Ik ben dat ook zat, je punt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat mensen de Bosschaarts zat zijn na zoveel jaren zonder succes.
edit: heb ik 10 topics gemist trouwens?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wie zie je in Nederland spelen waarvan je denkt, dat is een aanvulling EN het is iemand die Feyenoord een herkenbare uitstraling geeft? Buijs over een jaar of 1 misschien?.
Niemand. Buijs wordt een tweede Bosschaart.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wie zie je in Nederland spelen waarvan je denkt, dat is een aanvulling EN het is iemand die Feyenoord een herkenbare uitstraling geeft? Buijs over een jaar of 2 misschien?
want?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niemand. Buijs wordt een tweede Bosschaart.
Te weinig kwaliteit in huis. Niet voor niets van de hand gedaan door Feijenoord een paar jaar geleden. Bosschaart deed het ook goed bij FC Utrecht, voordat hij naar de Kuip kwam. We hebben allemaal kunnen zien waartoe dat heeft geleid. Zo een zelfde trajecht verwacht ik bij het eventueel aantrekken van Buijs.quote:
Dat er meer gekeken moet worden naar de kwaliteit van een speler dan naar z'n band met Feyenoord. Het is geweldig natuurlijk als je een elftal hebt met spelers die allemaal uit Rotterdam komen en vanaf kinds af aan Feyenoord-supporter zijn, maar dat is niet realistisch.quote:
Ben ik met je eens! Buijs goede gozer maar geen speler die meekan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kun je topictitel aanpassen. Moet 160 zijn.
ik hoop dat ie ooit het tegendeel kan bewijzenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig kwaliteit in huis. Niet voor niets van de hand gedaan door Feijenoord een paar jaar geleden. Bosschaart deed het ook goed bij FC Utrecht, voordat hij naar de Kuip kwam. We hebben allemaal kunnen zien waartoe dat heeft geleid. Zo een zelfde trajecht verwacht ik bij het eventueel aantrekken van Buijs.
Heb nooit gezegd dat zoiets een vereiste is. Wens gewoon geen joden als aankopen. Vind je spelers van de juiste kwaliteit niet in het binnenland, dan moet er over de grens worden gekeken, simpel. Ik zie niemand binnen Nederland die de linksback en linksmidpositie kan komen vervullen. Niet de Cler en niet Janssen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat er meer gekeken moet worden naar de kwaliteit van een speler dan naar z'n band met Feyenoord. Het is geweldig natuurlijk als je een elftal hebt met spelers die allemaal uit Rotterdam komen en vanaf kinds af aan Feyenoord-supporter zijn, maar dat is niet realistisch.
Het binnenhalen van de Cler is geen garantie voor succes. Dat is een loze gedachte, die nergens op is gebaseerd. Spelers die jaren bij ajax hebben gespeeld wil ik (wat jullie wensen interesseert me niet) pertinent niet in het eerste van Feijenoord zien spelen. Ook al is het nog zo een geweldige kwaliteitsinjectie voor de club. Met het halen van psv'ers heb ik ook minder problemen, dan met ajcieden, zolang het niet te overdreven wordt.quote:Een Sneijder of Maduro zou ik ook nooit maar dan ook echt nooit bij Feyenoord willen zien (met PSV-ers iets minder problemen, al heb ik dat liever ook niet) maar in het geval van de Cler kies is toch liever voor succes dan dat ik er bij stil sta dat ie ooit bij Ajax speelde (waar ze hem een 'kakkerlak' vonden).
Jordy Buijsquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:09 schreef Suijk het volgende:
Wie zie je in Nederland spelen waarvan je denkt, dat is een aanvulling EN het is iemand die Feyenoord een herkenbare uitstraling geeft? Buijs over een jaar of 2 misschien?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef DivineJester het volgende:
Je vist als NLse topclub nu eenmaal in een klein vijvertje, zeker als je Nederlandse topspelers wilt die je ook nog kunt betalen. We leven niet meer in de jaren '70 waarin elke talentvolle Nederlandse speler naar Ajax of Feyenoord ging, PSV en AZ zitten nu ook in dezelfde hoek, net als buitenlandse topclubs als Arsenal die (jonge) talenten weghalen voor veel geld. Wil je een herkenbaar elftal met topspelers van Nederlandse afkomst, dan is de kans inderdaad aanwezig dat ze een achtergrond bij Ajax of PSV hebben. Zolang ze bij die club geen prominente speler zijn geweest zal het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of iemand een Ajax-opleiding heeft genoten. Ik ben supporter van Feyenoord en vindt dat de club, met behoud van een eigen gezicht, moet streven naar een zo sterk mogelijke selectie. En de spelers die genoemd worden/zijn vind ik allemaal wel bij dat eigen gezicht passen.
Daar heb ik geen problemen mee. De mentaliteit van Lucius is soortgelijk aan die van een Feyenoorder. Sowieso is psv natuurlijk bij iedereen minder gevoelig dan ajaxquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Vinden jullie het ook erg dat Lucius komt als oud-speler van een andere topclub? Of maakt dat jullie niks uit?
Dat kan ik me best voorstellen ja. Ik weet niet hoe lang Sno bij ajax heeft gezeten, maar al was het maar 1 dag het gaat om zijn karakter dat niet deugt. De Cler zou ik nog mee kunnen leven. Iemand anders vind ik ook prima, alleen ik denk dat we wel snel moeten handelen en in dat geval is De Cler een optie voor mij. Veel vertrouwen in Drenthe heb ik nog niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef Cart_man het volgende:
Spelers die jaren bij ajax hebben gespeeld wil ik (wat jullie wensen interesseert me niet) pertinent niet in het eerste van Feijenoord zien spelen. Ook al is het nog zo een geweldige kwaliteitsinjectie voor de club. Met het halen van psv'ers heb ik ook minder problemen, dan met ajcieden, zolang het niet te overdreven wordt.
Alsof succes heilig is. Ik wil mezelf kunnen identificeren met het team. Het team moet je gevoel uitstralen en daarvoor lijden vind ik niet erg. Dus vinden ze iemand anders die minder goed is ook prima, maar we willen iemand die beter is dan Bosschaart. En er is wel een prijs kwaliteit verhouding. Daarom is het ook zo goed dat Feyenoord geen Simons heeft aangetrokken toen. Als je zelf schat dat een speler een bepaald bedrag waard is, dan moet je niet meer betalen PUNT. Of de schatting goed of fout is of het bedrag heel erg in de buurt ligt doet allemaal niet ter zake. Je maakt een schatting en je stelt een budget op. Zo ook voor de fransoos.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:37 schreef daaaaan het volgende:
Bosschaart laten staan is een garantie voor geen succes
En als ze een betere speler dan de Cler uit het buitenland kunnen halen, vind ik dat ook prima. Maar dan hebben ze een keer iemand gevonden (die Fransoos) en dan is ie weer te duur en blablabla.
Dat is het ja. Waarom doe je anders immers mee met een competitie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:27 schreef snabbi het volgende:
Alsof succes heilig is.
Beetje schijnheilig. Bosschaart straalt Feyenoord uit, maar die mag wel weer weg van je.quote:Ik wil mezelf kunnen identificeren met het team. Het team moet je gevoel uitstralen en daarvoor lijden vind ik niet erg.
Je moet echter wel realistisch wezen en niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Je moet helaas meegaan in het commerciele geweld van tegenwoordig.quote:Als je zelf schat dat een speler een bepaald bedrag waard is, dan moet je niet meer betalen PUNT. Of de schatting goed of fout is of het bedrag heel erg in de buurt ligt doet allemaal niet ter zake. Je maakt een schatting en je stelt een budget op. Zo ook voor de fransoos.
Zal nooit naar Feyenoord gaan is altijd een Club en Ajax fan geweestquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
kunnen we defour niet halen.. is gratis
Dus?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als het mij alleen om het winnen ging, zat ik in Eindhoven op de tribunes. Waarom je mee doet in een competitie is om je eigen krachten te testen, daarvoor hoef je niet per definitie de sterkste te zijn want anders kan nac ook wel stoppen met voetballen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:41 schreef daaaaan het volgende:
Dat is het ja. Waarom doe je anders immers mee met een competitie?
Daar is niets schijnheiligs aan. Bosschaart heeft de juiste mentaliteit maar ik zie liever iemand met een soortgelijke mentaliteit en meer kwaliteiten. Zo gek is dat toch niet?quote:Beetje schijnheilig. Bosschaart straalt Feyenoord uit, maar die mag wel weer weg van je.
Tja en je moet ook je eigen budget kennen. Feyenoord kiest ervoor om niet het voortbestaan van de club te riskeren voor de koop van een selectie waarvan je dan nog maar moet hopen dat ze het werkelijk waarmaken. Als alles zo duidelijk was in het voetbal dan was Chelsea of Real Madrid wel de winnaar geweest van de CL.quote:Je moet echter wel realistisch wezen en niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Je moet helaas meegaan in het commerciele geweld van tegenwoordig.
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus?
Wil je afzakken/ doorgaan met buitenlanders en jeugdspelers?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dus?
Wil je afzakken/ doorgaan met buitenlanders en jeugdspelers?
Er is niemand in NL die het Feyenoord gevoel uitstraalt en een aanwinst zou zijn zeg je toch? En als je spelers als Greene of De Cler niet moet hebben, ben je dus aangewezen op 2e garnituur of buitenlanders.quote:
ja, buitenlanders mét kwaliteit dus dat afzakken slaat dan nergens opquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is niemand in NL die het Feyenoord gevoel uitstraalt en een aanwinst zou zijn zeg je toch? En als je spelers als Greene of De Cler niet moet hebben, ben je dus aangewezen op 2e garnituur of buitenlanders.
Wat is er mis met buitenlanders?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is niemand in NL die het Feyenoord gevoel uitstraalt en een aanwinst zou zijn zeg je toch? En als je spelers als Greene of De Cler niet moet hebben, ben je dus aangewezen op 2e garnituur of buitenlanders.
Die stralen ook geen Feyenoord gevoel uit, behalve Ostlundquote:
Heb toch nooit gezegd dat alle spelers het Feijenoordgevoel moeten uitstralen? Kern van Feijenoord moet bestaan uit Nederlanders, al dan niet met de correcte mentaliteit. Rest mag aangevuld worden met alles behalve joden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die stralen ook geen Feyenoord gevoel uit, behalve Ostlunden dr mankeert nogal wat aan de scouting van buitenlanders
OK, dacht dat je dat bedoelde in je reply op Suijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb toch nooit gezegd dat alle spelers het Feijenoordgevoel moeten uitstralen? Kern van Feijenoord moet bestaan uit Nederlanders, al dan niet met de correcte mentaliteit. Rest mag aangevuld worden met alles behalve joden.
Precies ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, dacht dat je dat bedoelde in je reply op Suijk.
Voor de rest ben ik t met je eens, alleen heb jij n wat ruimere definitie van joden
Jij bent wel lekker op tijd met je nieuws elke keer hequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Az meldt op haar officiele site dat er geen enkele club zich gemeld heeft voor Barry Opdam, Tim de Cler of Joris Mathijsen. Om verwarring te voorkomen, kan Az melden dat alleen Bayer Leverkusen zich, reeds enige weken geleden, concreet heeft gemeld voor Kew Jaliens. Tot een transfer is het tot op heden echter niet gekomen. Van een eventuele transfer van Tim de Cler, Barry Opdam of Joris Mathijsen is dan ook absoluut geen sprake, geen enkele club heeft zich gemeld bij Az voor bovengenoemde spelers laat Az.nl op tekenen.
Das nogal tegenstrijdig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zal nooit naar Feyenoord gaan is altijd een Club en Ajax fan geweest![]()
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Erasmusch het volgende:
Luirink ook een ajacied toch? iig een a'dammer.
Ik piep nooit (meer) over joden, pest ze alleen af en toe nog een beetjequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond... dan moet het wel heel erg zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |