben ik nog lang niet onder de indruk van Vincken. Jaartje verhuren, is de beste optie.
Kolkka is in ieder geval wel iemand die al jaren speelt op zowel Europees als internationaal niveau. Kan niet gezegd worden van dat broekie, die bij elke stap zijn poten breekt.quote:
de ceulaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:50 schreef Paul_NL het volgende:
Volgens mij is verhuren een kiss of death bij Feyenoord
Idd, tijd voor De Ceulaer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nood breekt wetten.
Daarbij ben ik nog lang niet onder de indruk van Vincken. Jaartje verhuren, is de beste optie.
Kolkka erin, simpel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:03 schreef daaaaan het volgende:
En als de Ceulear langdurig geblesseerd raakt?
Pierre heeft ook ervaring en heeft ook op internationaal niveau gespeeld. Volgens mij ben je niet echt weg van hem. Maar ik zal natuurlijk weer eens niet zo dom moeten lullenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kolkka is in ieder geval wel iemand die al jaren speelt op zowel Europees als internationaal niveau. Kan niet gezegd worden van dat broekie, die bij elke stap zijn poten breekt.
Precies. Pierre is om andere redenen een tyfushond.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pierre heeft ook ervaring en heeft ook op internationaal niveau gespeeld. Volgens mij ben je niet echt weg van hem. Maar ik zal natuurlijk weer eens niet zo dom moeten lullen
Klopt.quote:En Vincken heeft dit seizoen gewoon veel pech gehad...
Waarom zou ik? Ik vind het nog steeds een bruikbare aankoop. Hij zal ook gaan bewijzen waarom.quote:PS: Heb je nou ook allemaal posters van Kolkka boven je bed hangen
Wat zou dat? Met de Ceulaer of Vincken weet je ook niet wat je krijgt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:15 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Brrr... stel je voor dat je 3 maanden met Kolkka in de basis moet spelen
Dat zal nog moeten blijken en moet ik nu alle mislukte spelers opnoemen die verhuurd en daarna zijn verkocht of zijn weggeven?quote:
want? dat is geen verhuren ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Gio is geslaagd en van Buffel en Kalou kan je dat ook zeggen maar die gingen naar Excelsior en daar gaat het niet echt over
Gio wilde trouwens nog wel terug naar Fijenoord om zijn carriere af te sluiten vertelde hij laatst in een interview, maar hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Dat zal nog moeten blijken en moet ik nu alle mislukte spelers opnoemen die verhuurd en daarna zijn verkocht of zijn weggeven?
Gio is geslaagd en van Buffel en Kalou kan je dat ook zeggen maar die gingen naar Excelsior en daar gaat het niet echt over
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef ruud_fr het volgende:
blijf jij maar lekker denken dat het aan Kuyt ligt
quote:hier volg ik je ff niet
quote:Dit heeft hij ook meerdere keren laten zien bij goals van Feyenoord. Bijvoorbeeld de 4-0 van ali b tegen heracles of die van ghali tegen groningen. Kuyt eist, en mag ook eig best wel eisen, dat hij aangespeeld wordt.
verhuren is verhuren, en hoezo andere spelersquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef Paul_NL het volgende:
Op een ander niveau en andere soort spelers.
en ik probeer je duidelijk te maken dat het onzin isquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:15 schreef snabbi het volgende:Ik geef alleen een theorie. Ik zeg niet dat het de waarheid is, ik zeg dat het mogelijk is.
Ik heb regelmatig de incompetentie van Castelen aan de orde gesteld aan de hand van ludieke voorbeelden zoals dat het creppapier van ado de voorzet er uit haaldequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef ruud_fr het volgende:
en ik ga niet al je posts lezen, maar neem aan dat je Castelen ook weg wil hebben
De voorzitter van het Franse Valenciennes heeft tegenover de krant 20quote:
Inderdaad. Mag dan niet de beste speler zijn geweest de laatste jaar, maar heeft daarvoor wel een grote rol van betekenis gespeeld voor Feijenoord. Ook in negatieve zin trouwens. Maar ach, gun hem het beste en hij verdient een mooi afscheid.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Erasmusch het volgende:
Las het net op LN. Ken de club niet, maar gun m wel een mooie transfer.
Natuurlijk te weinig. 6 miljoen pond. Kuijt wil wel naar Engeland. Zo bewijst ook onderstaand artikel:quote:'Newcastle biedt op Kuijt'
[ ELF ]
Zes miljoen pond, dat bedrag heeft Newcastle United over voor Dirk Kuijt. The Daily Mirror meldt dat de Engelse club dit bod heeft gedaan bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben echter al eerder aangegeven meer geld voor de aanvaller te willen krijgen, zodat een overgang zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Ook Liverpool heeft verregaande interesse in de 25-jarige Katwijker.
quote:Kuyt wil in kwartfinale tegen Engeland om zich te bewijzen
FREIBURG, 23 juni 2006 09:23 - De Engelse kranten blijven schrijven over een transfer van Dirk Kuyt naar een Premier Leagu-club. Zoals bekend, zijn Liverpool, Newcastle United en Spurs in de race voor de Feyenoord-aanvaller.
De Daily Mirror meldt dat Newcastle een bod van een kleine 9 miljoen euro op Kuyt heeft uitgebracht, maar dat is ver onder de vraagprijs, die rond de 14 miljoen zou liggen.
Andere bronnen melden dat Kuyt nog weer eens heeft bevestigd dat hij graag in de Premiership wil voetballen. ''Ik hoop dan ook dat we in de kwarrtfinale tegen Engeland kunnen spelen, zodat ik mezelf kan bewijzen. Ik heb al lang de ambitie om naar Engeland te gaan.''
Inderdaad, hij is toch 1 van de 11 die me m'n (voorlopig) mooiste herinnering ooit heeft geschonken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Erasmusch het volgende:
Las het net op LN. Ken de club niet, maar gun m wel een mooie transfer.
Nee, tuurlijk niet. Hij gaat naar FC Timboektoe, want die club heeft hij immers al toegezegd terug te komen. En hij is bij die club groot geworden. Niet bij Feyenoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Paul_NL het volgende:
En dan gaat ie natuurlijk niet naar Feyenoord toe.
Doe niet zo mal, hij gaat op z'n knietjes naar de kampioen, CL en wereldbeker-winnaar van het komende seizoen, die hele grote club in Nederland, ons aller Ajaxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Hij gaat naar FC Timboektoe, want die club heeft hij immers al toegezegd terug te komen. En hij is bij die club groot geworden. Niet bij Feyenoord natuurlijk.
?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, hij gaat op z'n knietjes naar de kampioen, CL en wereldbeker-winnaar van het komende seizoen, die hele grote club in Nederland, ons aller Ajax
Zullen we hem samen schoppen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef Cart_man het volgende:
Is een jood. Was al langer bekend. Walgelijk kutventje.
Zijn we dat gewordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, hij gaat op z'n knietjes naar de kampioen, CL en wereldbeker-winnaar van het komende seizoen, die hele grote club in Nederland, ons aller Ajax
Die behoefte heb ik al jaren.quote:
Waar komt dat bericht vandaan dan?quote:Even ontopic: Jullie raken de graaff nu weer bijna kwijt aan ons of NEC (weet niet of het al gemeld was maargoed).
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik al jaren.
[..]
Waar komt dat bericht vandaan dan?
BN De stem melde het overigens vandaag ook.quote:Belangstelling NAC voor Edwin de Graaf
NAC zou interesse hebben in Edwin de Graaf van ADO Den Haag. Dat meldt het Nijmeegse Fanzine ForzaNEC.nl.
Wat die er mee te maken hebben? Nou, NEC heeft ook interesse in een overname van De Graaf, zo werd vorige week bekend. ForzaNEC heeft hierop contact opgenomen met de middenvelder om even te vragen hoe de vork in de steel zit. "Volgende week, als ik van vakantie terug ben, praat ik met in totaal drie Nederlandse verenigingen," aldus de Graaf vorige week. "Welke ploeg het uiteindelijk wordt, weet ik nog niet. NEC is een mooie club. En trainer Mario Been ken ik nog van mijn tijd in Rotterdam. Been ziet het enorm in me zitten. Hij zou één van de redenen kunnen zijn om voor NEC te kiezen."/i>
NAC schijnt de andere serieuze gegadigde te zijn waarmee De Graaf deze week gesproken heeft. De derde club valt af "Deze week wil ik de knoop doorhakken om beide clubs (NEC en NAC dus, BSR) duidelijkheid te verschaffen," aldus de Graaf.
bsiderats.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |