Jullie zijn allemaal lief.
![]()
Als je dat leest maak het de ochtend wel weer goed. Léon voelt nl. feilloos aan dat mama niet lekker in haar vel zit en heeft de hele ochtend aan mijn been lopen jammeren. "Mama dit, mama dat, mamaha!!" En er komt nog zo'n tweede.
![]()
Maar het is echt zo'n ochtend dat het huilen je nader staat dan het lachen. Léon is op vrijdagochtend ook altijd moeilijker dan normaal, vanwege het dagje kdv ervoor. Maar goed, hij ligt nu in bed en ik ga ook zo. Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik besef me ook dat ik niet zo moet zeuren, 1 week is natuurlijk ook eigenlijk niks. Maar toch...
Baloetjuh, wat een leuke echo's!
Neuk, ik moet woensdagochtend weer voor controle. Ik vermoed dat er dan wel 'iets' ondernomen gaat worden ivm het teruglopen van het vruchtwater. Alleen is het ff niet zo eenvoudig ivm het ks-litteken. Ik mag dus niet gestript worden, want dan kan het te snel gaan waardoor er teveel spanning op het litteken komt te staan. Ze willen het proces geleidelijk laten gaan. Verder weet ik het niet zo goed, alleen een evt. nieuwe ks. Als het moet moet het, maar liever niet natuurlijk. Dat is denk ik ook wat me dwars zit, waarom kan het bij mij nou niet
gewoon gaan? Om me heen poept de ene na de andere vriendin de babies er gewoon uit, maar bij mij moet het uiteráárd weer anders. Mwana, idd een baarmoeder met humor.
En ik heb ook last van 'prestatiedrang' moet ik eerlijk toegeven.
![]()
Wil laten zien dat ik het óók gewoon kan.
![]()
Hoe kun je jezelf nog meer in de weg gaan zitten?