yup, misschien welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:08 schreef Tajno het volgende:
Neuk die echo's zijn zoooo leuk ben er bijna verslaafd aan! Gelukkig werd ik voor die van 15 weken gevraagd door het echobureau want anders gaan we echt failliet![]()
Jij nog 11 nachtjes slapen!! Kom je dan ook even sjowen?
Want hier zit dus de doelgroepquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:16 schreef lcicle het volgende:
Ik wil graag mijn borstkolf van Medela verkopen. Misschien kan ik er iemand blij mee maken? Het is een set die ik moest aanschaffen om de elektrische gehuurde Symphony van Medela te kunnen gebruiken voor 4 dagen omdat ik moest bijvoeden... Hier heb ik een handpomp bij gekocht zodat het ook te gebruiken is zonder elektrische pomp.
Zie ook mijn adv. op Marktplaats.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:48 schreef lcicle het volgende:
Na goedkeuring van BrightEeyes mag ik hier even een linkje plaatsen naar m'n post in het 'vraag en aanbod topic'..
[..]
Want hier zit dus de doelgroep
Sorry?! Voetbal is hartstikke belangrijk!quote:
Tja en sommige mensen komen in het begin ook helemaal niet aan. Als jij gewoon normale hoeveelheden eet dan kan dat best lijkt me. ZOlang je je maar goed voelt toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:12 schreef beefcake het volgende:
Dat klinkt aannemelijk sjoeg, ik maak me ook nog geen zorgen. Ik houd het gewoon even in de gaten.
Sjak ik zou ook echt niet gaan! Zul je zien dat als je wel gaat er toch niemand is
Ik!quote:
Ie-der-een. Jij ook. Je moet.quote:
Veel te laat jaquote:
Ja dat is ook zo, maar ik vergelijk natuurlijk alles met de zwangerschap van Dylan. Toen kwam ik wel meteen aan. Ik moet gewoon onthouden dat alle zwangerschappen anders zijn hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:44 schreef sjak het volgende:
Tja en sommige mensen komen in het begin ook helemaal niet aan. Als jij gewoon normale hoeveelheden eet dan kan dat best lijkt me. ZOlang je je maar goed voelt toch?
Hahaha!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Veel te laat ja![]()
Wat leuk die twee koppies naast elkaar op de echo![]()
Al hoop ik er toch echt maar een te zien over drie weken![]()
ik weiger!quote:
Ach joh, dat lijkt me allemaal heel normaal. Natuurlijk wil jij ook wel eens een "normale" bevalling, als het maar wel veilig blijft. En al wordt het een ks, lama denk ik dan, het kindje blijft hetzelfde, de entree is alleen wat anders.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:37 schreef dutchie het volgende:
...
Neuk, ik moet woensdagochtend weer voor controle. Ik vermoed dat er dan wel 'iets' ondernomen gaat worden ivm het teruglopen van het vruchtwater. Alleen is het ff niet zo eenvoudig ivm het ks-litteken. Ik mag dus niet gestript worden, want dan kan het te snel gaan waardoor er teveel spanning op het litteken komt te staan. Ze willen het proces geleidelijk laten gaan. Verder weet ik het niet zo goed, alleen een evt. nieuwe ks. Als het moet moet het, maar liever niet natuurlijk. Dat is denk ik ook wat me dwars zit, waarom kan het bij mij nou niet gewoon gaan? Om me heen poept de ene na de andere vriendin de babies er gewoon uit, maar bij mij moet het uiteráárd weer anders. Mwana, idd een baarmoeder met humor.![]()
En ik heb ook last van 'prestatiedrang' moet ik eerlijk toegeven.Wil laten zien dat ik het óók gewoon kan.
Hoe kun je jezelf nog meer in de weg gaan zitten?
Correctiequote:
ik ben ook nog steeds nix aangekomen. ben dan wel heel misselijk geweest in het begin maar das allang over. Ondertussen blijft mijn gewicht hetzefde. Is toch netjes met 33 wekenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar ik vergelijk natuurlijk alles met de zwangerschap van Dylan. Toen kwam ik wel meteen aan. Ik moet gewoon onthouden dat alle zwangerschappen anders zijn he
Spontaan vegetariër wordtquote:
Hé, wat grappig. Vroeger heb ik volgens mij vaak met haar ge-icq't maar we waren elkaar uit het oog verloren. Misschien nog eens een mailtje aan wagen, dankje Poemojn!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:08 schreef poemojn het volgende:
/edit
Dat was dus Jolanda, moeder van 2 tweelingen, en dit is hun site met de foto's http://www.5kanjers.nl/
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef ik80 het volgende:
afgelopen woensdag 20 weken echo gehad. Ik kon helaas niet eerder posten, wel lezen fok is raar aan het doen hier.
Alles was helemaal goed, kindje doet het goed. EN we krijgen een meisje, en ik ben zoooo opgelucht!!
Heeeeel verstandig.quote:Alleen was het deze week wel erg zwaar op school. Vanavond nog teamuitje, ga ook maar naar huis de rest blijft daar slapen lijkt mij geen goed idee...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef Sugar het volgende:
Offtopic, maar ladyS, in godsnaam, waarom sneeuwt het bij jou nog?
Alleen beslis ik daar niet alleen over... Dus voorlopig blijft het bij lurken hierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef Sugar het volgende:
Ik geloof er geen kont van Sjeen. Jij bent om. Ik zweer 't.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |